Специалисти от германския автомобилен клуб ADAC разглобиха електрически автомобил Tesla Model S, който преди това е изминал 1.6 милиона километра за 9 години, и разказаха за техническото му състояние в изследователския център в Мюнхен.
Тази Tesla Model S е закупена преди около 9 години. Оттогава тя е изминала 1 634 418 километра. По-специално става дума за електромобил Model S произведен през 2013 година. Именно той е обект на разследването, проведено от германските специалисти.
Не е тайна, че никоя кола, та било то и електрическа, не може да измине 1.6 милиона километра без да се повреди. Въпреки това, въпросната Tesla Model S е в добро състояние. Разбира се, времето на електрическия автомобил не е минало безследно, но по колата няма и сериозни щети.
Един от малкото ремонти по американския електромобил е свързан с окачването. След пробег от 900 000 км са монтирани нови амортисьори на колата. сега 700 000 км по-късно новите амортисьори са все още в добро състояние.
За времето на своя живот, тази Tesla Model S сменя три батерии (за пробег от 1.6 милиона километра), като третата батерия издържа 400 хиляди километра. Важно е да се отбележи, че това е използвана батерия и не е известно колко време е работила преди да бъде инсталирана на това електрическо превозно средство.
През 2013 година, когато автомобилът е бил чисто нов, той е можел да измине разстояние от 443 километра с едно зареждане. Сега, девет години по-късно, значителен пробег и употребявана батерия, електромобилът изминава 347 километра с едно зареждане на батерията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Руска изработка
14:51 23.08.2022
2 Адам Хилтън
Коментиран от #31, #87, #99
14:55 23.08.2022
3 тизе
2013г. при нас втора ръка се смята за нова кола!
само се превъртат километрите на 134К
Коментиран от #6, #22
14:56 23.08.2022
4 шегичка
Коментиран от #98
15:06 23.08.2022
5 2456
Цена на батерията втора употреба в товасъстояние или по-добра?
Цена на батерията нова?
Коментиран от #8
15:06 23.08.2022
6 Тралала
До коментар #3 от "тизе":
Това са 200 000 на година. Малко е необяснимо.Коментиран от #9
15:07 23.08.2022
7 Чалга космонавт
Страхотна кола е.
Коментиран от #21
15:09 23.08.2022
8 хихи
До коментар #5 от "2456":
Tesla Model S S85 . 68 900 лв.дата на произв. - януари 2014 г., пробег - 78000 км,
Tesla Model S P85D Ins... 98 000 лв.
дата на произв. - септември 2014 г., пробег - 72000 км,
15:10 23.08.2022
9 или
До коментар #6 от "Тралала":
500 км всеки ден през тези девет години..15:12 23.08.2022
10 Гледах видеото
Ама нещто не ми се вързват нещата.
1,6 милиома км. за 9 години са по близо 500 км на ден.
При тази скоростз плюс спиране за зареждане и тн е карал МИНИМУМ по 7 часа на ден.
Е тоя какво е работил каране на Тесла?
А и предишните не са карали с повече от 110 - 115 км ч.
Коментиран от #17
15:20 23.08.2022
11 Флипп
15:23 23.08.2022
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Обикновено
15:26 23.08.2022
14 Ти си
15:30 23.08.2022
15 Аве
15:38 23.08.2022
16 Гост
15:39 23.08.2022
17 Бъдеще
До коментар #10 от "Гледах видеото":
Такси е била въпросната Тесла, някъде в Скандинавия. Имаше репортаж преди време по телевизията...Коментиран от #19
15:48 23.08.2022
18 ха ха
15:50 23.08.2022
19 Гост
До коментар #17 от "Бъдеще":
Как се кара такси 500 км в града?При 50 км/ч ограничение в града ще се наложи да кара над 10 часа без спиране.Този таксиджия не е ли спирал да чака клиенти,не е ли спирал за почивка,храна и тоалетна?През останалото време би трябвало да зарежда Теслата.
Тази Тесла е сменяла три пъти батерии и четири пъти електромотор.Времето за престоя в сервиза защо не го приспадате? Шофьора без почивен ден ли е работил? Болнични,отпуски,празници?
Нещо не се връзват тесларските сметки.
Коментиран от #25
16:09 23.08.2022
20 Моят москвич е на 40 години
16:15 23.08.2022
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Дизела
Този шофьор на Теслата кога му остана време да зарежда два пъти за 24 часа? Пробега с едно зареждане на Тесла е около 400 км,значи ще зарежда един път през ноща и един път през деня.
Нещо нагласена ми се вижда работата,като за реклама.
17:15 23.08.2022
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Дрън-дрън
До коментар #19 от "Гост":
Нещо за споделено пътуване да си чувал? За юбер?Например софия-варна-софия с предварително резервирани пътници?
А батерията е третата, тоест батерията е сменяна два пъти и то гаранционно .
Коментиран от #27
17:37 23.08.2022
26 ЦарВул
Коментиран от #28, #33, #45, #52
17:44 23.08.2022
27 Гост
До коментар #25 от "Дрън-дрън":
Да ти напомня колко е гаранцията на батерията, 8 години или 160000 км което настъпи първо.Три пъти да ти сменят батерията за 1,6 млн км?Коментиран от #29
17:49 23.08.2022
28 Абе цър вул
До коментар #26 от "ЦарВул":
Собственика на тази песен а не е дълъг нито един лев за смяна на батерии и двигатели, защото всичко е сменено гаранционно.Освен това не е дал и един лев за зареждане защото тази Тесла зарежда безплатно на всички зарядни станции на Тесла за целия живот на автомобила независимо колко собственици ще смени.
Я кажи ти колко автомобила ще смениш за тези осем години ако минеш 1,6 милиона километра и колко пари ще си дал за гориво?
17:52 23.08.2022
29 Припомни си ти
До коментар #27 от "Гост":
Не забравяй, че това е първата генерация на Тесла модел S, която има осем години гаранция и неограничен пробег.Не съм много сигурен, но мисля че за Тесла модел S все още гаранцията е такава. Това което си цитирал е за Тесла модел 3 и Тесла модел У
Коментиран от #32, #36
17:54 23.08.2022
30 Не се правете на умрели лисици
18:25 23.08.2022
31 Абе разбирач
До коментар #2 от "Адам Хилтън":
Мой приятел си купи нисан електрически.484 км пробег с едно зареждане. Работата му е на 110 км от вкъщи. Това са 220 на ден, около 250 работни дни годишно..... 55 000 км на година
При среден разход на дизел 6 х 100.....3300 литра при сегашна цена 3,. 30 за литър...
10 000 лв на година гориво.електрическият има един двигател закачен на оста.
Няма охлаждане с течности, няма масла, ремъци, Ролки, водни помпи, съединителни, дори спирачката му има опция електрическа без да ползва дисковете.
Приятелят ми е сметнал че предишните автомобили заедно с ремонти те са му стрували около 20 к на година.
Сега 2 лв на зареждане. Вкъщи. От 4 години кара нищо не е пипал
Коментиран от #34, #35
18:25 23.08.2022
32 Гост
До коментар #29 от "Припомни си ти":
Ти си припомни за оня с самовзривената Тесла s, които трябвало да плати за гаранционна подмяна на батерията.Коментиран от #37
18:31 23.08.2022
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Турбо
До коментар #31 от "Абе разбирач":
Твоя приятел да беше си наел квартира.Щеше да му излезе по евтино,вместо да се друса по 220 км всеки ден.Коментиран от #39
18:47 23.08.2022
35 Хаха
До коментар #31 от "Абе разбирач":
Твоят приятел с каква кола ходи на почивка? Колко време му отнема София-Бургас със зареждането, ако ползва тази? За градска кола или като него за ходене на максимум 100-150км в посока и 8ч пауза на зарядно е супер. За другите? А и сега при 4000 електромобила в страната на зарядни станции хора чакат с часове да дойде ред да заредят. Ако станат 40000 автомобила? Вечер пред кооперация/блок кабели от прозорците ли ще се пускат? Мрежата ще издържи ли 10 коли пред блока включени или на служебния паркинг? Лично зарядно в гаража на къщата? Колко струва то и дали цената му не трябва да се смята?Има куп въпроси преди сметката дали електромобилът е евтин или удачен. Просто тупване за цена на едно зареждане няма как да опише всички разходи и възможни проблеми, които стоят срещу плюсовете.
А и да ти кажа имаме служебна Тесла. Постоянно дава дефекти, на по-дълъг път само един ентусиаст я ползва заради чакането за зареждане по пътя. Жабката от години няма отваряне и няма оправяне- там нова крушка на фара значи препрограмиране, защото всичко е с чипове и управление от компютъра. Постоянно от години светва за авариен режим и не могат да намерят защо става. Има един майстор в Перник и е ама и чакането да се вредиш при него, че и той не е сертифициран сервиз. Други сервизи не знам дали има, ама явно не са достатъчно и при почти 0 такива коли в страната. Да ти имам и колата, и чудото...
Коментиран от #38, #40
18:48 23.08.2022
36 Турбо
До коментар #29 от "Припомни си ти":
Реклама от Тесла ТВ.Винаги могат да намерят причина и да ти откажат гаранционен ремонт от Тесла.Затова има камара от съдебни дела, заведени от "доволни" клиенти на Тесла.18:51 23.08.2022
37 Припомням си
До коментар #32 от "Гост":
Доколкото помня беше тази година, а модела беше от 2012-та или в най-добрия случай точно като тази от 2013-та. И на тази и на онази по моята математика са минали осем години от производството, но очевидно по твоята все още са в гаранция и продължаваш да задаваш глупави въпроси.Коментиран от #42
18:59 23.08.2022
38 На кой свят живееш бе човеко
До коментар #35 от "Хаха":
8 часа е зареждането вкъщи на 220 волта. Зарядите станции са до 22 киловолта и зарв дар около 15 пъти по бързо за около 20 мин 50.. 60 процента от батерията... По интересувай се преди да пишеш19:02 23.08.2022
39 При тебе всичко ли е под наем
До коментар #34 от "Турбо":
Някои хора предпочитат да си спят при жените, а не обичат жени под наем.Един час отиване и един час връщане са абсолютно приемливи, а в големите градове в час пик си щастливец ако се прибереш от единия край на града до другия само за един час.
Коментиран от #54
19:02 23.08.2022
40 Бая си назад с тези вашите тесли
До коментар #35 от "Хаха":
Новите зареждат директно от мрежата. fiscar е шведска и покрива и е силициев и до зарежда на слънчева радиация19:05 23.08.2022
41 Пепи
19:53 23.08.2022
42 Гост
До коментар #37 от "Припомням си":
Теслата е произведена 2013 година,повредата е 2021 г. Мотали са го от сервиза цял месец за да му изтече гаранцията.Коментиран от #49
19:55 23.08.2022
43 3333
Коментиран от #44, #50
20:01 23.08.2022
44 Гост
До коментар #43 от "3333":
"Безплатното" зареждане струва 0,70 евро/квтч. Теслата струва 120 х. долара.Много евтино,мерси.Коментиран от #46
20:04 23.08.2022
45 ....
До коментар #26 от "ЦарВул":
Къде изобщо ще сравняваш кошника Пежо 307 с Тесла? Едното няма абсолютно нищо общо с другото, освен че и двете се търкалят по пътя.20:08 23.08.2022
46 3333
До коментар #44 от "Гост":
Точно тази Тесла има безплатно зареждане до края на живота си. Плюс това на зарядна станция зареждаш само на дълги пътувания. Иначе си зареждаш в къщи.20:12 23.08.2022
47 Селянин
Коментиран от #51
20:13 23.08.2022
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Дали?
До коментар #42 от "Гост":
Този не го ли разконспирираха, че беше купил тази къща с единствената цел да я взриви и да генерира кликове? Хората си ремонтират батериите за по няколко хиляди долара, когато наистина го желаят, а не ги сменят с нови20:44 23.08.2022
50 Като гост
До коментар #43 от "3333":
Абе направо няколко милиона спестяват като карат тесла.20:48 23.08.2022
51 Три батерии
До коментар #47 от "Селянин":
Първата пристигнала и платена заедно с автомобила, сваляне на около 500 хиляди, дадена му е втората която е била с по-малък капацитет от оригиналната, а след като са му "ремонтирали" първата, са му дали третата, която не е била нова, а е ремонтирана, но собственика не знае дали е неговата първата или някоя чужда. Всичките тези батерии са сменени гаранционно.Освен това тази Тесла е с един двигател и то от първите и сменени доста двигатели също гаранционно, просто защото се появява дразнещ шум от лагерите. Не защото двигателите отказват. Ремонта за смяна на лагерите заедно с труда струва под 1000 лв.
И това са старите батерии произведени за лаптопи от panasonic.
За зареждане също не е плащал. Платил е за амортисьори на 900 хиляди километра. Това скъпо ли ти изглежда?
21:20 23.08.2022
52 Тока избива всичко
До коментар #26 от "ЦарВул":
А защо всички говорят батерии та батерии, хубаво, ама колко би похарчила една кола с вътрешно горене????21:49 23.08.2022
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Приемливо друг път
До коментар #39 от "При тебе всичко ли е под наем":
2 часа на ден загуба на време е страшно многo!Времето е скъпо и не бива да се пропилява в пътуване за работа.Какво лошо има да живееш под наем?Познавам доста заможни хора ,живеещи под наем,не защото нямат жилища ,или не могат да си позволят такова на съответното място.Просто при определени условия е по-удобно.Човек с ограничено мислене и такъв за когото семейната къща е най-ценното нещо,което притежава,няма как да ме разбере.22:50 23.08.2022
55 Малко математика
"Тази Tesla Model S е закупена преди около 9 години. Оттогава тя е изминала 1 634 418 километра."
Я да видим какво казва математиката?
За да изминеш 1 634 418 километра при 400 км за 30 лв , трябва да заредиш 1 634 418 делено на 400 = 4086 зареждания х 30лв= 122 580лв
Добави и 1634 смени на масло и филтри. 20 смени на ангренажен ремък водна помпа и ролки. 20-тина смени на накладки.
То май само това отиде МНОГО повече от цената на тази Тесла, купена на старо за под 50000 евро.
Като в момента може да я продаде приблизително на цена колкото е била цената на твоето peugeot 307 като ново.
Коментиран от #56, #57
23:14 23.08.2022
56 Като гост
До коментар #55 от "Малко математика":
Математикът, я сметни времето за зареждане на електрокара колко е за тези километри, судоку ли е решавал докато е чакал или му се е срастнал задника със седалката. Ако е зареждал в къщи това не без пари, къде е това в сметката? Плаща ли ти някой да пишеш тези глупости? А това три тона МПС гумите ги прави на парцали за нищо километри. А забрави ли статиите, че на никакви километри заради теглото разбива тотално окачването и става опасна за каране теслата. Статията е скалъпена откровена реклама за лапнишарани като теб.00:03 24.08.2022
57 Като гост
До коментар #55 от "Малко математика":
А математиката ти куца много, по хиляда километра ли караш маслото та да са нужни 1634 смени за 1 634 000 км? Я марш обратно в училище! Аман от надъхани неграмотници.Коментиран от #62
00:15 24.08.2022
58 РОКО
00:32 24.08.2022
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Тиквата е нищожество
07:12 24.08.2022
61 Иво
08:43 24.08.2022
62 Пак ли запетайките?
До коментар #57 от "Като гост":
Очевидно че съм объркал броя на смените на маслото, което по никакъв начин не променя крайния извод. За неговите километри не е имало по-добър избор на автомобил. Никой друг автомобил не му предлага безплатно зареждане и гаранция за 8 години без ограничения в пробега.Да не говорим че едно Пежо 307 за тези километри щеше да се е саморазпаднало, а аз не съм включил никакъв ремонт, при положение че такъв ще има със сигурност и ще бъде платена от клиента, а няма да е гаранционен.
Коментиран от #63, #64, #65
08:54 24.08.2022
63 Гост
До коментар #62 от "Пак ли запетайките?":
Сбъркал си точно 30 пъти,дребна грешка за математик, като 5 години Х 20%=100%Коментиран от #66
09:18 24.08.2022
64 Гост
До коментар #62 от "Пак ли запетайките?":
Доста трябва да се понапънеш за да изравниш разхода на Тесла S с цена 120 х долара дори с безплатно зареждане.Кой нормален човек прави по 200 х.км на година?Да не говорим за практическата невъзможност да правиш по 700 км всеки работен ден и необходимото време за 2 пъти зареждане за 24 часа.Коментиран от #71
09:24 24.08.2022
65 Гост
До коментар #62 от "Пак ли запетайките?":
Имаше статия за Пежо 307 sw на милион километра с двигател без ремонт.09:26 24.08.2022
66 Дрън-дрън
До коментар #63 от "Гост":
Какви 30 пъти, като на маслото на това 307 се сменя на 10 000 километра. Просто вместо първите три съм изкопирал първите четири цифри и съм сложил една в повече.За тези километри peugeot 307 ще трябва да смени 163 пъти маслото и филтрите.
Аз поне си признавам грешките, когато ми ги посочат, а не тръгвам да ги замазвам 3 месеца като вас и да се правя, че не съм сгрешил или да сменям темата или да тръгвам да пиша лични обиди към този, който ми е посочил грешката.
А ти искаш ли да сметнеш колко гориво ще изгориш с твоята баничарка за 1,63 милиона километра?
Коментиран от #68, #72
09:26 24.08.2022
67 🇨🇳 Б А Й Х @ Н О Й ‼️
Коментиран от #69, #70
09:29 24.08.2022
68 Гост
До коментар #66 от "Дрън-дрън":
Всички дизели са с лонг лайф масло и се сменя на 30 х.км.Ти си смяняй маслото на 1000 км и си плащай.Нали трябва да ти се вържат опорките.09:30 24.08.2022
69 Гост
До коментар #67 от "🇨🇳 Б А Й Х @ Н О Й ‼️":
На Тесла ауспуха и е комина на Теца.09:31 24.08.2022
70 Гост
До коментар #67 от "🇨🇳 Б А Й Х @ Н О Й ‼️":
Многониковия смени името.Само го пообърка малко.Нищо,някакви запетайки само.09:32 24.08.2022
71 Дадох ти практически пример
До коментар #64 от "Гост":
Возене на клиенти София Бургас София.Тръгване сутрин в 8:00 пиеш едно кафе на зарядната до 9:00 в 13:00 си стигнал до Бургас докато почиваш зареждаш за един час тръгваш в 14:00 и в 18:00 си се прибрал в София.
Коментиран от #74
09:32 24.08.2022
72 Гост
До коментар #66 от "Дрън-дрън":
Каква баничарка ти се привижда?Карам лека кола седан.Коментиран от #73
09:36 24.08.2022
73 Добре вярвам ти
До коментар #72 от "Гост":
Кажи сега колко литра гориво ще изгори тази лека кола седан за 1,63 милиона километра?Дали не му е излязла сметката на този пич, при положение че ти ще дадеш 200 хиляди лева само за гориво плюс цената на автомобила, а на него цената на автомобила плюс горивото му е 100 000 лв и също кара някакъв седан лек автомобил, който е по-широк, и по-бърз от твоя, а в момента може да го продаде на цена вероятно по-висока отколкото ти си купил твоя някакъв седан лека кола?
Даже само батериите да продаде на модули ще вземе повече отколкото ти ще вземеш за твоя автомобил. Модул от 5 kWh се продава в eBay за над 1000 долара, а неговата е 85 киловатчаса. Ще вземе 17 хиляди долара само от клетките. Електрониката която управлява батерията отделно, вградената в батерията зарядно отделно.
Тоест ти ще си дал 200 хиляди само за гориво, ще си изгубил още няколко (десетки) хиляди от цената на автомобила, а той ще е минал 1,63 милиона километра за 60 000 лв. За гориво и автомобил, дори да приемем, че другите разходи са ви еднакви, а те не са защото електромобилите нямат консумативи като масла филтри ремъци ролки и той не е плащал за ремонтите на двигателите, а ти ще си плащаш като поп.
Дали е направил грешен избор на автомобил?
Коментиран от #75
09:52 24.08.2022
74 Гост
До коментар #71 от "Дадох ти практически пример":
Ще заредиш за един час,ако намериш 100 квт. зарядна и има свободна колонка.Как пиеш 1 час кафе,да не би да топиш бъркалката в кафето и после да я облизваш?За един час ще съм стигнал вече до Пловдив.09:54 24.08.2022
75 Гост
До коментар #73 от "Добре вярвам ти":
Кой нормален човек кара по 200 х.км годишно?Ти даваше статистика за 17 х. км годишно пробег в Европа.Безплатно зареждане в момента няма,струва 0,70 евро.Коментиран от #77
09:58 24.08.2022
76 Газовик
Коментиран от #79
10:09 24.08.2022
77 Пак вадиш думите от контекста
До коментар #75 от "Гост":
Май не схвана шегата с баничарката? Защо смятате че всеки кара точно толкова километри колкото вас и трябва да си купи точно същия автомобил като вас?Този очевидно кара по много километри на година ако се съди и от предишните му автомобили на които си е плащал зареждането. Както той така и доста таксиметрови компании си купиха Тесла именно с идеята да ползват безплатното зареждане и безплатното гаранционно обслужване за 8 години.
Този защо мислиш че си купи втора употреба Тесла? Ами защото на новите вече им бяха спрели безплатното зареждане. Направил си е сметката човека.
100 пъти ви повтарям, че електромобилите още днес са по-изгодни въпреки по-високата първоначална цена, само ако караш по много километри на ден и можеш да зареждаш евтино електричество. Иначе не си заслужава, особено пак за вашите препоръки за градско шофиране и зареждане на обществени зарядни станции на поне левче за киловатчас.
Коментиран от #100
10:11 24.08.2022
78 Газовик
Коментиран от #80
10:13 24.08.2022
79 Вярвам ти
До коментар #76 от "Газовик":
И винаги съм вярвал на хора, които карат милиони километри с оригиналните заводски гуми, накладки и съединител и само сипват гориво и течност за чистачките.Браво, че все пак си се грижил за автомобила и си сменял поне маслото за разлика от тях.
Коментиран от #84
10:14 24.08.2022
80 Пак ти вярвам
До коментар #78 от "Газовик":
Теслата трябва да сменя окачвания на всеки 1000 км, ама ти никога не си го сменял за 2,6 милиона километра. Вервам, вярвам, вярвам, защо пък да не ти вервам?10:15 24.08.2022
81 Иван
Коментиран от #83
10:21 24.08.2022
82 аре бе
- Тая овца не може да кара, не умее да паркира, прецаква съединителя, амортисьорите, натиска без нужда спирачките...
А като купува кола:
- Запазена е, жена я е карала. Глей, като нова!
10:24 24.08.2022
83 Знаеш ли какво е тюф
До коментар #81 от "Иван":
Докато минаваш тюф в Германия, няма как километрите да не са реални. А този го знаем и го следим от години, първо на 500 хиляди след това на милион километра и целта му беше да мине един милион мили, преди да смени автомобила.В общи линии не е доволен от Тесла и смята да смени марката и следващия му автомобил за е лусид. Тоест пак електромобил. С нетърпение очаквам да си купи новия електромобил и да почне да му върти и на него километри и тогава вероятно ще каже повече подробности за проблемите с тесла.
10:35 24.08.2022
84 Газовик
До коментар #79 от "Вярвам ти":
Много се извинявам! Забравих за накладки и гуми. Разбира се ,че съм слагал и течност за чистачки. Лятната е от вода със сапун а зимната, разреден патоки. Иначе гумите съм ги сменявал на 5 години, като съм карал с летни и зимни. Накладките съм сменявал 4 пъти. И да се отбележи, че не съм спортист с нервен крак. А предницата наистина не съм я пипал. Колата е много лека и ужасно издържлива. Още виждам такива по пътищата. Това е!10:40 24.08.2022
85 на един
10:53 24.08.2022
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Иванов
До коментар #2 от "Адам Хилтън":
Добре , че си ти , да кажеш кво да махаме и кво не. Никой не те е спрял да си караш изхвърления немски таралясник на 17 години. И си прави основни ремонти, колко искаш. Само не давай наклон на .я на другите хора, кво да карат и кво не. Глей си твойто канче.11:08 24.08.2022
88 Бая баби и дк
11:40 24.08.2022
89 Някои, които са, се родили,, въшкари,,
11:45 24.08.2022
90 ПЛЕД
- бях на 3-та, не на 2-ра
- от последния tune бърка смесите нещо, не върви толкова
- с малката ролка на компресора е, може още
- бууста не е на макс., може още
- не бяхме охладили кулера
- нитрото е на привършване
- съединителя приплъзва...
Като ги резнеш с 10 коли, почва едно кършене на пръсти, страшен цирк. А на старт от място колко чупят двигател и/или скорости... Ежедневно.
Plaid е Царя на джунглата. И да падне от някой GTR или Ламбо с 2 турбини, то е за един-два старта. После се чупят, ремонти по 5 цифри.
И остава Царят!
12:11 24.08.2022
91 браво бе
Коментиран от #93
12:49 24.08.2022
92 Бавносвяткащия юстас
13:32 24.08.2022
93 Е браво де
До коментар #91 от "браво бе":
Света се напълни с милиардери според тебе, защото Тесла модел У се превръща в най-продавания автомобил в света, като съвсем скоро ще задмине по продажби народния автомобил Volkswagen golf.Коментиран от #94
14:46 24.08.2022
94 Гост
До коментар #93 от "Е браво де":
Тойота 10 млн., Фолксваген 10 млн.автомобила за година.Къде е Тесла с 1 млн.?Коментиран от #95
20:30 24.08.2022
95 Пак ли Таково животно нема?
До коментар #94 от "Гост":
Казваш няма Volkswagen golf, няма Toyota corolla, въобще няма никакви модели и има само марки!Тези един милион не са Тесла марката, а са модел У един от моделите на Тесла, на средна цена 70 000 евро. Сещаш ли се някой друг МОДЕЛ на такава цена, да се продава в такива количества?
Препоръчвам ти преди да ми отговориш да потърсиш в любимата ти Уикипедия каква е разликата между марка и модел, преди отново да повториш, че е едно и също!
А като започнеш да правиш разлика между марка и модел, може и да разбереш какво ще ти кажа в следващото изречение.
Догодина само два от моделите на Tesla ще се продават повече от марки като Mercedes, BMW и Audi, въпреки, че средната им продажна цена е по висока от тази на трите марки.
21:41 24.08.2022
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Кирпича
06:33 26.08.2022
98 ле ле
До коментар #4 от "шегичка":
А у нас идват коли втора ръка на 20години от Германия с 150 000 километраж...Все едно почти не карана..В обявите в сайтове пише примерно 200 000 км..уж.реални и др.простотии..08:42 23.09.2022
99 Ламбо
До коментар #2 от "Адам Хилтън":
Като се има впредвид че един кмплект батерии струва колкото колата , направи си сметка ........19:38 29.09.2022
100 карача
До коментар #77 от "Пак вадиш думите от контекста":
Още ли неможеш да разбереш,че статията е поръчкова и не е на реална основа.Стига се захласвахте в тънкитесметки.Подхвърлиха ти,че гумите не са гаранционни и смяната им струва пари,накладките също, чистачките също,аз ще те подсетя,че в тая кола има лагери.За тези километри са сменяни няколко пъти,модулите за управление и охлаждане също, а това е време....... просто реално няма как тази кола да се е движела постоянно.
Колкото и математика да ми набутваш на тоя етап електричка не ми върши работа. Самата дума -автомобил предполага ,че това е средство за свободно автомно придвижване НАВСЯКЪДЕ. Разправяй ги тия икономии на някой горски, хижар,или дървосекач.Дано ме разбра? В града и едно колело ми върши работа.
13:22 06.11.2022
101 баба ти от Пловдив
22:21 06.11.2022