Stellantis признава, че маркетинговите предизвикателства са допринесли за спада на продажбите на марката Maserati. Въпреки че разполага с правилните продукти и технологии, Maserati се бори да привлече достатъчно клиенти.
Карлос Таварес, главен изпълнителен директор на Stellantis, подчерта значението на ефективните маркетингови стратегии и достигането до потенциалните клиенти с правилните послания. Въпреки че компанията е постигнала значителен напредък в подобряването на качеството на продуктите, тя трябва да се съсредоточи върху маркетинговите усилия, за да стимулира продажбите.
Въпреки предишните опасения относно бъдещето на Maserati, Stellantis потвърди ангажимента си към марката през 2021 г. Компанията обяви плановете си да инвестира във всички 14 свои марки през следващите 10 години. Това означава, че изпитващите затруднения марки като Lancia и DS Automobiles все още имат време да променят ситуацията.
Maserati работи за съживяване на своята гама и за увеличаване на продажбите. Неотдавнашното пускане на GranCabrio Folgore, изцяло електрически модел, е стъпка в правилната посока. Компанията също така има планове да представи MC20 Folgore през 2025 г. и голям електрически SUV през 2027 г.