11 13715

Новите Toyota RAV4 са дефектни

  • toyota-
  • rav4-
  • дефект-
  • сервизна акция

До момента става дума за около 3 500 автомобила, които са продадени на пазара в САЩ

Новите Toyota RAV4 са дефектни - 1

Японската компания Toyota обяви изтеглянето на кросоувърите RAV4 от моделната 2022 година. До момента става дума за около 3 500 автомобила, които са продадени на пазара в Съединени американски щати. Но е възможно по-късно кампанията за изтегляне да бъде разширена и на други пазари по света, включително и на европейския.

Към момента сервизната кампания включва автомобилите, оборудвани с предни седалки с осемпосочно електрическо регулиране. Тези седалки може да имат дефект, поради който електронната система на автомобила няма да "види" присъствието на пътник на седалката. Така въздушната възглавница няма да се отвори по време на инцидент.

Представителите на Toyota уверяват, че проблемът вероятно не се отнася до всички модели, оборудвани с пътническа седалка с електрическо задвижване. Освен това все още няма данни за пострадали при пътни инциденти заради неработеща въздушна възглавница.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 20 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Последния Софиянец

    41 3 Отговор
    Колкото по сложно , толкова по лесно се поврежда.

    Коментиран от #2

  • 2 Прочети пак

    33 8 Отговор

    До коментар #1 от "Последния Софиянец":

    Няма как да се развали нещо, което поначало не е работило защото е произведено дефектно.

    Лошото е че напоследък много често им се случва, а до преди години, Toyota се славеше произвежда изключително надеждни автомобили, които да ти служат дълги години без нужда от ремонт. А сега излизат дефектни още от фабриката.
  • 3 Анонимен

    27 6 Отговор
    "седалки с осемпосочно" моята седалка с ръчка се мести само напред и назад и съм доволен. На тази тойота и едни гуми не мога да й платя.

    Коментиран от #5

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.


  • 5 Пловдив 1912

    37 3 Отговор

    До коментар #3 от "Анонимен":

    То гумите ще са най малкия проблем...вече имат 1500 метра кабели и 100 датчика...след 2-3 години свети като коледна елха...имам голф 8 и стара Кия ...голфа нон стоп е в сервиз за чистене на грешки и тн...Кията само масло и газ..

    Коментиран от #10, #14, #15

  • 6 Име

    13 42 Отговор
    Умните винаги са карали Рено и преди и сега и не слушаха глопатсите дето твърдяха гадости за Режията.
    И преди и сега най доброто

    Коментиран от #7

  • 7 Гълъбова от Курило

    16 6 Отговор

    До коментар #6 от "Име":

    Хаха хапчетата
  • 8 тойота

    15 5 Отговор
    Голямо удоволствие са тези електрически седалки особено в по-луксозен модел на марката.Не вярвах,че точно тази екстра е толкова приятна.
    А иначе "лошите" новини не отказват хората все повече да купуват Тойота.
    Преди 30 години бяхме единици,сега станаха твърде много.
    И първи по продажби.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 ано

    0 7 Отговор

    До коментар #5 от "Пловдив 1912":

    Карам вече 3ти нов ФВ, никога не съм имал проблеми с електроника. Пасат 6, Голф 7 и сега Пасат 8. Километрите са както следва Б6- 140к, Голфа-93к и 8цата- 60к.
  • 11 Бай Дън Сяо Пън

    1 5 Отговор
    Нисан Кашкай-вечен !

    Коментиран от #12

  • 12 ХАХАХА

    6 0 Отговор

    До коментар #11 от "Бай Дън Сяо Пън":

    ХАХАХАХАХА умрях от смях, кашкай ако е вечен то вечността е илюзия на ума
  • 13 Тарикат

    1 0 Отговор
    Нищо. Ще ги потъркалят малко и ще ги пратят в Европа , оттам - в България, след като ги поочукат имащите автоджамбази започнат да ни ги продават с превъртяно километражи на по 1000 2000 километра на "супер цени" . И след месец "почти новия" автомобил започне да се разпада в движение заради"заводски дефекти".
  • 14 Тарикат

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Пловдив 1912":

    За чи- КИА си трябва масло. Те сегментите й и така са се заварили, че за да я ремонтираш ще трябва да режеш блока...с канцеларска ножица.

  • 15 Тойота

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Пловдив 1912":

    Аз имам Тойота хибрид от 2014. Колата е на 230к км от които 100 са в БГ. Нямам никакви проблеми освен чистене на ЕГР и една биалетка. Всяка марка си има слабости. Тойота е кола без претенции според мен.