64 28350

Стари коли, които могат да изкарат милион километра

  • автомобилът на старо-
  • надеждни автомобили
Стари коли, които могат да изкарат милион километра - 1

Американският сайт CarBuzz състави рейтинг на най-надеждните автомобили в историята, способни да изминат 500 000 или дори милион километра без сериозни неизправности. Много от тях все още се продават и у нас, а какви екземпляри се предлагат в България можете да откриете в най-големия сайт за автомобили mobile.bg. Ето и кои са тези стари коли, които могат да изкарат милион километра.

Toyota Camry XV10

Стари коли, които могат да изкарат милион километра

Всички Toyota Camry са много надеждни автомобили, но моделът XV10 се откроява особено. Ако сменяте маслото своевременно, седанът лесно преодолява 500 хиляди км без сериозни неизправности.

Honda Accord CB (1989-1993)

Стари коли, които могат да изкарат милион километра

Четвъртото поколение Honda Accord е много непретенциозна кола. Някои екземпляри на седана издържат 1.5-1.6 милиона км без основен ремонт. Основното нещо е да се избягват модели с управляеми задни колела, тъй като тази технология не е много успешна.

Стари Volvo със задно задвижване (1966-1993)

Стари коли, които могат да изкарат милион километра

Седаните и комбитата Volvo 140 и 240 са пример за скандинавско качество. Има много случаи на пробег от 1 млн. км и повече, а една от колите е изминала дори 2.6 млн. км. В допълнение, спортният автомобил Volvo P1800, който влезе в Книгата на рекордите на Гинес с рекорден пробег, се отличава със завидна издръжливост - от 1966 г. той е изминал 5.15 милиона км без подмяна на основните агрегати.

Volkswagen Beetle (1950-1979)

Стари коли, които могат да изкарат милион километра

Легендарният Volkswagen Beetle се отличава с много прост дизайн с двигател с въздушно охлаждане и торсионно окачване. Освен това немското качество на изработка е много високо в онези години и затова тези автомобили са издръжливи и по принцип безпроблемни. И в случай на неизправност, ремонтът на VW Beetle е евтин.

Mercedes-Benz W123 (1976-1986)

Стари коли, които могат да изкарат милион километра

Издръжливостта на Mercedes-Benz W123 стана наистина легендарна, смята се за най-надеждния модел на марката. За автомобил (както бензинова, така и дизелов) пробегът от 700-800 хиляди км е често срещано явление. Е, един таксиметров шофьор от Гърция кара такъв Mercedes 240D W123 вече 4.5 милиона км.

Jeep Cherokee XJ (1987-2001)

Стари коли, които могат да изкарат милион километра

По ирония на съдбата Jeep Cherokee XJ е единственият всъдеход в списъка. Появява се през 1984 г., но три години по-късно получава много надежден 4-литров бензинов шестак с издръжлива система за впръскване на гориво.

Toyota Sprinter (1989-1997)

Стари коли, които могат да изкарат милион километра

Toyota Sprinter е по-скъпа версия на масовата Corolla, а на американския пазар се произвежда съвместно с General Motors под името Geo Prizm. Фабриките са въвели засилен контрол на качеството, така че тези бюджетни автомобили са много добре сглобени и като правило безпроблемни. Между другото, сега американският завод на Toyota е закупен от Илон Мъск и там се сглобяват електрически автомобили Tesla.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 42 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 м777

    46 71 Отговор
    Много полезна информация за руснаците. Това ги чака.

    Коментиран от #13

  • 2 Зайко Байко многознайко

    49 4 Отговор
    1990 внесох 12 бр. от Мюнхен , знам със сигурност , че две от "Кошниците" са в гр Кърджали, така им казваме вървят още W123 240D.

    Коментиран от #28

  • 3 Киа Хюндай

    55 16 Отговор
    Хвали старо,купувай-ново.

    Коментиран от #18

  • 4 Иво

    34 21 Отговор
    Има и други модели които могат да изминат астрономически пробег.Аз обаче не мога да карам една кола повече от 50-70000км защото ми омръзва и когато се спра на някой модел най важното е да ми допадне като оборудване и дизайн а след 3-4 години вече се оглеждам за следващ.

  • 5 От you тубата

    23 12 Отговор
    Може да ви прозвучи нереално,но в една американска класация KIA изпреварва по продажби TOYOTA.

    Коментиран от #8, #17, #21, #36

  • 6 Кому е нужно това

    22 51 Отговор
    Времената дето земаш кола за цел живот отминаха...тва е като да земеш лямпов тебевизор и да зяпош цел живот на него без значение че технологийте се развиват мега бързо

    Коментиран от #7, #11

  • 7 м777

    26 61 Отговор

    До коментар #6 от "Кому е нужно това":

    Нужно е на руснаците. Който каквото купил - купил. От тук нататък - до живот.
  • 8 Много

    21 1 Отговор

    До коментар #5 от "От you тубата":

    е просто,важното е кой поръчва и плаща за класацията,реалността няма значение.
  • 9 Така

    27 57 Отговор
    Силно деформирана информация за неща далеко във времето.
    Забравят се проблемите на тези ретроколи.Нищо по-добро няма от новите с редица изключения.
    А МБ123 харчещите 16л в града, бенз. мотори късаха верига(обтегач) на 100х.и куп други проблеми ,но беше най-добрия автомобил тогава. А Волво имаше редица(много) инженерни недомислици.Имаха и значителни проблеми с корозията.
    И Москвич ще изкара 2 млн. с безброй ремонти всякакви.
    Тези легенди за добрите стари коли са пълна заблуда.
    Ама младите вярват на скалъпени статии.
    Да не говорим за отчайващата съветска автотехника.

    123

    Коментиран от #19

  • 10 Васил

    74 7 Отговор
    Колите преди 2000 година с лекота минавах 500к а сега новите минава гаранцията и се скапват едвам докретват до 200К. Усетиха се автомобилните гиганти че ако колите им изкарват голям ресурс няма какво да произвеждат.

    Коментиран от #29, #32, #35

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Преминаващ оттук

    57 21 Отговор

    До коментар #1 от "м777":

    Това ги чака, ама другият път. Там такива коли се движат по градовете им особено в източна Русия, че българина само може да си мечтае. Не ги подценявай руснаците. Щом могат от другия край на Русия да отидат в Гърция и Турция на почивка само си помисли.

    Коментиран от #14, #34

  • 14 м777

    17 34 Отговор

    До коментар #13 от "Преминаващ оттук":

    Почти няма руснаци на почивка в Гърция и Турция. За Италия и Испания да не говорим.
    Всички са в Сочи. Виж Flightradar24 за полетите и ще ти светне.

  • 15 Адам Хилтън

    40 2 Отговор
    Баш Фолксваген Костенурка не може да навърти 1 милион - единствената която знам че е навъртяла толкова е на Алберт Клаус. Само дето той призна че е сменил 7 двигателя и 3 скоростни кутии, така че не е съвсем. С изключение на Костенурката обаче, тия приказки че старите автомобили имали нужда от "прекалено много ремонти" е лицемерие - точно Тойотите и Волвотата навъртат най-много километри, именно защото имат нужда от най-малко ремонти. Тия автомобилни "мъдрости" ще ги разправяте на автомеханика си, дето му раздавате хилядарки за дреболии ежегодно - и то с автомобили по-нови от 10 години. Рекорда на Гинес за най-голям пробег се държи от Волво 1800с от 1966-та година - Ърв Гордън казва че го е карал толкова именно защото не е имал постоянни ремонти. Просто си е сменял маслата и водил подръжка - нещо което много българи мислят че не е нужно, и затова им се налагат постоянни ремонти и със стара и с нова кола.
  • 16 Антон

    51 4 Отговор
    В България вероятно 50-60% от новия внос е на поне 500-600 хил.км , а има и много милионници. Нищо че на дисплейчвтоцпише 180 хил.км.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Кючек 1

    28 0 Отговор

    До коментар #3 от "Киа Хюндай":

    Това не важи за сегашните нови коптори:Скъпи и с една камара тегоби след себе си:Мерси!
  • 19 Никси

    21 6 Отговор

    До коментар #9 от "Така":

    НЕ МОГА ДА СЕ СЪГЛАСЯ С ТАЗИ ИНФОРМАЦИЯ КОЯТО ДАВАШ НА ЦЯЛАТА АУДИТОРИЯ , ОСТАВИ ГИ ДЕЦАТА ТЕ ЖИВЕЯТ В ДРУГ СВЯТ , АКО НЯМА ШЕ НУЖДА ОТ РЕТРО СЪБОРИ , РЕТРО ПАРАДИ , РЕТРО МУЗЕИ , ТО НЯМАШЕ ДА ИМА СМИСЪЛ ОТ ТЕЗИ СТАРИ НО ЛАЧЕНИ КОЛИ , НА ЖИГУЛАТА ТИ СЕ Е КЪСАШЕ ВЕРИГАТА ОСОБЕНО КАТО СЕ ОРОНИ ЗЪБНОТО КОЛЕЛО НА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИЯ ВАЛ , ДАЖЕ СЕ ИЗНОСВА ОПТЕГАЧА И УСПОКОИТЕЛЯ, ВЗЕМИ СЕ РАЗХОДИ ПО ТЕЗИ ДЕСТИНАЦИИ ДЕТО ПИСАХ ПО ГОРЕ И ВИЖ ЗА КАКВО ИДЕ ДУМА , СЪБОРИ СЕ ПРАВЯТ ПО ЦЯЛАТА СТРАНА , ХОРАТА СИ ГИ РЕСТАВРИРАТ , ДОРАБОТВАТ И СИ ГИ ГЛЕЗЯТ ДЕТО СЕ ВИКА , ДА НЕ ТИ ГОВОРЯ ЗА РАЗНИ ПЕТРОЛНИ ШЕЙХОВЕ , ДУБАЙ И , АРАБИ ДЕТО ИМАТ СКЪПО СТРУВАЩИ ЕКЗЕМПЛЯРИ ВСЯКЪКВИ ОТ РОДА НА РЕТРОТО ДОРИ И РЕТРО СОЦ МУЗЕЯ ВЪВ ВАРНА С ЦЕЦО , СПРАВКА Ю-ТУБ КАНАЛА , ТИ МОЖЕ ДА МИСЛИШ ПО СЪВСЕМ ДРУГ НАЧИН , НО ЧИЧО ИСКРЕН , ШЕВ АНГЕЛОВ И ОЩЕ ЗНАЙНИ И НЕЗНАЙНИ ХОРА , В ТОВА ЧИСЛО И АЗ , КОИТО УВАЖАВАМЕ АВТОМОБИЛИТЕ С СТИЛ И КАЧЕСТВО , ДАЖЕ ЕДНО ВРЕМЕ ХОРАТА КОИТО РАБОТЕХА В СО-МАТ,,А И РАЗНИ ДИПЛОМАТИ , СИ КУПУВАХА НЯКОЙ ОТ ТЕЗИ ЕКЗЕМПЛЯРИ , ОПЕЛ РЕКОРД , ОПЕЛ МАНТА ФОРД ГРАНАДА , ПОНТЯК , ЛАНЧА ДЕЛТА ИНТЕГРАЛЕ, НЯКОИ МЕРЦЕДЕСИ , СТАРИТЕ СИТРОЕНИ ДЕТО ИМ СЕ ВДИГАШЕ ЗАДНИЦАТА , ВЕ ЕМ ВЕ ТА И ТЕМ.ПОДОБНИ НЕЩА , ХОРАТА КОИТО ХАРЕСВАТ ТЕЗИ НЕЩА И ПРОСТО СЪМ ИМ НА СЪРЦЕТО , ПРОСТО НЕМОЖЕШ ДА ГИ ОТДАЛЕЧИШ ОТ ТОВА НЕЩО ПО НИКАКЪВ ПРЕДЛОГ !!!.
  • 20 КАНАРА ПЛОВДИВЪ

    12 4 Отговор
    АЗ ИМАМ РЕНО ЛАГУНА КОМБИ 2004Г. ТАКСИ НА 1 000 000. КИЛОМЕТРА! БЕЗ ДА СЪМ СВАЛЯЛ КАПАКА НА ДВИГАТЕЛЯ И ДРУГИ НЕЩА ИМА ОРИГИНАЛНИ.
  • 21 Луд

    7 21 Отговор

    До коментар #5 от "От you тубата":

    То kia е сто пъти повече кола от toyota
  • 22 Браво..!

    6 2 Отговор
    Ама как ги нареди, без грешка, стари и здрави,, ветерани,,.... с удоволствие, човек да ги подкара..!
  • 23 Гражданин

    6 2 Отговор
    Аз съм бил собственик на не по малко от 35 леки коли.Привърженик съм на немските коли и повечето им модели са супер.Имал съм Голф 1,Голф 1 междинка , Голф 2 ,Голф 6 и Голф 7.При 7 серия германците са развалили колата с ДПФ а.Той е консуматив и след 120 000 км почва да създава проблеми.Мога да сравня Голф 7 с Ауди А4 и двете 2014 г Аудито ми е на 240 000 км нямам проблеми с ДПФ а и аудито е в пъти по качествено от голфа
  • 24 Ловеч

    5 2 Отговор
    Алеко пробва о 100000
    Ама изгни а двигателя беше перфектен

  • 25 Класика

    21 6 Отговор
    Отдавна съм казал!!!!!!! Колите отдавна са измислени!!!!!!! Днешните са някакви капсули за наблюдение и подслушване и са . N : 1 скрап с безмислена електроника и непотребни чипове!!!! А Фолксваген Костенурка отдавна е понятието и синоним за възприятието и обозначението на думата автомобил! Напълно съгласен съм с статията!!! А за Лада Нива важи само един закон и едно правило :- " Съвършенството не търпи промяна"!!!!! Точка и край! Амин....

    Коментиран от #37

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 ПоТаТо КарТоФа

    6 16 Отговор
    А бе, майна, какво показваш тези мумии и ги хвалиш :D Ти знаеш ли колко по-ефикасни и сложни са модерните двигатели? С каруца мога да измина 10 милиона км, няма да сменя дъските и окачването, само гуми ще сменям... Какви глупости пишеш? Ти имаш ли представа колко агрегата захранва модерният двигател и колко екстри ползваш в купето на модерен автомобил... Сравняваш тези консерви и варели с VW Passat примерно... Да не говорим за Е класа...

    Коментиран от #46, #47

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Пичонка

    7 4 Отговор

    До коментар #10 от "Васил":

    Ти сигурен ли си в това което пишеш? Покажи ми нов внос който да не е на 300-400 хил км? Днешните коли се карат 2 пъти повече. Просто имат по-сложна конструкция за да изкарват ефикасност - 150 коня дизел вместо умрелите 60 коня на голф 2 от 1980г... Защо е правиш на "дръж ми шапката"?
  • 30 Хаха

    6 8 Отговор
    Търся кола за 1000 лева, че бойкоб ни обрасдпс
  • 31 Хитран

    6 2 Отговор
    Нисан мотор 2.5 обикновен атмосферен бензин , идеален за газово използван в Америка и Канада до 2020 г. , в Европа само до 2007 г.
  • 32 Сантиментален гъзар

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "Васил":

    Кои коли минаваха с лекота 500 000 беее ,държачо на шапки.
  • 33 Хубавите стари коли?? Имам 200 Е 124

    8 1 Отговор
    1994 г ! Обикалям моргите за части!! Който има пари си копува нова кола!! Че някой си поддържал старата, кола и тя, била на500 000км,това са изключения, останалите са в моргите! Ламарина та гние, инсталацията се рони като солети!?Ако сие държиш като експонат е друга работа!!
  • 34 Някой

    5 2 Отговор

    До коментар #13 от "Преминаващ оттук":

    Май не схвана смисъла.
    Руснаците може и да карат коли в оня край на Азия, но пак някой друг трябва да ги е произвел.
    Претенции за космическа държава, а не е кадърен кола да направи

    Коментиран от #40

  • 35 Например

    3 1 Отговор

    До коментар #10 от "Васил":

    Само да вметна за т.нар. “Боклуци” след 2000г.
    Имах Голф 5, 1.9TDI. 2006г. От магазина.
    За 8 годинки стана на 460 000.
    Преди 3 Г го продадох в прекрасно състояние на двигател, ходова част и интериор. От ламарините трябваше да се сменят праговете. Толкова!
    Проблеми съм имал само с бравата на багажника, направил съм веднъж профилактика на турбото, сменил съм радиатор на климатроник а поради намачкани ламели и съединител.
    Много постен ми се струва твоят коментар!
  • 36 Спиро

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "От you тубата":

    Най-вероятно е ставало въпрос за ръст на продажбите. В проценти спрямо същият период от миналата година.
    Няма как КИА да бият Тойота по продадени бройки:))
  • 37 Франко

    3 2 Отговор

    До коментар #25 от "Класика":

    Колко ниви има по пътищата, Класик? Те всички отдавна са по нивите.
    Не познавам нито един собственик на Лада нива.
    Това “съвършенство” отдавна е доказало че за нищо не става.
    Било е кола на годината като Фиат 123/124 като италиански автомобил.
    Понеже руснаците не могат кола да направят, измислят някоя тъпа фраза, от която всеки почва дъвка да си прави.
    Ти примерно, каква кола караш???
  • 38 ДЪРТ

    4 0 Отговор
    има и други марки и модели за който имам наблюдение и след като лично съм карал повече от 400хил. първата е пасат комби 1,8 /надлъжен двигател карбуратор/ модел 1988 сдобил се 90 г от Утрех и се кара още в самоков и мерцедес 300д 91г. мисля ,че се тараляска още из велинградско карал по 3-4 години продал омръзнали не съм се женил за кола сменил съм 4 жени за коли и джипове вече няма спомен на 69 лазарника съм тук има коли които са минали от посочените по горе и са пълни курници в това число и черокито с 4,0 бензин с по два клапана на цилиндър класика но автоматик с 4 скорости на аутобана се бори сам със себе си!коя скорост да вкара!!!
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Симо

    3 4 Отговор
    Взимаш един запазен бензинов Мерцедес от С-класа и нагоре ,и повече за кола няма да мислиш
  • 42 Валентин

    0 1 Отговор
    Защо липсва бмв
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Ал Тъпоне

    0 2 Отговор
    Я вземи, че я засили срещу някой циментов стълб със всичка сила да видим колко километра ще изкара!
  • 46 Я ОДИ СЕ ЗАСТРЕЛЯЙ НЯКЪДЕ С ТЕЯ ЛЪЖИ

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "ПоТаТо КарТоФа":

    ПРОМИТ ТИ Е МОЗЪКА НА ТЕБЕ АМА ЯКО.
  • 47 Никси

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "ПоТаТо КарТоФа":

    И ТЕБЕ НЕ ТЕ СЛУША ГЛАВАТА МАЙ , КАКВИ НОВИ ДВИГАТЕЛИ МИ ПИШЕШ КАТО СА БЪКАНИ С КИТАЙСКА ЕЛЕКТРОНИКА И СЛАБИ НА КУБАТУРА И НАДУТИ СОФТУЕРНО И ТУРБИНИРАНИ НИ , 0,9 КУБИКА ЗА ДЖИП ТОВА МОТОР ЛИ Е СПОРЕД ТЕБЕ ИЛИ 1,4ТСИ НА ТИГУАН , ТЕЗИ МУМЙИ КАКТО ГИ ОПИСВАШ НИКОЙ НЕ Е ТРЪГНАЛ ДА ГИ КАРА ВСЕКИ ДЕН , ЗА РАБОТА , ДА ВОЗИШ ДЕЦАТА НА ДЕТЦКАТА ГРАДИНА ИЛИ НА УЧИЛИЩЕ ИЛИ НА ПОЧИВКА СЪС СЕМЕЙСТВОТО , КАК МИСЛИШ ЕДИН КАДИЛАК ДЕВЙЛ ОТ 64 ГОДИНА ИЛИ ЕДИН БУИК ЦЕЛИТЕ В ХРОМИРАНИ ЛАЙСНИ И НИКЕЛИ И ИТЕРИОРА ВСЕ ЕДНО ВЪТРЕ Е ИЗЛЕЗНАЛА КОЛАТА ОТ ЗАВОДА ТОКУ ЩО ДА СЕ ТЪРКАЛЯ ПО НАЩЕ ПЪТИЩА ВСЕКИ БОЖИ ДЕН НАПРИМЕР , ТЕЗИ РЕТРОКЛАСИКИ СИ СЕ ПРАВЕХА ЕДНО ВРЕМЕ ВСЯКА В СВОЯТА ДЪРЖАВА , ЗА ТОВА ВСЕКИ ГЛЕДА ДА НАПРАВИ ПО ЗДРАВОТО И ПО БЕЗПРОБЛЕМНО , СЕГАШНОТО АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ Е ПЪЛЕН АД , ЗАЩОТО СИ ПРОДАДОХА НА ДРУГИ ЗАВОДИ ЧО СВЕТА ПРОЙЗВОДСТВОТО, И ОТАМ НА СЕТНЕ ИДВА ПОВЕЧЕ КОЛИЧЕСТВОТО НО НЕ И КАЧЕСТВОТО , ПОЗНАВАМ ЕДИН ЧОВЕК КОЙТО НАМИРА ВСЯКЪКВИ КЛАСИЧЕСКИ КОЛИ ИЗКУПУВА ГИ И ГИ КАРА В ГЕРМАНИЯ НА КОЛЕКЦИОНЕР , ПЛАЩАТ МУ ГИ И ТОЙ СИ КУПУВА СРАВНИТЕЛНО ПО НОВИ КОЛИ НО ТОЙ ГИ ПОДБИРА , И ТОЙ НЕ СЕ ХВЪРЛЯ НА СТРОШЛЯЦИ , ДОКАРВА ГИ ЧОВЕКА И СИ ГИ ПРОДАВА , ПРОСТО БИЗНЕС , НА РЕТРО СЪБОРИТЕ И ТАМ СЕ ВЪРТИ БИЗНЕС МЕЖДУ ТЯХ , ЗАЩОТО ЗНАЯТ ЧЕ ТЕЗИ КОЛИ ОТИВАТ НА АУКЦИОН , НА ТРЪГ , НА КОЛЕКЦИОНЕР , ЗА СВАДБИ ДА ВОЗИШ ИЛИ БАЛОВЕ И НАЙ ВАЖНОТО ЧЕ ТЕ С ВСЕКИ ИЗМИНАЛ ДЕН ИЛИ ГОДИНА ЦЕНАТА ЩЕ ИМ РАСТЕ МНОГО КРАТНО НА ГОРЕ , СЪГЛАСЕН СЪМ ДА ИМА НОВИ АВТОМОБИЛИ , АВТОБУСИ ВСЯКЪКВИ ВОЗИЛА

    Коментиран от #48

  • 48 Никси

    2 0 Отговор

    До коментар #47 от "Никси":

    ДА ДОБАВЯ , И ВСЯКЪКВИ ВОЗИЛА НО ТЕ ДА ИМАТ ПОВЕЧЕ КАЧЕСТВО И ЗДРАВИНА , ТИРОВЕТЕ ДА БЛЪСКАТ ЗА ДА ВЪРВИ БИЗНЕСА И ИКОНОМИКАТА , И НАРОДА ДА МОЖЕ СПОКОЙНО И КОМФОРНО ДА СЕ ВОЗИ В АВТОБУСИ , ТАКСИТА , ВЛАКОВЕ САМОЛЕТИ И ТЕЗИ РАЗНИ НЕЩА КОИТО НЕ СЪМ ИЗБРОЙЛ , ДАЖЕ НА ЗАПАД.В ЧЕХИЯ НАПРИМЕР ПРАВЯТ РЕТРО СЪБОРИ С КАМЬОНИ , АВТОБУСИ И ЛЕКИ АВТОМОБИЛИ И МОТОЦИКЛЕТИ И МОТОПЕДИ ,.ХОРАТА ДА СИ СПОМНЯТ ЗА МИНАЛИ ГОДИНИ КАКВО СЕ Е ПРАВИЛО И ДА ИМ ОСТАНЕ В ИСТОРИЯТА ТОВА В ДУШАТА И НА СЪРЦЕТО , САМО ТУКА СЕ ПЛЮВА И СЕ НАГРУБЯВАТ ТЕЗИ НЕЩА.,.ЗАЩОТО ОТ РАЗНИ ПРОДАЖНИ ПОЛИТИЦИ ЗАГЪРБИХМЕ СИ НАЩА ИСТОРИЯ И ТРАДЙЦЙИ , ЗАЩО ЛИ ? ОТГОВОРИ СИ САМ!!!.

    Коментиран от #49

  • 49 е стига де

    0 1 Отговор

    До коментар #48 от "Никси":

    много си досаден

    Коментиран от #50

  • 50 Никси

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "е стига де":

    ТУК ДОСАДНОСТ НЯМА , ТОВА Е САМАТА ИСТИНА МИСЛЕТЕ С ГОРНИТЕ ГЛАВИ КАТО ХОДИТЕ В ШОУРУМА КАКВО ТРЯБВА ДА СИ ПОДБЕРЕТЕ НАЙ НАДЕЖНОТО ЗА ВАЗ , ЗАЩОТО СПЕСТЯВА ГЛАВОБОЛИЯ !!!.