Отидете към основна версия

14 417 18

Диференциал с повишено триене за Lada

  • lada-
  • kalina-
  • nfr-
  • диференциал с повишено триене

Най-мощният и най-бърз вариант на Lada Kalina - NFR, получи диференциал с повишено триене. Любопитното в случая е, че иновацията не доведе до промяна в цената на наточената Lada.

Иначе, според руските специалисти, механическата блокировка на диференциала ще доведе до по-добра управляемост, а така също и до по-добра "обратна връзка" с водача. Като цяло "спортната езда" ще е далеч по-приятна, коментират от компанията.

Освен това иновацията ще помогне по-ефективно да бъде реализиран максималният въртящ момент, особено на хлъзгави настилки. Lada Kalina NFR се оборудва с 1.6-литров 16-клапанов двигател, разполагащ с мощност от 136 конски сили.Максималният въртящ момент е 154 Нм, като той се предава на предните колела през петстепенна механична скоростна кутия. Всичко това, заедно с новия диференциал с повишено триене, позволява на Kalina NFR да ускорява от 0 до 100 км/ч. за време от 9.2 секунди.

Максималната скорост на наточената Kalina е 205 км/ч. Модификацията се отличава още от стандартната версия по усилените спирачни механизми, модернизираното и по-спортно окачване, както и с пренастроеното си кормилно управление.

Външно на очи се набиват различен аеродинамичен обвес, по-големи въздухозаборници и 17-цоловите лети джанти. В бъдеще се очаква появата и на още по-мощен вариант, който ще има на разположение 180 коня.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини