Koenigsegg публикува в социалните медии снимки на деветстепенен "робот" или скоростна трансмисия (LST), проектирана специално за модела Jesko. Това, което е любопитно е, че скоростната кутия се състои от шест двойки зъбни колела, осем мокри многодискови съединителя, включително на диференциала, и три вала с пиньон вместо двата в конвенционалните DCT кутии.
Впечатлявящо е също, че съединителите в LST се "затварят" и "отварят" едновременно, за две милисекунди, а смяната на предавката става за 20-30 милисекунди. В този случай кутията може да прескача няколко стъпки, докато стандартните последователни „роботи“ могат да прескочат само до следващата.
LST трансмисията е втората изцяло вътрешна разработка на Koenigsegg след Direct Drive. Компанията смята, че обичайният преселективен "робот" с два съединителя е твърде тежък, така че измисля как да го замени. LST тежи само 90 килограма, с една трета по-малко от конвенционалните DCT кутии. Агрегатът няма синхронизатори, но има осем многодискови съединителя в маслена баня и три зъбни вала.
Необикновеното е, че трансмисията може да прескача няколко предавки наведнъж, когато обикновените DCT преминават само към следващата. Отговорна за това е системата Ultimate Power on Demand (UPOD), която сравнява скоростта на автомобила и оборотите на двигателя и активира предавка, която е полезна за „най-експлозивно“ ускорение. Тъй като всички съединители се отварят и затварят едновременно, смяната на предавките става "светкавично", някъде за 20-30 милисекунди.
Механизмът за превключване на LST е с двоен режим: леко натискане на лостчетата или селектора на трансмисията сменя предавката на следващата, ако го натиснете по-силно, UPOD ще сработи и кутията ще "скочи" на оптималната предавка за ускорение, например, от седма на четвърта. Кутията има общо девет предавки, плюс една задна.