23 Август, 2022 14:48 45 487 101

Какво е състоянието на Tesla Model S след изминати 1.6 милиона километра

  • автомобилът на старо-
  • tesla-
  • model s
Какво е състоянието на Tesla Model S след изминати 1.6 милиона километра - 1

Специалисти от германския автомобилен клуб ADAC разглобиха електрически автомобил Tesla Model S, който преди това е изминал 1.6 милиона километра за 9 години, и разказаха за техническото му състояние в изследователския център в Мюнхен.

Тази Tesla Model S е закупена преди около 9 години. Оттогава тя е изминала 1 634 418 километра. По-специално става дума за електромобил Model S произведен през 2013 година. Именно той е обект на разследването, проведено от германските специалисти.

Не е тайна, че никоя кола, та било то и електрическа, не може да измине 1.6 милиона километра без да се повреди. Въпреки това, въпросната Tesla Model S е в добро състояние. Разбира се, времето на електрическия автомобил не е минало безследно, но по колата няма и сериозни щети.

Един от малкото ремонти по американския електромобил е свързан с окачването. След пробег от 900 000 км са монтирани нови амортисьори на колата. сега 700 000 км по-късно новите амортисьори са все още в добро състояние.

За времето на своя живот, тази Tesla Model S сменя три батерии (за пробег от 1.6 милиона километра), като третата батерия издържа 400 хиляди километра. Важно е да се отбележи, че това е използвана батерия и не е известно колко време е работила преди да бъде инсталирана на това електрическо превозно средство.

През 2013 година, когато автомобилът е бил чисто нов, той е можел да измине разстояние от 443 километра с едно зареждане. Сега, девет години по-късно, значителен пробег и употребявана батерия, електромобилът изминава 347 километра с едно зареждане на батерията.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 89 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Руска изработка

    54 13 Отговор
    Егати москвича..нема стигане начи
  • 2 Адам Хилтън

    103 59 Отговор
    Хаха 3 батерии? Ърв Гордън измина 5.2 милиона километра, само с 2 основни ремонта на Волвото. Махайте ги тия Тесли, Мотики и Лопати - връщате ни 100 години назад. Буквално електромобила е измислен преди 100 години, ама и тогава не е бил сполучлив. И сега няма да е докато не измислите алтернатива на литиевата батерия.

    Коментиран от #31, #87, #99

  • 3 тизе

    104 3 Отговор
    Как ги навъртат бе!
    2013г. при нас втора ръка се смята за нова кола!
    само се превъртат километрите на 134К

    Коментиран от #6, #22

  • 4 шегичка

    106 10 Отговор
    Моята тесла е от деда ми и още кове и вади безотказно пирони нищо, че е на 80 години.

    Коментиран от #98

  • 5 2456

    52 8 Отговор
    Цена на колата на 9 години в това състояние?
    Цена на батерията втора употреба в товасъстояние или по-добра?
    Цена на батерията нова?

    Коментиран от #8

  • 6 Тралала

    70 14 Отговор

    До коментар #3 от "тизе":

    Това са 200 000 на година. Малко е необяснимо.

    Коментиран от #9

  • 7 Чалга космонавт

    60 64 Отговор
    Пожелавам на всички да покарат Тесла и след това да коментират.
    Страхотна кола е.

    Коментиран от #21

  • 8 хихи

    31 5 Отговор

    До коментар #5 от "2456":

    Tesla Model S S85 . 68 900 лв.
    дата на произв. - януари 2014 г., пробег - 78000 км,
    Tesla Model S P85D Ins... 98 000 лв.
    дата на произв. - септември 2014 г., пробег - 72000 км,
  • 9 или

    72 2 Отговор

    До коментар #6 от "Тралала":

    500 км всеки ден през тези девет години..
  • 10 Гледах видеото

    87 8 Отговор
    Тоя чичи (последния собственик) е докарвал 15КW разход и за това бил карал между 90 и 100 км ч.

    Ама нещто не ми се вързват нещата.
    1,6 милиома км. за 9 години са по близо 500 км на ден.
    При тази скоростз плюс спиране за зареждане и тн е карал МИНИМУМ по 7 часа на ден.
    Е тоя какво е работил каране на Тесла?
    А и предишните не са карали с повече от 110 - 115 км ч.

    Коментиран от #17

  • 11 Флипп

    90 9 Отговор
    Една елементарна сметка и хич не им излизат цифрите
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Обикновено

    76 8 Отговор
    Обикновено километражите ги превъртат за да продадат колата ама тука при теслата явно ги навъртат....
  • 14 Ти си

    67 7 Отговор
    Тава Станислав Лем и братя Стругатски немогат да го измислят . Виж Шарл Перо и братя Грим по ми се вярва ...
  • 15 Аве

    36 5 Отговор
    Карайте си теслите я и са карам каручката
  • 16 Гост

    72 6 Отговор
    Тоя теслар в колата си ли е живял?По 500 км всеки ден,7 дни в седмицата,365 дни в годината и така 9 години.
  • 17 Бъдеще

    41 11 Отговор

    До коментар #10 от "Гледах видеото":

    Такси е била въпросната Тесла, някъде в Скандинавия. Имаше репортаж преди време по телевизията...

    Коментиран от #19

  • 18 ха ха

    46 16 Отговор
    Абе, някой сядал ли е в нова кола? Требе да си много смахнат за да дадеш 50 000 евра за седемгодишна кола миришеща на чужд г... И да си купиш и батерия за още десетина хиляди... Ама, какво разбирам аз от давоски замисъл... Ще ни бояядисват зелени и ще ни убеждават, че сме щастливи... Милиардерска му работа...
  • 19 Гост

    74 11 Отговор

    До коментар #17 от "Бъдеще":

    Как се кара такси 500 км в града?При 50 км/ч ограничение в града ще се наложи да кара над 10 часа без спиране.Този таксиджия не е ли спирал да чака клиенти,не е ли спирал за почивка,храна и тоалетна?
    През останалото време би трябвало да зарежда Теслата.
    Тази Тесла е сменяла три пъти батерии и четири пъти електромотор.Времето за престоя в сервиза защо не го приспадате? Шофьора без почивен ден ли е работил? Болнични,отпуски,празници?
    Нещо не се връзват тесларските сметки.

    Коментиран от #25

  • 20 Моят москвич е на 40 години

    27 11 Отговор
    но километрите са малко. На 50 000 се счупи и от тогава не е тръгвал.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Дизела

    59 11 Отговор
    Работните дни в годината са около 260.На ден пробега излиза 700 км.Един тираджия не може да измине толкова за 8,5 часа смяна.
    Този шофьор на Теслата кога му остана време да зарежда два пъти за 24 часа? Пробега с едно зареждане на Тесла е около 400 км,значи ще зарежда един път през ноща и един път през деня.
    Нещо нагласена ми се вижда работата,като за реклама.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Дрън-дрън

    15 27 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    Нещо за споделено пътуване да си чувал? За юбер?

    Например софия-варна-софия с предварително резервирани пътници?

    А батерията е третата, тоест батерията е сменяна два пъти и то гаранционно .

    Коментиран от #27

  • 26 ЦарВул

    26 10 Отговор
    Стига сте ми хвалили тези електрокари!!Била изкарала толкози километри но не казват колко пари са дали за новите батерии/ТРИ КОМПЛЕКТА/АМИ АКО ДАДАТ ДЕФЕКТ?!!навярно колкото три или четири тесли/ударението е на "И"!!!Така,че най добре си е с бензин и газ!!Синът ми купи за снахата фау пълна електрика и като го питах колко километра изкарва с едно зареждане отгонорът беше"Ами окол 250 километра"!!А аз с моето Пежо 307 с газ с едно зареждане на газ от 30/ПРИ МАРЕШКИ ПОД ЛЕВЧЕ ЗА ЛИТЪР/ литра изкарвам 400 и зейде километри!!Ходя от Пловдив до Одрин!!Движа из цял Одрин и се връщам и имам газ да отида поне един път и половина до село някъде около 120 километра!!Така,че икономията му е само от това,че не плаща нищо на държавата-данъци,ГО,ГТП/не знам/данък МПС и т.н.Не бих си купил електрокар!!Като заместник директор на ФБНМВ Плевен ми беше омръзнало да се разправям с електрокарите!!А да:и на всичкото отгоре чакаха сума ти и време/близо осем месеца/докато се вредят за покупката и нямаха право на избор на цвят и още от първата седмица започна да дава дефекти!!Е те и за това си ОБИЧАМ ПЕЖО-ТО,ЗАЩОТО МИ СЛУЖИ ВЯРНО ВЕЧЕ ОСЕМ ГОДИНИ/А ПРЕДИ ТОВА ОЩЕ ОЩЕ ДЕВЕТ/ И СИГУРНО ИМА НАД 500 ХИЛЯДИ КИЛОМЕТРА!!КАЗАХ!!!

    Коментиран от #28, #33, #45, #52

  • 27 Гост

    32 5 Отговор

    До коментар #25 от "Дрън-дрън":

    Да ти напомня колко е гаранцията на батерията, 8 години или 160000 км което настъпи първо.Три пъти да ти сменят батерията за 1,6 млн км?

    Коментиран от #29

  • 28 Абе цър вул

    16 31 Отговор

    До коментар #26 от "ЦарВул":

    Собственика на тази песен а не е дълъг нито един лев за смяна на батерии и двигатели, защото всичко е сменено гаранционно.

    Освен това не е дал и един лев за зареждане защото тази Тесла зарежда безплатно на всички зарядни станции на Тесла за целия живот на автомобила независимо колко собственици ще смени.

    Я кажи ти колко автомобила ще смениш за тези осем години ако минеш 1,6 милиона километра и колко пари ще си дал за гориво?
  • 29 Припомни си ти

    17 10 Отговор

    До коментар #27 от "Гост":

    Не забравяй, че това е първата генерация на Тесла модел S, която има осем години гаранция и неограничен пробег.

    Не съм много сигурен, но мисля че за Тесла модел S все още гаранцията е такава. Това което си цитирал е за Тесла модел 3 и Тесла модел У

    Коментиран от #32, #36

  • 30 Не се правете на умрели лисици

    31 8 Отговор
    Ама къде ги е минала тия километри? На стенда ли?
  • 31 Абе разбирач

    26 22 Отговор

    До коментар #2 от "Адам Хилтън":

    Мой приятел си купи нисан електрически.
    484 км пробег с едно зареждане. Работата му е на 110 км от вкъщи. Това са 220 на ден, около 250 работни дни годишно..... 55 000 км на година
    При среден разход на дизел 6 х 100.....3300 литра при сегашна цена 3,. 30 за литър...
    10 000 лв на година гориво.електрическият има един двигател закачен на оста.
    Няма охлаждане с течности, няма масла, ремъци, Ролки, водни помпи, съединителни, дори спирачката му има опция електрическа без да ползва дисковете.
    Приятелят ми е сметнал че предишните автомобили заедно с ремонти те са му стрували около 20 к на година.
    Сега 2 лв на зареждане. Вкъщи. От 4 години кара нищо не е пипал

    Коментиран от #34, #35

  • 32 Гост

    19 9 Отговор

    До коментар #29 от "Припомни си ти":

    Ти си припомни за оня с самовзривената Тесла s, които трябвало да плати за гаранционна подмяна на батерията.

    Коментиран от #37

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Турбо

    50 13 Отговор

    До коментар #31 от "Абе разбирач":

    Твоя приятел да беше си наел квартира.Щеше да му излезе по евтино,вместо да се друса по 220 км всеки ден.

    Коментиран от #39

  • 35 Хаха

    33 11 Отговор

    До коментар #31 от "Абе разбирач":

    Твоят приятел с каква кола ходи на почивка? Колко време му отнема София-Бургас със зареждането, ако ползва тази? За градска кола или като него за ходене на максимум 100-150км в посока и 8ч пауза на зарядно е супер. За другите? А и сега при 4000 електромобила в страната на зарядни станции хора чакат с часове да дойде ред да заредят. Ако станат 40000 автомобила? Вечер пред кооперация/блок кабели от прозорците ли ще се пускат? Мрежата ще издържи ли 10 коли пред блока включени или на служебния паркинг? Лично зарядно в гаража на къщата? Колко струва то и дали цената му не трябва да се смята?

    Има куп въпроси преди сметката дали електромобилът е евтин или удачен. Просто тупване за цена на едно зареждане няма как да опише всички разходи и възможни проблеми, които стоят срещу плюсовете.

    А и да ти кажа имаме служебна Тесла. Постоянно дава дефекти, на по-дълъг път само един ентусиаст я ползва заради чакането за зареждане по пътя. Жабката от години няма отваряне и няма оправяне- там нова крушка на фара значи препрограмиране, защото всичко е с чипове и управление от компютъра. Постоянно от години светва за авариен режим и не могат да намерят защо става. Има един майстор в Перник и е ама и чакането да се вредиш при него, че и той не е сертифициран сервиз. Други сервизи не знам дали има, ама явно не са достатъчно и при почти 0 такива коли в страната. Да ти имам и колата, и чудото...

    Коментиран от #38, #40

  • 36 Турбо

    24 7 Отговор

    До коментар #29 от "Припомни си ти":

    Реклама от Тесла ТВ.Винаги могат да намерят причина и да ти откажат гаранционен ремонт от Тесла.Затова има камара от съдебни дела, заведени от "доволни" клиенти на Тесла.
  • 37 Припомням си

    11 6 Отговор

    До коментар #32 от "Гост":

    Доколкото помня беше тази година, а модела беше от 2012-та или в най-добрия случай точно като тази от 2013-та. И на тази и на онази по моята математика са минали осем години от производството, но очевидно по твоята все още са в гаранция и продължаваш да задаваш глупави въпроси.

    Коментиран от #42

  • 38 На кой свят живееш бе човеко

    14 19 Отговор

    До коментар #35 от "Хаха":

    8 часа е зареждането вкъщи на 220 волта. Зарядите станции са до 22 киловолта и зарв дар около 15 пъти по бързо за около 20 мин 50.. 60 процента от батерията... По интересувай се преди да пишеш
  • 39 При тебе всичко ли е под наем

    18 18 Отговор

    До коментар #34 от "Турбо":

    Някои хора предпочитат да си спят при жените, а не обичат жени под наем.

    Един час отиване и един час връщане са абсолютно приемливи, а в големите градове в час пик си щастливец ако се прибереш от единия край на града до другия само за един час.

    Коментиран от #54

  • 40 Бая си назад с тези вашите тесли

    7 11 Отговор

    До коментар #35 от "Хаха":

    Новите зареждат директно от мрежата. fiscar е шведска и покрива и е силициев и до зарежда на слънчева радиация
  • 41 Пепи

    14 17 Отговор
    Бях шофъор в Испания . Карах бус - Рено Мастер 170 коня . Редовно правех 800-1200 километра на ден . Буса на 800к километри беше като нов . Без смяна на двигател и съединител . Но курсовете бяха предимно от Мадрид до Барселона Севиля Кадис ... - все по 500 в едната посока без спиране .
  • 42 Гост

    15 5 Отговор

    До коментар #37 от "Припомням си":

    Теслата е произведена 2013 година,повредата е 2021 г. Мотали са го от сервиза цял месец за да му изтече гаранцията.

    Коментиран от #49

  • 43 3333

    11 20 Отговор
    Като се има предвид, че тази кола зарежда безплатно, този човек само от гориво е престол стотици хиляди. Ако приемем най-евтиния вариант една кола на газ, която харчи 10-12лв на 100 км, излиза че е спестил 160-200 хил. лева само от гориво. Със сигурност ще му покрият батериите, дори и да не са гаранционни. Да не говорим, че кола с ДВГ на такива километри със сигурност ще е сменила поне два двигателя и още куп ремонти по тях.

    Коментиран от #44, #50

  • 44 Гост

    27 7 Отговор

    До коментар #43 от "3333":

    "Безплатното" зареждане струва 0,70 евро/квтч. Теслата струва 120 х. долара.Много евтино,мерси.

    Коментиран от #46

  • 45 ....

    11 19 Отговор

    До коментар #26 от "ЦарВул":

    Къде изобщо ще сравняваш кошника Пежо 307 с Тесла? Едното няма абсолютно нищо общо с другото, освен че и двете се търкалят по пътя.
  • 46 3333

    13 18 Отговор

    До коментар #44 от "Гост":

    Точно тази Тесла има безплатно зареждане до края на живота си. Плюс това на зарядна станция зареждаш само на дълги пътувания. Иначе си зареждаш в къщи.
  • 47 Селянин

    26 7 Отговор
    Три батерии по $20 000= $60 000 почти без пари ве

    Коментиран от #51

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Дали?

    8 6 Отговор

    До коментар #42 от "Гост":

    Този не го ли разконспирираха, че беше купил тази къща с единствената цел да я взриви и да генерира кликове? Хората си ремонтират батериите за по няколко хиляди долара, когато наистина го желаят, а не ги сменят с нови
  • 50 Като гост

    21 5 Отговор

    До коментар #43 от "3333":

    Абе направо няколко милиона спестяват като карат тесла.
  • 51 Три батерии

    10 19 Отговор

    До коментар #47 от "Селянин":

    Първата пристигнала и платена заедно с автомобила, сваляне на около 500 хиляди, дадена му е втората която е била с по-малък капацитет от оригиналната, а след като са му "ремонтирали" първата, са му дали третата, която не е била нова, а е ремонтирана, но собственика не знае дали е неговата първата или някоя чужда. Всичките тези батерии са сменени гаранционно.

    Освен това тази Тесла е с един двигател и то от първите и сменени доста двигатели също гаранционно, просто защото се появява дразнещ шум от лагерите. Не защото двигателите отказват. Ремонта за смяна на лагерите заедно с труда струва под 1000 лв.

    И това са старите батерии произведени за лаптопи от panasonic.


    За зареждане също не е плащал. Платил е за амортисьори на 900 хиляди километра. Това скъпо ли ти изглежда?
  • 52 Тока избива всичко

    10 5 Отговор

    До коментар #26 от "ЦарВул":

    А защо всички говорят батерии та батерии, хубаво, ама колко би похарчила една кола с вътрешно горене????
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Приемливо друг път

    12 5 Отговор

    До коментар #39 от "При тебе всичко ли е под наем":

    2 часа на ден загуба на време е страшно многo!Времето е скъпо и не бива да се пропилява в пътуване за работа.Какво лошо има да живееш под наем?Познавам доста заможни хора ,живеещи под наем,не защото нямат жилища ,или не могат да си позволят такова на съответното място.Просто при определени условия е по-удобно.Човек с ограничено мислене и такъв за когото семейната къща е най-ценното нещо,което притежава,няма как да ме разбере.
  • 55 Малко математика

    7 12 Отговор
    "А аз с моето Пежо 307 с газ с едно зареждане на газ от 30/ПРИ МАРЕШКИ ПОД ЛЕВЧЕ ЗА ЛИТЪР/ литра изкарвам 400 и зейде километри!!"


    "Тази Tesla Model S е закупена преди около 9 години. Оттогава тя е изминала 1 634 418 километра."

    Я да видим какво казва математиката?


    За да изминеш 1 634 418 километра при 400 км за 30 лв , трябва да заредиш 1 634 418 делено на 400 = 4086 зареждания х 30лв= 122 580лв

    Добави и 1634 смени на масло и филтри. 20 смени на ангренажен ремък водна помпа и ролки. 20-тина смени на накладки.

    То май само това отиде МНОГО повече от цената на тази Тесла, купена на старо за под 50000 евро.

    Като в момента може да я продаде приблизително на цена колкото е била цената на твоето peugeot 307 като ново.

    Коментиран от #56, #57

  • 56 Като гост

    19 5 Отговор

    До коментар #55 от "Малко математика":

    Математикът, я сметни времето за зареждане на електрокара колко е за тези километри, судоку ли е решавал докато е чакал или му се е срастнал задника със седалката. Ако е зареждал в къщи това не без пари, къде е това в сметката? Плаща ли ти някой да пишеш тези глупости? А това три тона МПС гумите ги прави на парцали за нищо километри. А забрави ли статиите, че на никакви километри заради теглото разбива тотално окачването и става опасна за каране теслата. Статията е скалъпена откровена реклама за лапнишарани като теб.
  • 57 Като гост

    21 1 Отговор

    До коментар #55 от "Малко математика":

    А математиката ти куца много, по хиляда километра ли караш маслото та да са нужни 1634 смени за 1 634 000 км? Я марш обратно в училище! Аман от надъхани неграмотници.

    Коментиран от #62

  • 58 РОКО

    16 3 Отговор
    ТОВА СА 500 КМ ВСЕКИ ДЕН БЕЗ ПОЧИВНИ ДНИ МАЙ НИ МЯТАТ НЯКЪДЕ
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Тиквата е нищожество

    8 2 Отговор
    Абе тия да не са живяли в тази кола ,какви са тези батерии втора употреба които карат като нови .А що се отнася до окачването ,там нещата са трагични ( относно нашите пътни условия).
  • 61 Иво

    1 7 Отговор
    Състоянието и е много по добро от на повечето таралясници по родните пътища.
  • 62 Пак ли запетайките?

    1 8 Отговор

    До коментар #57 от "Като гост":

    Очевидно че съм объркал броя на смените на маслото, което по никакъв начин не променя крайния извод. За неговите километри не е имало по-добър избор на автомобил. Никой друг автомобил не му предлага безплатно зареждане и гаранция за 8 години без ограничения в пробега.

    Да не говорим че едно Пежо 307 за тези километри щеше да се е саморазпаднало, а аз не съм включил никакъв ремонт, при положение че такъв ще има със сигурност и ще бъде платена от клиента, а няма да е гаранционен.

    Коментиран от #63, #64, #65

  • 63 Гост

    9 0 Отговор

    До коментар #62 от "Пак ли запетайките?":

    Сбъркал си точно 30 пъти,дребна грешка за математик, като 5 години Х 20%=100%

    Коментиран от #66

  • 64 Гост

    14 0 Отговор

    До коментар #62 от "Пак ли запетайките?":

    Доста трябва да се понапънеш за да изравниш разхода на Тесла S с цена 120 х долара дори с безплатно зареждане.Кой нормален човек прави по 200 х.км на година?Да не говорим за практическата невъзможност да правиш по 700 км всеки работен ден и необходимото време за 2 пъти зареждане за 24 часа.

    Коментиран от #71

  • 65 Гост

    9 0 Отговор

    До коментар #62 от "Пак ли запетайките?":

    Имаше статия за Пежо 307 sw на милион километра с двигател без ремонт.
  • 66 Дрън-дрън

    4 8 Отговор

    До коментар #63 от "Гост":

    Какви 30 пъти, като на маслото на това 307 се сменя на 10 000 километра. Просто вместо първите три съм изкопирал първите четири цифри и съм сложил една в повече.

    За тези километри peugeot 307 ще трябва да смени 163 пъти маслото и филтрите.

    Аз поне си признавам грешките, когато ми ги посочат, а не тръгвам да ги замазвам 3 месеца като вас и да се правя, че не съм сгрешил или да сменям темата или да тръгвам да пиша лични обиди към този, който ми е посочил грешката.

    А ти искаш ли да сметнеш колко гориво ще изгориш с твоята баничарка за 1,63 милиона километра?

    Коментиран от #68, #72

  • 67 🇨🇳 Б А Й Х @ Н О Й ‼️

    1 11 Отговор
    Тесла или не, този автомобил НЯМА АУСПУХ. И с това разговорът приключи. Ама тва, ама онова... Съдията свири край на мача.

    Коментиран от #69, #70

  • 68 Гост

    6 4 Отговор

    До коментар #66 от "Дрън-дрън":

    Всички дизели са с лонг лайф масло и се сменя на 30 х.км.Ти си смяняй маслото на 1000 км и си плащай.Нали трябва да ти се вържат опорките.
  • 69 Гост

    13 0 Отговор

    До коментар #67 от "🇨🇳 Б А Й Х @ Н О Й ‼️":

    На Тесла ауспуха и е комина на Теца.
  • 70 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #67 от "🇨🇳 Б А Й Х @ Н О Й ‼️":

    Многониковия смени името.Само го пообърка малко.Нищо,някакви запетайки само.
  • 71 Дадох ти практически пример

    2 10 Отговор

    До коментар #64 от "Гост":

    Возене на клиенти София Бургас София.

    Тръгване сутрин в 8:00 пиеш едно кафе на зарядната до 9:00 в 13:00 си стигнал до Бургас докато почиваш зареждаш за един час тръгваш в 14:00 и в 18:00 си се прибрал в София.

    Коментиран от #74

  • 72 Гост

    6 0 Отговор

    До коментар #66 от "Дрън-дрън":

    Каква баничарка ти се привижда?Карам лека кола седан.

    Коментиран от #73

  • 73 Добре вярвам ти

    2 9 Отговор

    До коментар #72 от "Гост":

    Кажи сега колко литра гориво ще изгори тази лека кола седан за 1,63 милиона километра?

    Дали не му е излязла сметката на този пич, при положение че ти ще дадеш 200 хиляди лева само за гориво плюс цената на автомобила, а на него цената на автомобила плюс горивото му е 100 000 лв и също кара някакъв седан лек автомобил, който е по-широк, и по-бърз от твоя, а в момента може да го продаде на цена вероятно по-висока отколкото ти си купил твоя някакъв седан лека кола?

    Даже само батериите да продаде на модули ще вземе повече отколкото ти ще вземеш за твоя автомобил. Модул от 5 kWh се продава в eBay за над 1000 долара, а неговата е 85 киловатчаса. Ще вземе 17 хиляди долара само от клетките. Електрониката която управлява батерията отделно, вградената в батерията зарядно отделно.

    Тоест ти ще си дал 200 хиляди само за гориво, ще си изгубил още няколко (десетки) хиляди от цената на автомобила, а той ще е минал 1,63 милиона километра за 60 000 лв. За гориво и автомобил, дори да приемем, че другите разходи са ви еднакви, а те не са защото електромобилите нямат консумативи като масла филтри ремъци ролки и той не е плащал за ремонтите на двигателите, а ти ще си плащаш като поп.

    Дали е направил грешен избор на автомобил?

    Коментиран от #75

  • 74 Гост

    12 1 Отговор

    До коментар #71 от "Дадох ти практически пример":

    Ще заредиш за един час,ако намериш 100 квт. зарядна и има свободна колонка.Как пиеш 1 час кафе,да не би да топиш бъркалката в кафето и после да я облизваш?За един час ще съм стигнал вече до Пловдив.
  • 75 Гост

    10 1 Отговор

    До коментар #73 от "Добре вярвам ти":

    Кой нормален човек кара по 200 х.км годишно?Ти даваше статистика за 17 х. км годишно пробег в Европа.Безплатно зареждане в момента няма,струва 0,70 евро.

    Коментиран от #77

  • 76 Газовик

    6 2 Отговор
    Какви тесли бе? Имах Сузуки Суифт. Карах го 22 години и още щях да го карам, ако един дрифтаджия не ми беше влязал в багажника. Изминах 2.6 мил.км. и не съм сменявал нищо освен масло и филтри. Съжалявам за тази кола! Наистина съжалявам! България няма инфастрултур

    Коментиран от #79

  • 77 Пак вадиш думите от контекста

    2 3 Отговор

    До коментар #75 от "Гост":

    Май не схвана шегата с баничарката? Защо смятате че всеки кара точно толкова километри колкото вас и трябва да си купи точно същия автомобил като вас?

    Този очевидно кара по много километри на година ако се съди и от предишните му автомобили на които си е плащал зареждането. Както той така и доста таксиметрови компании си купиха Тесла именно с идеята да ползват безплатното зареждане и безплатното гаранционно обслужване за 8 години.

    Този защо мислиш че си купи втора употреба Тесла? Ами защото на новите вече им бяха спрели безплатното зареждане. Направил си е сметката човека.

    100 пъти ви повтарям, че електромобилите още днес са по-изгодни въпреки по-високата първоначална цена, само ако караш по много километри на ден и можеш да зареждаш евтино електричество. Иначе не си заслужава, особено пак за вашите препоръки за градско шофиране и зареждане на обществени зарядни станции на поне левче за киловатчас.

    Коментиран от #100

  • 78 Газовик

    6 2 Отговор
    Какви тесли бе? Имах Сузуки Суифт. Карах го 22 години и още щях да го карам, ако един дрифтаджия не ми беше влязал в багажника. Изминах 2.6 мил.км. и не съм сменявал нищо освен масло и филтри. Съжалявам за тази кола! Наистина съжалявам! България няма инфраструктура за такива коли. Ако пуснеш електричката по нашите дупки ще сменяваш предница на всеки 1000 км. Ха сега вадете калкулаторите!

    Коментиран от #80

  • 79 Вярвам ти

    5 4 Отговор

    До коментар #76 от "Газовик":

    И винаги съм вярвал на хора, които карат милиони километри с оригиналните заводски гуми, накладки и съединител и само сипват гориво и течност за чистачките.

    Браво, че все пак си се грижил за автомобила и си сменял поне маслото за разлика от тях.

    Коментиран от #84

  • 80 Пак ти вярвам

    5 5 Отговор

    До коментар #78 от "Газовик":

    Теслата трябва да сменя окачвания на всеки 1000 км, ама ти никога не си го сменял за 2,6 милиона километра. Вервам, вярвам, вярвам, защо пък да не ти вервам?
  • 81 Иван

    6 0 Отговор
    Половината километри да е минал е добре. От скъпите марки 800 000 километра ще изкарат с много ремонти. За ходовата част да дойде да я тества в България, не в Германия.

    Коментиран от #83

  • 82 аре бе

    14 0 Отговор
    Когато нашенецът види жена зад волана, казва:
    - Тая овца не може да кара, не умее да паркира, прецаква съединителя, амортисьорите, натиска без нужда спирачките...
    А като купува кола:
    - Запазена е, жена я е карала. Глей, като нова!
  • 83 Знаеш ли какво е тюф

    3 2 Отговор

    До коментар #81 от "Иван":

    Докато минаваш тюф в Германия, няма как километрите да не са реални. А този го знаем и го следим от години, първо на 500 хиляди след това на милион километра и целта му беше да мине един милион мили, преди да смени автомобила.

    В общи линии не е доволен от Тесла и смята да смени марката и следващия му автомобил за е лусид. Тоест пак електромобил. С нетърпение очаквам да си купи новия електромобил и да почне да му върти и на него километри и тогава вероятно ще каже повече подробности за проблемите с тесла.
  • 84 Газовик

    6 1 Отговор

    До коментар #79 от "Вярвам ти":

    Много се извинявам! Забравих за накладки и гуми. Разбира се ,че съм слагал и течност за чистачки. Лятната е от вода със сапун а зимната, разреден патоки. Иначе гумите съм ги сменявал на 5 години, като съм карал с летни и зимни. Накладките съм сменявал 4 пъти. И да се отбележи, че не съм спортист с нервен крак. А предницата наистина не съм я пипал. Колата е много лека и ужасно издържлива. Още виждам такива по пътищата. Това е!
  • 85 на един

    2 2 Отговор
    автомобил щом му е правен основен ремонт на двигателя или пък още по-лошо - Сменен! За каква статистика и км говорим?!? На ламарините ли?!? бабахахайаа
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Иванов

    1 6 Отговор

    До коментар #2 от "Адам Хилтън":

    Добре , че си ти , да кажеш кво да махаме и кво не. Никой не те е спрял да си караш изхвърления немски таралясник на 17 години. И си прави основни ремонти, колко искаш. Само не давай наклон на .я на другите хора, кво да карат и кво не. Глей си твойто канче.
  • 88 Бая баби и дк

    0 0 Отговор
    Трябва, да,,, извози,, та да на върти толкова километраж,, горката тесла,,....!
  • 89 Някои, които са, се родили,, въшкари,,

    0 1 Отговор
    Как дразнят, ама сериозно...,, хахаха,,,, тралалала,, наш какво заслужаваш... ДТЕКЦМИ....!?
  • 90 ПЛЕД

    4 7 Отговор
    с Model S Plaid последните месеци по пистите в Щатите се наслушах на торба не, ами чувал с извинения:
    - бях на 3-та, не на 2-ра
    - от последния tune бърка смесите нещо, не върви толкова
    - с малката ролка на компресора е, може още
    - бууста не е на макс., може още
    - не бяхме охладили кулера
    - нитрото е на привършване
    - съединителя приплъзва...
    Като ги резнеш с 10 коли, почва едно кършене на пръсти, страшен цирк. А на старт от място колко чупят двигател и/или скорости... Ежедневно.

    Plaid е Царя на джунглата. И да падне от някой GTR или Ламбо с 2 турбини, то е за един-два старта. После се чупят, ремонти по 5 цифри.
    И остава Царят!
  • 91 браво бе

    1 0 Отговор
    и след втората батерия като се замени след 5 години тая кола могат да си я позволят милиардери страхотна Е искам да МИНА 1300КМ И ТРЯБВА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ДА СПИРА 4 ПЪТИ ЗА ПО ЧАС НАЙ-МАЛКО ПРИ УСЛОВИЕ ,ЧЕ ПО ИЗБРАНАТА ДИСТИНАЦИЯ ИМА ЗАРЕЖДАЧКИ ДОДЕТО ГИ НАПРАВЯТ В БГ ПОСЛЕ ТРЯБВА ДАСИ ЛУД ДА НАПРАВИШ ИНВЕСТИЦИЯ ЗА НОВ АВТОМОБИЛ ПЪРВИТЕ 5 ГОДИНИ КАСКОТО Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЗА КУПЕ И ДВИГАТЕЛ И Е ВЪРХУ СТОЙНОСТА НА КОЛАТА ПО ФАКТУРА ОТ МАГАЗИНА НА ТИЯ ТЕСЛИ ЗА БАТЕРИИТЕ НЕ ЗНАМ КАКВА ГАРАНЦИЯ СЕ ПРАВИ КАЗАХ В НАЧАЛОТО ТЕЗИ АВТОМОБИЛИ ИЗЛИЗАТ ЗЛАТНИ И СА САМО ЗА МИЛИАРДЕРИ И СИ ИМ ОТИВАТ КОЛКО СА ПО БОГАТ ТОЛКОВА ПО ИКОНОМИСТ СТАВАШ..... НО ОЩЕ НЕ СА ИЗМИСЛИЛИ ДА СЕ ЖИВЕЕ ВЕЧНО КОЕТО СИ Е ПРОБЛЕМ

    Коментиран от #93

  • 92 Бавносвяткащия юстас

    1 1 Отговор
    Малко като се замислих, пък то толкова неща на батерии, защо. не и кола.. всичко ще стане на батерии, дори и,, хората,,...!
  • 93 Е браво де

    1 2 Отговор

    До коментар #91 от "браво бе":

    Света се напълни с милиардери според тебе, защото Тесла модел У се превръща в най-продавания автомобил в света, като съвсем скоро ще задмине по продажби народния автомобил Volkswagen golf.

    Коментиран от #94

  • 94 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #93 от "Е браво де":

    Тойота 10 млн., Фолксваген 10 млн.автомобила за година.Къде е Тесла с 1 млн.?

    Коментиран от #95

  • 95 Пак ли Таково животно нема?

    3 2 Отговор

    До коментар #94 от "Гост":

    Казваш няма Volkswagen golf, няма Toyota corolla, въобще няма никакви модели и има само марки!


    Тези един милион не са Тесла марката, а са модел У един от моделите на Тесла, на средна цена 70 000 евро. Сещаш ли се някой друг МОДЕЛ на такава цена, да се продава в такива количества?

    Препоръчвам ти преди да ми отговориш да потърсиш в любимата ти Уикипедия каква е разликата между марка и модел, преди отново да повториш, че е едно и също!


    А като започнеш да правиш разлика между марка и модел, може и да разбереш какво ще ти кажа в следващото изречение.

    Догодина само два от моделите на Tesla ще се продават повече от марки като Mercedes, BMW и Audi, въпреки, че средната им продажна цена е по висока от тази на трите марки.
  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Кирпича

    0 2 Отговор
    Стига с тези електрокари , само Jeep.
  • 98 ле ле

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "шегичка":

    А у нас идват коли втора ръка на 20години от Германия с 150 000 километраж...Все едно почти не карана..В обявите в сайтове пише примерно 200 000 км..уж.реални и др.простотии..
  • 99 Ламбо

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Адам Хилтън":

    Като се има впредвид че един кмплект батерии струва колкото колата , направи си сметка ........
  • 100 карача

    2 0 Отговор

    До коментар #77 от "Пак вадиш думите от контекста":

    Още ли неможеш да разбереш,че статията е поръчкова и не е на реална основа.Стига се захласвахте в тънките
    сметки.Подхвърлиха ти,че гумите не са гаранционни и смяната им струва пари,накладките също, чистачките също,аз ще те подсетя,че в тая кола има лагери.За тези километри са сменяни няколко пъти,модулите за управление и охлаждане също, а това е време....... просто реално няма как тази кола да се е движела постоянно.
    Колкото и математика да ми набутваш на тоя етап електричка не ми върши работа. Самата дума -автомобил предполага ,че това е средство за свободно автомно придвижване НАВСЯКЪДЕ. Разправяй ги тия икономии на някой горски, хижар,или дървосекач.Дано ме разбра? В града и едно колело ми върши работа.
  • 101 баба ти от Пловдив

    0 0 Отговор
    ясно защо избяга мъск от германия! Не могли да откраднат на Николай Тесла истината, изгорели го " банките" и не успяли, като този мо.........к