Всички автомобилни компании доскоро се стремяха да направят емблемите си "обемни", а сега, напротив, ги правят плоски. Но Citroen направи нещо повече - върна времето назад до 1919 г.
Логото на Citroen винаги е имало два шеврона (ако някой не е наясно, шевронът е V-образно забно колело или нашивка в армиите, обикновено обърната с главата надолу, но в случая тук се има предвид първото).
И сега, с новото лого, французите не се отказват от шевроните. Освен това, от компанията споделят, че еволюцията на емблемите е завършила пълен кръг и се е върнала приблизително до това, което е било преди сто години.
И отново ще кажем, че ако някой си мисли, че това лого има някаква препратка към армейски символи, значи греши. Това е стилизация на шевронна предавка, одобрена и въведена на колите от самият Андре Ситроен.
Еволюцията на логата отдавна е подчинена на възможностите за печат: първоначално емблемите са прости и „плоски“ (за едноцветен печат), до началото на 21 век почти всички компании излязоха с по-сложни триизмерни версии . Сега обаче, модата налага всички да се върнат към корените си.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бойскаут
10:06 28.09.2022
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Бай Ганьо
Коментиран от #6, #7, #8
10:35 28.09.2022
5 Един
11:39 28.09.2022
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Шофьор
До коментар #4 от "Бай Ганьо":
Стари лафове и мек ... всеки може да извади...Коментиран от #9
15:59 28.09.2022
9 Един
До коментар #8 от "Шофьор":
Точно. А лафът не само че е стар, а се използва винаги само в негативен смисъл за трите френски автопроизводители, което е пълна глупост. И ПСА и Рено имат страхотни автомобили!13:03 27.10.2022