Volkswagen Group разработва собствен магазин за приложения за своите марки - Volkswagen, Audi, Porsche, Lamborghini и Bentley. Той ще разполага със собствена компютърна платформа и ще включва както специално разработени приложения, така и програми на трети страни, оптимизирани за автомобила.
Volkswagen Store ще предлага широка гама от приложения в различни категории: музика, време, видеоконференции, подкасти, игри, новини, паркиране, зареждане на електрически автомобили, интеграция на интелигентен дом и други. Що се отнася до добре познатите приложения, TikTok, Spotify и т.н.,те също ще бъдат достъпни. Всички те обаче ще бъдат оптимизирани да работят от екрана на мултимедийната система.
Първоначално магазинът ще бъде достъпен само за собственици на определени нови модели Audi в САЩ, Канада, Мексико и Европа, които ще получат тази функционалност това лято. По-късно ще бъде разширен и за други марки и автомобили, включително Porsche, Lamborghini и Bentley.
Съществуващите модели няма да могат да зареждат приложения от магазина по въздуха. За тях Volkswagen обещава скоро да покаже нов вариант за информация и развлечения с разширени функции, наречен One.Infotainment, работещ на операционната система Android Automotive. Магазинът за приложения на VW се прави и с помощта на Harman, който е дъщерно дружество на Samsung от 2017 г.