Настоящото поколение Toyota GR86 дебютира през изминалата година и първите бройки от второто поколение на модела отдавна са при своите собственици. Двувратото купе, разработено съвместно със Subaru си спечели фенове при автомобилните ентусиасти и често е купуван именно от такива.
Именно такъв е и Блейк Алварадо, който закупува своята GR86 през изминалата година и успява да ѝ навърти около 15 хиляди километра преди двигателят ѝ да се счупи. Алвардо не се притеснява от този факт и откарва колата си в представителство на марката, където си мисли, че ремонтът ще бъде покрит от гаранцията и скоро ще получи работещата и движеща се кола.
Това, обаче не се случва, а собственикът получава копие от снимка на която се вижда как той „дрифти“ със своят автомобил около три месеца преди счупването на двигателя. Алварадо разказва, че вместо комисия, която да отвори и да разгледа мотора, някой от представителството е отворил социалните мрежи в които е регистриран и е „инспектирал“ тях. От представителството дори се позовали на видео от YouTube в което той кара друга Toyota GR86 на писта.
В крайна сметка, проблемът се оказва счупен биелен лагер. Около него се виждала и сива грес, което било често срещан проблем и докладван от други. Техникът на представителството заявил, че това било често срещан проблем при дрифт. След отказа за покриване на ремонтите по гаранция, Алварадо трябва да плати около 10 хиляди евро за ремонта на своята Toyota.
Той отказал да го направи и вместо това открил двигател от идентично Subaru BRZ, който заменил неговия повреден мотор. Алварадо разказва, че е крайно разочарован, тъй като Toyota рекламира GR86 като кола, която няма проблем да бъде карана на писта и дори се предлага с 1-годишен абонамент за събития на NASA (National Auto Sport Association).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ако мине
11:30 03.08.2022
2 българина
11:33 03.08.2022
3 1111
Коментиран от #6, #14
11:39 03.08.2022
4 Ами то
12:43 03.08.2022
5 Буха ха
12:53 03.08.2022
6 Джуган
До коментар #3 от "1111":
БМВ не е това което беше. Моята стара М тройка има ограничител на оборотите докато е студен двигателя, сигурно вече не го слагат за да прецакват клиентите.12:56 03.08.2022
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 кънчо
За сведение имам нова тойота с ел. рейка, която при по-студено време буташе волана на където си иска.
Влизаш в завой и се надяваш да не ти го избута из под ръцете, а за скърцането да не говорим.
Според умните тикви в представителството - те вече знаели за такъв проблем, но не било сериозно или опасно, искали да се убедят, че наистина се случва преди да го оправят???
Е явно ще чакаме до следващата зима да го правим, дано не се убия някъде по пътя дотогава.
14:29 03.08.2022
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Въй въй
Чета на моята кола ще съм сменил по-малко пъти маслото за толкова километри, отколкото този двигатели.
15:15 03.08.2022
11 Антон
16:12 03.08.2022
12 7472
17:46 03.08.2022
13 Ето така се прави
16:57 03.08.2022"
За какви правила говориш? Според фирмата:
"Настоящото поколение на Toyota GR86 дебютира през 2021 г. и се предлага като забавна за шофиране СПОРТНА КОЛА – поне така твърди автомобилният производител. Японците посочват още, че автомобилът е създаден за КАРАНЕ НА ПИСТА, като при покупка предлага на американските си клиенти едногодишно членство в Националната автомобилна спортна асоциация (NASA)."
В същото време Тесла продава семейния седан Тесла модел 3, като със софтуерен ъпдейт му добавя нова функционалност drift mode, като всеки може да си го включи и това не нарушава гаранцията. Даже както виждаш, стимулират собствениците да се забавляват със семейните си автомобили, а от Toyota забраняват забавленията със специално създадените за забавление автомобили, които на практика не стават за нищо друго, освен за забавление, но ако се забавляваш, отказват гаранцията.
Сега разбираш ли защо Тесла може да разчита на дългосрочен 50% годишен ръст на продажбите, а тези на Toyota намаляват и ще намаляват дългосрочно?
08:53 04.08.2022
14 Отговор
До коментар #3 от "1111":
Добре не трябва ли да има защита от типа idiot-proof или въпросът тука е да приберем едни пари18:04 04.08.2022