26 Февруари, 2023 13:15 8 832 14

Цялата ID гама на Volkswagen остава в историята

  • volkswagen-
  • id

Представители на германската компания (впрочем, както и на марките, които са част от нея) обявиха намерението си да се върнат към познатите названия при именуването на бъдещите електрически автомобили

Цялата ID гама на Volkswagen остава в историята - 1

През последните няколко години Volkswagen активно промотира линията електрически автомобили ID по целия свят. Въпреки това, скорошна промяна в ръководството ще накара този състав скоро да стане история.

И това е въпреки факта, че представители на Volkswagen многократно са декларирали намерението си да разширят гамата от електрически автомобили ID. В допълнение, компанията в момента работи върху актуализирането на автомобили, които вече са в производство.

Причината за такова решение е неуспешно наименование. Това означава, че новото ръководство признава, че сегашните имена на електрическите автомобили от подмарката ID не отговарят на идеите за развитие на германската компания, както и на възприемането им от потребителите.

Цялата ID гама на Volkswagen остава в историята

В същото време отделянето на електрически автомобили в отделна линия е подходът, използван от повечето производители. По-рано обаче Mercedes-Benz обяви, че използването на под-марката EQ е временно решение. И сега, Volkswagen ще предприеме същата стъпка.

Представители на германската компания (впрочем, както и на марките, които са част от нея) обявиха намерението си да се върнат към познатите названия при именуването на бъдещите електрически автомобили. Ето защо, например, Volkswagen планира да пусне електрически Golf, а не модела ID.2.

Цялата ID гама на Volkswagen остава в историята

Целият този подход има известен смисъл. Volkswagen не трябва да харчи допълнителни усилия и пари, за да рекламира нови модели от серията ID. Golf-ът е известен по целия свят. Следователно пускането на електрически хечбек ще привлече повече внимание от дебюта на ID.2.

Все още обаче не е известно кога Volkswagen ще се откаже от подбранда ID. Но се посочва, че Golf ще бъде първият електрически автомобил, който ще пробие нов път в развитието на електрическите автомобили на немската марка.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 21 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ха ха

    22 5 Отговор
    Абе, всичко е от името! Питайте у Давос. Деду Шори и деду Шваб ще го обяснят на потребителите. Те ще плеснат с ръце, ще се прегърнат и ще се втурнат към скъпите електрокари като към кашкавал от 60 лева...
  • 2 Факт

    24 11 Отговор
    ФВ и Германция са пътници
  • 3 Префалена марка

    27 6 Отговор
    скъпо, скъпо и прескъпо и по счупено от другите
  • 4 Така е

    28 10 Отговор
    Една проваляща се технология, не може да бъде спасена със смяна на имена и букви. Май почнаха да разбират, че фиаското на батерийните коли ще бъде много по-бързо от тракторните мпс-та. Някаква нервност се забелязва. Не ги иска населението.

    Коментиран от #9

  • 5 Да така е

    12 19 Отговор
    Искате или не - това ще да е. Както старите фенове на комунизма си милеят за онова време, така и вие със старите тровещи дизели ще си милеете. Защото сте със старо закоравяло неразвиващо се мислене, което само му дай са консумира и мрънка, защо така а не иначе.

    Коментиран от #6

  • 6 3-фазния

    8 7 Отговор

    До коментар #5 от "Да така е":

    Да, и като гледам дизела върви винаги с кофти настроение. Все едно всички са станали с г.за нагоре и вечно някой им изял закуската.
    Няма такова нещо като "електромобил" това са автомобили с двигатели от второ поколение.

  • 7 Перник

    14 3 Отговор
    Браво, крайно време беше да се върнат към Tdi, това е истината
  • 8 ФауВе VWe

    5 1 Отговор
    ФауВеелектрик
    VWelectricity
  • 9 МЪСК 💵

    8 14 Отговор

    До коментар #4 от "Така е":

    Мхм, не иска, да.
    Затова Model 3 беше най-продаваната кола в Европа 2022, пред бензиновия Голф. Никой не иска седанче, което мачка BMW M3 на писта, вярвай, да.

    Коментиран от #10, #11, #13

  • 10 Така е

    14 4 Отговор

    До коментар #9 от "МЪСК 💵":

    Какво ще късаш в Европа, младежо. Карал ли си в Европа. Знаеш ли тези пренаселени райони и градски и селски с постоянни ограничения и спънат трафик как се къса. Късат ти книжката и в затвора. А е факт, че малкото елкарите можеш да намериш най-вече в дясната лента между тировете на магистралите. Хайде по-сериозно с аргументи в полза на батерийни коли.
  • 11 факт

    8 1 Отговор

    До коментар #9 от "МЪСК 💵":

    Най-продавана е Пежо 208 неюо сис е объркал
  • 12 Оня

    5 6 Отговор
    Колите с батерии ще стават все по-масови за ужасТ на чаршафи и копейколюбци !
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Пасаториста

    5 1 Отговор
    До коментар 9 Мъск

    Мачка, мачка..... Какво мачка? Когато спечелят 24 часа на Льо Ман, тогава ще мачка. Може да са хубави електричките, но докато не започнат да се зареждат за 15/20минути, не ми ги хвали. Още повече в България. Може би след десетина години, кой знае....