10 Ноември, 2021 10:50 6 300 8

За електронните помощници в новото Audi A8

  • audi-
  • a8-
  • системи за безопасност

Моделът предлага три пакета за системите за асистенция на водача

За електронните помощници в новото Audi A8 - 1

Обновеният Audi A8 разполага с около 40 асистиращи системи. Редица от тях като насочените към активната безопасност Audi pre sense basic и Audi pre sense front, са част от стандартното оборудване на модела, а допълнителното оборудване е групирано в пакетите “Park”, “City” и “Tour”, които на свой ред се обединяват в assistance package plus. Функции като асистента за нощно виждане и камерите, осигуряващи панорамна картина на зоната около автомобила се предлагат отделно.

Park

Главният акцент при пакета „Park“ е системата за дистанционно паркиране remote park assist plus, която извършва автоматично маневрите на луксозната лимузина за успоредно и перпендикулярно паркиране и излизане от паркомястото. За целта не е необходимо водачът да бъде зад волана.

City

Пакетът “City” assist package включва асистента за предупреждение за трафик при маневри на кръстовище intersection assist, асистента за предупреждение за напречен трафик отзад при излизане от места с ограничена видимост cross-traffic assist, асистента за опасност от наближаващи отстрани превозни средства side assist, предупреждението за опасност при напускане на автомобила exit warning и системата за превантивна сигурност Audi pre sense 360°, която повишава безопасността при страничен удар във взаимодействие с активното окачване.

Tour

Пакетът “Tour” assist package , който се предлага като част от стандартното оборудване на модела за германския пазар, е изключително богат. Основната система при него е адаптивният темпомат adaptive cruise assist, който контролира управлението на автомобила в напречна и надлъжна посока в целия скоростен диапазон. Действията на асистиращите системи в Audi A8 се основават на централния управляващ модул (zFAS), чията изчислителна мощ осигурява постоянна виртуална картина на обстановката около автомобила.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Луд

    10 13 Отговор
    Признавам три марки Ауди , Мерцедес и БМВ.Всичко друго е някакъв компромис.

    Коментиран от #3

  • 2 Антимилиционер

    8 8 Отговор
    На Ганьо акъла му стига колкото да се провикне "нема вироз" или "във ваксината има роботи".
  • 3 Луд

    10 3 Отговор

    До коментар #1 от "Луд":

    Карам старо Ауди на 3 милиарда километра , това ми е четвъртото Ауди.Имам и Шкода Октавия по-новичка ,но всяка пластмаса,се чупи докато я пипнеш.
  • 4 Жан Клод ( с двата ножа)

    3 6 Отговор
    Оня ден гледам едно bmw вместо огледала за обратно виждане.. камери. На всяко разминаване с други автомобили водача изтръпваше...

    Коментиран от #6

  • 5 gost

    5 7 Отговор
    Най-голямата му екстра ще е годишен абонамент за сервиз, жал ми е най-вече за бг тарикатчетата дето ще го карат след 15 г. в България, голяма секира ще е за тях с тия чупливи кофи.
  • 6 Алфа Чакал

    3 2 Отговор

    До коментар #4 от "Жан Клод ( с двата ножа)":

    И защо изтръпва
  • 7 Гост

    5 3 Отговор
    Тези системи едва ли ще спасят автомобила от посещение на сервиз, при това за достъчно време и предостатъчно голяма сума пари. От друга страна, водачите все повече ще се доверяват на тези системи, по-малко ще мислят, повече глупости ще вършат!
  • 8 Ко не

    0 0 Отговор
    Тази кола направо самолет от вътре.