18 Септември, 2024 11:45 961 10

Лош маркетинг е причината за бавните продажби на Maserati

  • maserati-
  • stellantis-
  • продажби-
  • маркетинг

Това става ясно от изявление на Карлос Тавареш

Лош маркетинг е причината за бавните продажби на Maserati - 1

Stellantis признава, че маркетинговите предизвикателства са допринесли за спада на продажбите на марката Maserati. Въпреки че разполага с правилните продукти и технологии, Maserati се бори да привлече достатъчно клиенти.

Карлос Таварес, главен изпълнителен директор на Stellantis, подчерта значението на ефективните маркетингови стратегии и достигането до потенциалните клиенти с правилните послания. Въпреки че компанията е постигнала значителен напредък в подобряването на качеството на продуктите, тя трябва да се съсредоточи върху маркетинговите усилия, за да стимулира продажбите.

Лош маркетинг е причината за бавните продажби на Maserati

Въпреки предишните опасения относно бъдещето на Maserati, Stellantis потвърди ангажимента си към марката през 2021 г. Компанията обяви плановете си да инвестира във всички 14 свои марки през следващите 10 години. Това означава, че изпитващите затруднения марки като Lancia и DS Automobiles все още имат време да променят ситуацията.

Maserati работи за съживяване на своята гама и за увеличаване на продажбите. Неотдавнашното пускане на GranCabrio Folgore, изцяло електрически модел, е стъпка в правилната посока. Компанията също така има планове да представи MC20 Folgore през 2025 г. и голям електрически SUV през 2027 г.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 МС12

    4 5 Отговор
    Като изчезне измислената държава, която им е изкопирала логото за герб, ще се оправят. Пежо, как се възстановиха?
  • 2 Лизинговити

    5 3 Отговор
    И застрахователни условия, са решаващи! При пълно автокаско , при всички лизинги, не се отчита амортизацията на автомобилите ! А те, автомобилите , се амортизират, за пет години!
  • 3 Вервайте ми!

    7 7 Отговор
    Не е от маркетинга, колата е лоша!
  • 4 Джуган

    5 3 Отговор
    Основният проблем е че първият собственик бързо разбира какъв боклук е купил, иска да се отърве от него, но желаещи да го купят няма, освен ако не намали безумно цената. Хората с пари не са глупаци.

    Коментиран от #7

  • 5 Ако намалят цените наполовин

    4 0 Отговор
    може да се намерят желаещи за покупка. Това като с новото строителство: за сглобяването на автомобила са вложени еди колко си пари, а накрая х20

    Коментиран от #6

  • 6 Пилот на Ферари

    5 2 Отговор

    До коментар #5 от "Ако намалят цените наполовин":

    И да го направят колкото един Голф ли ?
    Разположение на двигател
    V6
    Обем двигател
    2992 cc
    Ускорение
    3,6 сек.
    Макс. скорост
    316 км/ч
    Макс. мощност
    550 к.с.
    Задвижване
    AWD
  • 7 Пилот на Ферари

    7 3 Отговор

    До коментар #4 от "Джуган":

    Миришат ти краката брат . За тебе Голфче трета употреба на 20 години . Такова нещо не си и сънувал.

    Коментиран от #9

  • 8 Пилот на Ферари

    10 3 Отговор
    Колата е трепач , а разни оръфляци които на живо не са виждали такова нещо , могат само да си фантазират .
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Джуган

    0 0 Отговор
    Ха ха, цър.ву.лан.ко, аз имам най доброто и не ме е еня за италианските бангии които изглеждат добре на постерите, но са абсолютна тесла за собственика