Тематична реклама в навечерието на Нова година и Коледа не е най-оригиналното решение за промотиране на даден продукт, но явно все още върши работа. Така смятат и производителите на автомобили, които продължават да пускат коледни реклами. Нека ги видим и да изберем най-доброто от двете видеа.
Audi избра класическа тема - Дядо Коледа има нова шейна. А това е Audi RS E-Tron GT, благодарение на което елените са пуснати да почиват в гората. В Европа това вероятно е "cool", но за родната действителност електрически автомобил за 360 000 лв., ни идва малко в повечко.
.
BMW пък кани за снимките Кристоф Валц, който според сюжета чака фирмено парти в централата на компанията в Мюнхен. Но той се опитва по всякакъв начин да избяга от него... В края на видеото отново се появява електрическа кола - BMW iX. Коя от двете новогодишни реклами ви допада повече?