3 Април, 2024 09:40 14 130 218

САЩ разобличиха огромна лъжа на Русия за атентата в „Крокус сити хол“

  • крокус сити хол-
  • сащ-
  • ислямска държава-
  • русия-
  • путин-
  • владимир путин-
  • москва-
  • атентат-
  • терористи-
  • лъжа

САЩ са предупредили Русия, че именно в зала „Крокус сити хол“ ще бъде извършен атентат. Това противоречи на руските твърдения, че предупреждението на САЩ не е било конкретно

САЩ разобличиха огромна лъжа на Русия за атентата в „Крокус сити хол“ - 1
Снимка: БГНЕС/ EPA

Американското разузнаване е споделило с руските служби строго специфична информация за готвения атентат в Русия, но местните власти са го пренебрегнали, което е огромен пропуск за режима на Владимир Путин.

The Washington Post предаде, че две седмици преди клането край Москва в зала „Крокус сити хол“ американските служители са казали на Москва, че има риск от терористично нападение. Въпросната зала, където по-късно бяха убити над 140 души, е била спомената като потенциална мишена. Президентът Путин тогава пренебрегна тази разузнавателна информация и дори я нарече провокация от страна на Вашингтон.

Високата степен на конкретност, предадена в предупреждението, подчертава увереността на Вашингтон, че „Ислямска държава“ е подготвяла нападение, което застрашава голям брой цивилни, и директно противоречи на твърденията на Москва, че предупрежденията на САЩ са твърде общи, за да помогнат за предотвратяване на нападението.

За пръв път става ясно, че американците са предали изключително конкретна разузнавателна информация на Русия. Това повдига нови въпроси за това защо руските власти не са предприели по-строги мерки за защита на мястото, където въоръжени мъже убиха повече от 140 души и подпалиха сградата. Реакцията на Русия след атаката също беше странна - режимът на Путин веднага обвини Украйна, без да има каквито и да е доказателства за това.

Атаката допълнително подкопа образа на силата и сигурността, който руският лидер иска да предаде, и разкри фундаментални слабости в апарата за сигурност на нацията, който беше погълнат от повече от две години пълномащабна война в Украйна. Според анализатори и наблюдатели на руската политика служителите на Путин изглеждат по-загрижени да заглушат политическото несъгласие и опозицията срещу президента, отколкото да изкоренят терористичните заговори.

Шефът на руското външно разузнаване Сергей Наришкин заяви, че САЩ са изпратили на Москва информация за потенциална атака, но тя е била "твърде обща". В миналото Русия с благодарност приемаше помощта от Съединените щати. Два пъти по време на администрацията на президента Доналд Тръмп Путин благодари на американците за споделянето на информация, която помогна за предотвратяването на терористичните атаки в Санкт Петербург през 2017 и 2019 г. Украйна, от своя страна, нарече абсурдни твърденията на руснаците, че е замесена в атентата в „Крокус сити хол“. Москва не предостави нито едно доказателство за тази теория, а дори напротив, марионетката на Путин - Александър Лукашенко, обори твърденията, че терористите са се опитали да избягат в Украйна след атаката.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 128 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Преди войната си мислехме, че

    105 114 Отговор
    Русия е сила.

    Коментиран от #10, #14, #37, #95

  • 2 Шшш

    105 69 Отговор
    Ама не ни казаха точния час. Нищо не можехме да напраим

    Коментиран от #64

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 100% факт

    107 100 Отговор
    Путин е ми жи ту рка.

    Коментиран от #17, #25, #199

  • 5 Реалист

    130 104 Отговор
    ФАЩ са поръчителите на терористичния атентат в Москва и нищо не могат да разобличават.

    Коментиран от #83, #102

  • 6 Ботокс

    62 55 Отговор
    Типичен милиционер от ДС
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Милиционер с интелект на картоф

    75 76 Отговор
    Путлер е проклятие
  • 10 ГРУ

    34 37 Отговор

    До коментар #1 от "Преди войната си мислехме, че":

    Но още не сте убедени, докато не бомбардират софето, както НАТО бомбардира Белград. Питай някоя "украинка", ако не вярваш.

    Коментиран от #33, #47, #178

  • 11 Гост 2

    79 47 Отговор
    Американци са терористи спонсори на терористи номер 1 в Света.
  • 12 Ксаниба

    84 35 Отговор
    от първите секунди на терористичната атака, фащ искараха методичката - това са ИДИЛ!!! Планаът на цру , ми6 и бандеровците обаче не бе изпълнен на 100% и атентаторите не са били елиминирани от доблестните оркаинцки граничари (за което бе също готова методичата - Ето куев се бори с международният тероризъм!!!!) И се оказа, по време на следствените действия, че има контакти с бандеровците, турците са съобщили за оперативни квартири в истамбул, и пътечката отиде към ми6. Значи информотивнот оприкрите осъществяват цру!! Затова и реват сега - защото за част от терористичните схеми по света!!!
  • 13 извода е ясен

    51 78 Отговор
    Поръчителя е Кремъл, а извършителя ИД.

    Коментиран от #18

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 МирО

    56 18 Отговор
    Някой май се опитва да си измие ръцете
  • 16 ТаУмВзе

    51 37 Отговор
    Да видим кога краварчето ще Гризне Хиперзвуковия Атом и Посейдон Резко!

    Коментиран от #60, #68

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 заблуди

    76 25 Отговор
    Лъжат, за да прикрият, че точно те са организаторите на атентата! Никъде по света, бойците на "Ислямска държава" не са извършвали терористичен акт за пари! На тези нещастни таджики им е било платено.
  • 20 Тома

    63 26 Отговор
    Известно е че най много лъжат краварите и евреите и Господ ще ги накаже

    Коментиран от #44

  • 21 Поръчителите

    42 28 Отговор
    споделили инфо. Как може да се вярва на САЩисаните. Кога лъжат, кога казват истината-сатанинска работа.

    Коментиран от #30

  • 22 абе

    35 33 Отговор
    тия руснаци били безаналогов въздух под налягане. чесно
  • 23 не е много кървав атентата

    11 22 Отговор
    2 блока беше с 4 000 . юса обвиниха фсб че много много късно е почнала спасителна операция и пожарогасенето . Защитиха украйна - не бил оня с украинския паспорт , висял в окопите , не бил украинец , хахаха . не е руски олигарх собственик на крокус . никому неизвестен , но не е американец . нито е женен за американка . как за 7 часа са арестувани . как . в щса, в англия, във франция основна линия на антитерористичното звено е ликвидирането . винаги . а те са ги хванали и ги съдят . хамас срита нетаняху и той орева и опраси света . мосат пса като на пасхата след запоите и угощенията . юдеистите избиха заложниците .
  • 24 Бръмбар

    22 26 Отговор
    Рашките да викат американските служби да им пазят партитата!

    Коментиран от #31

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Шерлок

    45 19 Отговор
    Американските престъпници знаели за нападението в Москва обаче не знаели за терористичната атака над посолството на Иран в Дамаск от вчера, как ви се струва?
  • 27 Конкретно

    44 24 Отговор
    За атентата в « Крокус сити хол» , категорично е знаел този, който го е организирал, тоест САЩ!
    1 предупреждават американците живущи в Русия
    2 предупредили руските служби!
    И аз предупредих , че ще правя ремонт на апартамента!

    Коментиран от #34, #35

  • 28 Истината

    36 50 Отговор
    Тази трагедия за пореден път доказва,че Русия трябва да бъде напълно изключена от световната общност. САЩ я предупреждават, а Путин ги обявява за виновни. Това отровно зло 100 години трови света, който не се научи, че там не може да има развитие. Ако САЩ не бяха се намесили във Втората Световна война ,кой знае светът къде щеше да се намира сега, ако не беше плана Маршал как щеше да се възстанови от Хитлер, но това е забравено и победител е СССР, за да дочакаме новия прероден в Путин Хитлер.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Родео Драйв

    25 26 Отговор

    До коментар #21 от "Поръчителите":

    Ако САЩ разкажат квото знаят,резилът на блатните ще е още по-голям

    Коментиран от #42

  • 31 Ще опазят толкова

    14 8 Отговор

    До коментар #24 от "Бръмбар":

    Колкото си пазят училищата!
  • 32 Кон без капаци

    41 13 Отговор
    САЩ едно мислят, друго приказват и трето правят. Даже и големите специалисти-американисти не могат да кажат еднозначно нищо. Мистериозни предупреждение на 8-ми март. Тайните служби твърдят, че не са били предупреждавани. Все пак си има канали, по които се комуникират и обсъждат подобни въпроси. Ние няма как да знаем какво са си говорил. Едно е сигурно - САЩ са световен подстрекател, най-големият лицемер и терорист сред държавите. Многобройни факти доказват това. Трябва само желание да го видиш и да пречупиш евроатлантическата си вярност в името на истината.
  • 33 Иркутск

    11 6 Отговор

    До коментар #10 от "ГРУ":

    От къде кураж и възможности за бомбардиране на софето тези твои мечти отпадат

    Коментиран от #40

  • 34 конкретно

    19 38 Отговор

    До коментар #27 от "Конкретно":

    Атентата в Крокус сити хол е поръчан и финансиран от Кремъл и извършен от близкоизточното крило на ФСБ - Ислямска държава. В началото на инвацията в Украйна Лавров рапортува на Путин, че над 7000 джихадисти от Близкия изток са готови да дойдат да се бият за москва в Украйна. Кои ли са тези джихадисти?

    Коментиран от #50, #58

  • 35 Путин-Боклук

    31 28 Отговор

    До коментар #27 от "Конкретно":

    Добре бе мърляч. Ако САЩ са виновни - от какъв зор ще им казват ДВЕ СЕДМИЦИ преди това? Аман от празноглавци. Хем били много злобни САЩ, хе ми казват да се подготвят и да ги хванат.
    Акъл море - глава шамандура.

    Коментиран от #61, #67

  • 36 Я стига

    14 5 Отговор

    До коментар #29 от "Прав си":

    Мара име и репутация! Смях!
  • 37 ами

    12 11 Отговор

    До коментар #1 от "Преди войната си мислехме, че":

    след войната ще си сигурен в това, няма само да го мислиш.
  • 38 Значи

    5 4 Отговор
    В майка русия талибаните са терористи ама до вчера от днес са леко агресивни ислямски брата
  • 39 Хамерканец

    18 16 Отговор
    Има ли глупаци, които биха повярвали на американци. Всяка тяхна дума е изпълнена със съмнения.
  • 40 що пък не

    9 5 Отговор

    До коментар #33 от "Иркутск":

    Военните заводи ги гърмят от време на време и номерът с "производствените инциденти" минава.

    Коментиран от #57

  • 41 божеееее

    20 15 Отговор
    цял свят видя че е било фрашкано с хора на ФСБ които са затворили вратите дори да не бягат цивилните - те пак почнаха с измишльотини.
  • 42 Обратното

    24 13 Отговор

    До коментар #30 от "Родео Драйв":

    Ако Русия и Китай кажат какво знаят резила за САЩ ще е е брутален. Не 90, а 99%ще намразят САЩ
  • 43 абе

    25 13 Отговор
    тия не осъзнават, че колкото повече се стараят да се извадят за "света вода", толкова повече лъсва, че са част от цялостната организация на терористичните актове в Русия.
    Чакам да обявят, че са изпратили снимки на терористите, номерата на използваните коли, номерата на оръжието, конкретната дата и час, и куп още детайли, които са дали на руснаците.
    Да се чудиш само, как ислямска държава е споделила и всичко със САЩ (явно, върпосния клон на организацията не забравя кой го е създал). В цялото си желание да се извадят "чисти", САЩ само предоставят доводи на Путин лесно да намери (и докаже) кои са поръчителите.

    Коментиран от #48

  • 44 Хахахаха

    13 13 Отговор

    До коментар #20 от "Тома":

    А кремълския дъртак и кликата около него най-честни слава слава
  • 45 е ми

    19 15 Отговор
    дуждака просто го хвана яд, че САЩ са го разкрили че организира за този атентат и за това се направи на ни чул ни видел. За всички е ясно че Путин е поръчителя и ФСБ е извършителя. Останаха ли тъпаци които не могат да съберат 2 и 2?
  • 46 Разследващ

    21 10 Отговор
    "The Washington Post предаде, че две седмици преди клането край Москва в зала „Крокус сити хол“ американските служители са казали на Москва, че има риск от терористично нападение"

    И от къде ЦРУ се е сдобило с тази информация обаче не се казва. Как така същите нямаха никаква информация за терористите които събориха кулите, нямаха никаква информация за няколкото терористични акта в Европа, нямаха никаква информация за нападението на Хамас и изведнъж имат информация за терористичния акт в Русия където тяхното разузнаване няма пълен достъп до много ресурси каквито има в САЩ или ЕС.

    И са напълно уверени че отрочето им Ислямска държава го е направила а не другото им отроче хунтата в Киев. Само че няколко неща не се връзват но тях даже не ги коментират а се повтаря едно и също пък някой може и да им повярва.
    - всички терористични актове на ИДИЛ са със смъртници а тук не е така
    - защо терористите са се отправили именно към Украйна а не някъде другаде.
    - един от замесените се е бил на страната на Украйна - не се коментира изобщо.

    Дали пък "предупреждението" не е застраховане против това да ги изобличат като съорганизатори.

    Коментиран от #51, #52, #53

  • 47 Колев.Генерал Колев.

    11 13 Отговор

    До коментар #10 от "ГРУ":

    Да бомбардират Софето викаш..Ще има от четирите посоки огън по Москва.Крмля ще стане висок един метър.Бункера на ботокса ще бъде в ядрото на Земята.
    Къде отиваш ,ти,може би.

    Коментиран от #59

  • 48 нали?

    10 14 Отговор

    До коментар #43 от "абе":

    Организират атентати в Русия и предварително се обаждат на Москва да им е гадно, а? Смешник.

    Коментиран от #70

  • 49 Факт

    20 13 Отговор
    И слепите и глухите разбраха, че това е псевдоатентат организиран от ФСБ.
  • 50 Ако атентата е

    6 7 Отговор

    До коментар #34 от "конкретно":

    Организиран от Москва, що ще им е дамесват ИД? Най - лесно е да убиваш невинни хора, беззащитни, събрани на едно място!

    Коментиран от #55, #56

  • 51 това мило мое момиче

    5 6 Отговор

    До коментар #46 от "Разследващ":

    се нарича разузнаване. Разузнаване не е след дъжд качулка.
  • 52 Борн

    16 9 Отговор

    До коментар #46 от "Разследващ":

    Откъде ЦРУ имали информация?Ами нарича се технологично превъзходство.Алфа Зоро.
  • 53 напротив. казаха.

    17 15 Отговор

    До коментар #46 от "Разследващ":

    Американците са прихванали телефонни разговори между джихадистите за подготовката на атентата.
    А руснаците могат да прихванат само срамни въшки.

    Коментиран от #62, #92

  • 54 Цитат

    10 0 Отговор
    "Американски граждани на територията на Русия да избягват масови прояви".Това в съобщението разпространено от посолството в Москва.

    Коментиран от #177

  • 55 хе хе хе

    4 10 Отговор

    До коментар #50 от "Ако атентата е":

    аре па да не им е за първи път. Ашишани дето Русия го освободи и уж 4 пъти уби да не работеше за някой друг освен ИД под ръководството на Русия? Аре малко да почетете какво беше 2014-2017та че нещо бързо забравяте.
  • 56 Факт

    3 6 Отговор

    До коментар #50 от "Ако атентата е":

    За да не могат да ги свържат директно с ФСБ. Това е ПОВЕЧЕ ОТ ОЧЕВИДНО.
  • 57 Иркутск

    3 0 Отговор

    До коментар #40 от "що пък не":

    Чакай чакай нали мечтаеш за бомби по софето сега заводи намеси занижаваш критерия на въсможности

    Коментиран от #87

  • 58 Това е безспорен

    2 4 Отговор

    До коментар #34 от "конкретно":

    Факт.
  • 59 Иркутск

    8 10 Отговор

    До коментар #47 от "Колев.Генерал Колев.":

    Кремълския дъртак няма кураж и възможности за бомби по София за огромно съжаление на местните хора с български лични документи но с руцко самосъзнание

    Коментиран от #80

  • 60 Ха ха ха

    5 1 Отговор

    До коментар #16 от "ТаУмВзе":

    Пиеш ли редовно йод.......?
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Ихтамнет

    4 8 Отговор

    До коментар #53 от "напротив. казаха.":

    Хахахаха Хахахаха това е обида за всичкото русофил в фактити
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Хм Хм

    6 8 Отговор

    До коментар #2 от "Шшш":

    "Ама не ни казаха точния час. Нищо не можехме да напраим"

    Освен това не назоваха по име извършителите, за да направим паспортна проверка.
  • 65 това си има име

    2 2 Отговор

    До коментар #63 от "Дебил путинофил":

    казва се мазохизъм
  • 66 Видно от пропагандата и лъжите

    9 3 Отговор
    Те сана САЩ един лъжец, може единствено сам да се разобличи.
  • 67 Учуден

    16 11 Отговор

    До коментар #35 от "Путин-Боклук":

    "Ако САЩ са виновни - от какъв зор ще им казват ДВЕ СЕДМИЦИ преди това?"

    Ами зора е да не се разбере че те са поръчителите - измиват си ръцете. Ние ви предупредихме и това значи че не сме замесени. Та как твоите господари разбраха за терористичния акт в Москва където ЦРУ е доста ограничено но проспаха кулите, всичките в ЕС, и нападението на Хамас където ЦРУ има пълен достъп - един терористичен акт не са предотвратили в подконтролните им територии на виж за Москва знаеха доста преди.

    Коментиран от #74, #81, #180

  • 68 Лекаски съвет

    7 12 Отговор

    До коментар #16 от "ТаУмВзе":

    Спри да гледаш руските мултифилмчета, че ти действт много зле.
  • 69 истината

    13 11 Отговор
    През 2003 г. Александър Литвинанко, офицер от КГБ/ФСБ издава книга "ФСБ взривява Русия" за терористичните актове през 1999г. станали повод за войните срещу Чечня. Литвиненко убедително описва начините на действие на КГБ/ФСБ за масови убийства на руски граждани. Малко след това Литвиненко бе убит. Днес отново сценария с терористични атаки срещу цивилни в Русия се повтаря. С напълно сходен почерк на организация и осъществяване. Просто нищо не се е променило в Русия.
  • 70 абе

    15 7 Отговор

    До коментар #48 от "нали?":

    да видим кой ще се смее последен.
    Има да се учиш още много. Историята е пълна с "кучи... синове" и терористични организации, създадени и контролирани от САЩ. Но, винаги идва момент, когато "децата" се противопоставят и лъсват подозираните грозни факти.
  • 71 СРАЩ

    11 8 Отговор
    От ФАЩ са много силни в разобличаването ли?Айди бе?!?А,когато някой ги разобличи,този някой умира при странни обстоятелства или изчезва.Знаем ги тези похвати.Знаем и че лъжат.особено сега.Знаем и кой е истинския атантатор от Кр0кус.Не на нас тези,каЛбои.
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Читател

    9 12 Отговор
    Като гледам как са активирали всички козячета от посолството да прокарват тезата че е Ислямска държава а не укрите ми става ясно че са именно укрите организаторите.

    Коментиран от #77, #84

  • 74 Путин-Боклук

    8 7 Отговор

    До коментар #67 от "Учуден":

    Аха... а вие на първата минута ги заподозряхте щото са КАЗАЛИ за това? А те толкова тъпи милите, че ще КАЖАТ да НЕ ги заподозрат, ама веднага това казване ги правили заподозрени по твоята логика. Я да си оправиш опорните точки, че нещо се застъпват.
  • 75 А от кога е казано....

    7 6 Отговор
    Алън Дълес 1945 г. реч с която очертава стратегията на САЩ за ерозирането на Съветския съюз и соца....

    „ние ще хвърлим всички сили, всичкото си злато, цялата материална сила за измамване и оглупяване на хората! Човешкият мозък, съзнанието са приспособени към промяна. Посявайки в СССР хаос, ние незабелязано ще заменим човешките ценности с фалшиви, в които да вярват. Как? Ние ще намерим наши единомишленици… наши съюзници и помощници в самата Русия. Епизод след епизод ще се разиграва грандиозната по своя мащаб трагедия на гибелта на най-непокорния на Земята народ – руския, на окончателното необратимо угасване на неговото самосъзнание.
    Ние ще се залавяме с хората още от детските и юношеските им години. Главният ни залог ще бъде на младежта, ще започнем да я разлагаме, развращаваме, да я лишаваме от чест. От младежите ще направим циници, вулгарни хора, простаци, космополити. Ето така ние ще направим. Всичко това ще извършим под девиза:
    "ЗАЩИТА ПРАВАТА НА ЧОВЕКА И ГРАЖДАНСКИТЕ МУ СВОБОДИ

    Коментиран от #79, #172, #201

  • 76 Мишел

    4 6 Отговор
    САЩ лъжат по украински.
  • 77 ужасТ

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "Читател":

    Ама пречат ви на пропагандата ли? Кой им е шефа? Да се оплачем нещо.
  • 78 Путин-Боклук

    5 5 Отговор

    До коментар #61 от "Плавщ кух съд":

    Не ти достигна акъл да измислиш опорка да ме обориш, и веднага почна да бръщолевиш кой бил и кой не бил кух. Лош матрЯла напоследък на хранилката на Митрофанова.
  • 79 абе

    8 5 Отговор

    До коментар #75 от "А от кога е казано....":

    През 1945 година генерал Патън също е казал много умна приказка: "Май победихме грешните фашисти."
    Та не знам.

    Коментиран от #89

  • 80 Закс

    7 3 Отговор

    До коментар #59 от "Иркутск":

    Русофилите знаят,пи какво ги чака след войната?
    По-добре да не знаят.
  • 81 хе хе

    3 2 Отговор

    До коментар #67 от "Учуден":

    Да не би Русия да са предупредили САЩ за кулите? Нещо издишаш при правенето на АНАЛогии. Май само до половината ти стига акъла да разбереш думата
  • 82 стоян

    9 5 Отговор
    Явно от цру са разкрили плана на путин да взриви залата и да обяви мобилизацията - но мобилизацията и обвиненията към Украйна са по важни от някакви си 200 - 300 крепостни
  • 83 Тото

    7 9 Отговор

    До коментар #5 от "Реалист":

    Не само да поръчители а 80 процента от терористичните атаки на планетата са пряко организирани от САЩ или от техни проксита!!!!!
  • 84 Зека

    8 3 Отговор

    До коментар #73 от "Читател":

    Възоснова на кое са укрите та даже кремълските дъртаци още не са извадили доказателства на които да вярвате
  • 85 Е да де... ама Не

    8 10 Отговор
    Едва ли има някой здравомислещ, който да се съмнява, че това е работа на американци, англичани и украинци и в случая, кой е изпълнител няма особено значение.
    Същото беше и със Северен поток, постановката Буча и т. н.
    ....
    И... Турция направи шокиращи твърдения за атентата в Русия: Чужда разузнавателна агенция стои зад клането...
    Такъв тип организация не е нещо, с което „Ислямска държава“ може да се справи сама, твърдят в Анкара...

    Не са само те, дори американски спецове по тероризъм го казаха, мюсюлманите, извършили атентата не са ислямисти!

    Хиляди западни и български спецове по тероризъм, включително бивши агенти на ЦРУ казаха, че този атентат не е ислямистки!

    Коментиран от #86

  • 86 да ве

    6 7 Отговор

    До коментар #85 от "Е да де... ама Не":

    Глупаците от САЩ подготвили атентат и после се обадили на кремъл да предупредят какво ги очаква. Хахахаха
  • 87 Мисиркутск

    2 3 Отговор

    До коментар #57 от "Иркутск":

    И една димка в мола е достатъчна. Така доти ще се разкарват при всеки сигнал за "фалшиви бомби" в мола и шопинга ще намалее, а кифлите ще ходят с миналогодишни парцали.
  • 88 0101

    10 6 Отговор
    Тероризма е отроче на Русия и болшевишкия интернационал,руските проксита че Гевара ,бин ладен,Садам ,атаката над Сорбоната,теракта в Болоня,в световен мащаб раша е организатор на почти всички терористични атаки

    Коментиран от #103

  • 89 Ами да....

    0 1 Отговор

    До коментар #79 от "абе":

    Правилно мислиш.... не си убеден и явно не подлежи!!!
  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 хе хе

    6 6 Отговор
    NEXTA съобщи, че агенти на ФСБ са били в голямата концертна зала на „Крокус сити хол“ в момента на атаката. Изданието, използвайки отворени източници, идентифицира агентите на ФСБ. Те са облечени с еднакви дрехи, държат се странно, и в един момент затварят вратите на залата: нещо, което води до много по-голям брой жертви. До момента Русия не е предоставила нито едно доказателство, че украинските служби по някакъв начин може да са свързани с атентата.
  • 92 Разследващ

    6 5 Отговор

    До коментар #53 от "напротив. казаха.":

    "Американците са прихванали телефонни разговори между джихадистите за подготовката на атентата"

    Ха ха ха - и от кога терористите си говорят по телефона да подготвят терористичните актове. Защо ли не прехванаха телефонните разговори на тяхна територия за събарянето на кулите или пък за терористичните актове в Европа или пък за нападението на Хамас - просто опорката не върви. Пък и кой от американците разбира таджикски език или развален руски за да разберат че тези са подготвяли терористичен акт или тези са си говорили на английски за да могат да ги разберат от ЦРУ.

    Второ ако наистина са прихванали телефонни разговори ще знаят и кои са организаторите с имена а не просто нещо размито като "Ислямска държава" - няма такова нещо и даже на вас са забранили да го споменавате.

    Тя пропагандата разчита на хора които им е трудно мисленето и не си задават въпроси.
  • 93 проздКГБ фжуджак

    7 6 Отговор
    НАТО и украинците са виновни.
  • 94 мария атанасова ......................

    3 0 Отговор
    вярвате ли и ?
  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 ДоЦент

    11 5 Отговор
    САЩ - доказан терорист номер едно в света! Тези нямат право изобщо да се изказват , защото с терористичните си действия са избили милиони невинни хора по целия свят !
  • 97 Стрелата

    0 0 Отговор

    До коментар #90 от "стоян":

    Тихо че ко види таткоти щте се откаже от тебя плод на пиянска екия...
  • 98 Мада

    2 2 Отговор

    До коментар #95 от "Морски":

    А НАТОту знае ли?
  • 99 КГБ заказчик теракта

    14 5 Отговор
    Навремето раша си самовзривиха блокове с руснаци,сега срутиха мол и претрепаха руснаци,за да обвинят някой,некадърноста им е безгранична

    Коментиран от #101, #112

  • 100 копейка

    6 3 Отговор
    И църквата Свети Крал някога я гръмнаха американците и натото.
  • 101 е ми

    7 3 Отговор

    До коментар #99 от "КГБ заказчик теракта":

    Толкова си могат раш истите
  • 102 стоян

    12 8 Отговор

    До коментар #5 от "Реалист":

    До 5 ком - другар САЩ не са поръчители а са го предупредили - но чекиста е тарикат и е решил да се възползва от атентата и да обвини Украйна и да обяви мобилизация - затова и в залата е било пълно с чекисти но са подпомагали атентаторите - първото изявление на чекиста беше че украинците са организатори

    Коментиран от #105, #107

  • 103 Помнещ

    5 4 Отговор

    До коментар #88 от "0101":

    Ха ха ха - Осама бин Ладен е възпитаник на ЦРУ - има една снимка където са се прегърнали с Хилърито. Талибаните също са отроче на краварите - препоръчвам ти да гледаш Рамбо 1 където бяха "братята ни талибани"

    Опорките не вървят защото ние помним

    Коментиран от #115

  • 104 УТРЕ ЩЕ ПИШЕ , ЧЕ РУСНАЦИТЕ СА ПУСНАЛИ

    5 5 Отговор
    ПАРТЕНКАТА НА САЩ А САЩ СА ПРЕДУПРЕДИЛИ РУСИЯ , ТОГАВА РУСИЯ Е ИЗВЪРШИЛА КАКВОТО ТРЯБВА И ГОТОВО ! ПОСЛЕ СА СЕ ОБАДИЛИ ОТ ИМЕТО НА ИСЛЯМСКА ДЪРЖАВА , НИЕ ПЪК ЗНАЕМ ЧЕ ТОВА СА УКРИТЕ !
  • 105 Познат

    1 4 Отговор

    До коментар #102 от "стоян":

    Сиси беше се загубила някъде - тия хайвани защо ти викат дълбоката.
  • 106 Тулкас

    2 4 Отговор
    да си развеем знамената,да гинат оркски племена!
  • 107 Размишляващ

    3 6 Отговор

    До коментар #102 от "стоян":

    "САЩ не са поръчители а са го предупредили"

    Тогава излиза че за събарянето на кулите са поръчители както и за няколкото атентата в ЕС както и за нападението на Хамас защото никого не предупредиха.

    Коментиран от #110

  • 108 Здрасти

    7 9 Отговор
    Лари Джонсън който повече от 30 години работи за ЦРУ, в интервю пред съдия Наполитано коментира обширно терор акта край Москва.
    Според него предупреждение за терор атака е написана на страницата на американското посолство в Русия на датата 7ми Март и че това може да стане в следващите 48 часа. Нямало е нищо конкретно като дата, място или други подробности. Той също каза че при евентуално нападение като това край Москва целта може да не е само самото нападение а да се създаде страх в държавата и неувереност към Руското правителство.
    Както сега се опитват да обвиняват Москва - ами ние ви казахме а вие нищо не направихте. Това са коварни игри на запада и най вероятно на МЙ6 или Израел или всички заедно. САЩ година и половина след взрива на северен поток не знаят кой го направи но 55 минути след терора в Москва обявиха че е ИЗИС, и дори да е така, кой създаде ИЗИС и защо?

    Коментиран от #113, #119, #130, #170

  • 109 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 110 Оценка

    1 1 Отговор

    До коментар #107 от "Размишляващ":

    Логика, слаб 2.
  • 111 Р.К.И.

    3 1 Отговор
    Не се разбира, че с подаването на информацията се рискува животът на хората на терен, които са я придобили.За да предупредят Путин! И? Повече никаква информация да не му подават.

    Коментиран от #117

  • 112 Кадърен

    1 7 Отговор

    До коментар #99 от "КГБ заказчик теракта":

    Е те много кадърните ти господари сами си сринаха кулите за да нападнат няколко държави с 3000 жертви а руснаците наистина са некадърни само някакви си 130 жертви.
  • 113 хе хе

    1 1 Отговор

    До коментар #108 от "Здрасти":

    Те службите си четат уебсайтовете. Иначе не си говорят помежду си. Вервам ти.

    Коментиран от #123

  • 114 Фикрет Паламарката за Русофили с Любов

    6 5 Отговор

    До коментар #18 от "за вас сжендурите и меките":

    То Путин твоят Бог е Би сексуален, Доказан Педофил със необорими факти ,Видеа а сега като остаря стана само Халка щото омекна,
    Следователно Ти си като твоят бог Путин , ХАЛКА
  • 115 Пустиняци в бурята

    0 2 Отговор

    До коментар #103 от "Помнещ":

    Рамбо 3, по точно. Затова при Рамбо 4, Сталоун сам си подготви сценария.
  • 116 шааа

    5 7 Отговор
    нормално е сащисаните да твърдят каквото им е угодно, за да запазят укрофашистките си протежета. нормално е и отварачката веднага да ни предложи фейк, понеже избирателността ѝ е пословична.
  • 117 Информатор

    3 3 Отговор

    До коментар #111 от "Р.К.И.":

    "Повече никаква информация да не му подават"

    Прав си като американците не подават информация няма да има терористични актове в Русия.
  • 118 САТЪРА НА ХАНА

    5 5 Отговор
    ИСКАМ ДА ПРЕДУПРЕДЯ АМЕРИКАНСКОТО ПОСОЛСТВО В СОФИЯ
    ....
    ЧЕ ДНЕС В САЩ ЛАТИНОАМЕРИКАНСКИ НАРКОДИЛЪРИ ЩЕ ПРОДАВАТ КОКАИН
    НА АМЕРИКАНЦИ :)

    Коментиран от #120

  • 119 А Дъглас Макгрегър

    4 0 Отговор

    До коментар #108 от "Здрасти":

    кво вика?
  • 120 КАТЪРА

    2 1 Отговор

    До коментар #118 от "САТЪРА НА ХАНА":

    Рано си се наквасил
  • 121 Гражданин

    9 4 Отговор
    Болшевишката олигархия е абсолютно прогнила, пропита и пропаднала! А чучелото на путлер от фризера за нищо не става!
  • 122 стоян

    7 3 Отговор
    доГРУ Мишле защо не прочетеш малко история През1941 г първо ни бомбандират сърби после руснаци и то без да им обявим война СЛЕД КАТО ОБЯВЯВАМЕ ВОЙНА НА САЩ И ВЕЛИКОБРИТАНИЯ НИ ДАДЕН ШЕСТ МЕСЕЧЕН СРОК ДА ОБМИСЛИМ И ДА СЕ ОТКАЖЕМ А КОЛКОТО ДО БОМБАНДИРОВКИТЕ НА НАТО В СЪРБИЯ ТИ КАКВО СИ ОЧАКВАЛ ЕДИН ДИКТАТОР ДА ПРАВИ ЕТНИЧЕСКО ПРОЧИСТВАНЕ В СЪРЦЕТО НА ЕВРОПА И НЯКОЙ ДА ГО ТРАЕ ПОНЕЖЕ СЪРБЕЖИТЕ СА ГОЛЯМ ХИТЪР ТА ОСТАНАХА ЕДИН ФАЙТОН ХОРА ОБРАЗНО КАЗАНО

    Коментиран от #126

  • 123 Здрасти

    1 1 Отговор

    До коментар #113 от "хе хе":

    аз не искам да ми вярваш, намери интервюто и сам прецени, а на факти вярваш ли?

    Коментиран от #124

  • 124 а ти на факти вярваш ли

    3 2 Отговор

    До коментар #123 от "Здрасти":

    NEXTA съобщи, че агенти на ФСБ са били в голямата концертна зала на „Крокус сити хол“ в момента на атаката. Изданието, използвайки отворени източници, идентифицира агентите на ФСБ. Те са облечени с еднакви дрехи, държат се странно, и в един момент затварят вратите на залата: нещо, което води до много по-голям брой жертви. До момента Русия не е предоставила нито едно доказателство, че украинските служби по някакъв начин може да са свързани с атентата.

    Коментиран от #129, #138

  • 125 пиночет

    7 3 Отговор
    Само идиоти, биха повярвали на Кремъл!

    Коментиран от #136

  • 126 Антитрол

    4 5 Отговор

    До коментар #122 от "стоян":

    "ЕДИН ДИКТАТОР ДА ПРАВИ ЕТНИЧЕСКО ПРОЧИСТВАНЕ В СЪРЦЕТО НА ЕВРОПА И НЯКОЙ ДА ГО ТРАЕ"

    Ами един друг диктатор прави етническо прочистване в Украйна ама не само че го траете ами даже и го защитавате само защото господарите са ви наредили така. Пък и това че лепвате етикет "диктатор" на всеки който не е наведен на господарите ви не го прави такъв - Милошевич е законно избран президент на Сърбия при признати избори даже и от господарите ти. Милошевич беше оправдан от съдът в Хага така че господарите ти нападнаха де факто Сърбия по измислени обвинения както нападнаха и Садам.

    Пропагандата с лозунги и заучени фрази както по комунистическо не върви.
  • 127 вседрфтгъхуи

    5 3 Отговор
    Накратко:

    Такава информация се подава ОФИЦИАЛНО от да кажем цру на ФСБ... Или от амер. посланик отива към Лавров и той по веригата предава... Независимо от това каква е веригата всичко което се предава си има ИЗХОДЯЩ и съответно ВХОДЯЩ НОМЕР и може лесно да се проследи и провери... Значи няма никакъв проблем краварите да кажат:

    "На дата Х по начин Х официално предадохме за сведение на руските власти документ със заглавие "Разузнавателни данни за подготвяни атентати в Русия" в който на страница Х се споменава конкретно като цел зала Крокус..."

    И да покажат 2 снимки с 10 реда НЕсекретна информация където се споменава точно и съвсем конкретно зала Крокус... и не- НЕ става да покажеш списък с 50 "вероятни цели" и там в навалицата да пише и "Крокус"...
    Би трябвало да могат и с удоволствие да покажат на света как Путин е пожертвал хората щото бил някакъв си там- все ще измислят думичка...
    Би трябвало да могат, но не го правят- значи НЕ МОГАТ... Значи и НЕ СА подавали официално никакви данни... Някакво посолство написало на сайта си нещо си НЕ СЕ БРОИ за нищо- има си строги процедури в дипломацията...
  • 128 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 129 Агент на ФСБ

    6 6 Отговор

    До коментар #124 от "а ти на факти вярваш ли":

    "идентифицира агентите на ФСБ. Те са облечени с еднакви дрехи, държат се странно"

    Идентификацията е че били облечени със сини тениски - по тази логика и аз съм агент на ФСБ защото и аз имам същата синя тениска. Да ви имам доказателствата или като удавник се хващате за сламка.

    Коментиран от #148

  • 130 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 131 Факт

    11 3 Отговор
    Щом руските наколенки пищят и пишат фермани, значи САЩ пак са казали истината.
  • 132 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 133 В.В.П.

    4 6 Отговор
    Рф ще хвърли огроменресурс ,,безспорно и ще ликвидира Окропистан..Няма друг начин...Има терор.клетки...

    Коментиран от #134

  • 134 Факт

    8 2 Отговор

    До коментар #133 от "В.В.П.":

    Не янките и украинците - Русия прие офицална делегация на Хамас.

    Коментиран от #144

  • 135 стоян георгиев

    9 4 Отговор
    Ето защо в залата е нямало полиция.после се чуди путлер.щомбайдтн го нарича терорист?да оставиш.ппдобнонклане на собствения си народ за да обвиниш украйна е тежко престъпление.виновен е обаче руския народ дето се връзва 25.години на лъжите на диктатора.
  • 136 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 137 В.В.П.

    3 5 Отговор
    Окропистан е по пътя на ичкирия..
  • 138 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 139 В.В.П.

    3 4 Отговор
    Това са пълни глупости ..Промиват тиквата на оня с коня и подобни ..Ние казахме,,,.Казахте, щото знаехте ..Откъде знаехте???

    Коментиран от #152, #165

  • 140 ЗАЩО НЕ Е РЕАГИРАЛО ДЖУДЖЕТО

    10 4 Отговор
    НА ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯТА НА САЩ?

    МНОГО ПРОСТО, ЗАЩОТО ДЖУДЖЕТО ГИ Е ВЪЗПРИЕЛО, КАТО БЛЪФ И ЗАЩОТО ТО Е ОРГАНИЗИРАЛО ТЕРАКТА. ПРИСЪСТВИЕТО НА ХОРА ОТ ФСБ ЗАСНЕТИ В ЗАЛАТА, СЪЩО ПОДКРЕПЯ ТАЗИ ТЕЗА. ИРАН СЪЩО ЧЕРПЕЙКИ ИНФОРМАЦИЯ ПО РЕЛИГИОЗНИТЕ СИ КАНАЛИ Е ДОПРИНЕСЪЛ ЗА ЗАБЛУДАТА НА ДЖУДЖЕТО, ЧЕ НИКОЙ НЕ ЗНАЕ КОЙ СТОИ В ОСНОВАТА НА ТЕРАКТА. ДЖУДЖЕТО Е СМЕТНАЛО, ЧЕ ИЗТОЧНИКЪТ НА ИНФОРМАЦИЯ И НА САЩ И НА ИРАН Е ЕДИН И СЪЩ. НО НЕ Е ТАКА И АМЕРИКАНЦИТЕ НЕ СА ДАЛИ УЛИЧАВАЩО ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ ЗА ИЗТОЧНИКЪТ ИМ И ДЖУДЖЕТО ДАЛДИСА ХАЙВАНА.
  • 141 Лъготят , онзи ден версията беше друга

    3 8 Отговор
    предупредили Москва и "гражданите на юса да не пътуват в РФ , защото се готви терористичен акт на 07.03 ". Прочетохме . А днес друга версия : " Ще нападат Крокус на 22.03 в 20 ч. да се пазят и хапват повече хлебни продукти" хахахахаха хванахме ги в опашата лъжа и цереуизта и външния им министър . хахаха щом е недостатъчна информацията зелиски и будинов ще плащат . хахаха
  • 142 Макробиолог

    3 1 Отговор
    Дъ Вашингтон пост не е сащ.
  • 143 !!!?

    11 2 Отговор
    Кремълската хунта е преценила, че теракта в Crocus City Hall е повече от полза отколкото във вреда на фашисткия режим на Путин !!!?

    Коментиран от #154

  • 144 Учуден

    4 5 Отговор

    До коментар #134 от "Факт":

    "Русия прие офицална делегация на Хамас"

    Ами американците пък приемат официална делегация на ВСУ - каква е разликата.

    Хамас се бори да освободи "временно окупираните територии от Израел" а ВСУ се бори за същото от Русия. Но Хамас са "терористи" а ВСУ не са - защо така? И господарите ти един път дават оръжие на окупаторите а другия път на окупираните - защо пак с двойни стандарти.

    Коментиран от #149, #161

  • 145 В.В.П.

    4 5 Отговор
    Вд повече лобут ще отнася окропа ...Сащ са виновни ..Както и за талибан ,ПКК ,Муджахедин ,ИД.,сиви вълци ..и т.н...Дълъг списък .
  • 146 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 147 Ицето

    5 4 Отговор
    Путин да се накичи с рози отзад
  • 148 Р.К.И.

    4 1 Отговор

    До коментар #129 от "Агент на ФСБ":

    Има такъв модел : ангажираните в операцията имат общ отличителен знак (вратоврзка, риза, значка ...), за да се разпознават и да не се изпозастрелят. Колкото повече не разбирате, толкова по-яростно рецитирате.
  • 149 Факт

    5 2 Отговор

    До коментар #144 от "Учуден":

    "Каква е разликата"

    В това, че Хамас е терористична организация.
  • 150 САТЪРА НА ХАНА

    4 3 Отговор
    ВСЕ ЕДНО
    "РУСИЯ ПРЕДУПРЕЖДАВА САЩ ЧЕ ДНЕС НА ТЕРИТОРИЯТА НА САЩ ЩЕ ИМА ПОНЕ
    ЕДНА МАСОВА СТРЕЛБА С УБИЙСТВА" :))
    ..
    ДЕМАГОГИЯ
  • 151 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 152 САШЕ ПО КРОТКО

    1 3 Отговор

    До коментар #139 от "В.В.П.":

    ОТ КЪДЕ СА ЗНАЕЛИ? ОТ ФСБ РАЗБИРА СЕ. СЕГА ЖУЖА ПЛАШИ С ДЕЗИНФОРМАЦИЯ. ТЕРАКТА БИЛ НОЖ С ДВЕ ОСТРИЕТА. БЛИЗКО ДО АКЪЛА Е ЧЕ ИЗТОЧНИКЪТ НА ЦРУ ЩЕ БЪДЕ "ЗАМРЪЗЕН". НАЛИ САШЕ.
  • 153 SDEЧЕВ

    0 6 Отговор
    С две думи САЩ признават,че са знаели за мястото на касапницата,но не остава ясно дали са го споделили. Най малкото една публикация в медиите щеше да предотврати убийствата.. Та ясно е че са знаели,но не е ясно на кой и кога са го казали.
  • 154 пиночет

    5 3 Отговор

    До коментар #143 от "!!!?":

    Тук на снимката, джуджето изглежда като великан!
  • 155 пълен смях

    12 3 Отговор
    САЩ ще организират атентат в Русия и ще се издадат, като предварително предупредят Кремъл. Това само болен путинофил може да го повярва. Сигурно и запада е виновен, че никоя служба за сигурност на Русия, не се отзовава почти част въпреки, че са на пешеходно разстояние.
  • 156 касата

    7 4 Отговор
    Важното е, че Путин е вече бита карта,както и Копейкин,Плюнчо и палячовците от Възраждане!
  • 157 йа йа ай

    4 5 Отговор
    Всички знаем че когато отворим страниците на факти, сащ са винаги добрите и русия лошите, като на филмите.

    Но това са само мнения а не истински факти.

    Коментиран от #158, #160

  • 158 мада

    3 2 Отговор

    До коментар #157 от "йа йа ай":

    и това в руски пропаганден сайт. така е.
  • 159 фактите

    7 3 Отговор
    Поредната лъжа на руските терористи е разобличена.От самото начало на тоя "атентат" нещата въобще не се връзват.На всеки вече е ясно,че "атентата" е дело именно на бункерния престъпник и на ФСБ.Русия лъже,винаги е лъгала и ще продължава да лъже.Това е най-вредната терористична и излишна държава на тази планета.
  • 160 русия ТЕРОРИСТ И НАЦИСТ НОМЕР ЕДНО

    7 3 Отговор

    До коментар #157 от "йа йа ай":

    Какво хубаво може да се каже за държава терорист и спонсор на тероризма като Русия ? Ти още малко ще искаш за ИДИЛ да се говори с добро и похвали.

    Коментиран от #171

  • 161 5424

    3 1 Отговор

    До коментар #144 от "Учуден":

    Ти си безобразно ритан в главата...Хамас е радилно-ислямска терористична групировка,същата като Ислямска Държава.По-добре никога повече не се обаждай rлynaк.
  • 162 Зеленски съм

    1 4 Отговор
    Щом Щатите защитават нещо, значи е точно обратното. Щом казват, че Украйна не го е направила, значи истината е, че тя го е направила. Щатите я защитават, естествено.

    Сега ще има да си получават възмездията.
  • 163 Дурхан

    2 5 Отговор
    Вижте сега свърши се еднополюсния модел наложен от САЩ ..почна нова ера с многополюсен модел ..

    Коментиран от #166

  • 164 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 165 гостгост

    2 1 Отговор

    До коментар #139 от "В.В.П.":

    Що за тъп въпрос? САЩ разполагат с най-доброто разузнаване в света,като американците имат присъствие по цялото кълбо.ЦРУ според теб за какво са?
  • 166 цирк московски

    3 1 Отговор

    До коментар #163 от "Дурхан":

    Кажи ни когато започне,че нещо много се бавят нещата,а Бурунди и Джибути нещо не могат да наложат новия многополюсен модел.Ужас
  • 167 и за бургас атентата не ни предупредиха

    2 2 Отговор
    герб се снимаха с феберейци, с тръмп , с клинтън, а тук знаехме за новите проверки по летища заради 2 блока в ню йорк , софтуер разпознавал лица, днк, отпечатъци .та рейса като хвръкна , като фокус беше . сега водят попове да оплакват с килимявки , водят юдейци да се снимат , как спасили евреи - а те 6 евреи умреха в рейса , а идели с крадените пари да залагат на казина . юса тогава подви опашката , нейски почти рева , как умрели зависимите от хазарт пяници в рейса .
  • 168 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 169 Сър Пичук

    9 2 Отговор
    Картинката е ясна!
    Рашистите НЕ СА ПРЕНЕБРЕГНАЛИ информацията от САЩ. Напротив, те са проучили всичко и са поставили под наблюдение атентаторите. Доказателство за това е, че часове след атентата те знаеха къде са те и ги арестуваха, а заедно с тях и още хора, за които няма как да са получили информация в тези няколко часа, камо ли да ги идентифицират и локализират.
    А защо не са предотвратили атентата? Ами защото той е бил доста удобна причина да хвърлят допълнителни обвинения към Украйна, САЩ и НАТО а да оправдаят войната си в Украйна. Досегашните обвинения към тях са доста постнички, не особено издържани и се поизтъркаха, така, че ново злодейство е добре дошло. В миналото ФСБ сами са правили подобни неща, а сега им беше поднесено на тепсия. Доказателство е пълната липса на охрана на залата и изключително бавната реакция на специалните служби, което доведе до много жертви и позволи на атентаторите необезпокоявани да се оттеглят. Не бих се учудил, ако самите специални служби са поели комуникацията с атентаторите и са им дали наставления за действия и посоката на ба бягството.
    Рашистката държава отдавна е известна с това, че не цени човешкия живот, така, че какво са 144 жертви и една срутена зала в името на величието на Путин?!?!? Всеки божи ден той руши и праща на смърт много повече. Така, че бог да прости загиналите и да дава сили на близките има, а Путин си продължава с КГБ-йските номера.
  • 170 Напълно си прав... поздравления

    4 4 Отговор

    До коментар #108 от "Здрасти":

    "Лари Джонсън който повече от 30 години работи за ЦРУ, в интервю пред съдия Наполитано коментира обширно терор акта край Москва.
    Според него предупреждение за терор атака е написана на страницата на американското посолство в Русия на датата 7ми Март и че това може да стане в следващите 48 часа. Нямало е нищо конкретно като дата, място или други подробности. Той също каза че при евентуално нападение като това край Москва целта може да не е само самото нападение а да се създаде страх в държавата и неувереност към Руското правителство.
    Както сега се опитват да обвиняват Москва - ами ние ви казахме а вие нищо не направихте. Това са коварни игри на запада и най вероятно на МЙ6 или Израел или всички заедно. САЩ година и половина след взрива на северен поток не знаят кой го направи но 55 минути след терора в Москва обявиха че е ИЗИС, и дори да е така, кой създаде ИЗИС и защо? "
  • 171 Русия

    6 5 Отговор

    До коментар #160 от "русия ТЕРОРИСТ И НАЦИСТ НОМЕР ЕДНО":

    ли е тази която има 800 военни бази по света, води нон стоп войни през почти цялото си съществуване като държава, биологични лаборатории с много мирни цели пак около Русия?

    Питам се дали си неинформиран или някой ти плаща да си такъв?
  • 172 Всичко се покрива 1 към 1

    5 6 Отговор

    До коментар #75 от "А от кога е казано....":

    "Алън Дълес 1945 г. реч с която очертава стратегията на САЩ за ерозирането на Съветския съюз и соца....

    „ние ще хвърлим всички сили, всичкото си злато, цялата материална сила за измамване и оглупяване на хората! Човешкият мозък, съзнанието са приспособени към промяна. Посявайки в СССР хаос, ние незабелязано ще заменим човешките ценности с фалшиви, в които да вярват. Как? Ние ще намерим наши единомишленици… наши съюзници и помощници в самата Русия. Епизод след епизод ще се разиграва грандиозната по своя мащаб трагедия на гибелта на най-непокорния на Земята народ – руския, на окончателното необратимо угасване на неговото самосъзнание.
    Ние ще се залавяме с хората още от детските и юношеските им години. Главният ни залог ще бъде на младежта, ще започнем да я разлагаме, развращаваме, да я лишаваме от чест. От младежите ще направим циници, вулгарни хора, простаци, космополити. Ето така ние ще направим. Всичко това ще извършим под девиза:
    "ЗАЩИТА ПРАВАТА НА ЧОВЕКА И ГРАЖДАНСКИТЕ МУ СВОБОДИ "

    Коментиран от #173, #175, #176

  • 173 стоян георгиев

    1 2 Отговор

    До коментар #172 от "Всичко се покрива 1 към 1":

    При копея времето няма значение.сега р 2024 бе копей!

    Коментиран от #192

  • 174 Сократ

    4 4 Отговор
    Как така сащ след 5 минути казаха, че атентата е дело на ИД? А кога ще кажат кой взриви СП?
  • 175 Сър Пичук

    5 0 Отговор

    До коментар #172 от "Всичко се покрива 1 към 1":

    Ха-ха,
    с Желязната завеса пиле не можеше да прехвръкне, имаше пълна цензура на преса и кино, заглушаваха се радиа и дори сръбската телевизия, но видиш ли, те ни били окъкали гащите...
  • 176 Прав е бил Генерал Паттън

    5 2 Отговор

    До коментар #172 от "Всичко се покрива 1 към 1":

    През 1945 година след края на войната, командващия американските войски в Северна Африка генерал Паттън възкликнал "Май победихме грешните фашисти!"....

    Коментиран от #191

  • 177 хари потър

    3 1 Отговор

    До коментар #54 от "Цитат":

    прав си това и аз го прочетох И ако съм на държавна служба бих го взел впредвид ТУК обаче се говори че конкретно се говори че са предупредили ТОЧНО СЛУЖБИТЕ а путин е пренебрегнал с досада всички предупреждения
  • 178 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 179 И със глупака не спори

    3 4 Отговор
    Всичко го има в Тубата! Поредни краварски простотии, учтиво преписани от мара
  • 180 Хм..

    3 1 Отговор

    До коментар #67 от "Учуден":

    Иран също са предупредили руснаците за подготвен терористичен акт... Сега кажи, че и иранците са замесени... ))

    Коментиран от #189

  • 181 крум

    0 1 Отговор
    .направеното е с цел да свалят имиджа . предупредили ли и това няма как да стане и ся пишат щото ги е страх да не ги обвинят тях.
  • 182 Ама то е ясно...

    4 4 Отговор
    Едва ли има някой здравомислещ, който да се съмнява, че това е работа на американци, англичани и украинци и в случая, кой е изпълнител няма особено значение.
    Същото беше и със Северен поток, постановката Буча и т. н.
    ....
    И... Турция направи шокиращи твърдения за атентата в Русия: Чужда разузнавателна агенция стои зад клането...
    Такъв тип организация не е нещо, с което „Ислямска държава“ може да се справи сама, твърдят в Анкара...

    Не са само те, дори американски спецове по тероризъм го казаха, мюсюлманите, извършили атентата не са ислямисти!

    Хиляди западни и български спецове по тероризъм, включително бивши агенти на ЦРУ казаха, че този атентат не е ислямистки!
  • 183 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 184 Мощна

    2 2 Отговор
    Американска пропаганда.
  • 185 Оператор на права лопата

    2 2 Отговор
    Явно антентатът е съвместна акция на укри-бандеровци и янки. Това вече е без съмнение.
  • 186 Ива

    0 0 Отговор
    Оооо...
  • 187 Ясно

    1 0 Отговор
    Мара ги е изобличила никакъв САЩ .
    За кулите близнаци нещо да знаеш Марче.
  • 188 БТА паралери.

    1 0 Отговор

    До коментар #183 от "Апел на путин":

    Евала , ти изписа коментар за 1.85 $
  • 189 Брей

    1 3 Отговор

    До коментар #180 от "Хм..":

    Ти да чу официално Иран да имат такова изказване по медиите .
    Украински съчинения .
  • 190 стоян георгиев

    2 0 Отговор

    До коментар #183 от "Апел на путин":

    .те са фенове на тиранията щото повечето са избушени от живота мързелаци и искат всеки нормален българин да бъде принизен до нивото им.
  • 191 На генерал

    1 2 Отговор

    До коментар #176 от "Прав е бил Генерал Паттън":

    Патън са му хлопали всички дъски .
    Дал предложение да се атакува СССР и соца
    С 300 ядрени бомби .
    Войната в Корея е била репетиция дали ще могат бомбардировачите да стигнат до целите без да бъдат унищожени .
    И ако е бил прав , ти сега да не съществуваш
    защото нямало да има вашите .
  • 192 Стоян Мавродиев

    1 0 Отговор

    До коментар #173 от "стоян георгиев":

    При ,,Цента,, времето е пари .
    Ти ако работиш на капиталист , досега да те е изхвърлил .
    Вместо да му носиш приходи , ти драскаш тука
    тъпизми .

    Коментиран от #194

  • 193 Ама то е ясно...

    1 6 Отговор
    Едва ли има някой здравомислещ, който да се съмнява, че това е работа на американци, англичани и украинци и в случая, кой е изпълнител няма особено значение.
    Същото беше и със Северен поток, постановката Буча и т. н.
    ....
    И... Турция направи шокиращи твърдения за атентата в Русия: Чужда разузнавателна агенция стои зад клането...
    Такъв тип организация не е нещо, с което „Ислямска държава“ може да се справи сама, твърдят в Анкара...

    Не са само те, дори американски спецове по тероризъм го казаха, мюсюлманите, извършили атентата не са ислямисти!

    Хиляди западни и български спецове по тероризъм, включително бивши агенти на ЦРУ казаха, че този атентат не е ислямистки!
  • 194 стоян георгиев

    0 0 Отговор

    До коментар #192 от "Стоян Мавродиев":

    Аз съм капиталиста стояне.когато сам си си шеф може да драскаш когато и каквото решиш.дано го разбереш някога.
  • 195 Некой си

    3 3 Отговор
    През 2001 г. Путин предупреди Буш за атентати от Ал Кайда. Тогава и ония си го преместиха.
  • 196 Ха-ха-ха

    2 2 Отговор
    "Aтаката допълнително подкопа образа на силата и сигурността, който руският лидер иска да предаде". Сега разбрахте ли защо руснаците не са предотвратили или са организирали ( на който както му харесва) атентата. Искали са сами да си подкопаят сигурността която се опитват да предадат. Т.е. сами са си подложени Динева кора. Някой вярва ли в това нещо
  • 197 ОТЛИЧНИК

    5 2 Отговор
    Путин е организатор. Той е в комбина с всички терористични организации. Всички са били в Кремъл на посещения. И Талибани и Хизбула и Хамас , така, че той е в основата на всички терористични актове.
  • 198 ОТЛИЧНИК

    4 2 Отговор

    До коментар #183 от "Апел на путин":

    Браво!
    Колко от вас са били на червения площад?
    Всички искате да се качите на самолета и да слезете в Италия, Франция или Германия.
    През лятото колко от вас бяхте на почивка в Крим? Все гледате Гръцкото море, Дубай, Тайланд и т.н. Колко от вас карат Жигула или Москвич ? Все на Мерцедес, БМВ и Ауди гледате да се качите.
  • 199 браво бе

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "100% факт":

    нали сте рода всички сте такива мижяци
  • 200 САЩ са предупредили Русия за атентата

    2 5 Отговор
    защото те са го организирали... Гузен негонен бяга
  • 201 така, така

    1 1 Отговор

    До коментар #75 от "А от кога е казано....":

    това е самата истина те сега на козяк ще им свърши червеното мастило
  • 202 Халваджан

    3 3 Отговор
    Смерть России!!!
  • 203 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 204 Журналистично

    2 1 Отговор
    "За пръв път става ясно, че американците са предали изключително конкретна разузнавателна информация на Русия"

    И откъде става ясно ? А-а-а, ясно, става ясно от.... американците
  • 205 Читав

    2 0 Отговор

    До коментар #183 от "Апел на путин":

    Читавите хора си живеят в страната в която, по Божия воля, са родени.
    И не ходят да живеят ни на Запад ни на Изток, Север или Юг.
  • 206 Гацо Бацов

    1 1 Отговор
    Fake! Няма официално предупреждение зад което да е застанала с името си служба. Просто е пуснато като клюка на пазара.
  • 207 Много си зле Марцело

    1 0 Отговор
    ФактюЗащо не излизате на хартия, та да си избърша.....
    Алооо, капитализма се погреба.
    Взирайте се в нашето дворче какво става, те там ще се опраеят и нез нас!
  • 208 П. Утин

    1 0 Отговор
    Е да, ама не казаха в колко часа !
  • 209 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 210 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 211 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 212 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 213 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 214 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 215 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 216 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 217 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 218 Този коментар е премахнат от модератор.