След като ви показахме, автомобилите с най-много проблеми според Consumer Reports, сега американците определиха и ТОП 10 на най-надеждните модели според данните за 2021 г.
Американското издание изхожда от анкета сред собствениците на автомобили и измерва надеждността на автомобила по скала от 0 до 100 точки (колкото повече са точките, толкова по-надеждни са автомобилите).
Става дума за конкретни модели, които се отличават с най-добра надеждност. Въпреки че в анти-рейтинга, който показва десетте най-ненадеждни коли, има известни изненади, то тук такива няма - най-надеждните коли отново са основно японски.
Най-надеждните автомобили за 2021 г
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Нафто
10:47 22.11.2021
2 хдфх
10:55 22.11.2021
3 Иво
Коментиран от #9, #13, #17, #22
11:00 22.11.2021
4 еущшщеуше
11:11 22.11.2021
5 Язе
Коментиран от #16
11:15 22.11.2021
6 шпръц
Коментиран от #14
11:55 22.11.2021
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Mister Cro
12:49 22.11.2021
9 Лудогорец 9
До коментар #3 от "Иво":
аз имам пред последната мазда 3 с 2.0 G165 бензинов двигател модел 2018 сега съм навъртял 140 000 км купих я нова ди сега само консумативи съм сменял иначе минуса за мен е че не е добре обезшумена,но това си го направих сам13:05 22.11.2021
10 Алабала
13:44 22.11.2021
11 Алабала
Коментиран от #12
13:46 22.11.2021
12 Komapak
До коментар #11 от "Алабала":
Карам абсолютно същия. Освен че си харчи подобаващо, други оплаквания, нямам.Коментиран от #19
13:53 22.11.2021
13 фффф
До коментар #3 от "Иво":
За модела от 2015 мога да кажа че грам не е мислен за нашите прекрасни пътища - вероятно най-твърдо возещия седан в класа си. Камри 2020 например се представя определено по-добре.14:24 22.11.2021
14 Мустафа
До коментар #6 от "шпръц":
Еее не слагай всички азиатци в един кюп де - едно е китайско, друго е корейско и трето е японско !15:00 22.11.2021
15 мхмхм
15:19 22.11.2021
16 Щото не
До коментар #5 от "Язе":
е направена от TUV. В немските класации от десет коли девет са немски и слагат по една Тойота или Лексус за кумова срама.15:50 22.11.2021
17 Беден
До коментар #3 от "Иво":
Скъпа ми е за съжаление16:38 22.11.2021
18 ABC
Легаси,Митсубиши Галант и др.
19:25 22.11.2021
19 Нази
До коментар #12 от "Komapak":
И аз карам RX450 h от края на 16г преди това имах предния модел 2012 фейслифтов ! И с двата не съм имал грижи а разхода ми е 32-40 m/pg ! Ако давам газ дава 32 ако го къткам 40! Така 40 мили х 1.62 =около 65 км за галон ! 1 галон = 3.8 литра! Т.е. С 4 литра изминаваш 65 км и имаш 300+ Коня под капака 3.5 шестак! Някой с обикновен нехибриден шестак и 2.2 тона ако сваля под 20 градско си сменям името!19:34 22.11.2021
20 Владимиро
😀😀😀
Коментиран от #33
20:15 22.11.2021
21 Ай стига ве
20:49 22.11.2021
22 Голяма тояга
До коментар #3 от "Иво":
Голяма тояга не си давай парите20:50 22.11.2021
23 баварец
За какво ми е надеждна ако умра от скука докато я карам.
00:10 23.11.2021
24 Дрън
Коментиран от #26
06:16 23.11.2021
25 11111
Вярно, че няма екстрите на новите автомобили, но до момента не ни оставяла на пътя.
Колата е купена в САЩ..
Двигателя е Митсубиши 1.5.
07:55 23.11.2021
26 mit
До коментар #24 от "Дрън":
Защото там нямата проблем с корозията.16:18 23.11.2021
27 Дидо Милев
23:03 23.11.2021
28 Лексус фен
04:00 24.11.2021
29 Лексус фен
Коментиран от #30
04:04 24.11.2021
30 BalaAla
До коментар #29 от "Лексус фен":
Сигурен съм,че и след още 10г ще си бъде същият.Lexus e добър автомобил,но си e Toyota-сравнително стари,но за сметка на това надеждни технологии.При германските премиуми се плащат топ технологиите и инженеринга.Обикновено те попадат на вторичния пазар след 150к км,или 5г което е лимита на безпроблемна експлоатация.Дори след 5г,вече на вторичния пазар,Германските премиуми са конкурентни на другите производители по актуалност и в технологично отношение,затова са предпочитини.В същото време новите им модели са години напред технологично от конкурентите си.Така че, за всекиго по нещо-автомобил на приемлива цена,е с малко остарелички технологии,но надежден и с ниски експл.разходи или премиум авт.последен писък на технологиите,скъп,надежден до около 150к км.аз лично,съм почитател на германските,винаги съм ги купувал нови и никога не съм ги задържал по-вече от 150к км,което обикновено е 5-7 години.Коментиран от #32
07:56 24.11.2021
31 647484
09:37 25.11.2021
32 Йоко - понко
До коментар #30 от "BalaAla":
Немците, са толкова технологични че досега трябваше да имат летящи коли, според вас. Дойчовците обичат да експериментират, със автомобилните технологии доста често, недотам удачно и особено разоряващо за втора ръка собственика.18:52 08.12.2021
33 JDMfan
До коментар #20 от "Владимиро":
Имам лендкруизер j100 и бих казал, че съм имал всякакви джипове и този направо ме изумява... Използвам го за дърпане на платформа с бегачка и вече 5г НИЩО не му се е чупило. И като казвам нищо наистина нищо. Единственото което смених е поплавъка на резервоара и даже ми излезе някакви 50лв. за 5 години... С v8 много го натискам, без гас и нямам никакви оплаквания. Единствените джипове който са ми харесали толкова са 4runner и j200 (4runner имах преди лендкруизерър за пак около 5г. И нямаше сериозни ремонти само дето течеше леко от рейката. Следващият джип ще ми е лендкруизер j200 и задължително пак да е v8 пък може и нафтичка ;) да я навирам в метър вода13:35 18.12.2021