Главният изпълнителен директор на Audi Маркус Дюсман на конференция за климата, организирана от Speigel и BCG, определи производството на въглеводороди като основна причина за изменението на климата. „Промяната на климата е причинена от изкопаемите горива, които извличаме от земята. Това трябва да се спре. Имаме нужда от общество, свободно от изкопаеми горива“, каза той. Дюсман твърди, че Audi ще постигне това с помощта на електрификация много скоро, въпреки че остават повече от десет години до пълното преминаване на марката към електрическа тяга.
По-рано тази година компанията обяви, че ще има 20 изцяло електрически превозни средства в своята гама до 2025 година, а през 2033-а Audi няма да има модели с двигатели с вътрешно горене. В същото време Audi обещава, че от 2026 г. всички нови модели на марката ще бъдат електрифицирани. Plug-in хибридите, според Дюсман, ще „преодоляват пропастта“ между автомобилите с ДВГ и електрическите коли, като по този начин „правят прехода към електрическо задвижване плавен“. Той добави, че "все още ще има място за хибриди през следващите няколко години". Говорейки за електрическите автомобили, шефът на Audi също така подчерта важността на инфраструктурата: „Там, където има електрически автомобили, трябва да има и зарядни станции".
В същото време, според Audi, електрическите превозни средства в никакъв случай не трябва да осигуряват по-голям пробег с едно зареждане от сегашните норми. Дюсман заяви, че бъдещото Audi с електрически задвижващи системи, напротив, ще бъде по-малко "автономно". „Не мисля, че монтирането на големи батерии с обхват от хиляди километри ще се превърне в тенденция,” каза той. "Развитието на инфраструктурата за електрически автомобили под формата на увеличаване на броя на зарядните станции ще направи това просто ненужно", твърди топ мениджърът. "В резултат на това капацитетът на батерията ще започне да намалява, което ще направи електромобилите по-леки и по-евтини."
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Онзи
Коментиран от #25
10:25 05.12.2021
2 Онзи
Коментиран от #7
10:25 05.12.2021
3 Обесен Язовец
10:28 05.12.2021
4 Аудимразец
10:31 05.12.2021
5 Пич
Коментиран от #8, #21
10:33 05.12.2021
6 ТраЛаЛа
Коментиран от #35, #43, #72
10:34 05.12.2021
7 мармот
До коментар #2 от "Онзи":
Нали, и ще има съропове и чукове навсякъде по вратите.Коментиран от #17, #75
10:35 05.12.2021
8 Чавдар
До коментар #5 от "Пич":
А България отново ще стане НРБ!10:36 05.12.2021
9 В.В.П.
Коментиран от #22
10:41 05.12.2021
10 Пилот на Ферари
10:44 05.12.2021
11 Съвет
10:45 05.12.2021
12 БАЙ Х@Й‼
10:46 05.12.2021
13 В.В.П.
10:47 05.12.2021
14 Да ама
10:54 05.12.2021
15 БСП на Бунището
Коментиран от #24
10:57 05.12.2021
16 Капацитет
Коментиран от #26, #53
11:00 05.12.2021
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Хайл
11:02 05.12.2021
19 Петко
Коментиран от #29
11:02 05.12.2021
20 Коментатор
Имам 3 основни въпроса към тоя господин! 1- наясно ли е, че почти всички пластмаси, дето ползват в автомобилите си са получени от извлечения от недрата петрол, та с какво смята да ги замени? 2 - наясно ли е, че към момента ВЕИ са една плюнка от световния енергиен микс и с какво ще замени изкопаемите горива? 3 - Чак сега ли осъзна, че човешката дейност загрява планетата ни (след като богатите държави направиха икономиката си благодарение на изкопаемите горива)?
Всичките тия дето дърпат конците са най-виновни за негативното случващо се на планетата ни и ако някой трябва да отговаря за резултатите, то това са държави като Германия, Франция, Кралството, Сащ, Китай и т.н.!!! Редно е богаташите да започнат промяната от себе си - отказват се от голяма част от богатството си в името на общото благо!!!
Коментиран от #23
11:03 05.12.2021
21 Хайл
До коментар #5 от "Пич":
Абсолютно си прав.вчера гледах в ютуб един руснак на автоизложение в Гуанджоу /не знам дали правилно го написах/,китайски коли на ток със всякакви екстри на цени средно 50 000 $,а "европейският произдел" с евтини пластмасови колички за над 100 000$...ами как няма да ги удавят китайците с колиКоментиран от #31
11:09 05.12.2021
22 гошо
До коментар #9 от "В.В.П.":
няма да има 500 милиона! електрички ще има само за тях, за останалите ще има обществен транспорт, обществени транспортни услуги... и всичко тяхно!това е, което стадото още не може да стопли. и явно чак когато го усети изотзадзе, тогава ще разбере. то затова е и стадо, види се.
Коментиран от #28
11:10 05.12.2021
23 ВъглиЩаПетрол
До коментар #20 от "Коментатор":
Прав си за всичко, просто богатите искат да направят монопол на хартия, така че бедните и произвеждащи да им плащат за това. Справка: Китай ще плати за CO2 емисии на бедна България за да им вземе квотите и да си ги гори в Китай: и цялото това нещо е регулирано от както каза ти: тези дето са изградили държавите си на база въклища и петрол.11:10 05.12.2021
24 Неизвестен
До коментар #15 от "БСП на Бунището":
За тебе,ще направят,една в твоето село,,Мини АЕЦ,,и в другото ,още една. Ауди ,прави коли ,НЕ,,АЕЦ, ове.!!11:10 05.12.2021
25 хорст фукс
До коментар #1 от "Онзи":
Защо, двигателя може да се смазва и с олио на растителна основа.11:11 05.12.2021
26 Хайл
До коментар #16 от "Капацитет":
Тази технология е умряла с изчезването на последната фирма правеща ел коли през 20 те години на ХХ век...сега опитват единствено изкуствено дишане на мъртвец11:14 05.12.2021
27 Пълни простотии...
11:14 05.12.2021
28 В.В.П.
До коментар #22 от "гошо":
Повече от ясно е ,че АЗ,не мога да си купя Ел кола,на Ауди,!..На дизел е скъпо,а на ток,двойно по скъпо ..За мене Дачия,дизел,газ бензин,20000 лв ,като много ,нова..с гаранция..11:17 05.12.2021
29 Не си тормози мозъка
До коментар #19 от "Петко":
Камионът на Тесла е 40 тона и минава 1000 километра с едно зареждане и батерия 800 киловатчаса. За 30 минути зарежда пробег 600 километра. През по-голямата част от годината може да се зарежда с енергия от слънцето и вятъра без нужда от изкопаеми горива. По този начин освен по екологично, зареждането ще му е и по-евтино отколкото по цените от въглищните централи към ден днешен. Производството на ток и зареждането на електромобили вместо продажбата му към мрежата ще стане изключително печеливш бизнес и към него ще се пренасочат много инвестиции вместо към изкопаемите горива.Коментиран от #34, #36
11:19 05.12.2021
30 ИВАН
11:21 05.12.2021
31 Не мога да повярвам!
До коментар #21 от "Хайл":
Обикновено като ти видя коментара, първосигнално посягам към бутонът за докладване, но доживях деня в който да съм напълно съгласен с мнението ти! Алелуя!Коментиран от #33
11:21 05.12.2021
32 Реалист
11:32 05.12.2021
33 Хайл
До коментар #31 от "Не мога да повярвам!":
Аз пиша РЕАЛНИ НЕЩА ТЕСЛЬО ЗА РАЗЛИКА ОТ ТЕБ ПЪВОСИГНАЛНИЯ...Това,че съм видял едни производители да правят ПО-ДОБРИ ЕЛЕКТРИЧКИ ОТ ДРУГИ НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ ХАРЕСВАМ ЕЛЕКТРИЧКИТЕ...ПРАВИШ ЛИ РАЗЛИКА????11:49 05.12.2021
34 БАЙ Х@Й‼
До коментар #29 от "Не си тормози мозъка":
Ама нещо го тормози, та вече пета година още е на картинка ‼️ Щеше да е В ПРОДАЖБА от 2017г ‼️11:50 05.12.2021
35 нека да ти поясня
До коментар #6 от "ТраЛаЛа":
човека говори главно и единствено за автомобили или по-точно казано за потреблението на простия землянин а за останалото промишлено потребление на течните горива не се споменава нито дума … защо ли ?11:54 05.12.2021
36 Хайл
До коментар #29 от "Не си тормози мозъка":
Тесльо тесла колко камиона са произвели и продали???? НУЛА,ХИЧ,от къде разбра че "минава 1000 км с 40 тона"??? Нощно време дават ли ток на къщите🤣🤣🤣🤣🤣колко тона тежи камиона с батерията и колко товароносимост има-НЕ ЗНАЕШ ПОНЕЖЕ НЯМА ТАКЪВ КАМИОНКоментиран от #40
11:59 05.12.2021
37 Читател на Факти
Коментиран от #38
12:25 05.12.2021
38 Отговорът е прост
До коментар #37 от "Читател на Факти":
За производството на Тесла модел 3 се отделят около 8 тона въглероден диоксид. И един въпрос който не си задал но ще ти отговоря. Само баничарката на дизела за година отделя 14 тона въглероден диоксид. Понеже я кара вече шеста година, е отделила 84 тона въглероден диоксид който ще се отдели за производството на 10 автомобила Тесла. Такъв отговор ли очакваше? Надали, ама това е реалността! Цифрите не лъжат!Коментиран от #68, #74
12:31 05.12.2021
39 Читател на Факти
12:43 05.12.2021
40 ВикиЛексъсОсло
До коментар #36 от "Хайл":
Има такъв ел.камион ТИР - Тесла и действително минава 400 км. - само че в Калифорния - крайбрежието на Малибу и Санта Моника е тестван - където е 348 дни силно слънчево с постоянни + 17 градуса през зимата и + 29 градуса лятото. Тоест перфектни условия за електромобили. В Скандинавия такъв ел.камион през зимата и 10 км. не може да мине. За съжаление са наникъде и Тесла какво да правят електромобилите зимата в истински зимни държави с минусови темп. - не напразно и Тесла не стъпва в Аляска и Скандинавия зимата - от декември до началото на април - просто не може да се кара в Скандинавия и Аляска!Коментиран от #42, #44
12:47 05.12.2021
41 Читател на Факти
12:59 05.12.2021
42 Айде бе
До коментар #40 от "ВикиЛексъсОсло":
В Норвегия има електрически камиони, които се ползват отдавна! Имат и автобуси и градски и междуградски и т. н.! Това че не знаете, не означава че няма!Коментиран от #77
13:27 05.12.2021
43 Гошко
До коментар #6 от "ТраЛаЛа":
Абсолютно вярно, ма те си говорят колкото да не заспят, успиват безмозъчни хора, това е. Колажът с дизеловият агрегат, който захранва зарядна станция не Тесла, говори сам по себе си.13:28 05.12.2021
44 Разбира се че не стъпват на студ
До коментар #40 от "ВикиЛексъсОсло":
Норвегия се намира на екватора и само по тази причина 90% от продажбите на автомобили последния месеца на електрически автомобили. И понеже Тесла е толкова зле в студеното, затова е заела първите две места в продажбите в Норвегия.Ето ти и какво може в Аляска. Турбо инженера да прежали някой друг мегабайт и да вземе да отвори клипа, където на втората минута дават тест на който само левите гуми стъпват на лед на 30% наклон, да види какво значи 30% наклон и отново да помисли дали наистина е карал по такъв в продължение на 15 км докато изкатери Шипка, както твърди.
Коментиран от #66, #73
13:31 05.12.2021
45 Читател на Факти
Коментиран от #49
13:43 05.12.2021
46 незнайко
13:58 05.12.2021
47 Аз пък викам да изтребим богатите
13:58 05.12.2021
48 Васил
14:16 05.12.2021
49 Айде бе
До коментар #45 от "Читател на Факти":
Чисто електрически са! Без ДВГ! Но може у нас, на тези да им казвате електрически, дето само вратите са им електрически! 😂😂15:34 05.12.2021
50 Почти на майтап
16:48 05.12.2021
51 Читател на Факти
Коментиран от #54, #55, #56, #57
16:49 05.12.2021
52 Мнение
Как ще бъдат заменени "Бус"-овете, и "ТИР"-овете. С капацитет на резервоарите съответно 100 л. и над 350 л. дизелови?
16:54 05.12.2021
53 За теслите
До коментар #16 от "Капацитет":
Е нали Тесли-те са хай-тека на хай-тека. Требвало е "големите" мозcци, коита са ги проектирали, за такива случай да добавят и по едно резервоарче нафтова печка ...: )16:58 05.12.2021
54 Айде бе
До коментар #51 от "Читател на Факти":
Ето ти го бе! Още ще ти качвам! Само се научете, като спорите да сте подготвени!17:19 05.12.2021
55 Айде бе
До коментар #51 от "Читател на Факти":
Ето го и автобуса!Коментиран от #69
17:21 05.12.2021
56 Айде бе
До коментар #51 от "Читател на Факти":
Качил съм ти отгоре две видеа. Като ги пуснат, ще ги гледаш. И да знаеш, не са само вратите електрически!17:23 05.12.2021
57 Айде бе
До коментар #51 от "Читател на Факти":
Камиона е Волво, електрически! Гугли си го и ще го видиш също! ТИР! Не мога да разбера, как толкова некомпетентни хора, коментират нещо от което не разбират!Коментиран от #59, #60
17:32 05.12.2021
58 ивелин
Коментиран от #62
17:53 05.12.2021
59 емии
До коментар #57 от "Айде бе":
Защото разбираме от всичко футбол, политика, бизнес, квантова физика...18:01 05.12.2021
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 турбо жигули
До коментар #58 от "ивелин":
О даа гледах доста видеа за тия от $4500$ пича си я поръчва от америка +5000$ доставка до пристанище +1000$ още до къщата му, не може да я регистрира кара си я като голф количка из двора 2кв мотор с две оловни батерий 25км/ч и 15 км пробег. И най интересното беше че за да дръпне ръчната трябва да отвори вратата и не се затваря при вдигната ръчна абе майтапи на търкалета пусни си го в тубата.18:22 05.12.2021
63 Последния софиянец
19:01 05.12.2021
64 Читател на Факти
Коментиран от #67
19:06 05.12.2021
65 Краводер
19:33 05.12.2021
66 Хайл
До коментар #44 от "Разбира се че не стъпват на студ":
Тесльо 30 км станаха 30%...ти имаш ли представа колко е 30% ????? НЯМАШ20:12 05.12.2021
67 Айде бе
До коментар #64 от "Читател на Факти":
Ако наистина беше толкова мръсно, колкото твърдиш, фабриките за производство и рециклиране, щяха да се отварят в бедните страни, а не в богатите. Батерии се стягат да произвеждат също Швеция и Норвегия! Защо ли, ако беше толкова мръсно?Коментиран от #70
20:57 05.12.2021
68 Онуфри
До коментар #38 от "Отговорът е прост":
Я пак с цифрите. 14 тона въглероден двуокис се отделя от около 50 тона нафта. Та колко километра минава тази баничарка за година.21:13 05.12.2021
69 Хайл
До коментар #55 от "Айде бе":
Тесльо ти само нагласени клипчета гледаш и после ги качваш ТУК КАТО "НОВИНИ" МНООООО СИ Т ЪП галеноооо22:10 05.12.2021
70 Хайл
До коментар #67 от "Айде бе":
Копал ли си литий,разглобявал ли си батерия изобщо та плямпаш глупост след глупост ганевва галеноо22:15 05.12.2021
71 Готин
02:04 06.12.2021
72 Инесамо
До коментар #6 от "ТраЛаЛа":
А тока произвеждан в ТЕЦовете? Той е един такъв чистичък. Знаели този колко ток ще трябва само за Германия ако всичко е на ток? И от къде като затворихте АЕЦовете?Цялата да я натедите с перки и батерии пак не стига.06:09 06.12.2021
73 Бачо Киро
До коментар #44 от "Разбира се че не стъпват на студ":
И кво може? Нищо ново. Без софтуера даде задна като всеки автомобил, който няма нужните системи. Като включи системите се качи като всеки автомобил с блокажи. Няма нищо общо с това, че е електрически автомобил. Всяко дърто субару примерно ще свърши абсолютно същото нещо. В студа ставаше въпрос за съвсем друго нещо. Модел 3 има проблем с подгряването, не е като Модел ЕС, логично, цените са различни. Още от веднага под нулата има проблеми понякога с отварянето - дръжки, прозорци... Модел Х на любител рибар на лед беше изгорял до край точно заради системата и тн. Та не си мисли, че са преоткрили света.08:30 06.12.2021
74 Жгмъц
До коментар #38 от "Отговорът е прост":
Айде без ментардилъка наюжноафриканчето моля, иначе Ауди кайто не могат да правят ДВГ, така ще е и с електрическите09:02 06.12.2021
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 Чук
09:07 06.12.2021
77 Стига ва
До коментар #42 от "Айде бе":
Едно време и по наште гари имаше електрокари....ма норжежците не ги знаят тия неща...смешкоКоментиран от #79
09:14 06.12.2021
78 Хаха
09:29 06.12.2021
79 Айде бе
До коментар #77 от "Стига ва":
И къде са сега тези електрокари? И с какви батерии бяха? Смешко?09:58 06.12.2021
80 никой
17:23 06.12.2021
81 Мимо
10:20 14.09.2022
82 0000
19:47 30.07.2023