Водородните двигатели с вътрешно горене вече започват да се използват комерсиално в Европа и именно за тях Cummins разработи специален турбокомпресор, наречен CCS H2 ICE.
Според Cummins , това е турбокомпресор с променлива геометрия, проектиран да „отговаря на уникалните изисквания на водородните двигатели“. Всички подробности не са разкрити, въпреки че компанията казва, че турбото има уникален аеродинамичен дизайн, който е най-подходящ за водород, който има по-ниска плътност в сравнение с бензина или дизела.
Страничен продукт от изгарянето на водород е водата и тъй като е турбокомпресор, той се захранва от изпускателната система на двигателя. Така турбината е проектирана да работи и с вода, както по отношение на генерирането на електроенергия, така и по отношение на издръжливостта.
В Европа водородните двигатели с вътрешно горене имат статут на такива с нулеви емисии, така че тези двигатели отговарят на строгите стандарти за емисии Euro VII.
Засега водородният двигател с турбокомпресор се използва само в търговски превозни средства. Но с компании като Ferrari, които патентоват дизайни на водородни двигатели, може да е само въпрос на време преди да видим големи турбокомпресори, ускоряващи мощни водородни суперколи.