18 83480

Шефът на Audi поиска да се спре производството на гориво от нефт

  • audi-
  • електромобили-
  • нефт
Шефът на Audi поиска да се спре производството на гориво от нефт - 1

Главният изпълнителен директор на Audi Маркус Дюсман на конференция за климата, организирана от Speigel и BCG, определи производството на въглеводороди като основна причина за изменението на климата. „Промяната на климата е причинена от изкопаемите горива, които извличаме от земята. Това трябва да се спре. Имаме нужда от общество, свободно от изкопаеми горива“, каза той. Дюсман твърди, че Audi ще постигне това с помощта на електрификация много скоро, въпреки че остават повече от десет години до пълното преминаване на марката към електрическа тяга.

По-рано тази година компанията обяви, че ще има 20 изцяло електрически превозни средства в своята гама до 2025 година, а през 2033-а Audi няма да има модели с двигатели с вътрешно горене. В същото време Audi обещава, че от 2026 г. всички нови модели на марката ще бъдат електрифицирани. Plug-in хибридите, според Дюсман, ще „преодоляват пропастта“ между автомобилите с ДВГ и електрическите коли, като по този начин „правят прехода към електрическо задвижване плавен“. Той добави, че "все още ще има място за хибриди през следващите няколко години". Говорейки за електрическите автомобили, шефът на Audi също така подчерта важността на инфраструктурата: „Там, където има електрически автомобили, трябва да има и зарядни станции".

В същото време, според Audi, електрическите превозни средства в никакъв случай не трябва да осигуряват по-голям пробег с едно зареждане от сегашните норми. Дюсман заяви, че бъдещото Audi с електрически задвижващи системи, напротив, ще бъде по-малко "автономно". „Не мисля, че монтирането на големи батерии с обхват от хиляди километри ще се превърне в тенденция,” каза той. "Развитието на инфраструктурата за електрически автомобили под формата на увеличаване на броя на зарядните станции ще направи това просто ненужно", твърди топ мениджърът. "В резултат на това капацитетът на батерията ще започне да намалява, което ще направи електромобилите по-леки и по-евтини."


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 66 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Онзи

    136 6 Отговор
    Спре ли се производсвото на масло тези бездарници ще фалират.

    Коментиран от #25

  • 2 Онзи

    144 11 Отговор
    Ауди и другите стари марки отиват в историята. Китайците ще залеят света с евтини електрички.

    Коментиран от #7

  • 3 Обесен Язовец

    118 4 Отговор
    И аз искам да спрат пласмасовите бутилки и опаковки, че ни изтровиха, но кой ли да чуе!
  • 4 Аудимразец

    102 3 Отговор
    Алчни животни ще пазят климата, от вас за себе си.
  • 5 Пич

    137 7 Отговор
    Този глупак мисли , че Ауди ще са от тези , които ще извлекат дивиденти от електричките , но твърдя , че е глупак , защото както казва някой преди мене , китайците ще разкажат играта на всички... И европейците пак ще мигат тъпо... " Каква я мислехме , каква стана " . Важи и за американците...

    Коментиран от #8, #21

  • 6 ТраЛаЛа

    156 6 Отговор
    а как ще добиваш мед, никел, кадмий, литий и пр метали и материали необходими за батерии, ел.мотори, кабели и електроника ?? с въздух ли ?? пълни идиоти, фантазьори ........

    Коментиран от #35, #43, #72


  • 7 мармот

    23 17 Отговор

    До коментар #2 от "Онзи":

    Нали, и ще има съропове и чукове навсякъде по вратите.

    Коментиран от #17, #75

  • 8 Чавдар

    33 6 Отговор

    До коментар #5 от "Пич":

    А България отново ще стане НРБ!
  • 9 В.В.П.

    78 4 Отговор
    А,енергията ,за електромобилите,от какво ще се добива..Когато има ,500 млн ,електрички включени в мрежата,какъв ще е ефекта??.И цената за потребителя,също е важна..Има много въпроси!.При топъл климат батерията държи,при студен ,рандимана пада наполовина..Бавно зареждане ,и т.н.

    Коментиран от #22

  • 10 Пилот на Ферари

    88 1 Отговор
    То Ауди и Фолксваген убеждаваха че дизелите им замърсяват най малко , а предизвикаха дизелгейт и се оказаха мошеници .
  • 11 Съвет

    82 2 Отговор
    Шефа на Ауди да ходи да се гръмне рЕзко. Човек не продава старите си обувки преди да е купил нови. Нито има инфраструктура за ел коли(нито производство на достатъчно количество електричество нито зарядни локации нито суровини за направата на батерии-доказано най мръсния процес в минодобивната индустрия) та така...да си режеш сам ръката е чиста проба лобизъм,маркетинг,алчност в най върхова форма под така модерната думичка - еко
  • 12 БАЙ Х@Й‼

    73 2 Отговор
    Този ще настигне Грета ❗Що си мисли, че гориво ползват само колите 🤔🤔🤔 Явно няма идея как ще се движат самолетите, контейнеровозите и пр. морски съдове, военната техника, как ще работят стотици производства ‼️
  • 13 В.В.П.

    61 2 Отговор
    Може би Ауди ,ще произвежда в Китай,Виетнам , при заплата 500 евро,и ще продава в Германия,по 50000 евра парчето.,Ще пробият планетата,за никел ,литий,кадмий ,и др...Ефектът ще е ,обратен.
  • 14 Да ама

    57 2 Отговор
    А материалите за производство на батериите да не би да се извличат от въздуха?
  • 15 БСП на Бунището

    39 4 Отговор
    Първо от Ауди да ни направт няколко атомни централи да зареждат Електромобилите с ТОК....Или и ток ще внасяме ,а????

    Коментиран от #24

  • 16 Капацитет

    90 4 Отговор
    В началото на седмицата при силен сняг и задръстване на магистрала в Швеция на една камара Тесли им умряха батериите. После хората браха студ с часове на - 12 градуса докато ги репатрират. Тая технология с батериите е умряла преди да е наложена.

    Коментиран от #26, #53

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Хайл

    44 0 Отговор
    Мдаааа не могат да правят коли,а сега горивата от петрол му виновни
  • 19 Петко

    51 2 Отговор
    малоу.ци има по целия свят. абре, отде ще вземеш 12 квт/ч от литър бря? от акумулатори може би? а сега си представи влекач 24 тона, 50 литра гори пълен, 36 литра празен. енергията ще вземеш от акумулатори? може би с кабел ще трябва да влачиш и една а. централка само за този камион трябва работи.

    Коментиран от #29

  • 20 Коментатор

    64 0 Отговор
    Ей го поредния популист, който не казва какво готвят "елитарите" на обикновените хора!
    Имам 3 основни въпроса към тоя господин! 1- наясно ли е, че почти всички пластмаси, дето ползват в автомобилите си са получени от извлечения от недрата петрол, та с какво смята да ги замени? 2 - наясно ли е, че към момента ВЕИ са една плюнка от световния енергиен микс и с какво ще замени изкопаемите горива? 3 - Чак сега ли осъзна, че човешката дейност загрява планетата ни (след като богатите държави направиха икономиката си благодарение на изкопаемите горива)?
    Всичките тия дето дърпат конците са най-виновни за негативното случващо се на планетата ни и ако някой трябва да отговаря за резултатите, то това са държави като Германия, Франция, Кралството, Сащ, Китай и т.н.!!! Редно е богаташите да започнат промяната от себе си - отказват се от голяма част от богатството си в името на общото благо!!!

    Коментиран от #23

  • 21 Хайл

    41 0 Отговор

    До коментар #5 от "Пич":

    Абсолютно си прав.вчера гледах в ютуб един руснак на автоизложение в Гуанджоу /не знам дали правилно го написах/,китайски коли на ток със всякакви екстри на цени средно 50 000 $,а "европейският произдел" с евтини пластмасови колички за над 100 000$...ами как няма да ги удавят китайците с коли

    Коментиран от #31

  • 22 гошо

    42 3 Отговор

    До коментар #9 от "В.В.П.":

    няма да има 500 милиона! електрички ще има само за тях, за останалите ще има обществен транспорт, обществени транспортни услуги... и всичко тяхно!
    това е, което стадото още не може да стопли. и явно чак когато го усети изотзадзе, тогава ще разбере. то затова е и стадо, види се.

    Коментиран от #28

  • 23 ВъглиЩаПетрол

    21 1 Отговор

    До коментар #20 от "Коментатор":

    Прав си за всичко, просто богатите искат да направят монопол на хартия, така че бедните и произвеждащи да им плащат за това. Справка: Китай ще плати за CO2 емисии на бедна България за да им вземе квотите и да си ги гори в Китай: и цялото това нещо е регулирано от както каза ти: тези дето са изградили държавите си на база въклища и петрол.
  • 24 Неизвестен

    3 17 Отговор

    До коментар #15 от "БСП на Бунището":

    За тебе,ще направят,една в твоето село,,Мини АЕЦ,,и в другото ,още една. Ауди ,прави коли ,НЕ,,АЕЦ, ове.!!
  • 25 хорст фукс

    3 16 Отговор

    До коментар #1 от "Онзи":

    Защо, двигателя може да се смазва и с олио на растителна основа.
  • 26 Хайл

    30 1 Отговор

    До коментар #16 от "Капацитет":

    Тази технология е умряла с изчезването на последната фирма правеща ел коли през 20 те години на ХХ век...сега опитват единствено изкуствено дишане на мъртвец
  • 27 Пълни простотии...

    42 2 Отговор
    Основната причина е , че още от сутринта ти внушават "купувай, купувай, консумирай, сменяй, хвърляй,купувай! ....."....Още току що купил ти пращат СМС или ти се обаждат или пращат имейл, че новият модел е пристигнал...Алчността на моделът на капитализма е в основата си.Прогресът си е прогрес но алчността е в основата.Ето идва Коледа, което е религиозен празник но нямащ нищо общо с подаръците. И се почва-колко щели сме да похарчим за подаръци, купувайте подаръци и прочие...Това е лудост.Подарък само за рожден ден за над 18 годишните.Те пък едни коли ауди. .....просто сън не ме хваща за ауди...надути цени,качество нула....поредният фолксваген с друга емблема.
  • 28 В.В.П.

    23 0 Отговор

    До коментар #22 от "гошо":

    Повече от ясно е ,че АЗ,не мога да си купя Ел кола,на Ауди,!..На дизел е скъпо,а на ток,двойно по скъпо ..За мене Дачия,дизел,газ бензин,20000 лв ,като много ,нова..с гаранция..
  • 29 Не си тормози мозъка

    1 44 Отговор

    До коментар #19 от "Петко":

    Камионът на Тесла е 40 тона и минава 1000 километра с едно зареждане и батерия 800 киловатчаса. За 30 минути зарежда пробег 600 километра. През по-голямата част от годината може да се зарежда с енергия от слънцето и вятъра без нужда от изкопаеми горива. По този начин освен по екологично, зареждането ще му е и по-евтино отколкото по цените от въглищните централи към ден днешен. Производството на ток и зареждането на електромобили вместо продажбата му към мрежата ще стане изключително печеливш бизнес и към него ще се пренасочат много инвестиции вместо към изкопаемите горива.

    Коментиран от #34, #36

  • 30 ИВАН

    44 1 Отговор
    Ми хубаво се загрижили за Земята, ама дайте пример, качете се на колелета - и бизнесмените и политиците, ама не слизате от колите и ходите с още по 10 коли пълни с пазванти и си строите дворци оградени като ...
  • 31 Не мога да повярвам!

    5 2 Отговор

    До коментар #21 от "Хайл":

    Обикновено като ти видя коментара, първосигнално посягам към бутонът за докладване, но доживях деня в който да съм напълно съгласен с мнението ти! Алелуя!

    Коментиран от #33

  • 32 Реалист

    11 1 Отговор
    Бате недей ва де ша продаааме крадената нафта ва:)
  • 33 Хайл

    11 0 Отговор

    До коментар #31 от "Не мога да повярвам!":

    Аз пиша РЕАЛНИ НЕЩА ТЕСЛЬО ЗА РАЗЛИКА ОТ ТЕБ ПЪВОСИГНАЛНИЯ...Това,че съм видял едни производители да правят ПО-ДОБРИ ЕЛЕКТРИЧКИ ОТ ДРУГИ НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ ХАРЕСВАМ ЕЛЕКТРИЧКИТЕ...ПРАВИШ ЛИ РАЗЛИКА????
  • 34 БАЙ Х@Й‼

    21 0 Отговор

    До коментар #29 от "Не си тормози мозъка":

    Ама нещо го тормози, та вече пета година още е на картинка ‼️ Щеше да е В ПРОДАЖБА от 2017г ‼️
  • 35 нека да ти поясня

    5 2 Отговор

    До коментар #6 от "ТраЛаЛа":

    човека говори главно и единствено за автомобили или по-точно казано за потреблението на простия землянин а за останалото промишлено потребление на течните горива не се споменава нито дума … защо ли ?
  • 36 Хайл

    30 2 Отговор

    До коментар #29 от "Не си тормози мозъка":

    Тесльо тесла колко камиона са произвели и продали???? НУЛА,ХИЧ,от къде разбра че "минава 1000 км с 40 тона"??? Нощно време дават ли ток на къщите🤣🤣🤣🤣🤣колко тона тежи камиона с батерията и колко товароносимост има-НЕ ЗНАЕШ ПОНЕЖЕ НЯМА ТАКЪВ КАМИОН

    Коментиран от #40

  • 37 Читател на Факти

    18 0 Отговор
    Няколко въпроса от мен и разбирачите да отговарят моля.1 колко веъглеводороди се изгарят за производство на само една ЕЛкола?2 Виждали ли сте самолет ,кораб,тир на ток?

    Коментиран от #38

  • 38 Отговорът е прост

    5 19 Отговор

    До коментар #37 от "Читател на Факти":

    За производството на Тесла модел 3 се отделят около 8 тона въглероден диоксид. И един въпрос който не си задал но ще ти отговоря. Само баничарката на дизела за година отделя 14 тона въглероден диоксид. Понеже я кара вече шеста година, е отделила 84 тона въглероден диоксид който ще се отдели за производството на 10 автомобила Тесла. Такъв отговор ли очакваше? Надали, ама това е реалността! Цифрите не лъжат!

    Коментиран от #68, #74

  • 39 Читател на Факти

    17 1 Отговор
    А как се добива лития за батерии и какво това причинява на природата,а старите батерии и те ли се рециклират на ток,на ? 2 също няма отговор знаем защо, Благодаря ти все пак
  • 40 ВикиЛексъсОсло

    21 2 Отговор

    До коментар #36 от "Хайл":

    Има такъв ел.камион ТИР - Тесла и действително минава 400 км. - само че в Калифорния - крайбрежието на Малибу и Санта Моника е тестван - където е 348 дни силно слънчево с постоянни + 17 градуса през зимата и + 29 градуса лятото. Тоест перфектни условия за електромобили. В Скандинавия такъв ел.камион през зимата и 10 км. не може да мине. За съжаление са наникъде и Тесла какво да правят електромобилите зимата в истински зимни държави с минусови темп. - не напразно и Тесла не стъпва в Аляска и Скандинавия зимата - от декември до началото на април - просто не може да се кара в Скандинавия и Аляска!

    Коментиран от #42, #44

  • 41 Читател на Факти

    8 0 Отговор
    Номер 39 не отговаря защото няма как.И друго нещо да го попитам всичкото това Ел.което е необходимо от къде ще дойде от вятърни мелници и соларни системи А😁
  • 42 Айде бе

    2 14 Отговор

    До коментар #40 от "ВикиЛексъсОсло":

    В Норвегия има електрически камиони, които се ползват отдавна! Имат и автобуси и градски и междуградски и т. н.! Това че не знаете, не означава че няма!

    Коментиран от #77

  • 43 Гошко

    6 0 Отговор

    До коментар #6 от "ТраЛаЛа":

    Абсолютно вярно, ма те си говорят колкото да не заспят, успиват безмозъчни хора, това е. Колажът с дизеловият агрегат, който захранва зарядна станция не Тесла, говори сам по себе си.
  • 44 Разбира се че не стъпват на студ

    0 9 Отговор

    До коментар #40 от "ВикиЛексъсОсло":

    Норвегия се намира на екватора и само по тази причина 90% от продажбите на автомобили последния месеца на електрически автомобили. И понеже Тесла е толкова зле в студеното, затова е заела първите две места в продажбите в Норвегия.

    Ето ти и какво може в Аляска. Турбо инженера да прежали някой друг мегабайт и да вземе да отвори клипа, където на втората минута дават тест на който само левите гуми стъпват на лед на 30% наклон, да види какво значи 30% наклон и отново да помисли дали наистина е карал по такъв в продължение на 15 км докато изкатери Шипка, както твърди.

    Коментиран от #66, #73

  • 45 Читател на Факти

    14 4 Отговор
    До 42.Всеки ден ползвам такъв автобус, масово са Волово и използват ток само като спрат на спирка за отваряне и затваряне на врати и после за потегляне, след 10 се включва дизелов двигател и 98 процента е на нафта.Тия работи ги разправяй на друг

    Коментиран от #49

  • 46 незнайко

    8 1 Отговор
    А ЛИТИЯ НЕ Е ЛИ ОТ ПОЛЕЗНИТЕ ИЗКОПАЕМИ ??? Защо не се направи сравнение какво се изхвърля при производство на батерии в атмосферата и какво от бензин и нафта !!! Стига са ни лъгали !!! Просто едно замърсяване се СМЕНЯ с друго !!! Само фотоволтаичните панили са безвредни . даже вятърните турбини поставени в голямо количество променят посоката на теченията и ветровете, това което се случва в действителност !!!
  • 47 Аз пък викам да изтребим богатите

    8 0 Отговор
    С камъни да ти пречукаме ние сме повече от тех те без нас рабовете не могат да живеят та унищожим търтейте
  • 48 Васил

    7 3 Отговор
    А до преди година бълваха скапаните дизеляци
  • 49 Айде бе

    0 4 Отговор

    До коментар #45 от "Читател на Факти":

    Чисто електрически са! Без ДВГ! Но може у нас, на тези да им казвате електрически, дето само вратите са им електрически! 😂😂
  • 50 Почти на майтап

    4 0 Отговор
    разсъждавам, че може да дойде момент когато нашите деца и внуци преди да вкарат кабела в електричката ще погледнат таблото за ел. енергията и ще казват: "Ууфф, пак са я вдигнали"...
  • 51 Читател на Факти

    4 0 Отговор
    Изглежда номера 38 и 49 хайде бре са един и същи трол който получава двайсетина лева да пише по форумите глупости.Дай тогава марка модел на автобус камион да ги видим и ние простите хора,и от къде до къде патуват,а не се прави на много умен

    Коментиран от #54, #55, #56, #57

  • 52 Мнение

    3 0 Отговор
    На мен не ми е ясно и как ще върви логистиката при търговията...
    Как ще бъдат заменени "Бус"-овете, и "ТИР"-овете. С капацитет на резервоарите съответно 100 л. и над 350 л. дизелови?
  • 53 За теслите

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "Капацитет":

    Е нали Тесли-те са хай-тека на хай-тека. Требвало е "големите" мозcци, коита са ги проектирали, за такива случай да добавят и по едно резервоарче нафтова печка ...: )
  • 54 Айде бе

    0 1 Отговор

    До коментар #51 от "Читател на Факти":

    Ето ти го бе! Още ще ти качвам! Само се научете, като спорите да сте подготвени!

  • 55 Айде бе

    0 1 Отговор

    До коментар #51 от "Читател на Факти":

    Ето го и автобуса!

    Коментиран от #69

  • 56 Айде бе

    0 2 Отговор

    До коментар #51 от "Читател на Факти":

    Качил съм ти отгоре две видеа. Като ги пуснат, ще ги гледаш. И да знаеш, не са само вратите електрически!
  • 57 Айде бе

    1 3 Отговор

    До коментар #51 от "Читател на Факти":

    Камиона е Волво, електрически! Гугли си го и ще го видиш също! ТИР! Не мога да разбера, как толкова некомпетентни хора, коментират нещо от което не разбират!

    Коментиран от #59, #60

  • 58 ивелин

    4 0 Отговор
    Тоя наивен и глупав Ханс си мисли, че ще продължават да доминират в автомобилната индустрия още с години.Най- скъпите Китайски коли (правителствени) са около 45-50.000 хил. долара вече имат коли които струват само 4.500 долара .Като добавим и Индия в евтиният сегмент при електрическите коли " цивилизованата Европа" не я чака " светло бъдеще".

    Коментиран от #62

  • 59 емии

    0 2 Отговор

    До коментар #57 от "Айде бе":

    Защото разбираме от всичко футбол, политика, бизнес, квантова физика...
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 турбо жигули

    4 0 Отговор

    До коментар #58 от "ивелин":

    О даа гледах доста видеа за тия от $4500$ пича си я поръчва от америка +5000$ доставка до пристанище +1000$ още до къщата му, не може да я регистрира кара си я като голф количка из двора 2кв мотор с две оловни батерий 25км/ч и 15 км пробег. И най интересното беше че за да дръпне ръчната трябва да отвори вратата и не се затваря при вдигната ръчна абе майтапи на търкалета пусни си го в тубата.
  • 63 Последния софиянец

    1 0 Отговор
    Аз си карам голфа с олио от фритюрника и като отрежа молко от заплатата на някоя сервитьорка съм цар боли ма шперца!
  • 64 Читател на Факти

    4 0 Отговор
    Лития и другите компоненти и те ли се добиват на ток или падат от луната.Рециклирането е процес отровен и нанася на природата непоправими вреди,водата която се отделя е отровна цели еко системи загиват.И после твърдите било екологично.До Хайде бе.

    Коментиран от #67

  • 65 Краводер

    7 0 Отговор
    Ханс си мисли че може да започне да го добива от австриската крава.Как ще се рециклират милярди автомобилни батерии?
  • 66 Хайл

    2 0 Отговор

    До коментар #44 от "Разбира се че не стъпват на студ":

    Тесльо 30 км станаха 30%...ти имаш ли представа колко е 30% ????? НЯМАШ
  • 67 Айде бе

    2 7 Отговор

    До коментар #64 от "Читател на Факти":

    Ако наистина беше толкова мръсно, колкото твърдиш, фабриките за производство и рециклиране, щяха да се отварят в бедните страни, а не в богатите. Батерии се стягат да произвеждат също Швеция и Норвегия! Защо ли, ако беше толкова мръсно?

    Коментиран от #70

  • 68 Онуфри

    3 2 Отговор

    До коментар #38 от "Отговорът е прост":

    Я пак с цифрите. 14 тона въглероден двуокис се отделя от около 50 тона нафта. Та колко километра минава тази баничарка за година.
  • 69 Хайл

    3 0 Отговор

    До коментар #55 от "Айде бе":

    Тесльо ти само нагласени клипчета гледаш и после ги качваш ТУК КАТО "НОВИНИ" МНООООО СИ Т ЪП галеноооо
  • 70 Хайл

    3 0 Отговор

    До коментар #67 от "Айде бе":

    Копал ли си литий,разглобявал ли си батерия изобщо та плямпаш глупост след глупост ганевва галеноо
  • 71 Готин

    1 0 Отговор
    А като спре тока!?
  • 72 Инесамо

    4 1 Отговор

    До коментар #6 от "ТраЛаЛа":

    А тока произвеждан в ТЕЦовете? Той е един такъв чистичък. Знаели този колко ток ще трябва само за Германия ако всичко е на ток? И от къде като затворихте АЕЦовете?Цялата да я натедите с перки и батерии пак не стига.

  • 73 Бачо Киро

    1 2 Отговор

    До коментар #44 от "Разбира се че не стъпват на студ":

    И кво може? Нищо ново. Без софтуера даде задна като всеки автомобил, който няма нужните системи. Като включи системите се качи като всеки автомобил с блокажи. Няма нищо общо с това, че е електрически автомобил. Всяко дърто субару примерно ще свърши абсолютно същото нещо. В студа ставаше въпрос за съвсем друго нещо. Модел 3 има проблем с подгряването, не е като Модел ЕС, логично, цените са различни. Още от веднага под нулата има проблеми понякога с отварянето - дръжки, прозорци... Модел Х на любител рибар на лед беше изгорял до край точно заради системата и тн. Та не си мисли, че са преоткрили света.
  • 74 Жгмъц

    1 0 Отговор

    До коментар #38 от "Отговорът е прост":

    Айде без ментардилъка наюжноафриканчето моля, иначе Ауди кайто не могат да правят ДВГ, така ще е и с електрическите
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Чук

    3 0 Отговор
    И що да вярвам на някого дето казвал, че дизелите му замърсявали най-малко, ама сетне))))))))
  • 77 Стига ва

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "Айде бе":

    Едно време и по наште гари имаше електрокари....ма норжежците не ги знаят тия неща...смешко

    Коментиран от #79

  • 78 Хаха

    6 0 Отговор
    Поредната Германска тъпотия. Германия загива бавно и безславно. С техните простотии накрфая ще се молят на чичко Путин да ги стопли!
  • 79 Айде бе

    1 1 Отговор

    До коментар #77 от "Стига ва":

    И къде са сега тези електрокари? И с какви батерии бяха? Смешко?
  • 80 никой

    2 0 Отговор
    При тия цени на тока, които се задават още преди да са превзели пазара електричките, незнам кой ще си купи електричка.