Важното е хората да спазват хигиена. Това посъветва пред БНТ доцент Атанас Мангъров. Няма логика в това в парка да може да си разхождаш кучето, а не внучето, няма логика в това да може да се седи на седалката в метрото, а да не може на пейката в парка, според него.
Мангъров похвали постигнатите у нас резултати. Смъртност у нас като Италия и Испания няма да има, защото у нас няма сухите съчки, както се изрази той.
Мангъров пращал съобщения на премиера. Според доцента обаче около премиера има хора, които ги е страх, а в щаба нямало хора с опит в епидемилогията и там били забравени всички принципи на епидемиологията. Той е привърженик на шведския модел с изграждане на групов имунитет. Не трябвало обаче да се изкривяват цифрите. Поне 500 000-600 000 българи са прекарали коронавирус у нас, е оценката на Мангъров. Според него трябва да се пазят уязвимите хора.
Не можем да стоим затворени година - две - три, категоричен бе Мангъров. Мнението му е да се отварят мерките постепенно и този процес не трябва да се отлага безкрайно. Най-опасното на този вирус е начинът, по който се реагира на него, изтъкна Мангъров, който имал чувството, че е част от нискобюджетен филм.
Не съм опозиция, каза още доцент Атанас Мангъров. Аз от девета дупка на кавала, се превърнах в една от главите на триглавата ламя, смята той.
Мангъров бил част от отбора независимо дали на Мутафчийски му харесва или не. А генералът искал той да решава, но нямал знанията. Не си ти човекът, подчерта Мангъров.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Жоро
Коментиран от #30, #55, #110, #122
13:42 03.05.2020
2 Русороб
Коментиран от #31, #65, #98
13:43 03.05.2020
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Stoki
13:45 03.05.2020
5 цербер
13:45 03.05.2020
6 Това човече не е у ред
Коментиран от #32
13:45 03.05.2020
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА КОВИТО
13:47 03.05.2020
9 Референдум за короната
13:47 03.05.2020
10 Хитлер
13:47 03.05.2020
11 МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА КОВИТО
13:48 03.05.2020
12 доцент Мангъров
Коментиран от #20
13:48 03.05.2020
13 МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА КОВИТО
13:49 03.05.2020
14 Иван Матев
13:49 03.05.2020
15 МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА КОВИТО
13:50 03.05.2020
16 защо
- що не отиде на първа линия като е отворен - видя се стадния имунитет какво води дето вярва в него
Коментиран от #175
13:52 03.05.2020
17 МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП
13:52 03.05.2020
18 Нова
До коментар #7 от "МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА КОВИТО":
Ама не разбрахте ли че човекът работи в И Н Ф Е К Ц И О З Н А болница. Къде. по на първа линия да бъде.?Коментиран от #60, #66
13:52 03.05.2020
19 Хрониките на герберлунгия
Коментиран от #24
13:52 03.05.2020
20 Гост1
До коментар #12 от "доцент Мангъров":
Какво смяташ като не знаеш как се пише 1 на хиляда??13:53 03.05.2020
21 МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП
Коментиран от #109
13:54 03.05.2020
22 Ташун Касапа
13:54 03.05.2020
23 Какво излиза
13:54 03.05.2020
24 Хрониките на герберлунгия
До коментар #19 от "Хрониките на герберлунгия":
Всичкото айпи дето е писало тук е от палатките пред президенството. Банкянския и вас ще излъже, както излъга докторите. Свивайте палатките и отивайте да си търсите друг господар.13:54 03.05.2020
25 гост
Коментиран от #40, #123
13:55 03.05.2020
26 абсолютно ку ку
13:55 03.05.2020
27 защо
- заради такива като него колко народ загина реални хора - вс видяха в англия - стаден имунитет
Коментиран от #48
13:56 03.05.2020
28 МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП
13:56 03.05.2020
29 Абе
Коментиран от #36
13:57 03.05.2020
30 Емил
До коментар #1 от "Жоро":
Руският анархизъм е намерил добра среда в България! Няма значение кой какви простотии говори - важното е да са против държавата и властта (без значение кой е на власт)! Плюеш ли по властимащите - тълпата ще те носи на ръце. Никой не е чел "Кориолан" и никой (дори дни след Възкресение) не поми думите на Христос към Пилат, за да това, че правото (И ОТГОВОРНОСТТА) да се съди е дадено свише!Коментиран от #59
13:57 03.05.2020
31 Най добрия
До коментар #2 от "Русороб":
Доктор Мангъров е най добрия13:58 03.05.2020
32 Луди
До коментар #6 от "Това човече не е у ред":
сте дъртите пенЦии, дето страдате не от стокхолмски, а от татов синдром! Щото половината Ви живот е минал 'га Ви кажат да ядете, сер.те и др. ...те! И ся на Тато възпитаника Ви иде манна небесна - всички под общ знаменател, "свобода, равенство, братство"... Да ама аз МОГА да изкарам 'найсе хиляди лв. през месеца, а пък ти, с ку.ата лейка може да си .... .... .... с подаянията, които получаваш! Мое си 'земеш тъпия вирус и да си го .... ... ...!13:58 03.05.2020
33 МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП
13:58 03.05.2020
34 случайно минаващ
13:59 03.05.2020
35 Юсуффф
13:59 03.05.2020
36 Guest
До коментар #29 от "Абе":
Много добро постване! Адмирации!14:00 03.05.2020
37 Абе
До коментар #7 от "МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА КОВИТО":
Защото работи това, за което е учил, а не това, което му е казал охранителя от СИК.14:00 03.05.2020
38 Ръмпези
14:00 03.05.2020
39 МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП
Коментиран от #84, #191
14:00 03.05.2020
40 Емил
До коментар #25 от "гост":
Тази дума "паникира" кога я измисли? Сигурно докато трепереше от страх да не влезе коронавирусът през ключалката!14:01 03.05.2020
41 Хрониките на герберлунгия
14:01 03.05.2020
42 МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП
14:01 03.05.2020
43 Госあ
14:02 03.05.2020
44 МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП
14:02 03.05.2020
45 До коментар#27
14:03 03.05.2020
46 МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП
Коментиран от #52, #64
14:04 03.05.2020
47 МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП
14:05 03.05.2020
48 Госあ
До коментар #27 от "защо":
Дипломата му е от провинцията. Не че нещо, ама си личи. Тия провинциални вуз'ове треа ги редуцират малко от малко14:05 03.05.2020
49 бай Шиле
14:06 03.05.2020
50 Менгеле
14:06 03.05.2020
51 МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП
14:07 03.05.2020
52 Хрониките на герберлунгия
До коментар #46 от "МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП":
Отчасти разбирам омразата ти към доц. Мангъров. Той е всичко това, което ти не си. На първо място е грамотен, на второ не разчита на подаяния от банкянски и на трето и вероятно основно, не е слуга.14:08 03.05.2020
53 МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП
14:09 03.05.2020
54 Първанов
Коментиран от #78
14:10 03.05.2020
55 бай Шиле
До коментар #1 от "Жоро":
И какво му е смелото?Почти всички държави отрекоха тезата му.Ще го видя колко е смел,ако у нас се развие като в Италия.Само че тогава ще се скрие на Позитано или в миша дупка.Коментиран от #76, #88
14:10 03.05.2020
56 МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП
14:11 03.05.2020
57 МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП
Коментиран от #61
14:12 03.05.2020
58 МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП
Коментиран от #68
14:14 03.05.2020
59 Не ставаш!
До коментар #30 от "Емил":
Остави руския империализъм,Христос и кухите сентенции.Тази мъгла не може да скрие бедната душица,желаща да поучава другите!Слез долу!!!14:17 03.05.2020
60 Да, ама не
До коментар #18 от "Нова":
Работи, но в детското отделение, където слава боту няма деца в тежко състояние. По цял ден ходи по телевизиите и дрънка, а защо не отиде в някое интензивно отделение да поработи и да помогне? Това неговото прилича на разчистване на лични сметки с Мутафчийски, без да се интересува на колко хора може да навреди.Коментиран от #62, #86
14:17 03.05.2020
61 Гост
До коментар #57 от "МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП":
Не ни пречиш, еднокнижнико.... Стой до края на живота си в бункер под карантина! На никой няма да липсваш със "знанията" и "незаменимостта" си!Коментиран от #67
14:19 03.05.2020
62 Гост
До коментар #60 от "Да, ама не":
Че той човека каза, че работи със заразени деца.... За разлика от щаба, които само заседават, умуват, дават брифинги и се черпят за именни дни и други поводи....Коментиран от #70
14:22 03.05.2020
63 Хаджиментов
Коментиран от #73
14:22 03.05.2020
64 Нова
До коментар #46 от "МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП":
На какво бе се е издънил бе? Днес са 27 установени, да не са се увеличили? Само дрънканици.14:23 03.05.2020
65 Све
До коментар #2 от "Русороб":
Пич, доц Мангъров не говори на тези които имат малко мозък. Ти си пий ракийката14:25 03.05.2020
66 6822
До коментар #18 от "Нова":
Какво работи?Ти виждал ли си го да работи?Взема заплата,но лекуват други лекари,а не той.Иначе приема в частния си КАБ нет срещу 200лв. ,a повечето минали през него търсят след това помощ от други,защото вместо лечение е получено усложнение.Коментиран от #92
14:27 03.05.2020
67 Госあ
До коментар #61 от "Гост":
Към човек е тоя бе ? Сигурен съм че тия дето го бутаха напред и у кухнята на кръчмата си нема го пуснат да работи.14:29 03.05.2020
68 1506
До коментар #58 от "МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП":
Защо празнословиш? Кое от нещата, които доц.Мангъров се опитва да ни каже от 2 месеца не се случи по начин, който той описа? Сега в ад ли сме или не, чувалите за трупове стигат ли, моргите пълни ли са? Да, вирус има. Да, трябва да се спазват нормални хигиенни правила и толкова. Кажи кое не е вярно, но с аргументи, не с общи приказки.Коментиран от #107
14:30 03.05.2020
69 Майна
14:32 03.05.2020
70 До вечния гост във Факти
До коментар #62 от "Гост":
Определено си се изолирал и зазидал.Нали беше и за стадния имунитет и отпадане на мерките ама все още не рискувал да се покажеш.Мангъров няма как да е имал допир до заразени,камо ли лечения.Там където работи не се приемат деца с коронавируса,второ ако е лекувал няма да обикаля студиата,а ще е като останалите лекуващи под карантина.В детската инфекциозна има много лекари,които основно лекуват докато Мангъра обикаля за слава и пари.Коментиран от #74
14:42 03.05.2020
71 Хигиената е науката
14:44 03.05.2020
72 пройчо
14:45 03.05.2020
73 1506
До коментар #63 от "Хаджиментов":
Вие вниквате ли изобщо в думите на доц.Мангъров или си плюете по инерция? Ако се вслушате внимателно, но затова трябва маааааалко капацитет, ще разберете /ако изобщо ви е възможно/ в каква посока се опитва да ни насочи. Но ако се затруднявате още в началото, моля, не се опитвайте да продължавате със съжденията, защото има медицински риск.Коментиран от #77, #114, #136
14:46 03.05.2020
74 1506
До коментар #70 от "До вечния гост във Факти":
Силно ви препоръчвам следното видео: https://www.youtube.com/watch?v=LVaVxziILks"Как да не ни личи когато сме прости"
Коментиран от #81, #141
14:49 03.05.2020
75 Николай
Коментиран от #79
14:50 03.05.2020
76 1506
До коментар #55 от "бай Шиле":
Говорите глупости. Никой не е отрекъл тезата му. За съжаление в голямата си част хората поддават психически. Въртят се към телевизорите като слънчоглед към слънце и НЕ МИСЛЯТ, НЕ МИСЛЯТ. На 30.04. включително и СЗО подкрепи думите на доц.Мангъров със заключението си, предадено от "Ройтерс". Ето го и него - "Швеция може да е бъдещият модел за нормален живот с коронавирус. Това, което направиха по различен начин, е, че много разчитаха на своите граждани за самодистанциране и самоконтрол. В този смисъл те осъществяват обществената си политика чрез партньорство с населението си“, обясни експертът вСЗО Марк Райън.14:58 03.05.2020
77 Госあ
До коментар #73 от "1506":
Не ставаш. Зеро. Айде сядай и не ми интрерпретирай пълни смехурии. Нищо, което е казал този не е вярно като почнеш от неточните тестове ,та стигнеш до нек'ви процентчета отнесени към населението на планетата Земя. Марсианците що не ги включи ? Ай бегай. Некадърници.Коментиран от #80, #82
15:06 03.05.2020
78 1506
До коментар #54 от "Първанов":
За ситуацията в тези държави доц.Мангъров говори в продължение на седмица. Обясни на какво се дължи, как се е стигнало до там и т.н. Но бързо го омаловажиха като информация. Защо не вникнете малко в проблема? Защо не търсите отговори на важните въпроси? Защо нямате критично мислене? Имам отговор на тези въпроси, но няма да ви хареса.Коментиран от #87
15:07 03.05.2020
79 2877
До коментар #75 от "Николай":
Така или иначе вируса е факт.Ако се спазваха от самото начало мерките на щаба от всички,както и карантината от всички влизащи в БГ можеше и по-малко заразени и починали да имате БГ.Такива като Мангъров според мен са по вероятни да играят в името на не спазване на мерки,ръст на заразени,болни,починали и в очакваната финансова подкрепа от ЕС.15:08 03.05.2020
80 1506
До коментар #77 от "Госあ":
Написаното от теб е поредното доказателство за липсата на аргументи. Ако не можеш да водиш градивен спор, не мултиплицирай простотията си.Коментиран от #102
15:09 03.05.2020
81 До вечния гост във Факти
До коментар #74 от "1506":
Гост,ти си го пускаш в паузите,когато нямаш какво да коментираш ли?Време ти е за посещение в Курило.15:11 03.05.2020
82 1506
До коментар #77 от "Госあ":
Препоръчвам го и на вас:Публикувано във факти.бг: Силно ви препоръчвам следното видео: https://www.youtube.com/watch?v=LVaVxziILks
"Как да не ни личи когато сме прости"
15:11 03.05.2020
83 http://coronavirus.eti.pw
15:17 03.05.2020
84 HohoBoho
До коментар #39 от "МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП":
Брат'чед, толкова си зациклил, че не виждаш един съвсем очевиден факт.Бойко много си възхвалява Щаба, но започна да изпълнява препоръките на Мангъров:
- премахна маските
- освободи достъпа до парковете
- ще махне КПП-тата
- ще отвори ресторантите
- ще търси начин да раздвижи туризма
- и т.н.
...и какво остана от майтапчийските идеи?
15:19 03.05.2020
85 бил гейтс го е пуснал
Коментиран от #90
15:23 03.05.2020
86 Нова
До коментар #60 от "Да, ама не":
Вие знаете ли какви инфекциозни болести се лекуват там ~ скарлатина, морбили вари ела, коклюш, все "безобидни" детски, които ако се зарази можеш и да не оцелее.15:27 03.05.2020
87 Първанов
До коментар #78 от "1506":
Прочетох внимателно побликацитему но не схванах за "сухите съчки".С какво сме по добри от споменатите страни.Коментиран от #100
15:29 03.05.2020
88 Точно така
До коментар #55 от "бай Шиле":
В главата ти може и да стане. Така, че стой си в къщи, а и всички като теб! Поне малко да намалеят плитко умните15:34 03.05.2020
89 Лекар
Е работил и не знае, че са фалшиви. Ами да пита колегите си, като хал
Хабер няма от такива болни. Лесно е да си комерсиален, за какво мислите търси слава? Но да застане на първа линия, има такъв недостиг от лекари/ не от медийни звезди/.
15:36 03.05.2020
90 Майна
До коментар #85 от "бил гейтс го е пуснал":
Престани, щото това, това което пишеш е направо ПРЕСТЪПНО ДЕЯНИЕ. НЕ СИ МИСЛИ, ЧЕ НЕ МОЖЕШ ДА БЪДЕШ ОТКРИТ. ИСКАШ ДА ПСИХЯСАШ ОЩЕ ХОРАТА ЛИ..?????Коментиран от #94
15:42 03.05.2020
91 CCR
15:45 03.05.2020
92 Нова
До коментар #66 от "6822":
Той да не би да не влиза в болницата? Има поне веднъж визитация в седмицата,, отделно най острите случай се наблюдават от него. Колкото до това колко е компетентен е субективен фактор,. За едни е да за други не.15:49 03.05.2020
93 бил гейтс го е пуснал
16:12 03.05.2020
94 ГАБОН И ЗАМБИЯ
До коментар #90 от "Майна":
Днec e cвeтoвният дeн нa cвoбoдaтa нa мeдиитe. В тoзи индeкc Бългaрия ce cринa дo 111-тo мяcтo oт 180 държaви. Дoри eднa тoлкoвa критикувaнa зa нecвoбoдa Cърбия e дaлeч прeди нac - нa 76 мяcтo. Пo-минaлaтa гoдинa бяхмe нa 109 мяcтo, a нaпримeр прeз 2006 г. - нa 36 мяcтo. Зa тeзи гoдини цeлoкупният бългaрcки oлигaрхичeн и пoлитичecки eлит - бeз рaзликa нa цвят и пaртийни принaдлeжнocти, нaпрaви и нeвъзмoжнoтo дa убиe глacът нa oбщecтвoтo. Ceгa пo тoзи пoкaзaтeл cмe тaм, къдeтo ca Гaбoн, Цeнтрaлнoaфрикaнcкaтa рeпубликa, Зaмбия и др. рeжими. ЯВНО ТИ СИ МРЪСЕН ГЕРБЕР КОЙТО Е ПРОТИВ СВОБОДАТА НА СЛОВОТО.16:33 03.05.2020
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 пжи
16:41 03.05.2020
97 София
За съжаление, струва ми се че хората не си вземат никаква поука от случилото се и едва ли ще променят начина си на живот и морала си.
Но природата ни показва, че няма да допусне да станем 11 милиарда и да унищожаваме всичко около нас.
16:42 03.05.2020
98 хахаха
До коментар #2 от "Русороб":
абе ти кебабчето си го поел вече...отзаде...:)))17:06 03.05.2020
99 наборе
Коментиран от #115
17:09 03.05.2020
100 хахаха
До коментар #87 от "Първанов":
"сухите съчки" са тарцит 80+, той го каза, ама кой да слуша...Испания и Италия са на едни от първите места в света по продължителност на живота...естествено е там да най-висока смъртността. При нас продължителността на живота не е от най-високите и затова не сме заплащени ито италиански сценарий...малко пипе е нужно, но навреме...Коментиран от #103
17:19 03.05.2020
101 Васил
17:22 03.05.2020
102 Госあ
До коментар #80 от "1506":
Бацка какво повече да ти обяснявам на теб бе ? Хиляди пъти обяснявах защо предложените от тоя търгаш тестове са боклуци и кои са най-добрите. От кои имунологични тестове има смисъл, и между другото професионалистите от щаба взеха именно такива. Трябваше обаче и в автоматизирани станции за високо продуктивен аутпут да се инвестира. Трябваше и бързи генетични тестове и апарати да се вземат, защото освен бързи са и точни, чувствителни и лесни за работа. Колко пъти да повтарям,че мерките се вземат за да се ограничи заразата и да се лекуват хората ,а не да се води статистика. Колко пъти да обяснявам защо всички лакардии на този са абсолютно грешни ? И какъв е смисълът точно на такива като теб да се повтаря ? При положение,че отново нищо няма да отбереш.17:33 03.05.2020
103 Госあ
До коментар #100 от "хахаха":
Що в Япония много ли са млади ? Ще ти кажа, най застаряващите на планетата. Благодарение на това,че такива като този никога няма да припарят до здравеопазването, камо ли нек'ви титли да имат. А у сащ колко са "сухите пръчки" ?Коментиран от #120
17:39 03.05.2020
104 иванка
17:46 03.05.2020
105 #2627
17:56 03.05.2020
106 Б Б до Мангър
17:58 03.05.2020
107 Смешко
До коментар #68 от "1506":
Не сме в ад, щото имаше яка карантина от правителството. Я виж Путин, вкара цяла Русия в кошарата и виж кво казва за стадния имунитет.18:05 03.05.2020
108 Виктория
Коментиран от #113
18:13 03.05.2020
109 JESUS
До коментар #21 от "МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП":
Мишок това които прави вече всяка една държава е да минава на стаден и имунитет. Но Герберасти като теб...18:15 03.05.2020
110 чичо
До коментар #1 от "Жоро":
Това е само един лъжец,в противен случай щеше отдавна да се зарази,при това умишлено,за да изградиш ти имунитет.18:17 03.05.2020
111 ГАБЬР
18:24 03.05.2020
112 111 то място
.
18:29 03.05.2020
113 HohoBoho
До коментар #108 от "Виктория":
Оплачи се на Бойко. Както виждаш той премахва мерките и преминаваме към шведския модел./дано имаме достатъчно чували за труповете/
18:32 03.05.2020
114 Хаджиментов
До коментар #73 от "1506":
Много добре го слушам въпросният господин още от първите му медийни изяви. Какво ми прави впечатление:1. От самото начало предлага (чрез медиите) масово тестване с бързи тестове, при условие, че няма достатъчно тестове и че бързите тестове са неточни.
2. Твърди, че лекарите не лекуват болните от Коронавирус, а на тях им "минавало" от само себе си. Абсолютно непрофесионално, некомпетентно и неколегиално.
3. Вече е доказано, че дори хора, прекарали заболяването, че пак боледуват. Дори днешната починала лекарка от София го доказва.
4. Не смятам, че господина има компетентността и информацията за да се изказва от "последна инастанция".
5. Шведския модел е неприложим за България по ред причини
- нямаме съзнанието да спазваме доброволно мерките.
- нямаме капацитета на шведското здравеопазване за да поемем броят болни, които те поемат - 18 600 активни случая, 403 критични, 2670 починали.
- няма политик, който да се съгласи да се подпише под мерки с хиляди умрели.
Предложенията си господина трябва да ги прави в професионална среда и да ги докаже, а не да обикаля като цветарка по медиите и внася недоверие в хората.
Коментиран от #116
19:18 03.05.2020
115 HAUS
До коментар #99 от "наборе":
Той затова и беше наречен, много сполучливо, Д р Смърт, но не му пука и продължава! Сега е видял пазарна ниша за себе си.19:24 03.05.2020
116 HAUS
До коментар #114 от "Хаджиментов":
👍...19:29 03.05.2020
117 тралала
Коментиран от #118
19:49 03.05.2020
118 Госあ
До коментар #117 от "тралала":
😂 дори да говорим за статистически достоверна извадка, което в случая е абсурдно защото на всичкото отгоре тестовете са правени на хора със съмнения, да отнасяш данните на огнище на заразата към цялата страна е все едно да съдиш за средния ръст на американците по играчите в НБА 😂 мисля че така е добре обяснено.Коментиран от #125
20:19 03.05.2020
119 Професор
Коментиран от #121
20:52 03.05.2020
120 Атина Палада
До коментар #103 от "Госあ":
Златния стандарт за тестване на ковид19 с който може да се установи наличието му,използва лабораторно изолирани и пречистени частици от коронавируса,изчистени от всякакви замърсители и частици,които изглеждат като вируси ,но не са и за които е доказано,че са причина за синдрома ковид19 и са получени чрез използването на подходящи методи и контроли за изолиране на вируса.Но тестовете ,които се правят ,някои от които се наричат PCR,не установяват наличието на вируса като такъв.PCR тестовете по същество взимат извадка от ваши клетки и уголемяват ДНК за да се види дали има някакви вирусни поредици като частици нечовешка ДНК,които може да съответстват на познат вирусен геном.Проблемът е,че тези тестове не работят.Те използват уголемяване ,което значи ,че се взима много малко количество ДНК,след което тя се уголемява експоненциално в лаборатория,докато се получи достатъчно за нуждите на анализа.Очевидно е,че всякакви мънички замърсители в извадката ще бъдат уголемени,което води до големи грешки при разчитането .Освен това те търсят само частични вирусни поредици (секвенции) а не цял геном.Така идентифицирането на отделен патоген е почти невъзможна..Тестовете давани на болниците са напълно неподходящи и непрофесионални.В най-добрия случай те казват на анализатора ,че има някаква вирусна ДНК в клетките ви,което важи за повечето от нас през повечето време.Тези тестове могат да ви кажат,че вирусната поредица е свързана с конкретен вид вирус,например семейство коронКоментиран от #124, #127
20:55 03.05.2020
121 Професор
До коментар #119 от "Професор":
12) Заразата достига САЩ, там западноевропейските недъзи се повтарят още по силно; 13) Някои страни в Европа въведоха комуно-китайските ненаучни "мерки" отрано и се предпазиха от разпространение на заразата, но си разбиха обществата и икономиките и сега не знаят какво да правят, ще използват "проби и грешки" при "отварянето", понеже населението им не издържа комунокитайския-тероризъм повече.; 14) Данните за смъртността в Европа показват, че само в страните със закъснели комуно-китайски мерки има повишаване в сравнение с предишни грипни епидемии. Даже и в Швеция, страна придържаща се към научните противоепидемични мерки, смъртността не е по-голяма от тази при предишни грипни епидемии; 15) СЗО, ръководена от про-китайски малограмотен абисинец, поставен там за дивесификация, а не поради някакви качества, е със спряно финансиране от САЩ и е разследвана за умишлена дезинформация, едва след това казва истината, че шведският модел работи най-добре. 16) И до днес западния свят е объркан, дава жертви и е със съсипана икономика, плащайки цената за въвеждането на псевдонаучни идеологически тъпотии като легитимна наука и за селекцията си на научни кадри не базирано на качества, а по идеологически причини и целесъобразност.20:59 03.05.2020
122 Този коментар е премахнат от модератор.
123 Гошо
До коментар #25 от "гост":
Смел? Да обрича стари хора на смърт, и да ги нарича стари пръчки? Това е форма на фашизъм!!! Вие очевидно сте млад и нямате възрастни близки!Коментиран от #128
21:04 03.05.2020
124 Атина Палада
До коментар #120 от "Атина Палада":
продължение ; Например семейство коронавируси ,но това е всичко. Идеята ,че тези тестове могат да изолират конкретен вирус като ковид19 е пълна заблуда и то ако не разгледаме другия проблем-вирусния товар.Както си спомняте PCR тестовете работят като уголемяват миниатюрни количества ДНК.Поради това те са безполезни да ви кажат какво количество от вируса носите.А това е единствения въпрос,който има значение,що се отнася до диагнозата на болестта.Всеки от нас има някакви вируси в организма във всеки един момент.Повечето няма да причинят болест,защото количествата им са прекалено малко.За да може един вирус да ви разболее е необходимо голямо количество.А тестовете не тестват вирусния товар и не могат да определят дали има достатъчно количество за да ви разболее.Ако се чувствате болен и си направите PCR тест,всякаква случайна вирусна ДНК може да бъде идентифицирана,дори да няма нищо общо със заболяването ви.А това води до погрешна диагноза.Коронавирусите са изключително често срещани и голям % от световното население има ковид ДНК в малки количества ,дори и да са съвършенно здрави или имат някакъв друг патоген.Изводите са ясни. Ако искате да създадете напълно фалшива паника ,за напълно фалшива пандемия изберете си коронавирус.Те са изключително често срещани и имат най-различни разновидности.
Коментиран от #126
21:10 03.05.2020
125 Професор
До коментар #118 от "Госあ":
Това изобщо не е верно. Какъв научен работник си? Ако извадката е по доказано случаен принцип, и 60 души е легитимна статистическа извадка. НБА е пример за НЕСЛУЧАЙНА извадка. НО -- и в Ломбардия, и в Калифорния, и в Ню Йорк се направиха по-големи извадки. Там разпространението сред населението е между 15 и 22%, което поставя смъртността в гранците на тази от остър нов грип, 0.3-0.4%. Вчера имаше интервю на д-р Дебора Бъркс, американската федерална координаторка на борбата с вируса в САЩ, потвърди тези данни. НО -- също така потвърди и друго -- левичарската морална чувствителност на Запад е достигнала такива граници, че и тази смъртност е неприемлива, понеже "не се знаело на улицата кой има съпътстващи заболявания и кой не, и кой стар човек ще мине покрай заразен" и затова било най-добре хората да си стоят вкъщи! Като че при предишни вирусни грипни епидемии се знаеше. Иначе, според мен, епидемията може да се овладее и при разпространение в около 20% от населението, както показват последните данни, стига да се придържаме към учебника по епидемиология, а не към псевдонаучни и китайско-комунистически фантазии.Коментиран от #129, #132
21:15 03.05.2020
126 Професор
До коментар #124 от "Атина Палада":
Абсолютно верно. Китайска инфодемия, поддържана от соросоидни глобалисти за да разрушат западните икономики, да свалят Тръмп от власт и да съборят капитализма. Единствените страни с повишена смъртност спрямо предишни по-сериозни грипни епидемии са тези, в които вместо социално дистанциране се приложи социално интегриране -- заключване на стотици хора в общи сгради, дишащи общ въздух. Англия, Италия, Белгия. Даже в Испания смъртността не е по-висока от предишна по-сериозна грипна епидемия, вижте на euromomo dot eu.Коментиран от #138
21:19 03.05.2020
127 Госあ
До коментар #120 от "Атина Палада":
Стига де. Първо, благодарение на Китай и генома на вируса, той е определен и класифициран точно въз основа на сходството и различието между нуклеотидите РНК последователности между него и останалите представители на короните. Въз основа на намерените разлика е направен дизайн на специфични праймери, които амплифицират (уголемяват 😄) специфично само участъците, които ги съдържат. И за да бъде още по специфично се следи едновременно (мултиплексно) за няколко такива специфични участъка,не само една двойка. PCR 'a е най специфичния и чувствителен тест, като LAMP е другият вариант, който е много по бърз и апарата е по лесен за работа. Относно имунологичните тестове, имунохроматографията е мултиплексна, но във вариантите в които се предлага е твърде неточна. Като цяло при имунологичните методи качеството на антителата е изключително важно ,защото белтък-белтъчини взаимодействия са по неспецифични, а когато се добави и неспецификата към вируси на изградените антитела ,кашата става още по голяма. Именно тези тестове показват,че евентуално сте заразени били заразени с вирус,но не и какъв е той. Затова си заслужава да се правят имунологични тестове само срещу консервативни белтъчини участъци от вируса, каквито предлага шиповия протеин,който вкарва вируса в клетката. Такъв метод е Елайза,който се използва и за диагностика на хив. Предимството е,че на автоматизирана станция за 24 ч могат да се скринират 10 000 човека. После положителните резултати могат да бъдат валидКоментиран от #130, #131, #133
21:21 03.05.2020
128 Професор
До коментар #123 от "Гошо":
Ти луд ли си? Никой никога не е наричал старите хора "стари пръчки" -- единствено ТИ. Но да обречеш на мизерия и безнадеждност МИЛИОНИ млади хора и семейства, в името на новия идеал -- безсмъртието на старите хора -- ето това се нарича перверзна нова идеология.Коментиран от #192
21:23 03.05.2020
129 Госあ
До коментар #125 от "Професор":
Хехе и ти си така, по ръста на играчите от НБА съдиш за средния за американците 😂😂😂 Научи какво значи извадка и разпределение, да не се излагаш като мангърчето21:23 03.05.2020
130 Госあ
До коментар #127 от "Госあ":
Та положителните резултати могат да бъдат валидирани с pcr или LAMP ,именно защото предполагат положително-фалшиви резултати. Германците така правят, с pcr, но по добре с LAMP21:25 03.05.2020
131 Професор
До коментар #127 от "Госあ":
Абе казах ти, мани ги тези псевдонаучни глупости, данните за смъртността в Европа са налице, не може повече да лъжете. Я кажи като ходи в Китай, в Забранения Град ли те вербуваха, или в сградата на правителството в началото на площад Тянънмън? И, не забравяй -- осветли ни пак за комунистическия конфуцианизъм, свързан с конфуцианския империализъм и поднебесния екзистенциализъм :-)Коментиран от #137
21:27 03.05.2020
132 Госあ
До коментар #125 от "Професор":
Не, не Ломбардия а Бергамо, не Калифорния а град Ню Йорк, най много. Че к'во извадката у НБА пак ще случайна 😂 явно пак не схващаш. Да ти казвам ли колко % е по висока смъртността в Бергамо и Ню Йорк??? А за разпространението реални данни все още няма. Май за Ню Йорк има нек'ви. И да ти дам безплатен урок (щото съм социалист) ,за извадката не е достатъчно само да е случайна, а да е репрезентативна за всички вариабилни в изследването21:30 03.05.2020
133 Атина Палада
До коментар #127 от "Госあ":
Има стотици хиляди болни от грип по-всяка време по-свата..За да създадете невярно твърдение -пандемия,всичко,което трябва да направите ,е да подберете най-болните от тях от едно място...например Ухан,да им направите PCR тестове и да заявите,че тези конкретни хора с вирусни секвенции подобни на коронавирус страдат от предполагаема нова болест.Тъй като вече сте подбрали най-болните случай на грип и използвате това за да всеете още повече тревога и да направите още тестове,които пораждат още повече фалшиви случай ,което увеличава тестването а то още повече фалшиви случай и т.н. Не след дълго вече ще имате пандемия.Напълно изфабрикувана.Всичко,което сте направили е,че сте използвали един трик с тестове за да превърнете най-тежките случай на грип и пневмония в нещо друго,което в действителност не съществува .След това може да приложите същата измамна схема и в други страни (.....)Коментиран от #134, #139, #140
21:31 03.05.2020
134 Госあ
До коментар #133 от "Атина Палада":
Ама ти не разбра ли, че тестовете за антитела са неспецифични или ? PCR'A е 100 % специфичен ,ако фане нуклеинова киселина. В затвора вкарват и вадят с PCR . И баща се става с pcr21:37 03.05.2020
135 Атина Палада
21:38 03.05.2020
136 Този коментар е премахнат от модератор.
137 Госあ
До коментар #131 от "Професор":
Ето тук съм писал защо надеждите на разумния човек са насочени към Поднебесната империя и слава богу шансовете са големи, защото най умният робот е китайски https://m.fakti.bg/mnenia/470856-parvi-mai-i-vaprosat-za-smisala-na-choveshkia-trudКоментиран от #142
21:41 03.05.2020
138 тралала
До коментар #126 от "Професор":
Противоречиш си. Ама ужасно много.1.Банско не е представителна извадка за България по принцип. Там през сезона чужденците са повече от българите. Въз основа на Банско не може да се прави извод за България!
2. 0,3% от 7 милиона са 21 000 - а средната възраст на населението в Щатите е 6 години по-ниска от тази в БГ.
3. Щатите вече са надминали по смъртни случаи ВСИЧКИ други грипни епидемии през този век. Но смъртните случаи продължават. Защото сезонният грип е в пъти по-малко заразен... освен че е и в пъти по-малко смъртоносен.
Сравнението с NBA беше ама много точно!
Коментиран от #143
21:43 03.05.2020
139 Професор
До коментар #133 от "Атина Палада":
Пропусна да кажеш, че преди това овладяваме СЗО, слагаме там за шеф един абисински некадърник под мотото "диверсификация и равни кариерни възможности" и манипулираме изцяло информацията. И така, от един "изпуснат" от лабораторията в Ухан "коронавирус", сриваме Запада и ставаме световна суперсила. Подпис -- Президент Ши Поднебесний21:45 03.05.2020
140 Госあ
До коментар #133 от "Атина Палада":
Секвенциите ги виждаме с техника, с просто око не можем. Така както виждаме щъркела в полет с бинокъл. Това, че го виждаме с бинокъл, значи ли че не е щъркел ?Коментиран от #146
21:45 03.05.2020
141 чичо
До коментар #74 от "1506":
С нищо не ти е помогнало.21:46 03.05.2020
142 Професор
До коментар #137 от "Госあ":
Виж какво, съгласен съм с теб. Само един детайл ще добавя -- най умният робот създаден от "Поднебесната империя" СИ ТИ.21:47 03.05.2020
143 Професор
До коментар #138 от "тралала":
1. Ами хубаво, Банско не е представителна извадка. И в Ломбардия ли не направиха представителна извадка? И в Калифорния ли? И в Ню Йорк ли? Публикациите са налице, ходи и чети. 15-22% разпространение в огнищата. Ако епидемиологично овладееш огнищата, вкл и контактите, овладяваш. Иначе стара както е описано в учебника по епидемиология: 0.3-0.4%; 2. Виж 1. Ако овладеш огнищата, имаш шанс за по-ниска смъртност. Иначе -- 0.3-0.4%. 3. Това откъде го знаеш? Аз знам данни за годишните хоспитализации от пневмония в Щатите: 1 млн души, от ТЯХ умират 50 хиляди. Колко умират вкъщи си от пневмонии годишно НЕ ЗНАМ. Знам, обаче, смъртността в Европа. Намира се на euromomo dot eu. Отиваш, гледаш, и без повече спекулации какво щяло да може да станело. Гледаме СТАНАЛОТО и точка.Коментиран от #145, #147, #153
21:54 03.05.2020
144 знайко
21:54 03.05.2020
145 Госあ
До коментар #143 от "Професор":
Да де, в Ню Йорк 300% по висока смъртност.Коментиран от #152, #154
21:56 03.05.2020
146 Професор
До коментар #140 от "Госあ":
Разбира се, че може и да не е щъркел, ако бинокълът ти е черно бял, показва замъглено и скъсява дължините на клюновете на обектите. Тоест, ако е от любимото ти китайско производство.Коментиран от #148
21:57 03.05.2020
147 тралала
До коментар #143 от "Професор":
Е точно euromomo гледам, де, допълнителната смъртност е стигнала и в Белгия, и в Англия, и в Испания +30z и нагоре, при грипни епидемии е скачала до не повече от +10z. И това е само до момента, при карантина в цитираните държави, и не са спрели да умират хора!Коментиран от #149, #150
22:04 03.05.2020
148 Госあ
До коментар #146 от "Професор":
За първи път чувам за черно бял бинокъл, освен това и щъркела е черно бял,така че и такъв ще свърши работаКоментиран от #151
22:06 03.05.2020
149 Професор
До коментар #147 от "тралала":
Ами дай да гледаме Испания. Грипна епидемия 2016-2017 година. Пик -- около Нова Година. Общата смъртност е ЛИЦЕТО на ЦЕЛИЯ триъгълник, не само пика. От започналата елевация спрямо базисната смъртност, през пика, до обратния спад на базисно ниво. Сметна ли? Сега сметни за сегашната ситуация. Използвай линейна апроксимация до базисно ниво за по-лесно, ако още не е достигнато при спада. Сега кажи резултатите. Мерси.22:12 03.05.2020
150 Госあ
До коментар #147 от "тралала":
Щом отнесено към цялата страна се качва, което е груба грешка за сравнение.22:13 03.05.2020
151 Професор
До коментар #148 от "Госあ":
Има всякакви китайски бинокли. Щъркелът се познава по дългия си червен клюн. Черно-бял бинокъл, който зумира скъсяващо по хоризонталата какво ще покаже?22:14 03.05.2020
152 Атина Палада
До коментар #145 от "Госあ":
Статистиката сочи,че нито в САЩ,нито в Италия смъртността се е увеличила. Двама лекари в Калифорния дават брифинг в една американска телевизия ,на който изнасят скандални факти за ковид19 и цирка с пандемията. Разказват,как ги принуждават в болницата на починали пациенти от други болести да вписват в смъртните актове ,че са починали от ковид19. В ютуб го бяха качили и набързо го изтриха от ютуб.На запитване от телевизията защо е изтрит ,отговор не последва.Коментиран от #155, #159
22:16 03.05.2020
153 Госあ
До коментар #143 от "Професор":
Добре де, в Ню Йорк при 15% контаминирани, смъртност 300% над средната. Какво има да коментираме. Освен точността на тестовете и положително-фалшивите сигнали и валидирани ли са ? Бергамо, още повече. Щото в Ломбардия има градове много по малко засегнати,като Милано например, нищо че е съвсем близо до Бергамо.Коментиран от #156
22:19 03.05.2020
154 Професор
До коментар #145 от "Госあ":
Казах ти данните за Щатите, които знам. 300% по-висока откога? От свинския грип 2009 г? Съмнявам се. Но дори и така да е, причината е същата като в Англия, Италия и Белгия. Първо нищонеправене, после -- комуно-китайски мерки. Затваряш хората в едни огромни небостъргачи, при вече разпространен вирус сред населението, те дишат общ въздух и -- резултатите не закъсняха. Така е, като не се учат учебници по епидемиология и когато епидемията се управлява от едно 80-годишно италианско джудже, което е виждало пациент за последно преди 63 години, и от неговата нагиздена шантонерка, която пък изобщо не е виждала пациент.22:21 03.05.2020
155 Госあ
До коментар #152 от "Атина Палада":
Аха само дето не разбирате от статистика. Но за тази работа има професионалисти в целия свят. И целия свят се вслуша в тях. За мое голямо облекчение22:22 03.05.2020
156 Професор
До коментар #153 от "Госあ":
Кой ти даде сравнителни данни за смъртността в Ню Йорк от свински грип 2009 г. и сега? Дай реферънс. Ако базисната смъртност е 1 а сегашната е 3, пак имаш 300% увеличение. Дай данни за смъртността при предишни по-сериозни епидемии в Ню Йорк. Например, свинския грип от 2009 г.Коментиран от #157
22:25 03.05.2020
157 Госあ
До коментар #156 от "Професор":
Еми малко ли е 3х. Това е увеличение отвсякъде. Не знам едно ли е била, три ли е била, но сега е десетки хиляди. При предполагаемо контаминиране от 15% , което не е валидирано.Коментиран от #160
22:32 03.05.2020
158 Дани
22:33 03.05.2020
159 Професор
До коментар #152 от "Атина Палада":
Дай да бъдем точни, иначе тезата ти се дискредитира. Гледаме euromomo dot eu: 1. Има повишаване на общата смъртност в Европа. За повечето отделни страни то не е по-голямо от общата смъртност при предишни епидемии, например 2016-2017 г.; 2. В други страни има понижена смъртност; 3. В трети, и то големи и много урбанизирани страни, като Англия, Белгия и Италия, имаме повишена смъртност, по-висока от предишни епидемии за последните 5 години. Общото между тях? Провалени противоепидемиологични мерки и грешно управление на епидемията -- първо нищонеправене и гледане на големи мачове, после заключване на населението в големи небостъргачи и блокове да дишат общ въздух. 4. Швеция, която общо взето се помъчи да спазва противоепидемиологични мерки по учебник, НЯМА повишена обща смъртност в сравнение с по-сериозна грипна епидемия; 5. В някои страни като Холандия и Франция, има повишена обща смъртност, последвана от рязък спад под незапомнени за последните 5 години нива. Вероятно се дължи на това, че след епидемията покосила предимно възрастни хора със съпътстващи заболявания, косачката няма кого повече да покоси, поне за известно време.Коментиран от #163
22:35 03.05.2020
160 Професор
До коментар #157 от "Госあ":
Абе попитах те нещо, ти пак ми отговори за краставицата. Съсредоточи се: Дай данни за смъртността при епидемията от свински грип в Ню Йорк от 2009 г. Сравни ги. Тогава говорим. Дотогава си оставаш пропагандист на смърт.Коментиран от #161, #162
22:37 03.05.2020
161 Госあ
До коментар #160 от "Професор":
В Ню Йорк ситуацията е следната: на база на серологичните (които освен стандартната неспецифичност описана в китовете, отчитат и неспецификата на антителата към други коронавируси) рандомизирани тестове без валидиране има контаминиране на 12.3% от населението, а смъртността спрямо тази извадка е 0.8 %. В същото време смъртността е нараснала с 300% и се предполага, че има най малко 4000 хиляди смъртни случая допълнително, които не са били отчетени. Смъртността спрямо грипа е 21 пъти по голяма на база на документираните случаи.Коментиран от #164, #169
23:16 03.05.2020
162 тралала
До коментар #160 от "Професор":
Ето смъртните случаи при грипни епидемии: https://www.cdc.gov/flu/about/burden/past-seasons.html23:18 03.05.2020
163 Атина Палада
До коментар #159 от "Професор":
Защо медиите и политиците раздуват тази история с глобална пандемия?Нашите (американец) централни банки и правителства ,създадоха финансова криза,като използват декретни пари ,основани на дълг и без обезпечение,неограничене заемане на средства от правителствата и невъзможно нарастващи нива на данъчно облагане за обслужване на целия този дълг.Ние сме много близо сега до края на монетарния цикъл,когато дългът не може повече да бъде поддържан.Всички валути навсякъде се печатат прекомерно и са близо до рухване.Пазарите на акции са непоправимо надценени и валутните системи трябва да ббъдат рестартирани.Докато очаяно емитират хеликоптерни пари за спасяване и подаряване ,валутите рязко ще се обезценят и парична стойност за трилиони долари просто ще се изпари за повечето от нас.А тези,които контролират тази валута ще приберат това богатство (....)
Коментиран от #165, #166
23:25 03.05.2020
164 Госあ
До коментар #161 от "Госあ":
Ха много странно те говорят за тестване на целия щат с 12% и после говорят единствено за града с 19 % .....абе на тия не им вервам. Дай нещо за германците. Те валидират. И въпреки това, в Ню Йорк е страшно положението, както и да го гледаш. Ако се заразят 80% каквото е желанието на мангърчето при 0.8 % смъртност капитализма ще ликува23:28 03.05.2020
165 Атина Палада
До коментар #163 от "Атина Палада":
Продължение; В този процес много хора по целият свят ще търпят загуби ,бедност и жертви .Повечето хора не осъзнават ,че това бедствие беше предвидимо и неизбежно.Банкери и представители на елита добре знаят какво се задава.И знаят,че хората ще ги обвинят за това бедствие ,освен ако не намерят изкупителна жертва.Изкупителни жертви идват във вида на неща като тероризъм,глобално затопляне и глобални вирусни пандемии.Създаването и експлоатирането на глобална заплаха позволява не само отклоняване на вината за икономическо бедствие от централните банкери и правителства ,но и им дава извинение да наложат авторитарни публични политики,така че бунтовете да бъдат грубо потушавани с държано насилие и сила.Накараха ни да вярваме ,че трябва да променим живота си заради някаква пандемия,но всъщност променяме живато си,за да освободим банкерите и законодателите ни от вината за това,което се случва с икономиките ни.(....)Коментиран от #167
23:32 03.05.2020
166 Госあ
До коментар #163 от "Атина Палада":
Много сте се филмирали с тея пари, ше гръмне пак некой балон като лемъните - цветето на капитализма и к'во? Пари - кал и шума. Всичко опира до ресурс и технологии. Като почнат да ви надуват главите с тия финанси,хедж фондове и "инженерства" ....т'ва ми е по сложно от струнната теория,честно ти казвам. Нек'ви локуми без една константа вътре. Т'ва е капитализма и му идва края.Коментиран от #168
23:34 03.05.2020
167 Атина Палада
До коментар #165 от "Атина Палада":
продължение; Видяхме големи сривове на фондовите пазари .Видяхме години на лихвени % до нулата .Виждаме как публичния дълг се увеличива с трилиони $ всяка година .Точно както централните банкери и правителства очакваха.Нашите корумпирани и валутни системи се разпадат.Сега виждаме,че не само публичния дълг е неустойчив ,но дори и корпоративния и частен дълг е на нива ,на които този дълг никога не може да бъде изплатен.Това е математически невъзможно.Причината за срива,бедността и социалното безредие не е пандемията на ковид-19.Причината за икономическия срив са валутите ,основани на дълг и без всякаква стойност,лошата икономическа политика ,алчността и безотговорното поведение на централните банки и парвителства .Те вярват ,че десетилетия след десетилетия могат да ограбват работниците и собствениците на бизнеси по света,докато накрая всичко рухне и след това го припишат на някаква несвързано бедствие,което сами създават и експлоатират.23:41 03.05.2020
168 Атина Палада
До коментар #166 от "Госあ":
Не е шега работа.Всичко е рухнало.Не случайно ФЕД преди обявяване на епидемията на пожар и то през нощта се събраха и.... заковаха основните лихвени % на нулата.Това е равно на "ядрена война" ! Капитализма,че умря е факт,обаче......успяха да набутат целия свят в дългова,производствена и демографска безисходица.Както казваше един ;- "Всички ще сме участници на безкрайния ужас на ужасния край".Коментиран от #170
23:55 03.05.2020
169 Професор
До коментар #161 от "Госあ":
Знаеш ли какво? Ще ти отговоря с пример от биологията. Аз и кучето ми гледаме на картата Ню Йорк. Аз си представям небостъргачите, Манхатън и Уолстрийт, кучето вижда само точка. И ти виждаш само една точка и тя е китайската гледна точка. И при грипна епидемия ще имаш повишена смъртност ако затвориш хората в огромни небостъргачи да дишат един и същ въздух. Пиши на 80 годишното италианско джудже Фаучи и на шантомерката му Бъркс да ги питаш защо.00:06 04.05.2020
170 Професор
До коментар #168 от "Атина Палада":
Не се плаши толкова -- чичо Дончо го е сметнал. Сега ще отпусне, икономиката му ще се възстанови, той контролира печатането на световните пари, а китайците ще го издухат понеже няма никой да им плаща американския дълг, който притежават. С това, чичо Дончо ще бъде преизбран, глобалистката вълна ще приключи и в Америка юе си свиркаме отново. Останалият свят? както се казва -- останалият неомарксистки свят, начело с комунистически Китай ще духа супата.Коментиран от #171, #173
00:10 04.05.2020
171 Професор
До коментар #170 от "Професор":
Ще ти кажа нещо друго. Чичо Дончо още от самото начало казваше, че това е номер на неомарксистите да му сринат управлението. НО -- ако беше поддържал обикновени епидемиологични мерки като шведите, щяха да го изядат. Щеше да има предавания по СиЕнЕн с чували с трупове ежеминутно, още повече, че Ню Йорк се контролира от италианския мафиот-комунист Куомо. Затова той реши да яхне вълната, да им запуши устите, да остави Тъкър Карлсон и Шон Ханити по Фокс Нюз да си ги плюят, а той да отвори икономиката после и при бързият й естествен ръст да спечели президентските избори така или иначе. Според мен, постъпи умно.Коментиран от #176, #179
00:19 04.05.2020
172 Този коментар е премахнат от модератор.
173 Атина Палада
До коментар #170 от "Професор":
Хей,разсмя ме;) Бай ти Дончо може да контролира само как да си завърже обувките.Нито повече,нито по-малко. Колкото до длъга към Китай...няма как. Спре ли изплащането на дълга...се обявява фалит и загуба на голяма част от националната собственост в полза на Китай,Япония -най-големите кредитори на САЩ.Коментиран от #177
00:22 04.05.2020
174 Професор
До коментар #172 от "Анонимен":
Типични неомарксистки "научни" работници. Университетите са пълни с тях. Непрекъснато бълват псевдонаука. Данните за смъртността в Европа са налице. Затихването на епидемията също. Естественият имунитет сред населението при затихването също. Не е 70%, ами е около 20%. Кога ще се научите да боравите с неоспорими данни? Абнормалното увеличение на смъртността се дължи само и единствено на идиотските карантинни мерки в големи сгради, СЛЕД като вирусът вече има солидно присъствие сред населението. Така че, това са си УБИЙСТВА. Дали са от некомпетентност, от политическа коректност, от умишлено планиране, или от нещо друго няма значение. КОЙ затвори хората в огромни сгради с общи въздуховоди? КОЙ? Ето това е въпросът. И, ЗАЩО някой не се осмели да стане и да каже ТОВА Е ГРЕШНО. Говоря за на Запад. В България свалям шапка на Мангъров, въпреки че очевидно не е прав за 70% и това доведе до параноични сметки и спекулации.Коментиран от #189
00:29 04.05.2020
175 един от всички
До коментар #16 от "защо":
Ами точно той (мангъров) е на първа линия,работи в Епидемиологична болница и всекидневно лекова заразени хора. За Разлика от тези от Щаба,които даже не са вирусолози.00:30 04.05.2020
176 Атина Палада
До коментар #171 от "Професор":
Нищо не може да направи Дончо. Икономиката на САЩ не може да се отлепи от дъното по простата причина,че долара е висок. За да възстановят нещо от икномиката си ,то долара трябва да падне.Обаче те не могат да го свалят долара,защото тогава пък лихвите се вдигат и плащането на дълга става невъзможно и се обявява фалит.Някога преди години..още преди Обама ,когато нямаха такъв колосален дълг го правиха това с девалвацията на долара ,но сега не могат при този колосален дълг.
САЩ нямат никакъв изход..Баннкстерите ги фалираха и адиос.....
Коментиран от #178
00:31 04.05.2020
177 Професор
До коментар #173 от "Атина Палада":
И кой ще обяви този "фалит"? СТО? ООН? МВФ? Международният съд в Хага, или този в Каспичан? Ами чичо Дончо ще ги напусне, на него това отдавна му е целта. Много се плашиш, релаксирай малко.Коментиран от #182
00:32 04.05.2020
178 Професор
До коментар #176 от "Атина Палада":
Казах ти -- няма да се плашиш. Северна Америка е желязо. Непоклатима е и като ресурси, и като икономика. Вместо Китай да произвежда каквото и да било, ще го произвежда Мексико, а Китай ще си яде производството. Например, ще ядат мартеници и анцузи Адидас.Коментиран от #185
00:35 04.05.2020
179 Атина Палада
До коментар #171 от "Професор":
А за коранвируса Бай Дончо знае,че е така,но какво да направи?Както казваш ти ония т.н. дълбоката държава ще го обезкостят. Щяха да изкарат всичките умрели от различни други болести ,даже и от катастрофи ,че са умрели от ковид-19 ...и медиите там са все на демократите.Една едниствена е на републиканците...Като ти го предадат това по медиите ,к"во става?А пък и населението там не се слави с висок коефициент на интелигентнсто. Те са ситемно зомбирани ,загубили са способноста да мислят и анализират.Умишлено са поставени в среда на краен духовен примитивизъм.
Коментиран от #180
00:41 04.05.2020
180 Професор
До коментар #179 от "Атина Палада":
Общо взето това е така. Само дето са поставени в това състояние именно от неомарксистката образователна система на Грамши. Плодовете й са налице. Все пак ти казвам, имаш Канада и Мексико. Ресурси, вода и работна ръка. От останалия свят няма никаква нужда. Северна Америка alone, и сбогом на глобализацията.Коментиран от #181
00:44 04.05.2020
181 Госあ
До коментар #180 от "Професор":
Канада е с нас социалистите, а в мексико ще разположим руски ракети ХахаКоментиран от #183
00:50 04.05.2020
182 Атина Палада
До коментар #177 от "Професор":
Абе човек,на кой са банките? М? Включително и нашата централна?Другото за Мексико да поризвежда...ами "чини" ми се,че няма как да стане.Икономическия център се измести на Изток...
Толкова ли е трудно да го осъзнаете?
Може би нямаше да се стигне до тук,ако някога Кенеди беше успял да създаде валута на САЩ,но....уви не успя.
През погледа минавало ли ти е ;-"Стратегията на континенталната Анаконда"?
Адимрал Махеан е казал;" Онзи,който контролира Русия ,контролира Евразия...който контролира Евразия ,контролира съдбите на целият свят" !
Заради Евразия едрена война ще стане бе човек.....
Коментиран от #184
00:53 04.05.2020
183 Професор
До коментар #181 от "Госあ":
Шегуваш се, нали? Чичо Дончо го поглежда, Трюдо тутакси се нааква. За Мексико да не говорим. Ти бягай в Китай, и бон шанс.00:54 04.05.2020
184 Професор
До коментар #182 от "Атина Палада":
Казах ти, релаксирай. Rusland Mit Uns. Чичо Дончо и Путин си имат приказката. Стегни се малко. За 2-3 месеца застой североамериканската икономика няма как да колабира.Коментиран от #186
00:56 04.05.2020
185 Атина Палада
До коментар #178 от "Професор":
Я да ме светнеш какви ресурси има Северна Америка? Ама простичко да ми го обясниш... като за блондинка;)Коментиран от #187
01:01 04.05.2020
186 Атина Палада
До коментар #184 от "Професор":
Продължаваш да ме разсмиваш.Ти не разбираш ли,че тя е колабирала мнооооого преди пандемията? Още при Обанго....Те от 10 години вече нямат икономика,всичко е на вересия ,ти ми разправяш за два месеца....Коментиран от #188
01:09 04.05.2020
187 Професор
До коментар #185 от "Атина Палада":
Злато, сребро, редки метали, желязо, въглища, нефт, газ, вода, ядрено гориво и ядрени технологии, автомобилна и военна индустрия. Селско стопанство (Мексико). Путин с това си живее не лошо. И Северна Америка може...01:29 04.05.2020
188 Професор
До коментар #186 от "Атина Палада":
Няма нищо по-хубаво от това да живееш на вересия, когато ти печатиш световните пари.Коментиран от #190
01:31 04.05.2020
189 Госあ
До коментар #174 от "Професор":
Полинг (с две Нобелова награди и сътрудничество за трета) е бил такъв и е имал големи проблеми с капиталистите у сащ. Иначе мерките са съгласувани от най големите научни институти в целия свят.01:39 04.05.2020
190 Атина Палада
До коментар #188 от "Професор":
Финансовия министър на САЩ ,преди години ( мандата на Обама) го каза в прав текст;- " Ние можем да отглагаме фалита,но не можам да го избегнем,идва момент,когато вече не може да го отлагаме и това ще е краят" (край на цитата)На вересия не може да се живее вечно,дори и да печатиш парите ,в един момент балона пука.
А сега лека нощ ти желая.
01:55 04.05.2020
191 Ей Кавалджиев
До коментар #39 от "МАНГЪРОВ-ОПИТНОТО МИШЛЕ НА БСП":
Скрий се вече тролски не си интересен04:04 04.05.2020
192 7722Т
До коментар #128 от "Професор":
Това е много манипулативно:да се дефинира подхода чрез двете крайности - "или младите, или старите". Не стоят така нещата, толкова примитивно. Нужно е комплексно действие, което държи сметка за всички аспекти и остава цивилизовано. Никой не може да направи така, че все едно, вирусът не е тук. Не може да се базира стратегията на общността върху състоянието на най-безмисловната прослойка, която не допринася по никакъв начин за развитието и винаги създава най големите проблеми с манталитета си и начина си на живот. Защо тя пищи сега, загубила равновесие как умира вече от глад, плюе и заплашва Щаба? Къде е минималната мъдрост " бели пари за черни дни "? Няма мъдрост, няма възпитание. Няма как да компенсираме това. При "сухите съчки", вероятно, е базиран значителен обем от интелектуалния ресурс на общността - лекари, учени, преподаватели, писатели.
Така че, няма как и не бива, да бъдат опростени нещата в полза на тези, които вдигат най голям шум.
10:15 04.05.2020
193 Този коментар е премахнат от модератор.