Отидете към основна версия

7 803 13

Шест конструктивни недостатъка, които развалят впечатлението от иначе хубави автомобили

  • автомобили-
  • дефекти

Дори и най-обещаващите модели могат да имат "ахилесова пета"

Когато един автомобилен ентусиаст избере кола, той иска да се сдобие с превозно средство, което ще кара дълго и безпроблемно, а ако възникнат проблеми, те да могат да бъдат решени, без да изискват сериозни финансови и времеви разходи. Въпреки това, дори най-добрите на пръв поглед модели имат проблеми, които ще накарат собственика сериозно да се съмнява дали е направил правилния избор по време на покупката. Представяме на вашето внимание, десет дефекта, които могат да развалят впечатлението за иначе обещаващи автомобили.


1. Nissan GT-R: Функция Launch Control

Една от характеристиките, която се използва при описването на всеки модел, е периодът от време, през който от момента на стартиране автомобилът ще ускори до скорост от 100 км / ч. В Nissan GT-R този параметър е доста впечатляващ - за по-малко от три секунди. Това обаче става, когато се използва функцията Launch Control, за да се увеличи максимално ускорението, но скоростната кутия при Nissan-ите често не издържа на натоварването. Този недостатък несъмнено разваля впечатлението от автомобила. Освен това реакцията на производителя беше откровено странна: Nissan просто отказа да осигури гаранционен ремонт.

2. Subaru: гарнитура на цилиндровата глава на двигателя

Собствениците на тези модели Subaru с двигател от серията EJ, имат малък, но много значителен проблем. При тези коли много бързо се износва уплътнението на цилиндровата глава при четирицилиндрови боксерови двигатели. А подмяната на тази малка част е дълъг и доста сложен процес, тъй като изисква отстраняване и разглобяване на двигателя. Следователно собствениците на употребявано Subaru са изправени пред доста труден избор.

3. Audi: поставки за чаши

В интериора на моделите Audi наличието на отопляеми и охлаждащи поставки за чаши често се излага като предимство пред другите автомобили. Но тяхното местоположение повдига много въпроси и всичко това, защото са опасно близо до контролния панел на сателитната навигация. И ако, например, колата спре рязко и течността от чашата се излее, тогава има голяма вероятност тя да наводни на същите тези бутони и да ги деактивира. А подмяната на такъв панел струва доста скъпо.

4. Alfa Romeo: синхронизация на двигателя V6

Моделите на Alfa Romeo са известни не само със своя дизайн, но и със своето недотам добро качество. Този производител обаче има една основна ахилесова пета: газоразпределителният механизъм на двигателите V6, който се отличава с наличието на гумени ангренажни ремъци. Именно те носят много неприятности на собствениците на автомобили. Освен това понякога този процес се оказва толкова бърз, че необходимостта от основен ремонт на двигателя възникна дори в едногодишни автомобили.

5. Porsche: лагер на ангренажния вал

Концернът Porsche е известен със статута на производител на най-качествените автомобили, но някои от тях също имат реални проблеми. Това са моделите Boxster, Cayman и 911, които са с атмосферни двигатели и са произведени в периода 1999-2008 г. Сериозният им недостатък е в бързото износване на лагера на междинния вал на газоразпределителния механизъм. Този проблем може да бъде избегнат, ако спортните автомобили се карат редовно на високи обороти. Не всички собственици обаче могат да си го позволят, живеейки в мегаполиси и бездействайки с часове в задръствания. Поради това гореспоменатата част се разваля, което впоследствие води до сериозни проблеми по двигателя. За щастие при по-модерните модели този недостатък вече е отстранен.

6. Audi TT: аеродинамика на каросерията

Първите екземпляри от модела Audi TT бързо набраха популярност сред автомобилистите, но докато не станаха главни герои на редица пътни произшествия, понякога фатални. Производителят реши да започне разследване на причините за загубата на контрол над автомобила при високи скорости, успоредно с изтеглянето на всички автомобили. Резултатите от проверките показаха недостатъците на аеродинамичните характеристики на каросерията, която буквално повдига задните колела от земята. Концернът трябваше да се справи с цялостна модернизация на задното окачване и стабилизираща система, а също така разработи спойлер за капака на багажника.

Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 17 гласа.

Свързани новини