Отидете към основна версия

3 944 6

Запознайте се с най-новия Nissan Patrol

  • nissan-
  • patrol

Седмото поколение на модела беше представено в Абу Даби

Подобно на своя предшественик (който се произвеждаше в продължение на 14 години), новата седма генерация на Nissan Patrol остава по-достъпен събрат на Infiniti QX80. Новият модел ще продължи да се продава под името Nissan Armada на северноамериканския пазар.

Новият Nissan Patrol е подобен на Infiniti QX80 от 2025 година. Има класически двуобемен силует с висок преден капак и дебели триъгълни задни колони на покрива. Широката решетка обаче е различна, дръжките на вратите са конвенционални (а не прибиращи се), а фаровете и задните светлини са монтирани вертикално.

Новата платформа увеличава твърдостта на тялото с 25%. Също така в някои страни ще се предлага офроуд версия със скосени брони, които предлагат по-доббри йгли на атака, както и допълнителна защита на дъното и гуми с по-висок профил.

Интериорът на Nissan Patrol 2025 също е значително подобрен. На предния панел са монтирани два 14.3-инчови дисплея - виртуален инструментален панел и сензорен мултимедиен дисплей. Отделен 9-инчов сензорен екран заменя превключвателите за управление на климатика, като има и нова проекция на предното стъкло.

Всъдеходът излиза на пазара във версии със 7 и 8 места. Предните седалки вече могат да се оборудват не само с електрическо задвижване, отопление и вентилация, но и с функция за масаж. Другите опции включват монитори за пътниците отзад, аудио система с 12 високоговорителя, камери за кръгов обзор с офроуд режим и системата за полуавтономно шофиране ProPilot.

5.6-литровият V8 двигател е заменен от по-икономичен 3.5-литров V6 мотор с двойно турбо, който развива мощност от 425 к.с. и 700 Нм максимален въртящ момент. Предлага се и 3.8-литров атмосферен двигател с 316 к.с. Нова 9-степенна автоматична скоростна кутия работи в тандем с двигателите.

Всъдеходът може да тегли 3.8-тонно ремарке. Разбира се, задвижването на четирите колела с редуктор е запазено, но електронното блокиране на задния диференциал е новост. Има и въздушно окачване с променлив (190-244 мм) клиренс и 6 режима за различни видове офроуд.

Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 21 гласа.

Свързани новини