Всички автомобилни компании доскоро се стремяха да направят емблемите си "обемни", а сега, напротив, ги правят плоски. Но Citroen направи нещо повече - върна времето назад до 1919 г.
Логото на Citroen винаги е имало два шеврона (ако някой не е наясно, шевронът е V-образно забно колело или нашивка в армиите, обикновено обърната с главата надолу, но в случая тук се има предвид първото).
И сега, с новото лого, французите не се отказват от шевроните. Освен това, от компанията споделят, че еволюцията на емблемите е завършила пълен кръг и се е върнала приблизително до това, което е било преди сто години.
И отново ще кажем, че ако някой си мисли, че това лого има някаква препратка към армейски символи, значи греши. Това е стилизация на шевронна предавка, одобрена и въведена на колите от самият Андре Ситроен.
Еволюцията на логата отдавна е подчинена на възможностите за печат: първоначално емблемите са прости и „плоски“ (за едноцветен печат), до началото на 21 век почти всички компании излязоха с по-сложни триизмерни версии . Сега обаче, модата налага всички да се върнат към корените си.