Марката реши да започне да използва микрочипове от домакински уреди. По-специално, говорим за контролери, които отговарят за управлението на осветителното оборудване. Според резултатите от тестовете се оказа, че тези компоненти могат да заменят подобни части за автомобили. Освен това търсенето на тях не е толкова голямо, колкото на чипове за автомобилната индустрия.
Повечето от системите на автомобила, разбира се, работят чрез специализирани микросхеми, които са създадени специално за нуждите на индустрията. Такива елементи подлежат на задължително и отнемащо време сертифициране, тъй като работят в екстремни условия.
Но тези изисквания не се отнасят например за микросхеми, които се използват в осветлението на автомобилите. Въз основа на резултатите от тестовете експертите на Hyundai стигат до заключението, че микрочиповете от домакински уреди могат да заменят части за фаровете или за задните светлини.
Всички производители на автомобили трябва да измислят нови опции за сглобяване на своите автомобили. Но някои тръгнаха по друг път, съкращавайки оборудването на автомобилите. Например, преди дни стана известно, че Tesla реши да не инсталира допълнителен електронен блок за управление в кормилния механизъм в новите електрически автомобили за китайския пазар.