Украйна притежава критични минерални запаси от полезни изкопаеми на стойност 10-12 трилиона долара, украинците седят на златна мина. Не можем да си позволим Владимир Путин да спечели войната.
Това заяви пред CBS News американският сенатор-републиканец Линдзи Греъм. По думите му Русия ще сподели тези ценни запаси с Китай, ако спечели войната срещу украинците, и САЩ не трябва да допускат подобен сценарий.
„Нека намерим решение за тази война. Украинците седят на златна мина и да дадем на Путин 10-12 трилиона долара минерали, които той да сподели с Китай, ще е нелепо. Украйна може да най-добрият бизнес партньор, за когото някога сме си мечтали“, заяви Линдзи Греъм.
„Путин иска да възстанови Руската империя. Той няма да спре в Украйна. Не говорим тук за НАТО, не за американски оръжия в Украйна, а за един мегаломан, който иска да създаде Руската империя със силата на оръжието. Ако не го спрете, след това ще последва Тайван“, каза американският сенатор, коментирайки възможността Китай да извърши инвазия в Тайван.
Републиканецът от Южна Каролина подчерта значението на подкрепата на Украйна, като каза, че подкрепя обучението от САЩ на украински сили в Украйна, което Володимир Зеленски наскоро поиска. Греъм добави, че „сега е време да им дадем F-16, да им позволим да летят на тези самолети, далекобойна артилерия, за да поразяват цели в Русия“. Според сенатора през лятото военната инициатива може да премине в Киев.
„Ако помогнем на Украйна сега, те могат да станат най-добрият бизнес партньор, за когото някога сме мечтали“, каза Греъм, коментирайки минералните запаси в Украйна. „Това е много голяма работа – какво ще стане Украйна. Нека им помогнем да спечелят война, която не можем да си позволим да загубим“, посочи още той.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Добре тогава
Коментиран от #69, #351
14:48 11.06.2024
3 А такааа
Коментиран от #14, #21, #27, #41, #152, #160, #201, #202, #342, #349, #359
14:49 11.06.2024
4 ХАХАХА
Коментиран от #101, #211
14:49 11.06.2024
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Русофил
Коментиран от #25, #140
14:49 11.06.2024
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Дън Бай
14:50 11.06.2024
9 Опааа
..не за демокрация или украинци..
Коментиран от #189
14:50 11.06.2024
10 да де
14:50 11.06.2024
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 раз
Коментиран от #219
14:51 11.06.2024
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Ученика
14:51 11.06.2024
16 🍋🍊🇧🇬
100%
14:51 11.06.2024
17 Оркистан🤮🤮
Коментиран от #153
14:51 11.06.2024
18 Че кой е сенатора
Коментиран от #26
14:52 11.06.2024
19 Тоя кра варски
14:52 11.06.2024
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Лост
14:53 11.06.2024
25 на теб пате ти давам разрешение
До коментар #6 от "Русофил":
да си първа дама на прайда ,ок мило и съм подготвил нови хормони за смяна на пол..аааа14:53 11.06.2024
26 Хахахаха
До коментар #18 от "Че кой е сенатора":
САЩ са гаранти по суверенитета на Украйна копейки! Те са ДЛЪЖНИ ПО ДОГОВОРА да помогнат! Не правят нищо незаконно в помощта.Коментиран от #38, #43
14:53 11.06.2024
27 Да стана ясно
До коментар #3 от "А такааа":
Путлер иска да лапне едни 10-12 трилиона долара, но има една стара поговорка за лакомото ду-пе.Коментиран от #30, #32, #36, #128, #354
14:54 11.06.2024
28 Реалност
До коментар #13 от "ХАХАХА":
В косово голяма база.В Констанца голяма база
Още нови се готвят
Нещо не изглежда да се изнасят а напротив и хората ги приветстват защото не искат смрадливи орки водкаджии на тяхна земя
14:54 11.06.2024
29 Тия пари
14:54 11.06.2024
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 аналнажлеза или историчке май си и двете
До коментар #22 от "Анализатор":
мисля да си най хубавата мома на прайда14:55 11.06.2024
32 А Путин какъв е?
До коментар #27 от "Да стана ясно":
Че тези 10-12 и колкото и да са, са си РУСКИ!Кога американци са живеели/управлявали украинската територия?... а сетих се - последните 10 години.
Коментиран от #39, #42, #106
14:55 11.06.2024
33 Ел Нинио
14:55 11.06.2024
34 Гост
Коментиран от #37
14:56 11.06.2024
35 СБО провал 🧌☠️🧌☠️🧌🤬
До коментар #20 от "8675":
Когато си отчаян правиш глупости свидетелство за това са последните години от специалната боклуджийска апираця14:56 11.06.2024
36 и твоето е лакомо
До коментар #27 от "Да стана ясно":
но за ромски салам да го хапва до картофките ламоята ти е голяма .чак сливиците ти те наболявали14:56 11.06.2024
37 Историк
До коментар #34 от "Гост":
Сподели, каква е "истината".Коментиран от #49
14:56 11.06.2024
38 а дано
До коментар #26 от "Хахахаха":
ама надали.Кой договор САЩ са си изпълнили?
Всичко де що не им изнася и анулират/напускат/предават...
Коментиран от #52
14:57 11.06.2024
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Изследването показва че
Коментиран от #127
14:57 11.06.2024
41 точно така
До коментар #3 от "А такааа":
Това беше ясно още от самото начало, когато кравите направиха майдана в украйна............а приказките за демокрация, свобода, независимост, човешки права винаги са били просто дъвка за устите на балъците!14:57 11.06.2024
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 кой те пита ма редовната
До коментар #26 от "Хахахаха":
подлога си навира д-то навсякъде .моме да те водя в махалата като твоята приятелка анализаторката убаво ви оправят ромите14:58 11.06.2024
44 Българин
14:58 11.06.2024
45 Гост
14:58 11.06.2024
46 дядото
14:59 11.06.2024
47 Васил
Коментиран от #130, #360
14:59 11.06.2024
48 Исто
До коментар #23 от "Историк":
Исто какво сте?Историк? А може ли да ми кажете, ако Русия е колониална държава, западните "демокрации" последните 200 години какви са?
В Русия кога е имало робство? Кои руски колонии е имало? В кои държави, извън Русия, руския е официален език?....
14:59 11.06.2024
49 Гост
До коментар #37 от "Историк":
Тряа си мноо тп0 пр4е, ако не си разбрал какво казва сенаторчето. Почни да мислиш, вместо да търсиш кой да ти смила всяка информация. Ако не ти се удава - върви да се правиш на капацитет в бг мама.15:00 11.06.2024
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 сноу
15:00 11.06.2024
52 Хахахаха
До коментар #38 от "а дано":
Изпълнили са този който са решили. А сега явно са решили да си изпълнят договора. Рашата кой договор изпълнява? Този който решат, нали? Не защитиха Армения, нарушиха договора! И нападнаха Украйна, нарушиха договор. И то много договора.Коментиран от #86
15:01 11.06.2024
53 Сандо
15:01 11.06.2024
54 Географска карта на света
15:02 11.06.2024
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 🍋🍊🇧🇬
15:02 11.06.2024
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 среднощен
Ето и отговорът на въпроса - "защо избухна братоубийствената война в Украйна"..?
Коментиран от #72
15:03 11.06.2024
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 бехбех
До коментар #42 от "Хе хе":
Говорим само и единствено за територията на днешна украйна, а вие преминахте към това как се създала земята. (интересна история междувпрочем... може би е от Украиня сте я научили?)15:04 11.06.2024
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 ДОНЧО ГОРСКИЯ
15:05 11.06.2024
64 Бойкот на О.Л.Х.
Аз пък си помислих, че краварите защитават горките украинци...
15:05 11.06.2024
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Хахаха хахаха
15:06 11.06.2024
67 Ахааа, да си кажем
Коментиран от #266
15:06 11.06.2024
68 хаха
15:06 11.06.2024
69 Запознат
До коментар #2 от "Добре тогава":
Бе май краварите ще бъдат приключени15:07 11.06.2024
70 111111
10-12 трилиона долара запаси в Украйна на фона на 33 трилиона долара дъг на САЩ.
Верно - 10-12 трилиона са много пари. Страшно много.
Ама 33 трилиона - кой и кога ще ги връща....
Аа... забравих! 12 са много... но 33 са малко.
Пуста лакомия!
Коментиран от #76
15:07 11.06.2024
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Историк
До коментар #59 от "среднощен":
Мда, затова Русия нападна Украйна.15:07 11.06.2024
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Механик
До коментар #62 от "Историк":
Ма това, мойто патенце го казва американски сенатор, а не руски.Ти помниш ли когато онази американска пастърва каза, че не е справедливо Русия да има толкова много ресурси и за това е длъжна да ги сподели със Запада?
Та, кой ламти за расурси?
Много сте ми плоски и сте ми много ниска летва (ителектуално имам предвид).
Коментиран от #78, #99
15:08 11.06.2024
75 Загубени в превода
15:08 11.06.2024
76 Гост
До коментар #70 от "111111":
Значи, когато подкрепата за 0крайна надхвърли 12 трлн долара, краварите може и да се откажат да я подкрепят, че вече не излизат сметките. Ето защо тази война е изтощителна и продължителна.Коментиран от #339
15:09 11.06.2024
77 Ако е така...
Коментиран от #91
15:09 11.06.2024
78 Историк
До коментар #74 от "Механик":
"Та, кой ламти за расурси?"Този който напада други страни и ги "присъединява", за да им ги вземе, наричайки ги "принадлежащи им".
Коментиран от #97
15:09 11.06.2024
79 111111
До коментар #65 от "Историк":
Чак пък всяко....Чак пък??
Коментиран от #84
15:09 11.06.2024
80 Винету
До коментар #1 от "Анализатор":
…но диваците от прериите даже е задължително, явно, да владеят тези чужди ресурси / както в редица други страни по света/15:10 11.06.2024
81 чико
15:10 11.06.2024
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Украйна ако победи специалната операция
15:10 11.06.2024
84 Историк
До коментар #79 от "111111":
Всяко. Без изключение.15:11 11.06.2024
85 СРАЩ
15:11 11.06.2024
86 тъй де
До коментар #52 от "Хахахаха":
"Изпълнили са този който са решили". Щом е договор се изпълнява.Аремейците сами си го начукчуруликаха. Заигравайки се с ЕС, и заставяйки официално срещу Русия. И така заигравайки се, армейските политици бяха излъгани, че ЕС ще им помогне. Е помогна им. Видя се колко!!!! И кой е виновен, че никой не щя да ги защити (нито ЕС, от който бяха излъгани, нито Русия, от която официално и обърнаха гръб). И да. Ако не бе Русия да обуздае Азербейджан, последните щяха да си си влязат в Ереван.
Украйна бе "нападната" именно и само, защото Минските споразумения се нарушиха.
На кой му трябва таралеж в гащите (че именно такива са украинците за Русия).
Коментиран от #89
15:11 11.06.2024
87 Миме, Мимеееее
15:11 11.06.2024
88 Деций
15:12 11.06.2024
89 Историк
До коментар #86 от "тъй де":
Русия НИКОГА не е спазвала Минските споразумения.От ден първи на сключването им.
Факт.
Коментиран от #110
15:12 11.06.2024
90 Наблюдател
15:12 11.06.2024
91 Жмръц
До коментар #77 от "Ако е така...":
Когато има "АКО",спукана ти е работата,мой.Както и на онези с ак0то.Не им остава нищо друго,освен него и кафявите га6ти.15:13 11.06.2024
92 свобода за Украйна
Коментиран от #104, #120
15:13 11.06.2024
93 Правоверен Евроатлантик
Война до последния украинец и европейските НАТ-Овци!
15:13 11.06.2024
94 Гост
Коментиран от #96
15:13 11.06.2024
95 Американски сенатор:
15:14 11.06.2024
96 Историк
До коментар #94 от "Гост":
Пак ли смени опорките, защото те хванаха в измама?Коментиран от #118
15:14 11.06.2024
97 111111
До коментар #78 от "Историк":
Айде сега: Кой ламти за ресурси???Природните ресурси на индианците - къде са? У кого са?
Човешките ресурси на Африка не бяха ли РОБИ в САЩ???
По-спокойно, историко. Издишаш и олекваш. Всякак.
Коментиран от #102, #122
15:14 11.06.2024
98 Ставай ясно
Защо да ги владее Русия като могат да ги владеят американците
И правилно американците имат права над всичките минерални богатства по цялата земя
15:15 11.06.2024
99 Която и да е оная пъстърва която го е...
До коментар #74 от "Механик":
Казала това, е била права за ресурсите, естествено че няма право да владее такива ресурси и да ги използва за войни и тормоз над съседите си, и трябва да ги сподели, иначе ще има дърво зад врата, разбрали сега за какво става въпрос каруцарю смотан?Коментиран от #112, #129, #243
15:15 11.06.2024
100 Чочо
Явно Украйна и в двата случая няма избор!
15:15 11.06.2024
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Историк
До коментар #97 от "111111":
"Кой ламти за ресурси???"Русия и вече си го признахте, като казахте, че тоя, който се опитва да сложи ръка на ресурсите на Украйна, го мотивира това.
15:16 11.06.2024
103 Исто
До коментар #65 от "Историк":
Е.. оляхте се.Говорим за История. За Факти. За Документи.
15:16 11.06.2024
104 Гост
До коментар #92 от "свобода за Украйна":
За да могат западните нации да изкупуват суровините на 0крайна, трябва 0краинците да са на мизерни заплати и стандарт, като нас. Иначе, няма за какво да продават евтино суровините си на запада. Капиш? Но, светлинката в края на тунела, към демократично и светло бъдеще ще продължи да грее. Иначе, няма кой да поддържа илюзията.Коментиран от #114
15:16 11.06.2024
105 ССС
До коментар #65 от "Историк":
"...ВСЯКО нещо, което каза, е невярно..."Кое точно е невярното? Към списъка бих добавил и Португалия.
Коментиран от #109
15:17 11.06.2024
106 Хахахаха
До коментар #32 от "А Путин какъв е?":
Айде бе, руски! Рашите колко са живели на тея територии? Дай да видим, дали не са на монголската империя, а?15:17 11.06.2024
107 Този коментар е премахнат от модератор.
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 Историк
До коментар #105 от "ССС":
"Кое точно е невярното?"Кое е вярното: посочи го.
Аз казах, че ВСИЧКИ са неверни и фактите ме подкрепят.
Коментиран от #134, #157
15:17 11.06.2024
110 111111
До коментар #89 от "Историк":
Русия не страна по Минските споразумения. Не е била. Не е.Ама ти едва ли знаеш това.
Още по-малко знаеш същността на споразуменията.
Коментиран от #123
15:18 11.06.2024
111 Ночко
До коментар #20 от "8675":
Да,ама "Газпром" умре15:18 11.06.2024
112 Гост
До коментар #99 от "Която и да е оная пъстърва която го е...":
Ти, що не споделиш с по-бедните къщата си, колата си, че и хълкътъ си?15:18 11.06.2024
113 Исто
До коментар #73 от "Историк":
Истината е една.А за теб - разбрахме колкото ти е историята, колкото ти е Истината и колко като капацитет носиш.
Със здраве.
(пп. поне ако не пишеш, хората може да помислят и, че си умен).
Коментиран от #117
15:19 11.06.2024
114 Ночко
До коментар #104 от "Гост":
Или като руснаците,бедни като мишки15:19 11.06.2024
115 Хубаво е кравари
15:20 11.06.2024
116 не може да бъде
15:20 11.06.2024
117 Историк
До коментар #113 от "Исто":
Правилно, истината е една, и не е на страната на руските окупатори.15:20 11.06.2024
118 Гост
До коментар #96 от "Историк":
Ела да ти дам да се опреш на едно нещо.15:20 11.06.2024
119 Велизар
До коментар #1 от "Анализатор":
Може ли да те попитам, защо ги наричаш диваци? Моля за силно аргументиран отговор.Коментиран от #125
15:20 11.06.2024
120 Като.. българия
До коментар #92 от "свобода за Украйна":
Просперираща като България.15:20 11.06.2024
121 Мдааа
15:20 11.06.2024
122 Теб.....
До коментар #97 от "111111":
Какво те интерисуват къде са ресурсите на индианците и африканците?, те са при тези които могат да ги използват ефективно и да създават продукт с висока добавена стойност и промишлено развитие, индианците и африканските племена какво могат?Коментиран от #135
15:21 11.06.2024
123 Историк
До коментар #110 от "111111":
"Русия не страна по Минските споразумения. Не е била. Не е. "Тази лъжа отдавна е разбита.
Доказателствата, че в Донбас са воювали точно руски войски са БЕТОН. Дори без признанията на Гиркин и Пригожин, а и тях ги има.
Коментиран от #132
15:22 11.06.2024
124 асдасд
15:22 11.06.2024
125 Историк
До коментар #119 от "Велизар":
дивакПренебр. Човек, който изостава в развитието си поради саможивост или отдалеченост от цивилизацията.
15:24 11.06.2024
126 Ама разбира се
15:24 11.06.2024
127 6644
До коментар #40 от "Изследването показва че":
Грузчик, как си?15:24 11.06.2024
128 САП
До коментар #27 от "Да стана ясно":
Само защо си мислите, че от тези ресурси, нещо ще остане за украинцита ако го вземат САЩ.Ще стане, като в България. У нас се добива злато, но се изнася необработено и никой не занае точно колко се добива. А стойноста на концесията е за жълти стотинки.
15:26 11.06.2024
129 А... Добре
До коментар #99 от "Която и да е оная пъстърва която го е...":
Добре, добре. Хааресва ми логоката ти.Ето сега - ти си имаш дупее... Що не го споделиш с читателите на сайта? Много ще ти се зарадваме, да знаеш.
15:27 11.06.2024
130 Този коментар е премахнат от модератор.
131 Анонимен
15:27 11.06.2024
132 111111
До коментар #123 от "Историк":
Ама ти верно си ... неадекватникВ Донбас и Луганск срещу Азовци са воювали руси. ... Което е доста различно от това да е воювала Вторая в мире срещу бандеровците. Червената армия (преди и повреме на Минските споразумения) не е воювала срещу Украйна.
Ако и това не знаеш - нема смисъл да ти се обяснява повече.
Коментиран от #133
15:28 11.06.2024
133 Историк
До коментар #132 от "111111":
"Червената армия (преди и повреме на Минските споразумения) не е воювала срещу Украйна.Не само че е воювала, но се знаят и точни поделения от нея, които са воювали там.
Коментиран от #149
15:30 11.06.2024
134 ССС
До коментар #109 от "Историк":
Пич, ти нямаш интелектуални затруднения. При теб са липси. Ти твърдиш, че изброените страни НЕ СА колониални държави?! На твоята планета - може би! На нашата - КОЛОНИАЛНИ СА!Коментиран от #139
15:31 11.06.2024
135 111111
До коментар #122 от "Теб.....":
Ама ти оправдаваш изземването на територии и богатсва ли? Оправдаваш робството?Е-ва-лар-ка.
15:31 11.06.2024
136 Бандерич
15:31 11.06.2024
137 българина
15:31 11.06.2024
138 а така
15:32 11.06.2024
139 Историк
До коментар #134 от "ССС":
Освен общи приказки друго не можеш да предложиш.И нямаш представа какво значи "колония", но ако искаш да получиш такава ето ти един пример - Якутия.
Коментиран от #146, #151
15:33 11.06.2024
140 Русофил
До коментар #6 от "Русофил":
Той бай ти дън с тези не даже разрешение по Москва да се фърга, па ти... Ти си някъв Пе де Пас май, ма не си русофил15:34 11.06.2024
141 Лумпени
Коментиран от #142
15:35 11.06.2024
142 Историк
До коментар #141 от "Лумпени":
Руските фашисти направиха опит да сложат ръка на Украйна.Факт
15:36 11.06.2024
143 Ти си
... ще се борим срещу Русия до последния украинец .....
Коментиран от #145
15:36 11.06.2024
144 Тома
15:37 11.06.2024
145 Историк
До коментар #143 от "Ти си":
Не САЩ, Русия нападна Украйна.Коментиран от #156
15:37 11.06.2024
146 ССС
До коментар #139 от "Историк":
Общите приказки ги пускаш ти. На всичко отгоре - и неверни. Вместо да губиш време да се излагаш с коментарите си, що не прочете някое определение за колониална държава. В Уики.. има и в резюме кои държави, до кои години, и кои територии са владели. Някои и в момента владеят.Ми поне за най-известната - Индия, не си ли чел/чул. Чия колония е била, и коя година е освободена.
Коментиран от #154
15:39 11.06.2024
147 Милойко
15:39 11.06.2024
148 Буден
15:39 11.06.2024
149 111111
До коментар #133 от "Историк":
Мда...."Не само че е воювала, но се знаят и точни поделения от нея" ..... дрън, дрън, ярина.
Нещо повече: Ти не знаеш от какво произтича конфликта в Донбас. Нито - защо произтича.
А най-малко знаеш, че минските споразумения уреждаха това, че донецк и луганск да останат украинска територия. Демек - в пределите на Украйна.
Що ли си губя времето с теб......
Коментиран от #155, #166
15:40 11.06.2024
150 000013
До коментар #1 от "Анализатор":
И къде според теб къде трябва да изтласкат Русия и кой ще го направи това ? Със сигурност това няма да си ти от дивананчето пред компютъра в кухнята ма майкати!15:40 11.06.2024
151 Русофил
До коментар #139 от "Историк":
Ти все най много разбираш от всички тука, все доказаиелмтва искаш. А не мое ли ти първо да даваш обяснения и после да намтояваш като нормален човек? Не, вие краварските изтривалки сте нагли като колонизаторите си. А моеш ли да охладиш супата?Снощи, недоучил историко, в 24.00 , не е подновен договора между саудите и краварите, " Договора на съдния ден? " Това говорили ти не що? Нищо, най вероятно, около 90℅ , аре отичай сеКоментиран от #164
15:41 11.06.2024
152 Стана ли ти ясно защо е войната?
До коментар #3 от "А такааа":
Да не може Русия да вземе ресурсите на Украйна и да стане по-силна. Сещай се за тези работи.15:41 11.06.2024
153 Само,че нито правда
До коментар #17 от "Оркистан🤮🤮":
нито Бог е с тях,миналата година над Харков небето се закри от много гарвани,което е на лоша поличба,е сполетя ги.15:42 11.06.2024
154 Историк
До коментар #146 от "ССС":
колонияСтрана или територия, лишена от държавна самостоятелност и експлоатирана от силно развита държава.
Буквално всяка една от руските "републики" на изток от Урал попада в тази дефиниция.
Коментиран от #161, #171
15:43 11.06.2024
155 Този коментар е премахнат от модератор.
156 Ти си
До коментар #145 от "Историк":
Точно де , сега на САЩ няма да им е лесно да оградата ресурсите на Украйна и от завист че това ще направи Русия ще се бият срещу нея от инат до последния украинец .Елементарно , нали .....
Коментиран от #158
15:43 11.06.2024
157 Исто
До коментар #109 от "Историк":
Аз ще посоча:1) Франция, Англия, Испания, Холандия, Португалия, Белгия, са колониални държави в периода 15-20 век. "Колониализмът е създаването и поддържането на колонии в определена територия от хора, които се намират в друга. "
2) Числеността на коренните обитатели на Северна америка намалява значително в процеса на колонизация на Америка и достига демографска катастрофа, достигайки 1.6 % от населението. И това ако не е "изтребване", здраве му кажи.
3) До гражданската война, 1/3 от населението на юга са били роби.
Коментиран от #165
15:43 11.06.2024
158 Историк
До коментар #156 от "Ти си":
"Не САЩ, Русия нападна Украйна.""точно де"
Въпроси?
15:44 11.06.2024
159 Ахааа, значи
15:45 11.06.2024
160 Копейки гладни 😂😂😂!
До коментар #3 от "А такааа":
Сега стана ли ви ясно, че Путлер и въшливата Русия няма как да спечелят тази война? 😂😂😂Коментиран от #181, #294
15:46 11.06.2024
161 Исто
До коментар #154 от "Историк":
Добре.Кристално ясно стана на всичко, що "капацитет" имаш в главата си.
Бъди здрав.
Коментиран от #167
15:46 11.06.2024
162 Още по-лошо е
Русия и Китай искат да построят високоскоростна линия от Китай през Русия, през неутрална Украйна, Унгария, Сърбия ....до сърцето на Европа. Тогава Европа и всички те ще имат икономически бум, а психопатите в САЩ не харесват това защото ще им дишат прахта.
Надяваха че чрез Украйна ще прекъснат това, а чрез НАТО да държат ЕС на къс синджир.
Коментиран от #203
15:47 11.06.2024
163 Не е лесно да си американец
15:49 11.06.2024
164 Дамс
До коментар #151 от "Русофил":
Дано не си прав. За съдния ден де.А имаше времена, в които само споменаването на намерение, че някой се отказва от петродолара, предизвикваше война на САЩ срещу дръзналия да оптрави намерението.
Коментиран от #183
15:49 11.06.2024
165 Историк
До коментар #157 от "Исто":
1) С други думи, нито една от тези държави не е колониална СЕГА, което беше и твърдението2) провери какво значи думата "изтребване" и провери 1.6% от какво е "стигнало" коернното население
3) гражданската война е приключила по същото време по което е отменено крепостичеството в Русия.
И робите не са "построили" САЩ.
С други думи, както казах: всичките му твърдения са неверни.
Коментиран от #172
15:50 11.06.2024
166 Исто
До коментар #149 от "111111":
"Що ли си губя времето с теб......"Жалко за загубеното време.
На на човека толкова са му способностите. Какво да се прави.
А и желае всички да разберат колко са. ;)
15:51 11.06.2024
167 Този коментар е премахнат от модератор.
168 Неподписан
15:52 11.06.2024
169 Азззззззз
Коментиран от #170, #192
15:52 11.06.2024
170 Историк
До коментар #169 от "Азззззззз":
Не САЩ, Русия нападна Украйна.Коментиран от #316
15:53 11.06.2024
171 ССС
До коментар #154 от "Историк":
"Якутия (официално название: на якутски: Саха Өрөспүүбүлүкэтэ; на руски: Респу́блика Саха́ (Якутия)) е субект на Руската Федерация.1 Разположена е в североизточната част на Сибир и е най-големият регион в състава на Руската Федерация. Част е от Далекоизточния федерален окръг и Далекоизточен икономически район.""Британска Индия (след 1858 г. Британски Радж; на английски: British Raj, букв. от хиндустани – „британско управление“) е името на британската колония, просъществувала от 17 до средата на 20 век и обхващаща по-голямата част от Индийския субконтинент, включително днешните държави Индия, Бангладеш, Пакистан и Мианмар....
... управлявани от махараджи, раджи, такури и набоби, които въз основа на сключени договори запазват властта си, но изгубват суверенитета си, признавайки за върховен владетел британския монарх. За част от Британска Индия се считат и Аден (от 1839 г.), и Бирма (от 1886), които придобиват статут на отделни колонии през 1937 г. "
И това ли не е вярно?
Коментиран от #173
15:53 11.06.2024
172 Напомни им само за Сталин
До коментар #165 от "Историк":
колко руснаци е погубил в мирно време.... 😂Над 10 милиона преди по-малко от 100 години...
Коментиран от #174, #179
15:54 11.06.2024
173 Историк
До коментар #171 от "ССС":
Текста който си цитирал не потвърждава НИЩО от написаното преди от теб (вече съм го адресирал в пост номер 165)Специално за Якутия, колониалния й статут е пределно ясно потвърден от дефиницята, която съм записал. Тя отговаря 100% на нея. Това е и официалната дефиниция за "колония".
Коментиран от #197
15:56 11.06.2024
174 Историк
До коментар #172 от "Напомни им само за Сталин":
По-скоро 20 милиона, ако не броим военните загинали заради безумните му тактики.15:57 11.06.2024
175 ежко
15:58 11.06.2024
176 Защо си мислят
Коментиран от #177
15:58 11.06.2024
177 Историк
До коментар #176 от "Защо си мислят":
Къде прочете, че "си мислят" такова нещо?15:59 11.06.2024
178 Ксаниба
Коментиран от #180
15:59 11.06.2024
179 Русофил
До коментар #172 от "Напомни им само за Сталин":
Да да, разбира се, това по исчисления на Департамент на Сащ, нали? Нямат 1 000 000 , и това от 1927 , до 195316:00 11.06.2024
180 Историк
До коментар #178 от "Ксаниба":
"Сега избистрихме ли картинката!!? Защо се подпали чергата в окраина"Явно Русия е влязла в Украйна заради природните й ресурси.
Кристално ясно.
16:00 11.06.2024
181 Ха-ха-ха
До коментар #160 от "Копейки гладни 😂😂😂!":
Ами стана ни ясно защо направиха Майдана в Украйна. Ако16:00 11.06.2024
182 Този коментар е премахнат от модератор.
183 Русофил
До коментар #164 от "Дамс":
Така се казвал договора. А саудите вече продават ойла в юани. И Русия.16:02 11.06.2024
184 Файл$€
16:02 11.06.2024
185 Той и Хитлер
Коментиран от #186
16:03 11.06.2024
186 Историк
До коментар #185 от "Той и Хитлер":
Ц, Хитлер си е правил същите сметки като Путлер.Даже Путлер си го призна в интервюто с Тъкър Карлсън.
Коментиран от #233
16:04 11.06.2024
187 Луд рептил
16:04 11.06.2024
188 българина
16:05 11.06.2024
189 Този коментар е премахнат от модератор.
190 Анонимен
16:09 11.06.2024
191 Този коментар е премахнат от модератор.
192 А така
До коментар #169 от "Азззззззз":
Сами си признават за какво е войната. Избиха индианците, и взеха златото, нападнаха Либия, Ирак и т.н.за петрола, имали интерес към Черно море, а стига бе! И аз имам интерес към майка му,жена му,щерки, ако има,но ако е дженди давам го на Бай Ставри от сърце.Коментиран от #193
16:11 11.06.2024
193 Историк
До коментар #192 от "А така":
"Сами си признават за какво е войната."Явно Русия е влязла в Украйна заради природните й ресурси.
Кристално ясно.
Коментиран от #312
16:12 11.06.2024
194 СЕНАТОРА ДА ТО ЗНАЕ.....
16:13 11.06.2024
195 Хъхъ
Има и петролни находища. Руските терористи не случайно драпат за да завземат чужда територия, явно в Сибир нещата стават все по сложни и трудни за добив !
16:16 11.06.2024
196 Мишел
са проучени от съветските геолози. В Украйна, основно в Донбас, са най големите запаси в Европа на литиев хлорид. Само те са оценени над 4 трилиона долара. Имат големи залежи на качествени желязна руда и коксуващи се въглища, боксити, редкоземни метали, манган, титан, уран , цирконий, шистов газ и др.
Коментиран от #199
16:17 11.06.2024
197 ССС
До коментар #173 от "Историк":
Значи международно признатия статут "Респу́блика Саха́ (Якутия)" е маловажен пред определения от теб! Въобще не е грандоманско!"Специално за Якутия, колониалния й статут е пределно ясно потвърден от дефиницята, която съм записал. "
И е абсолютно равно на "...изгубват суверенитета си, признавайки за върховен владетел британския монарх."
Преди време под тоя ник пишеше ... Кръстев. Или използваш ник-а, или при тебе нещата ескалират. Очаквам скоро да почнеш да се подписваш с Наполеон.
Коментиран от #204
16:18 11.06.2024
198 Хъхъ
Коментиран от #216
16:18 11.06.2024
199 Историк
До коментар #196 от "Мишел":
"Всички запаси на полезни изкопаеми в Украйна са проучени от съветските геолози"Невярно.
Коментиран от #206
16:18 11.06.2024
200 Драги истЕрико,
До коментар #23 от "Историк":
Върви да си прибереш парите от тоя, дето те е "учил" на история! Хабер нямаш от тая наука, или пък този, който ти я е преподавал е бил на същото равнище като тебе! Нека ти е ясно, че Русия, дори като империя не е имала нито една колония, а самата империя е формирана по съвсем друг начин, особено на изток от Урал... Чети! Четенето му е майката!Коментиран от #209
16:19 11.06.2024
201 Абе копейки гладни, вие сега защо
До коментар #3 от "А такааа":
вярвате... на "лошия" американски сенатор? 😂😂😂 Нали бяха лъжливи американските политици? 🤣🤣🤣Коментиран от #208
16:19 11.06.2024
202 акъл
До коментар #3 от "А такааа":
храниш ти плажуващите, я провери как стоят нещата, да не говорим че не е ясно, защо теб те храним16:20 11.06.2024
203 жепеец
До коментар #162 от "Още по-лошо е":
Високоскоростните жп линии работят с машини на Siemens и управление на Sagem. Китайски са релсите и кондукторите. А руснаците не могат да си произведат даже лагерите на вагоните и локомотивите.16:22 11.06.2024
204 Историк
До коментар #197 от "ССС":
Не става ясно срещу какво точно възразяваш.Явно не е срещу това, че Якутия отговаря на 100% на определението за колония и то ДНЕС, а не преди 50, 100 или ..... 300 години, както е в случая с прословутата опорка със северноамериканските индианци.
Коментиран от #210, #259
16:22 11.06.2024
205 Сандо
До коментар #60 от "Гост":
Остави човека,той е натоварен с важна мисия:пише нова история.И заработва грантчета.16:22 11.06.2024
206 Този коментар е премахнат от модератор.
207 Този коментар е премахнат от модератор.
208 ССС
До коментар #201 от "Абе копейки гладни, вие сега защо":
"Нали бяха лъжливи американските политици?"Е, ние да не твърдим обратното?
16:24 11.06.2024
209 Историк
До коментар #200 от "Драги истЕрико,":
"а самата империя е формирана по съвсем друг начин"Вееерно ли?
И по какъв "друг" начин? Моля те, "ограмоти" ни.
Коментиран от #214
16:25 11.06.2024
210 Знаещ
До коментар #204 от "Историк":
"Якутия отговаря на 100% на определението за колония"Якутия е в състава на РФ а колониите не са в състава на държавата на колонизаторите. Според твоите умозаключения Тексас е колония - така ли е?
Коментиран от #215
16:25 11.06.2024
211 стоян
До коментар #4 от "ХАХАХА":
До 4 ком - а ти желаеш Украйна в руските регистри - няма да стане защото украинците не искатКоментиран от #224
16:25 11.06.2024
212 Атина Палада
16:25 11.06.2024
213 ....които той да сподели с Китай,.....
16:26 11.06.2024
214 Знаещ
До коментар #209 от "Историк":
Ами не са избили местното население или да са ги пратили в резервати за разлика от господарите ти. Но такива като теб не могат да се ограмотят.Коментиран от #220
16:27 11.06.2024
215 Историк
До коментар #210 от "Знаещ":
Прочети пак дефиницията.НИКЪДЕ в нея не е определено дали трябва или не трябва да е в състава на съответната колониална държава.
Впрочем, Британска Индия също е била част от Британската империя, явно не е била "колония" по твоето определение. Не става само с ядене.
16:27 11.06.2024
216 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #198 от "Хъхъ":
Ето защо две години след това Путин извърши преврат в Украйна❗Упс, май не беше Путин 🤔
Коментиран от #223
16:28 11.06.2024
217 Даааа
Пержанското находище на берилий се намира в района на Житомир. Украйна. 20 км. от находището има жп гара Олевск, асфалтов път граничи с находището и е свързан електропровод с мощност 10 kW. Проучването на Пержанското берилиево находище е извършено през 1962 – 1977 г. За изчисляване на запасите са пробити 236 500 m кладенци, 7104 m подземни минни изработки са пробити на два хоризонта
Коментиран от #222
16:28 11.06.2024
218 Този коментар е премахнат от модератор.
219 стоян
До коментар #12 от "раз":
До 12 ком - американски сенатор каза защо путин иска украинската земя - и затова путин унищожава хора градове и села - заради украинските богатства - литий мед желязо и въглища и газ16:29 11.06.2024
220 Историк
До коментар #214 от "Знаещ":
"Ами не са избили местното население"Буквално това са направили. Да не мислиш, че Крим е бил населен с руснаци преди 150 години? Или че русанците са били мнозинство в някоя от въпросните колонии?
16:29 11.06.2024
221 Ае копейките
16:30 11.06.2024
222 ала бала
До коментар #217 от "Даааа":
а на 10 ПЪТИ по-голямата територия на Русия колко НЕПРОУЧЕНИ НАХОДИЩА ОЩЕ ИМА,че им трябват оркрайнските? Простокирието умнокрасивства както винаги неуспешно....16:30 11.06.2024
223 Историк
До коментар #216 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
БАШ Путин беше, който се опита чрез марионетката си Янукович да обърне волята на украинския народ.Коментиран от #225, #230, #260
16:30 11.06.2024
224 Антитрол
До коментар #211 от "стоян":
"няма да стане защото украинците не искат"Така ли ти казаха от посолството - да знаеш излъгали са те - украинците не искат да са краварска колония защото няма да се подвизават по нашето черноморие а ще ходят да се бият а те бягат даже и в Русия - 7 милиона вече са там.
То само с лъжи не става - трябва и акъл.
Коментиран от #228
16:31 11.06.2024
225 нерелевантни изказвания
До коментар #223 от "Историк":
давай източници към твърденията си,очевидно си много знаещ празнодумец16:31 11.06.2024
226 сащисан кравар
Коментиран от #231
16:32 11.06.2024
227 Русия произвежда
16:32 11.06.2024
228 Историк
До коментар #224 от "Антитрол":
Това че украинците щели да бъдат "краварска колония" го твърдят само ... руските фашистки окупатори.Коментиран от #232, #239, #248
16:33 11.06.2024
229 Иван
16:33 11.06.2024
230 Знаещ
До коментар #223 от "Историк":
"да обърне волята на украинския народ"Стига лъга - с лъжи пропаганда не се прави. Господарите ти си признаха че са вложили 5 милиарда да направят кървавия преврат.
Коментиран от #234
16:33 11.06.2024
231 Историк
До коментар #226 от "сащисан кравар":
Не САЩ, Русия нападна Украйна.16:33 11.06.2024
232 Българин
До коментар #228 от "Историк":
кой командва нато,където искат да ходят оркраинците? кой командва ЕС,където искат да ходят оркраинците... за такова ниво на интелект е голямо постижение,че знаеш как да коментираш из сайтовете все пак,браво за нещо....Коментиран от #235
16:34 11.06.2024
233 А така
До коментар #186 от "Историк":
Историка, тук говорим за пладнешки обир, остави историята която също не знаеш, говорим за пари, икономика, власт. Би ли ми дал, да ти копам в двора без пари ,за да печеля аз от това, което добивам,а? Канадското Дънди ни обира, и Кирчо е точно за това тук, да не се губи и прашинка от рудата ,а там не е само златото. Проумей малко и не пиши глупости.16:34 11.06.2024
234 Историк
До коментар #230 от "Знаещ":
"да направят кървавия преврат."Цитирай източника си на това твърдение.
Коментиран от #237, #250, #302
16:34 11.06.2024
235 Историк
До коментар #232 от "Българин":
Украинците искат да ходят някъде, тъй че кои са руснаците, че да им нареждат какво да правят?Коментиран от #245, #249
16:35 11.06.2024
236 Реалист
До коментар #1 от "Анализатор":
Дъйбътвойтъмамъвустата16:36 11.06.2024
237 Българин
До коментар #234 от "Историк":
Първо много знапознатите дами да цитират източници,а ма то се използват само научно-фантастични такива 100% видно е без въоръжено око16:36 11.06.2024
238 ИСТИНАТА
16:36 11.06.2024
239 Антитрол
До коментар #228 от "Историк":
Те и в момента са краварска колония както и ние - колониалната администрация назначава началници на служби а на зеления директно му диктуват какво да прави - това се казва колония. Само с лъжи не става.Коментиран от #246
16:36 11.06.2024
240 Този коментар е премахнат от модератор.
241 И какъв е проблема
16:37 11.06.2024
242 Да си доидем на думата...
Коментиран от #271
16:37 11.06.2024
243 ей боклук скапан
До коментар #99 от "Която и да е оная пъстърва която го е...":
ти сигурно споделяш жена си с комшийте , А.Коментиран от #267, #305
16:37 11.06.2024
244 Този коментар е премахнат от модератор.
245 Българин
До коментар #235 от "Историк":
в живота все още по-силните налагат волята си над по-слабите и това се нарича баланс в природата...но ти не можеш да го повярваш,защото в посолството не са казали такова нещо...все пак си под средното ниво на интелект както всички забелязахме16:37 11.06.2024
246 Историк
До коментар #239 от "Антитрол":
Кой го каза това - руските наколенки и техните господари ли?Е, наистина, много съм изненадан.
Коментиран от #253
16:37 11.06.2024
247 ССС
До коментар #207 от "Историк":
"1) С други думи, нито една от тези държави не е колониална СЕГА, което беше и твърдението..."Четири задокеански департамента: карибските острови Гваделупа и Мартиника; южноамериканския Френска Гвиана и остров Реюнион в Индийски океан (близо до Мадагаскар);
Четири задокеански територии: Френска Полинезия, Френски южни и антарктически територии, Уолис и Футуна и Нова Каледония;
Две териториално-административни общности: Майот (остров в Индийски океан) и Сен Пиер и Микелон (в близост до Нюфаундленд и Лабрадор).
"Франция отменя извънредното положение в отвъдморската си територия Нова Каледония, съобщи днес канцеларията на президента Еманюел Макрон, цитирана от ДПА и БТА."
2) 173 "Специално за Якутия, колониалния й статут е пределно ясно потвърден от дефиницята, която съм записал."
Две ЛЪЖИ!
16:38 11.06.2024
248 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #228 от "Историк":
Чети баааавно ::"Ако изгубим контрола над Украйна- ще изгубим контрола над Европа!"
Това не са думи на ОМРАЗНИЯ ти Путин, а на ЛЬОБИМИЯ ти БАЙДрЪН ‼️‼️‼️‼️‼️
16:38 11.06.2024
249 Антитрол
До коментар #235 от "Историк":
Е така де какви са краварите че да ни нареждат какво да правим, да нареждат на украинците какво да правят. Кои са краварите че да налагат санкции на независими държави и да ги нападат. Какви са те - най-великите кравари ли?16:39 11.06.2024
250 Атина Палада
До коментар #234 от "Историк":
Абе вие шорошите нищо не знаете. Не гледате, не четете, а само драскате тук.Ето ти източника:-Виктория Нюланд.
Виктория Нюланд говори пред конгреса, където призна, че са вложи ли 5 млрд. долара за да направят преврата в Украйна!
На въпрос към Виктория Нюланд, дали е вярно, че САЩ имат биолаборатории в Украйна за които Русия обвинява САЩ, отговора на Нюланд беше:-"Да,ние имаме 17 биолаборатории на територията на Украйна"
Дали са повече или по малко.... аз не зная.. Нюланд твърди 17 на брой!
По достоверен източник от този ли търсиш? Където Нюланд говори пред целия конгрес и отговаряше наа въпроси.
Коментиран от #256, #258
16:41 11.06.2024
251 Бай Митко
До коментар #1 от "Анализатор":
АНАЛблизаторе ми тя 00крайна си е Русия бе и кой ще смее да я изтика извън територията ѝ бе?16:41 11.06.2024
252 А Сащ кво търсят там
16:42 11.06.2024
253 Антитрол
До коментар #246 от "Историк":
Ами определено не е краварското посолство - това е определението за колония дадено от много по-умни хора. Та когато ти назначават началници на служби, когато господарите ти имат военни бази на твоя територия ти си окупиран и превърнат в колония.Коментиран от #255, #262
16:43 11.06.2024
254 свидетел
16:44 11.06.2024
255 Историк
До коментар #253 от "Антитрол":
Определението за колония няма нищо общо с Украйна или България.Коментиран от #261
16:45 11.06.2024
256 Историк
До коментар #250 от "Атина Палада":
Може и да си права ама аз трябва да заработвам16:45 11.06.2024
257 Нема ковид, умре
16:46 11.06.2024
258 Историк
До коментар #250 от "Атина Палада":
"за да направят преврата в Украйна"Няма такова нещо. Цитирай я и си дай източника на цитата.
Освен това опорката с биолоабораториите от някой, който работи в лаборатория е дори ще по-смешна.
Коментиран от #265, #268, #275
16:46 11.06.2024
259 ССС
До коментар #204 от "Историк":
"...прословутата опорка със северноамериканските индианци....""Папа Франциск се извини днес за съучастието на Католическата църква в „унищожителната“ политика на Канада за асимилация на коренното население. "...
"Папата се разкая и за „колонизаторския манталитет“ в миналото."...
„Смирено моля за прошка за злото, сторено от много християни на кореното население“, каза папата ..."
Значи и той е "опоркаджия". На високо ниво!
Коментиран от #263
16:47 11.06.2024
260 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #223 от "Историк":
Кой беше каза, че една ЛЪЖА повторена хиляда пъти става ИСТИНА 🤔🤔🤔Защото явно го прилагаш ‼️
16:47 11.06.2024
261 Антитрол
До коментар #255 от "Историк":
То и определението за демокрация няма нищо общо с краварника и запада ама това не ви пречи на пропагандата. Хайде скрий се че ставаш смешен. Та щом друга държава нарежда на нашето правителство какво да прави ние сме колония на тази държава.Коментиран от #264
16:48 11.06.2024
262 Хаха
До коментар #253 от "Антитрол":
Каква колонияНа изборите
Имаше ли Калашници опрени в Гърба ти
А Рублоидиот?
Имаше ли Солдати да ходят от врата на врата
Да ти казват насила за кого да гласуваш ?
Коментиран от #272
16:48 11.06.2024
263 Историк
До коментар #259 от "ССС":
Явно не знеш, че няма връзка между опроката ти и това, за което говори Папата.Коментиран от #270
16:49 11.06.2024
264 Историк
До коментар #261 от "Антитрол":
"То и определението за демокрация няма нищо общо с краварника и запада"Дай определението за демокрация, да видим дали "няма общо".
16:50 11.06.2024
265 Антитрол
До коментар #258 от "Историк":
"опорката с биолоабораториите от някой"Значи Виктория Нюланд повтаря руски опорки според теб - то бива да няма нищо между ушите ама при теб е вакуум.
Само лъжи и казване на черното бяло - в това се заключава цялата ви пропаганда.
Коментиран от #269
16:51 11.06.2024
266 Този коментар е премахнат от модератор.
267 😁.........
До коментар #243 от "ей боклук скапан":
С твойта споделяме едно легло когато си на работа😜.16:51 11.06.2024
268 ССС
До коментар #258 от "Историк":
"Цитирай я и си дай източника на цитата."ЕГН-то на журналиста ще искаш ли?
16:52 11.06.2024
269 Историк
До коментар #265 от "Антитрол":
Единствените, които твърдят, че това, което казва Виктория Нюланд, и това, което те пробутват като опорки, е едно и също са руските опоркаджии.Коментиран от #281, #282
16:53 11.06.2024
270 ССС
До коментар #263 от "Историк":
"Явно не знеш, че няма връзка между опроката ти и това, за което говори Папата."Явно не осъзнаваш, че няма връзка между ушите ти!
16:54 11.06.2024
271 Атина Палада
До коментар #242 от "Да си доидем на думата...":
Не скъпи, войната в Украйна заради богатствата я води САЩ а не Русия! И ще ти кажа защо! Защото територията на която са залежите е руска територия и в момента.. Украйна влиза в съатва на СССР с далеч по малка територия.. По времето, когато Украйна е в състава на СССР, се придават тези земи за да се продаде промишлен компонент на преобладаващо земеделската земя там. Когато Украйна излиза от СССР, тя денонсира договора по силата на който са й придадени тези земи, обаче не връща земите.. Единствено Украйна от всички бивши републики на СССР и до днес няма граници по смисъла н а международното право. Границите са й само административни.. Това и ООН го ориснаха преди няколко години.. От 1990 гдо 2014 г. Русия не е претендирала за тези земи... Обаче след 2014 Украйна беше колонизирана от САЩ а същите тези земи заграбени от американските корпорации... Т. н. украински жито не е украински, а на Монсанто... Всички останали природни ресурси не са украински на "черен камък" ..Та, сега разбираш ли кой води война за ресурси? На САЩ им се реве, че Русия не им дава тези богатства.. Русия ги отстъпи на Украйна, обаче Украйна беше съвсем слаба за да се опълчи на САЩ и техните корпорации и беше ограбена.
Коментиран от #273, #274
16:54 11.06.2024
272 Антитрол
До коментар #262 от "Хаха":
Обаче в украйна е имало нали според пропагандата и ти си ходил и си видял с очите си.До кога с лъжи и опорки бе - докажи че някой е принуждавал украинците да гласуват под дулата на автоматите - имаше международни наблюдатели включително и от България пък и бяха поканени всички. Както казах цялата ви пропаганда се базира само на лъжи и казване на черното бяло.
16:55 11.06.2024
273 Историк
До коментар #271 от "Атина Палада":
"Не скъпи, войната в Украйна заради богатствата я води САЩ а не Русия! "Това изказване противоречи на реалността.
Коментиран от #326
16:55 11.06.2024
274 Историк
До коментар #271 от "Атина Палада":
"Русия ги отстъпи на Украйна"Чист руски фашизъм.
Това са украински територии в суверенна Украйна.
Коментиран от #280, #291
16:56 11.06.2024
275 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #258 от "Историк":
Много си Опорит с Опорките‼️И все рИвеш дайлинк, дайлинк‼️
Знаеш ли коя е г-жа НЮ ЛАНД ❓
"В Украйна има съоръжения за биологични изследвания. Всъщност сме доста притеснени, че руската армия може да поеме контрол върху тях. Затова работим с украинците, за да предотвратим попадането на тези материали в ръцете на руските сили", отговаря Нюланд на въпроса дали в Украйна има биологично оръжие"
Коментиран от #279
16:57 11.06.2024
276 Каторжниците
Хвърлиха 15, млрд.д.за майдани и фашустка власт в Украйна но искат да изкарат от там 2 трилиона.
16:57 11.06.2024
277 Този коментар е премахнат от модератор.
278 Къде са
Никой не ги видя .
Даже и Кремъл спря да говори вече
За тях
Защото явно
Бяха ги нахапали
БОЙНИТЕ БИО КОМАРИ
не сме забравили
Идиота
Небензя .
Хахаха
Коментиран от #283, #287, #288, #292, #333
16:58 11.06.2024
279 Историк
До коментар #275 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
"отговаря Нюланд на въпроса дали в Украйна има биологично оръжие""Това е невярно. Дай си източника.
Коментиран от #285, #306, #332
16:58 11.06.2024
280 Украински са
До коментар #274 от "Историк":
от керемидите нагоре.....16:58 11.06.2024
281 Антитрол
До коментар #269 от "Историк":
"това, което казва Виктория Нюланд"Аха значи Виктория Нюланд казва нещо ама то не е това нещо а друго нещо - за твое сведение аз я гледах и чех много добре какво каза. Така че опорките не вървят и те изобличавам за кой ли път в лъжа.
16:58 11.06.2024
282 Атина Палада
До коментар #269 от "Историк":
Изказването на Нюланд пред конгреса беше предавано директор по щатските телевизии... А в последствие дословно публикувано в щатските медии.Ти защо не го гледа? Или не го прочете в някоя тяхната медия? Защото си п.рост и не знаеш чежд език! Нали така? На теб Галя ти превежда :))))
Коментиран от #286, #289
16:59 11.06.2024
283 До Антитрола
До коментар #278 от "Къде са":
УМЕН17:00 11.06.2024
284 Един там
17:00 11.06.2024
285 Антитрол
До коментар #279 от "Историк":
Ами гледай я той записа го има в интернет какво я питат и какво казва - ама явно не разбираш английски и каквото ти кажат от Козяк че е казала.Пък да казваш на черното бяло не върви
17:01 11.06.2024
286 Историк
До коментар #282 от "Атина Палада":
Значи няма да ти е трудно да откриеш такъв източник. Ще почакам.Коментиран от #297, #298
17:01 11.06.2024
287 Атина Палада
До коментар #278 от "Къде са":
Ако беше гледал Нюланд, когато отговаряше на въпроси пред целия конгрес, щеше да знаеш, че са 17 на брой на територията наа Украйна...Коментиран от #290
17:02 11.06.2024
288 Антитрол
До коментар #278 от "Къде са":
Ами гледай пак Нюланд какво казва за био лабораториите пред американския сенат и ще ти стане ясно къде са. Ама вие само опорките от посолството четете и нищо друго.17:03 11.06.2024
289 Галя му превежда
До коментар #282 от "Атина Палада":
а козяшките синьочерни кози му бъркатподупките17:03 11.06.2024
290 Историк
До коментар #287 от "Атина Палада":
Но не са за това, за което твърдиш, че е казала, че са. Поне според Виктория Нюланд.Коментиран от #331
17:04 11.06.2024
291 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #274 от "Историк":
USрайна отдавна не е суверена държава‼️ Искаш ли линк как в "суверена Украйна" само за 24 часа уволняват Главния прокурор, след обаждане на Байдън с искане за това ❓❓❓❓❓Коментиран от #295
17:05 11.06.2024
292 Русофил
До коментар #278 от "Къде са":
Ох Малее не веждия той, значи като спре да се говори за нешо и го няма?! Козяуите за туй сте непоръбени....17:05 11.06.2024
293 шаа
17:05 11.06.2024
294 Пази си
До коментар #160 от "Копейки гладни 😂😂😂!":
нервите, че много изплискваш легеня и учи руски. Ще ти трябват. Научи някой занаят, да се преквалифицираш, инак глад майка.Коментиран от #296
17:05 11.06.2024
295 Този коментар е премахнат от модератор.
296 Любопитен
До коментар #294 от "Пази си":
" и учи руски"Ти владееш ли руски като съветваш другите това?
17:07 11.06.2024
297 Атина Палада
До коментар #286 от "Историк":
Не съм правила запис...:) виж, Галя може да е направила и да ти го пусне.Коментиран от #315
17:07 11.06.2024
298 Антитрол
До коментар #286 от "Историк":
И защо трябва някой да те ограмотява - пък и пределно ти е ясно че Факти не позволяват да се публикуват линкове. Та номера че нямало такъв източник защото не може да се публикува го знаем от инструктажа на Галя - все пак и това е опорка.Коментиран от #300
17:07 11.06.2024
299 Този коментар е премахнат от модератор.
300 Историк
До коментар #298 от "Антитрол":
Не трябва да ме "ограмотява", а да доказва откъде и как му идва информацията, за да докаже, че е достоверна. Това ТОЙ трябва да иска да го направи, за да докаже тезата си, а не да чака да го канят. Източници могат да се посочват с голяма точност и без линкове, тъй че тоя опит да се скатае някой не минава.17:10 11.06.2024
301 Историк
До коментар #299 от "Антитрол":
Кои от нещата, които съм казал са "лъжи".Посочи ги.
Коментиран от #308, #334, #335
17:11 11.06.2024
302 Бай Митко
До коментар #234 от "Историк":
През 2014 год. САЩ са наляли 4 млр. долара в украинския майдан – касапница /държ.секр. на САЩ Джон Кери/!17:13 11.06.2024
303 Британците и Зеленски
2. ПЕРЖАНСКО КОМПЛЕКСНО БЕРИЛИЕВО НАХОДИЩЕ, Сергий Войцеховски също представи на участниците в срещата подробности за хидрометалургичните тестове на BGV и оценката на запасите според международните стандарти. Следващата година, 2025 г., екипът на BGV планира да завърши работата по предварителното предпроектно проучване (PFS) за търсене на потенциални стратегически инвеститори за проекта.
Коментиран от #309
17:13 11.06.2024
304 Блогър от Москва. Крим е Руски завинаги.
17:13 11.06.2024
305 Комшийтеее
До коментар #243 от "ей боклук скапан":
Груб и неграмотен- типичен представител на България.17:13 11.06.2024
306 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #279 от "Историк":
Ех, ДАЙЛИНКчо истЕричен,Това, ЧЕ ТИ НЕ ЗНАЕШ НЕЩО -
НЕ ОЗНАЧАВА , ЧЕ ТО Е НЕВЯРНО
‼️‼️‼️‼️‼️
17:14 11.06.2024
307 Британците и Зеленски...
17:14 11.06.2024
308 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #301 от "Историк":
Аминто няма нито една ИСТИНА от това което ПИШЕШ повече от час ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️17:16 11.06.2024
309 По време на война
До коментар #303 от "Британците и Зеленски":
до колко са законни подобни сделки на Зеленски е под въпрос !17:16 11.06.2024
310 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #295 от "Историк":
Защото си НЕКАДЪРЕН да го машериш сам ли ❓❓❓❓Или защото искаш да ми губиш времето да ТИ ДОКАЗВАМ ВСЕКИ ПЪТ КОЛКО СИ НЕЗНАЕЩ , да не пиша т.ъ.п ‼️
17:19 11.06.2024
311 Пълен абсурд е точно в този момент
Коментиран от #314, #318
17:19 11.06.2024
312 Азззззззз
До коментар #193 от "Историк":
А украинските ресурси се оказаха краварски, нали?! Защото краварите така са си решили. Наистина е кристално ясно!Коментиран от #317
17:21 11.06.2024
313 Ъхъъ... минерални запаси за $12 трилиона
17:22 11.06.2024
314 Баааааси корупцията
До коментар #311 от "Пълен абсурд е точно в този момент":
Само за ПРОЕКТЪТ BALAKHIV преди войната китайците им предлагаха милиард и половина долара....17:27 11.06.2024
315 😉........
До коментар #297 от "Атина Палада":
Писъл съм ти че твойте доводи не важат, съвсем ясно е че Русия не може да спечели тази война, Украйна също не може да победи, но Украйна няма да загуби войната, и това е поражението за Путин, а за окупираните територии и природните богатства ще видим още нищо не е приключило...I Want to kiss you!!! 😉😂🇺🇲✌️.Коментиран от #321
17:29 11.06.2024
316 Хи хи хи
До коментар #170 от "Историк":
Тоа яката блъска стенатаС глава.
17:31 11.06.2024
317 Историк
До коментар #312 от "Азззззззз":
"А украинските ресурси се оказаха краварски, нали?"Я дай си източниците за ТАЗИ опорка.
По принцип можете ли БЕЗ опорки или "няма начин"?
Коментиран от #324, #336, #337
17:32 11.06.2024
318 100 милиона долара
До коментар #311 от "Пълен абсурд е точно в този момент":
За нещо което преди войната беше оценено за малко под 2,6 милиарда по занижени цени.... Направо си е подарък на британската компания BGV17:33 11.06.2024
319 666
17:36 11.06.2024
320 Тоше
17:39 11.06.2024
321 Атина Палада
До коментар #315 от "😉........":
За мен ти грешиш! Независимо какво ще струва на Русия, тя ще спечели тази война срещу.... Не, не Украйна, а англосаксите..В противен случай..... няма да има свят.. Тук иде реч за съществуването на Русия. И не се сещам ядрена държава до сега да е била победена.. Дори няма да споменавам, че Русия е най-голямата ядрена държава..
Украйна е само полето на което се води тази битка. Но изхода е ясен и за първокласниците вече. ... Лично аз от самото начало съм убедена за себе си, че Русия няма как да загуби тази битка.
Точно защото конфликта не е между Русия и Украйна, затова Русия стои в Донбас... И докато си играят там на война....много процеси се задвижиха в светът.. Иначе за всеки що годе мислещи човек му е ясно, че Русия има ресурса даа превземе Украйна когато и както си поиска..
17:40 11.06.2024
322 Пенсионер
Коментиран от #327
17:41 11.06.2024
323 Точен
17:41 11.06.2024
324 Българин
До коментар #317 от "Историк":
от както му казах на тоя папагал празноглав да даде източник за научно-популярните си твърдения не е спрял да го повтаря....така и каквото е чул от посолството....ЧЕРНО НА БЯЛО някои неща личат от километри особено недостига на интелект17:42 11.06.2024
325 Всички тези находища
17:44 11.06.2024
326 Атина Палада
До коментар #273 от "Историк":
Реалността, е, че територията в Украйна богата на природни ресурси+житницата беше заграбена от три американски корпорации.. Природните богатства са собственост на тези корпорации а не на Украйна и украинският народ.. Сега Путин ги връща.... и на американските корпорации им се рИве.. :)))) "Черен камък" са бесни :)))) ама няма какво да сторят.. Все пак Русия не е Ирак или Либия..Коментиран от #328, #329
17:49 11.06.2024
327 Атина Палада
До коментар #322 от "Пенсионер":
Ха ха ха, най добре гледайте си пенЦииката :)17:52 11.06.2024
328 Този коментар е премахнат от модератор.
329 Българин
До коментар #326 от "Атина Палада":
е,щом казах думата е б реи и спонсора ко ло мойски и веднага ме изтриха,но напомням само към добре написаната Ви теза,кой е двигателя на дългогодишната про пага в оркрайна - ебре и и медии с парата на черния камък разбира се...е няма да дам линк,това го знае всяко хлапе освен историка17:54 11.06.2024
330 Гост
17:58 11.06.2024
331 Ссс
До коментар #290 от "Историк":
"Но не са за това, за което твърдиш, че е казала, че са. Поне според Виктория Нюланд"Ти от къде знаеш, нали не си я гледал?
18:19 11.06.2024
332 Ссс
До коментар #279 от "Историк":
"Това е невярно. Дай си източника."Ти не съществуваш. Даѝ си източника, от който си произлязъл!
18:21 11.06.2024
333 хахаха
До коментар #278 от "Къде са":
това че не виждаш нещо не означава, че то не съществува18:23 11.06.2024
334 Този коментар е премахнат от модератор.
335 Ссс
До коментар #301 от "Историк":
"Кои от нещата, които съм казал са "лъжи"."Всички!
Не си посочил източник!
18:35 11.06.2024
336 Ти си
До коментар #317 от "Историк":
Чета ти постовете и стигам до извода че не си сторик а най-обикновен истерик ........19:07 11.06.2024
337 Този коментар е премахнат от модератор.
338 Мууууу
19:36 11.06.2024
339 садасд
До коментар #76 от "Гост":
Украинците свършиха....Коментиран от #340
19:37 11.06.2024
340 Шофьор
До коментар #339 от "садасд":
Укрите живеят в камионите по паркинги и индустриални зони в Гейропа, и пак просят, дай цигара, дай водка, писна ми от тия,знам ги наизуст, мусор!19:56 11.06.2024
341 Сър Пичук
20:11 11.06.2024
342 ти си зле
До коментар #3 от "А такааа":
Американците искали да вземат богатствата на Украйна, а Руснаците не искали. Глупости на търкалета. Просто Американците застават пред амбициите на Путин така както застанаха пред амбициите на Хитлер. Но Руснаците все още не са издигнали нито един паметник на Американските братя. Те едно благодаря не са казали.20:29 11.06.2024
343 Ний ша Ва упрайм
20:40 11.06.2024
344 Моше
21:02 11.06.2024
345 евала ня този сенатор
руснаците ще ги дадат ли??? знаете ли кво е куково лято???
21:31 11.06.2024
346 Аз съм
21:49 11.06.2024
347 Хахаха
22:41 11.06.2024
348 777777
22:43 11.06.2024
349 Плажуващите
До коментар #3 от "А такааа":
Не са виновни жертви са .22:49 11.06.2024
350 Този коментар е премахнат от модератор.
351 Цензура
До коментар #2 от "Добре тогава":
Бих казал - да влиза пехотата и да се приключва със САЩ. Защото умните хора знаят какви "войници" са американците извън холивудските филми. "Силни" са само когато бомбардират беззащитни държави. С Русия няма да стане. Нека слязат на земя,да воюват лице в лице... за да научат на свой гръб как бие руснак !!! Скимтенето на битите американски пcета ще кънти по целия свят !!!06:06 12.06.2024
352 Щирлиц
До коментар #73 от "Историк":
А кой те излъга че ти говориш истина? А войната която украинците започнаха срещу Луганск и Донбас от 2014 година? това какво е ,а историче със слаба памет?!06:59 12.06.2024
353 Минерални запаси
07:02 12.06.2024
354 да ама поговорката вече е нова
До коментар #27 от "Да стана ясно":
лакомо дупе планина повдига. така е при демокрацията07:08 12.06.2024
355 всичко е за ресурсите
07:12 12.06.2024
356 Бай Благой
Аз пък си мислех, че просто краварите изнасят демокрация за пореден път. Помагат на бедния изстрадал украински народ да се оттърве от тиранията.
Не, не може заради подземните изкопаеми да се води тази война....няма как..краварите никога не са водели такива войни.
08:36 12.06.2024
357 На БАБА фърчилото
Колко са добри и хуманни тез американци бе , направо не е за вярване !
08:44 12.06.2024
358 ВЪПРОС
Просто питам , нека е ясно !
Щото интереса клати феса !
08:48 12.06.2024
359 Този коментар е премахнат от модератор.
360 Василее, Василе, язък ти за името!
До коментар #47 от "Васил":
Живееш в голяма мъгла. Дано не се изгубиш напълно заедно с някоя ракета към Русия!13:39 12.06.2024
361 Лошо Седларов
14:32 12.06.2024
362 Всяка държава може да бъде богата
14:56 12.06.2024