4 Август, 2022 10:35 3 312 10

Дизелгейт удари и Toyota

  • toyota-
  • дизелгейт

Властите на страната извършват обиски в няколко офиса на дъщерна фирма на японския производител

Дизелгейт удари и Toyota - 1

Японските власти обвиниха Hino Motors, част от концерна Toyota, че не е отчела количеството вредни емисии в атмосферата. Дъщерното дружество се занимава с производство на камиони и автобуси. Според Ройтерс фалшификациите са започнали през 2003 г. Ако подозренията на властите се потвърдят, Toyota, която притежава половината от акциите на подразделението, може да се изправи пред глобални проблеми.

В момента японското министерство на обществените земи, инфраструктурата, транспорта и туризма извършва обиски в офисите на Hino Motors. Властите смятат, че ръководството на компанията умишлено не е получило информация за проблеми с двигателите на камиони и автобуси от своите служители. Ръководителят на разследващия екип каза, че фирмата е решила да си затвори очите за дефектите заради миналите им успехи.

Президентът на Hino Motors Сатоши Огисо се извини на репортери, като каза, че компанията ще разработи нова система за корпоративно управление в рамките на три месеца. Освен това производителят изтегля около 68 000 камиона и автобуса. След съобщението за японския дизелгейт акциите на Hino Motors паднаха с почти 10 процента. В същото време Toyota притежава 50,1 процента от дъщерното дружество, така че неблагоприятното стечение на обстоятелствата ще се отрази сериозно на имиджа на концерна.

Ще припомним, че в края на юни Hyundai и Kia бяха заподозрени във фалшифициране на вредни емисии с помощта на специално оборудване . Претърсени бяха европейските офиси на фирмите.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 тттт

    14 9 Отговор
    "Еко" дизелът - измамата на века. Американците никак не сгрешиха като си карат на бензин, включително и тежки мощни джипове и пикапи. А в Европа - малолитражки с 60 к.с. - на дизел.
  • 2 Адам Хилтън

    16 2 Отговор
    По-скоро Хино са направили конкуренция на който не трябва, и са решили да ги прецакат. Всички марки мамят при емисии и при краштестове, само който е неудобен за конкуренцията някъде и не е лобирал правителството го хващат.
  • 3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    17 3 Отговор
    Самите ЕКО-та са бухалка в нечии ръце !
    Не е нужно три висши за да видиш , че новите ЕКОбуст малолитражки харчат в реални условия почти колкото "истинските" коли - реално замърсяват пак-толкова !

    Коментиран от #5, #10

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Като прибавиш

    14 2 Отговор

    До коментар #3 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    и маслото,което изгарят / до1 л на 1000 км е нормално според производителите/..... Много еко.
  • 6 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    4 0 Отговор
    Какво НЕ ви хареса в ком4 👿👿👿👿
  • 7 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    2 0 Отговор
    Попитах измама ли е това което отчитат приборите на стенда при два автомобила 👿👿👿👿
  • 8 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    6 0 Отговор
    1.с ДВГ който на свободен ход може са изключи 4 от 8 цилиндъра !
    2. Двулитров Хибрид , който на място работи само на ток !
  • 9 ивелин

    3 0 Отговор
    Почти всичките фирми няма значение дали са Европейски, Японски или Корейски се сблъскват със същите проблеми- Защо е така? Защото в Брюксел считат,че центърът на планетата са Те ! - щом е така определят съдбата на автомобилната промишленост в целия свят .Нямащи ни най- елементарни знания определят нормативи стандарти като от тая дата ще е така ? Пример 2005 EURO-4 което значи на километър без значение Кс или кг на лекият автомобил 180/ гр на км 2009 година новите произведенİ автомобили EURO-5 - 90 гр/ на км на практика е много относително за някои изобретения са били необходими на човечеството години и прозводителите на леки автомобили ги " пълнят" с електроника и естествено от SOFTWARE го " докарват "защото са принудени. Тъй като целият както горивният процес така и СО2 се контролира от Електроният блок( комутатор) ЕGU информацията идва от сензорите, датчиците,протовете и се обработва в ЭлектролинияT блок вследствие на което за купувача пари ,време, нерви по сервизите. В Брюксел ли? - Те се чувстват прекрасно със заплата от 35-до 50 хиляди Евро на месец и са много щастливи,че те определят съдбата на планетата.
  • 10 Баварец

    0 2 Отговор

    До коментар #3 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Дори и повече замърсяват, защото 1,0 еко-бууст е завършил живота си на 120К км и трябва нов еко-бууст. Токът му е майката и водород за тежкотоварни!