26 Ноември, 2021 15:46, обновена26 Ноември, 2021 15:46 150 82964

Въздържайте се от покупката на тези коли: Нов рейтинг на най-ненадеждните автомобили

  • автомобили-
  • надеждност-
  • класация
Въздържайте се от покупката на тези коли: Нов рейтинг на най-ненадеждните автомобили - 1
Снимка: Shutterstock

Британско издание на What Car? състави нов рейтинг на най-ненадеждните автомобили, който взе предвид мнението на 16 хиляди собственици на автомобили. Анкетираните отбелязват модела, годината на производство и разказват подробно за проблемите, с които са се сблъскали през последната година. Какви неизправности са идентифицирани и колко трябва да платят за ремонт. След като разгледа данните за всичките 178 модела от 30 марки, What Car? изчисли индекса на надеждност на всеки и посочи 25-те най-лоши.

И така, третото поколение Nissan X-Trail стана лидер в антирейтинга с индекс на надеждност от едва 59.7 процента. Почти 40 процента от собствениците разказват за проблеми с всички системи на модела, с изключение може би на вградената навигация. В същото време почти половината от кросоувърите са ремонтирани докато са били в гаранция, а 24 процента плащат повече от £1500 (1 790 евро) за ремонт.

От моделите, предлагани у нас, рейтингът включва и няколко Land Rover-а. Дизеловият Land Rover Discovery (индекс на надеждност 72.1 процента) е критикуван за сериозни повреди и високи разходи за ремонт, Discovery Sport (82.1 процента) - за електрически проблеми, Range Rover Evoque (82.6 процента) - за появата на ръжда по каросерията ...

Освен с X-Trail, Nissan е включен в списъка с второто поколение на Qashqai (86.6 процента). Отбелязва се, че по-често проблеми имат дизеловите кросоувъри, които освен с мотора имат дефекти и с акумулатора, и с каросерията. Друг Nissan - Juke от поколението YF15 с индекс от 83.8 процента, се характеризира с проблеми с двигателя, акумулатора, каросерията и окачването.

В класацията влиза и Peugeot 2008, и то отново с дизелов двигател. Индексът му е 85.2 процента, а неизправности се откриват в окачването, акумулатора или спирачките. В 60 процента от случаите френският кросоувър трябва да бъде оставян в сервиза за повече от две седмици.

В тази антирейтингова класация попада и актуалното Audi A6 (85.3 процента), чиито собственици са изправени пред много проблеми с електрическата система и с каросерията, както и с неизправности в навигацията. Учудващо в класацията има е едно Porsche. Става дума за 718 Cayman, което постига само 73.5 процента надеждност поради износване на каросерията, неизправности по окачването и трансмисията, чийто ремонт е не само скъп, но и отнема много време.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 119 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дфен

    41 2 Отговор
    Хахаха
  • 2 gost

    53 6 Отговор
    Какво се разбира по " проблеми с каросерията"?

    Коментиран от #3, #26, #42

  • 3 Display

    96 5 Отговор

    До коментар #2 от "gost":

    Удар в дувар.....хихихи. Гледам, че класацията е острова, там и поцинковано желязо гние, какво искат.........

    Коментиран от #43

  • 4 димитър

    94 21 Отговор
    Има ли класации за най ненадеждни,винаги присъства ауди тцтцтццт

    Коментиран от #5, #6

  • 5 Komapak

    23 89 Отговор

    До коментар #4 от "димитър":

    Скъпите аудита нямат проблеми. Евтнийките обаче... То е като при всяка марка. Има евтино има и скъпо...

    Коментиран от #7, #8, #14, #44

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.


  • 7 димитър

    113 6 Отговор

    До коментар #5 от "Komapak":

    А6 е евтино ауди така ли да разбирам или викаш да си взимаме масово R8,че да нямаме проблеми ха ха

    Коментиран от #36

  • 8 Мъка мъка

    37 6 Отговор

    До коментар #5 от "Komapak":

    Що за глупости пишеш?Аман от “разбирачи”
  • 9 Драйфус

    60 1 Отговор
    Чакам рейтинг за най-ненадежни политици!

    Коментиран от #45

  • 10 1122

    143 6 Отговор
    Не се притеснявайте изобщо,ние си купуваме само изпробвани във времето коли,които са тествани не по малко от 10 години.Така сме спокойни,че всичко което е можело да се счупи вече е подменено,,застраховката е нормална и колата не представлява интерес за крадците,още веднъж не се притеснявайте за нас,карайте си новите коли спокойно.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 xa xa xa

    30 3 Отговор
    Фиат Панда и Фиат Уно са само за нзс.
  • 13 7599

    62 4 Отговор
    българите се въздържат от покупка на каквато и да е щото получават жълти стинки с които си купуват храна с отрови

    Коментиран от #60

  • 14 фаф а я

    32 5 Отговор

    До коментар #5 от "Komapak":

    ауди клозета ли опаа куатро как се обърках

    Коментиран от #46, #56

  • 15 бмв боклук

    38 9 Отговор
    Публикувано във факти.бг: рейтингът включва и няколко Land Rover-а.

    Нормално. Те са с двигатели на БМВ. Пълни боклуци

    Коментиран от #17, #18, #20

  • 16 Дедо

    66 6 Отговор
    От години ми прави впечатление, че някой лъже българските хлапета, че Ауди е много хубава кола. Нема лошо - вервайте си в каквото ви е кеф.😁😁😁
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Боги такежиев

    11 3 Отговор
    Само изпробвани десет годишни минали през гаранционните сервизи, сменили и това което не е за смяна... Ами сега,, кво правим,,.
  • 20 не са

    3 4 Отговор

    До коментар #15 от "бмв боклук":

    Напротив, не са от 20 години и все още си се чупят.
  • 21 САТЪРА НА ХАНА

    22 7 Отговор
    НИСАН Х ТРЕЙЛ Е СЪЩИЯ КАТО ДАЧИЯТА ОФФ РОУД .... ???
    .... НАЙ-НЕНАДЕЖНИЯ :))
  • 22 Знаех си аз...

    13 9 Отговор
    На дизеловите коли им се поврежда електрическата система и трансмисията? И акумулатора също. Само на газ!
  • 23 Гост

    44 4 Отговор
    Не знам Нисаните дали са здрави, но доста от моделите им са потресаващо грозни.

    Коментиран от #47

  • 24 Алеко

    36 6 Отговор
    Карах две Хюндай 4 местни 2009 година калпави коли Не ги купувам повече никога Имал сьм Меркури трайсер сьщо не става Но когато купих Митсубиши Лансер спорт бак е това е колата ми Сега е на 450 хиляди км Сменена е досега 2 водни помпи и два пьти ангретажни ремьци Няма проблеми с мощност скорост Автоматична скоростна кутия Модела е 2004 с 2и4 л общ обем Имам Хонда Сивик сьщо няма проблеми За Нисан Сентра жената я кара има проблем с датчика за смесването на вьздуха кьм двигателя Работи си нормално но датчика си свети винаги като проблем Иначе здрава кола сега е на 200 хиляди пак няма проблеми За мен Японските коли са най добри Карам ги вече 25 години Нямат проблеми

    Коментиран от #27

  • 25 Служебната

    47 2 Отговор
    Кола е най-хубава, особено съчетана със колежка в командировка.
  • 26 Хайл

    16 1 Отговор

    До коментар #2 от "gost":

    Каквото и с проблем с акумулатора 😉
  • 27 Кажи за хондата!

    15 2 Отговор

    До коментар #24 от "Алеко":

    Че мисля да си взема сивик или джазче.

    Коментиран от #30, #48

  • 28 Ай стига

    7 16 Отговор
    Че кво им има на Нисаните? Много са си добри, не случайно са доста масови вече!

    Коментиран от #58

  • 29 НАДЕЖДНОСТ

    16 3 Отговор
    Надеждността не се мери в % ! Неуки и необразовани драскачи! Интензивност на отказите, вероятност за отказ, коефициент на престой, вероятност за безотказна работа, интензивност на възстановяванията, средно време до отказ, средно време между отказите ..... и още няколко метрики /наречени показатели за надеждност/. Преди да се опитвате да пишете не е лошо да прочетете някоя книжка, та малко поне да се ограмотите!

    Коментиран от #49

  • 30 ХондаАкорд

    14 3 Отговор

    До коментар #27 от "Кажи за хондата!":

    Която и да вземеш,няма да сбъркаш.

    Коментиран от #39

  • 31 Алеко

    6 8 Отговор
    До 27 кажи за Хондата Какво да ти кажа Без грешка най добрите мотори И на 100 хиляди да я купиш топ кола Слагам я с Митсубишето наравно Няма да сьжаляваш Купи я с климатик и автоматична скоростна кутия Нашата е Хонда Сивик 1. 8 л обем на двигателя много икономична Няма ремонти още тя е на 96 хил км Синьт я кара купето е малко За 4 човека само

    Коментиран от #35

  • 32 инж. Ташко Мъдев

    31 13 Отговор
    Ганьо му дай немски дизеляк, или поне дизеляк, другото за него е терра инкогнита. Освин от автоНобили
    Ганьо разбира и от футбол, политика, икономика и ваксини.

    Коментиран от #54

  • 33 Жоро

    20 1 Отговор
    Такива коли масовия българин не кара пишете за мерцедес, фолксваген, рено, пежо.
  • 34 Хе хе

    14 6 Отговор
    Изкарахте вторият по големина производител в Япония голям боклук! Браво на вас! Всичко зависи как си поддържаш колата!
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 56465

    3 16 Отговор

    До коментар #7 от "димитър":

    Имам приятел автомакстор. Кара само Ауди, освен това купува и препродава Ауди, според него Ауди е от А6 нагоре, останалите са ненадежни и евтино изработени боклуци.

    Коментиран от #50

  • 37 KJLKLKL

    12 0 Отговор
    Renault Nissan Mitsubishi - The Alliance, това изчерпва темата за Нисан.
  • 38 Собственик

    18 9 Отговор
    Нисан е марка за интелигентни хора. Да сте видели селски турбогъзари с нещо различно от немски щайги?
  • 39 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    8 3 Отговор

    До коментар #30 от "ХондаАкорд":

    Само гледай да не е дизел.

    Коментиран от #51

  • 40 мани мани

    15 2 Отговор
    ако се въздържате да купувате немските бараки, то ще си спестите много пари
  • 41 мани мани

    11 9 Отговор
    най-добрите дизелови двигатели са hdi на ситроен!
    най-добрите бензинови двигатели са японските и в частност на мазда!
    ако все пак някой иска толкова много немско чудо, то трябва да е дизел на мерцедес, който да може върви и на олио :) всичко друго в коша!!!

    Коментиран от #52

  • 42 Бай Онзи

    4 7 Отговор

    До коментар #2 от "gost":

    Проблем със задницата на макя му на автора на статията ! Пета зима акумулатор и нямам проблем , двигателя не харчи масло(elf по предписание на производителя, сменям го на 180б0км , не си знае километрите) ...но като нарочат някоя кола-2.0 dci qashqai 4×4 . Следващата ще ми бъде пак кашкай , само че нов
  • 43 Чук

    4 0 Отговор

    До коментар #3 от "Display":

    Най после истината за Порше стенекие ите моторетки на ВАГиналната група
  • 44 Жгмъц

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "Komapak":

    То шестицата много еФФтина зер
  • 45 Стига ва

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "Драйфус":

    Банкянския не го ли знаеш
  • 46 Бай Соичиро

    3 0 Отговор

    До коментар #14 от "фаф а я":

    То не, че Поршето е баня де...същата вагенска кофа
  • 47 Жгмъц

    9 1 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    Особено онова оцъклено насекомо Juke

    Коментиран от #55

  • 48 Бай Соичиро

    7 1 Отговор

    До коментар #27 от "Кажи за хондата!":

    Aко искаш кола да те надживее, вземай!
  • 49 Сникерс

    5 1 Отговор

    До коментар #29 от "НАДЕЖДНОСТ":

    Добре, че е Бае ти Ганя да учи англичаните на автомобилно дело щото той ехеееее колко коли е конструирал и произвежда, те не са и сънували, виж от ремонт на ръждилници на по 20 г "нов внос" поназнайва нещо....
  • 50 Чук

    3 0 Отговор

    До коментар #36 от "56465":

    А, той много работа има ха ха ха
  • 51 Чук

    4 1 Отговор

    До коментар #39 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    С то дизел с токоз много награди трудно се намира:-)
  • 52 Бай Соичиро

    4 1 Отговор

    До коментар #41 от "мани мани":

    Топло, топло....))))
  • 53 Ха хаа сичко е боклук

    10 1 Отговор
    Работих малко в автосервиз и видях каква измама е всичко...колата е проблем още от завода а ти си купуваш тоз проблем и продължаваш да плащаш...пласмасови тръбички чупливи на места с висока температура течащи и самочупещи се нарочно направени от пласмаси и скъпи...сичко е измама в днешно време за да ти вземат парите от тва което видях не желая да имам никаква кола най много ел колело и тва е..отвратих се от изпълненията на сички марки коли
  • 54 Ташунко Сапа

    3 0 Отговор

    До коментар #32 от "инж. Ташко Мъдев":

    И от жени, а доста вече и от мъже!
  • 55 Верно

    4 1 Отговор

    До коментар #47 от "Жгмъц":

    джуката е мноо грозна!
  • 56 Албен Манов

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "фаф а я":

    И като се събудиш, краката ти отвити.........

  • 57 Иво

    6 1 Отговор
    Какво значи износване на каросерията? Статията не ми хареса. Списвателят не струва.
  • 58 Психо

    1 3 Отговор

    До коментар #28 от "Ай стига":

    Карам Нисан Тино 2.2 136к.с ,вече осма година.Никакви ядове!
  • 59 Турбо Дизел

    2 0 Отговор
    Класации на автомобили трябва да се правят поне на 2-3 години ,какви са тези ежеседмични класации , това да не е времето.
  • 60 Едуард Петров-Едо

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "7599":

    Не ти разбрах името, но все пак, освен отровна храна, не е ли по-добре вместо коли, българските граждани и селяни, да си купуват значително по-евтини велосипеди; Но най-важното, но и трудното е, да си променят Духовните нагласи и от ХЕДОНИСТИ, да станат Нормални граждани, както е в Дания, Холандия, Белгия, Германия, Швеция, Норвегия, Финландия, Южна Корея и на доста други места, където масово се карат колела, а хората и децата им са по-здрави!
  • 61 Х7V7

    5 0 Отговор
    На първо място трябва да сложим ML320-350 CDI след 2005 всичко му се разваля!!!
  • 62 Нисанист

    1 0 Отговор
    Не знам за 3-то поколение, ама второто е желязно. 230 хиляди км бензин 2.0 абсолютно никакъв проблем! 4х4 системата е много добра. Колко пък да са прецакали третото поколение?! Що не пуснете японско проучване? Препоръчвам го горещо!
  • 63 Нисан 2.2

    1 1 Отговор
    Над 300к км. Дци. Само румънска нафта, другата не става. Без забележки.
  • 64 Вуте

    2 0 Отговор
    язе признавам само Хонда оти е един от най здравите коли особено 2,2 дизел