Настоящото поколение Toyota GR86 дебютира през изминалата година и първите бройки от второто поколение на модела отдавна са при своите собственици. Двувратото купе, разработено съвместно със Subaru си спечели фенове при автомобилните ентусиасти и често е купуван именно от такива.
Именно такъв е и Блейк Алварадо, който закупува своята GR86 през изминалата година и успява да ѝ навърти около 15 хиляди километра преди двигателят ѝ да се счупи. Алвардо не се притеснява от този факт и откарва колата си в представителство на марката, където си мисли, че ремонтът ще бъде покрит от гаранцията и скоро ще получи работещата и движеща се кола.
Това, обаче не се случва, а собственикът получава копие от снимка на която се вижда как той „дрифти“ със своят автомобил около три месеца преди счупването на двигателя. Алварадо разказва, че вместо комисия, която да отвори и да разгледа мотора, някой от представителството е отворил социалните мрежи в които е регистриран и е „инспектирал“ тях. От представителството дори се позовали на видео от YouTube в което той кара друга Toyota GR86 на писта.
В крайна сметка, проблемът се оказва счупен биелен лагер. Около него се виждала и сива грес, което било често срещан проблем и докладван от други. Техникът на представителството заявил, че това било често срещан проблем при дрифт. След отказа за покриване на ремонтите по гаранция, Алварадо трябва да плати около 10 хиляди евро за ремонта на своята Toyota.
Той отказал да го направи и вместо това открил двигател от идентично Subaru BRZ, който заменил неговия повреден мотор. Алварадо разказва, че е крайно разочарован, тъй като Toyota рекламира GR86 като кола, която няма проблем да бъде карана на писта и дори се предлага с 1-годишен абонамент за събития на NASA (National Auto Sport Association).