Отидете към основна версия

53 471 19

Една бъдеща класика, която се продава у нас за "без пари"

  • suzuki-
  • x-90-
  • автомобилът на старо

Говорим за 1996-1998 Suzuki X-90

SUV-тата са абсолютни "дойни крави" и поради този факт производителите на автомобили не поемат рискове при проектирането и изпълнението им. Но, разбира се, от време на време Evoque Coupe или Murano CrossCabriolet се промъкват през пукнатините, но като цяло повечето SUV-та имат четири врати, два или три реда седалки и хечбек товарно пространство.

Но през 90-те години на миналия век производителите на автомобили все още експериментираха със SUV-тата, така че нещата понякога ставаха странни, но нищо не е по-странно от Suzuki X-90. Наполовина SUV, наполовина купе, наполовина роудстър (три половини – вижте, супер странно), X-90 е кола за забавление под слънцето. То е диво и има много индивидуалност. И днес това Suzuki не прилича на нищо друго на пътя.

А защо Suzuki X-90 е бъдеща класика? X-90 е продължението на Suzuki на злополучния Samurai – знаете, SUV-то, което е „по-лесно за обръщане от тоалетна седалка“, според различни журналистически писания от онази години.

Но X-90 е много по-безопасен, със стандартни функции като въздушни възглавници за водача и пътника , както и антиблокиращи спирачки , но все така напълно въплъщава етиката на Samurai за забавление навсякъде.

Автомобилът е мъничък – само малко по-дълъг и по-висок от модерен Fiat 500 – с две врати, две седалки, подвижен Т-образен покрив и подобен на седан багажник със спойлер за допълнителен блясък. Неговият просвет от 16 сантиметра му придава мъничка, здрава стойка на камион и можете да го получите в живописни цветове като лилаво или синьозелено.

Тъй като това е продукт с малък обем, който се продаваше само няколко години, като нов (което е свързано с недостига му днес), вариациите не са много. Всички са задвижвани от 1.6 -литров редови четирицилидров двигател с невероятните 95 конски сили.

Купувачите могат да избират между задвижване на задните и четирите колела, както и четиристепенна автоматична или петстепенна механична скоростна кутия. Изборът на превключване с лост ще ви даде леко предимство по отношение на икономията на гориво.

Но най-добре е да изберете X-90 е с петстепенна механична скоростна кутия и задвижване на четирите колела. Пътните тестове от 90-те твърдяха, че X-90 всъщност е доста смел в офроуд приключевията с включено задвижване на четирите колела, а ръчната скоростна кутия ви дава по-добър контрол при по-ниски скорости.

От друга страна, късото междуосие и твърдото пружинно окачване му придават донякъде подскачащо возене по магистрала, но това ще бъде така, независимо коя трансмисия или задвижваща линия изберете. Ако купите такъв, определено потърсете някой от по-интересните цветове. Лилавото наистина подхожда най-добре на X-90.

Нашият списък с употребявани превозни средства не е голям, но въпреки това можете да намерите добра сделка, защото н момента тези коли не са кой знае колко скъпи, а според всички експерти този модел тепърва ще поскъпва. Какви екземпляри от Suzuki X-90 се предлагат у нас и за колко пари, можете да видите ТУК.

Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 36 гласа.

Свързани новини