3 Ноември, 2022 16:56 51 943 19

Една бъдеща класика, която се продава у нас за "без пари"

  • suzuki-
  • x-90-
  • автомобилът на старо

Говорим за 1996-1998 Suzuki X-90

Една бъдеща класика, която се продава у нас за "без пари" - 1

SUV-тата са абсолютни "дойни крави" и поради този факт производителите на автомобили не поемат рискове при проектирането и изпълнението им. Но, разбира се, от време на време Evoque Coupe или Murano CrossCabriolet се промъкват през пукнатините, но като цяло повечето SUV-та имат четири врати, два или три реда седалки и хечбек товарно пространство.

Но през 90-те години на миналия век производителите на автомобили все още експериментираха със SUV-тата, така че нещата понякога ставаха странни, но нищо не е по-странно от Suzuki X-90. Наполовина SUV, наполовина купе, наполовина роудстър (три половини – вижте, супер странно), X-90 е кола за забавление под слънцето. То е диво и има много индивидуалност. И днес това Suzuki не прилича на нищо друго на пътя.

А защо Suzuki X-90 е бъдеща класика? X-90 е продължението на Suzuki на злополучния Samurai – знаете, SUV-то, което е „по-лесно за обръщане от тоалетна седалка“, според различни журналистически писания от онази години.

Но X-90 е много по-безопасен, със стандартни функции като въздушни възглавници за водача и пътника , както и антиблокиращи спирачки , но все така напълно въплъщава етиката на Samurai за забавление навсякъде.

Автомобилът е мъничък – само малко по-дълъг и по-висок от модерен Fiat 500 – с две врати, две седалки, подвижен Т-образен покрив и подобен на седан багажник със спойлер за допълнителен блясък. Неговият просвет от 16 сантиметра му придава мъничка, здрава стойка на камион и можете да го получите в живописни цветове като лилаво или синьозелено.

Една бъдеща класика, която се продава у нас за "без пари"

Тъй като това е продукт с малък обем, който се продаваше само няколко години, като нов (което е свързано с недостига му днес), вариациите не са много. Всички са задвижвани от 1.6 -литров редови четирицилидров двигател с невероятните 95 конски сили.

Купувачите могат да избират между задвижване на задните и четирите колела, както и четиристепенна автоматична или петстепенна механична скоростна кутия. Изборът на превключване с лост ще ви даде леко предимство по отношение на икономията на гориво.

Но най-добре е да изберете X-90 е с петстепенна механична скоростна кутия и задвижване на четирите колела. Пътните тестове от 90-те твърдяха, че X-90 всъщност е доста смел в офроуд приключевията с включено задвижване на четирите колела, а ръчната скоростна кутия ви дава по-добър контрол при по-ниски скорости.

От друга страна, късото междуосие и твърдото пружинно окачване му придават донякъде подскачащо возене по магистрала, но това ще бъде така, независимо коя трансмисия или задвижваща линия изберете. Ако купите такъв, определено потърсете някой от по-интересните цветове. Лилавото наистина подхожда най-добре на X-90.

Нашият списък с употребявани превозни средства не е голям, но въпреки това можете да намерите добра сделка, защото н момента тези коли не са кой знае колко скъпи, а според всички експерти този модел тепърва ще поскъпва. Какви екземпляри от Suzuki X-90 се предлагат у нас и за колко пари, можете да видите ТУК.

Една бъдеща класика, която се продава у нас за "без пари"


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 36 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    20 20 Отговор
    СТРАХОТЕН АВТОМОБИЛ

    Коментиран от #18

  • 2 Иво

    64 5 Отговор
    В МобилеБг има точно 3 обяви за коли от този модел а статията вероятно е написана за да засили интереса към някоя от тях която собственика се мъчи да продаде отдавна без успех.

    Коментиран от #19

  • 3 Гост

    50 12 Отговор
    Чак пък класика. Грозен мелез между роудстър и джип, прозведен в малко бройки заради изключително ниското търсене. Класика е точно колкото Фиат Мултипла и първата А-класа.
  • 4 Бъдеща

    36 5 Отговор
    грозна и нефункционална класика...
  • 5 Реалист

    34 10 Отговор
    Един от най-грозните автомобили правени някога. Съмнявам се, че ще се превърне в търсена класика тази скрап.
  • 6 Интересно

    29 7 Отговор
    Безличие от 90-те.
  • 7 Никнейма ти трябва

    22 5 Отговор
    да е град Козлодуй за да харесаш това чудо на техниката... Като визия е малко по хубаво е от първия Фиат Мултипла...
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Преди години

    17 1 Отговор
    беше една от служебните коли, останала неясно от кого и защо и неясно как стигнала до офиса. Доста странна кола е, и не визирам само колко е грозна - двуместна, свалящ се покрив, двете му части като сложиш в колата(нали евентуално може да завали) съвсем няма място. Моторът си дърпаше доволно като за кола от тези години и толкова лека, което вероятно е ок за планирането да е нещо като офроуд, ама нали - много софт офроуд, но в града зимата на съвсем леко влажни участъци можеше от нищо да се завърти.
    В общи линии - както изглежда, толкова и практична и приятна е. Приемам, че статията е иронична иначе. И съвет, ако на някой някъде му попадне такова нещо в движение - умната, че тази кола ще ви пребие при най-малката грешка.
  • 11 бай онзи

    6 6 Отговор
    екстра си е автомобилчето, доста специфична алтернатива на витарите, при все че и на тях при достатъчно желание може да се сложи подобен багажник/таван на задната част.
  • 12 Георги

    2 2 Отговор
    за никакъв ,,Самурай,, не може да става дума, това си е чиста ,,Витара,,
  • 13 Севдака

    1 2 Отговор
    А дали има с автоматична кутия?
  • 14 Гого

    6 1 Отговор
    Някой журналист си продава кокошарника
  • 15 Съдията Дред

    4 0 Отговор
    Да не сме 1 април?
  • 16 Някой си

    7 10 Отговор
    Suzuki са боклуци . Никой не ги кара . Чупентии . И скъпи части !
  • 17 РаТко хиперкара § суперфоня

    3 0 Отговор
    Класика,класика ама само у наштУ село!
  • 18 Дизайнер но истински: Тук мнение дават

    4 3 Отговор

    До коментар #1 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    Хора с лада нива!!! Това Сузуки е уникално Съвче - Роудстърче единствено по родът си! Страхотна машинка! 10 от 10
  • 19 ИмаХ ТРИ ТАКИВА

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Иво":

    СЛЕДЯ ГИ ВИНАГИ ПОСЛЕДНАТАКУПЕНА ОТ МЕН Я ПРЕПРОДАДОХА С 3500 ЛЕВА ГОРНИЦА ОТ МОЙТА ЦЕНА. СТОЯ В САЙТА 1.5 МЕСЕЦА...