Според портала MB Passion Blog, новият Mercedes-AMG SL ще бъде оборудван с двулитров четирицилиндров двигател. Субкомпактният двигател ще се появи под капака на базовата версия на роудстъра, като бензиновият агрегат ще работи във връзка с 48-волтов стартер-генератор.
Според запознати базовият Mercedes-AMG SL 43 ще развива 390 конски сили, а хибридна система може да добави още 20 конски сили по време на ускорение. Премиерата се очаква в края на март.
Новият Mercedes-AMG SL дебютира преди пет месеца с осемцилиндрови турбо двигатели. Базовата версия с турбо "четворката“ ще изглежда подобно, с изключение на това, че аеродинамичният бодикит ще бъде опростен и ще се появят овални ауспуси вместо правоъгълни изпускателни тръби.
Според немски журналисти AMG SL 43 ще бъде оборудван с двигателя M 254, който е познат от новия Mercedes-Benz C 300. За спортната кола обаче този силов агрегат ще бъде модернизиран. Ще има вграден стартер генератор и електрически турбокомпресор Garrett със системата MGU-H, като в болидите от Формула 1. В резултат на това мощността ще се увеличи от 258 на 390 конски сили.
Ако информацията е вярна, тогава инженерите от Афалтербах ще извадят две мощни електрифицирани системи, базирани на 2,0-литрови турбо четирицилиндрови мотори - мек хибрид на базата на M 254 и плъгин хибрид на базата на M 139.
Очаква се хибридната система с двигателя M 254 да бъде инсталирана на наточените модели с индекс „43“ - AMG SL, новата AMG C-Class и бъдещото AMG GT купе. За новия Mercedes-AMG C 63 се предвижда и по-мощна версия базирана на агрегата с индекс M 139.