Новини

Уличиха Mercedes-Benz в занижаване на разхода на гориво

Публикувана: 3 Октомври, 2014 08:58 Обновена: 3 Октомври, 2014 09:02
26 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 16324
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Федералната агенция за опазване на околната среда на САЩ (EPA) откри грешки в данните за разхода на гориво за някои модификации на C-Klasse, обявени от Mercedes-Benz. Проверката на версията C300 4Matic от 2013-2014 г., която има сертификат за "Автомобил с почти нулеви вредни емисии", е установила, че колата харчи повече от декларираните показатели.

Проведените тестове показват, че автомобилът изминава с миля по-малко с един галон, отколкото твърдят от Daimler. Агенцията е определила актуализирани стойности за разхода от 19 мили/галон (12.3 л/100 км) в градски условия, 28 мили/галон (8.4 л/100 км) на магистрала и 22 мили/галон (10.7 л/100 км) в смесен цикъл.

Представител на щатското поделение на Mercedes-Benz е потвърдил изводите на EPA, но е подчертал, че занижен разход е установен при едва един от над 70-те модела в американската гама на марката. Според EPA компанията е подценила въздействието на въздушното съпротивление и търкането на гумите в тестовете си.

Преди време Федералната агенция за опазване на околната среда откри грешки в данните за разхода на 13 модела на Hyundai и Kia. Неточности бяха установени и в каталога на Ford.

Друго изследване, проведено в Европа от неправителствената организация Международен съвет за чист транспорт (ICCT), установи сериозни несъответствия между реалния и обявения от някои производители разход на гориво. Според ICCT BMW занижава тези данни средно с 30%, Audi - с 28%, а Mercedes-Benz - с 26%. Продукцията на Toyota пък харчи с 15% повече от заявеното на хартия, а тази на PSA Peugeot-Citroen и Renault - с 16%.

 

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Монго
1 Отговор
А, добър ден сняг щото пък не важи сигурно и за другите автопроизводители...

Оценка:
-3 +9

Shmeker
2 Отговор
И БМВ-то ми и VW-то ми дават разходи близки до каталожните. Но са стари модели. За тия новите не знам

Коментиран от #12


Оценка:
-6 +3

Дошо
3 Отговор
Така е всеки знае, че швабите са измамници.Харчи 11/100 пък е автомобил с почти нулеви вредни емисии - това швабите са най-безочливото племе на света.
И едно е да са писали, че харчи 9 а в действителност 12 друго е да са писали 4/100 а в действителност да е 4.6.Та м/у 30% на швабите и 15% на японците разликата не е двойна ами пъти.

Оценка:
-6 +6

Shmeker
4 Отговор
Ехее то мойта баварка харчи на дълго с 90 км/ч 6.7л, хем е модел от миналия век, тва гори доста повече явно

Оценка:
-5 +2

AMG
5 Отговор
хахахаха американците говорят за вредни емисии :D а като правят тия 9 литрови V8-ци по 150 коня?

Коментиран от #7


Оценка:
-5 +5

nikito_blend
6 Отговор
Положението е малко като при допинга. Всички взимат ама въпроса е да не те хванат. Е, Мерцедес ги хванаха.

Оценка:
-3 +5

Shmeker
7 Отговор

До коментар #5 от "AMG":


да ве с тия дефорсаци дето горят 22 на сто на дълго кво се сравняват с европейските модели не знам

Оценка:
-3 +5

Julio
8 Отговор
Ако при американският стандарт дават такива разлики значи при европейският е още по-страшно. Щатските стандарти са доста по-близо до действителността от европейските...
А иначе еко-нормите превърнаха тази част от техническите данни на дадена кола в най-голямата измама...

Оценка:
-2 +3

коко
9 Отговор
Всички лъжат, но тойота най-малко

Оценка:
-2 +6

Colossus
10 Отговор
Всички лъжат,но Bmw най-много,което едва ли изненадва някой де

Оценка:
-3 +8

Курти Куртев
11 Отговор
Вярно, че всички производители на автомобили лъжат за разхода, но на Мурджо и Тотка им е простено - те поне коли правят..........

Оценка:
-2 +0

Мони НСА
12 Отговор

До коментар #2 от "Shmeker":


наи вече пасата нали ?хаха или си мазохист или си олучил на единственият здрав VW в света.

Коментиран от #15


Оценка:
-1 +0

Николай Николов
13 Отговор
Че те всички производители лъжат с разхода,имаше една статия която четох тази година че на тестовете използват специален тип гуми и когато си купиш колата тя е с други гуми и разхода излиза с литър повече!

Оценка:
-1 +4

Пасат
14 Отговор
Имам пасат 7ца 2,литра дизел 140к.с.. По каталог го дават 3,7. Обикновенно с 90-100 кмч. ми дава 4,6-4,7. Случвало ми се е да падна до 3,9 за същия този маршрут (40 км.) НО ако шофирам с 60-70 кмч и то доста пресметливо. т.е. правят едни идеални условия на които да изкарат възможно най-ниски цифри които впоследствие маркетинга да раздуе :)

Оценка:
-1 +2

Shmeker
15 Отговор

До коментар #12 от "Мони НСА":


Ми електроника БОШ и ХЕЛЛА, турбо ГАРЕТ, спирачки ТЕКСТАР, масла CASTROL, кутия ZF, носачи TRW, джанти - от някакво АУДИ оригинални са ми, лагери на главините FAG и т.н. Всичко си й е немско. По БМВ-то си гледам същите надписи. Мерцедесите и те са така.
Какво точно трябва да й се счупи на Пасатя?
Централното правеше беля, едни ключета с пръскат с контактен спрей и едни водачи на стъклата се подменят, трябва да се чистят дренажите под чистачките да не се наводни купето че заминава комфорт модула и общо взето тва е. Все пак кола на над 14 години.

Коментиран от #16, #20, #22


Оценка:
-3 +1

Shmeker
16 Отговор

До коментар #15 от "Shmeker":


Айде да речем турбото не е немско, но си утвърдена марка, ;)

Оценка:
-2 +0

Ts@r
17 Отговор
Не е възможно!!! Аз се кръстех в каталога на Mercedes, а всичко се оказа лъжа. Не сериозно, какъв е смисъла от статията? Няма нито една марка, чиито заводски показатели да съвпадат с реалността. Служебният ни Auris 1.6 Valvematic е с посочени 8/100 градско, а реално никога не е падала под 9,5/100, а е на 7 месеца. И това при маниера на шофиране на 43-годишна главна счетоводителка. Същото важи за абсолютно всички марки на пазара. Работата е там, че колата може да постигне такъв разход само със специални гуми, висококачествено гориво, пълно безветрия и затваряне на абсолютно всяка фуга в купето, което е непостижимо в ежедневието.

Коментиран от #19


Оценка:
-1 +2

Туранага сама
18 Отговор
Карам една мазда 6 в германия сега, 2004 ръждясъл кошник, 1,8 120 кс. на 150000 км с никога не сменяни свещи и кабели. В Германия означава хубави пътища и нормален бензин. Сложих и едни "енерго спестяващи гуми" и наистина май има ефект, или колата така си харчи на дълъг път по ограниченията ми дава без да внимавам за разхода 5,8. На магистрала със 130 6,3. А в момента средният разход с не много градско е 7,6. Не знам как е била ама гумите май много влияят.

Оценка:
-0 +0

Дошо
19 Отговор

До коментар #17 от "Ts@r":


С новите коли е така бе мен.Трябва да мине известен пробег докато двигателя се разработи и си влезе в номиналните режими на работа.

Оценка:
-0 +1

Мони НСА
20 Отговор

До коментар #15 от "Shmeker":


ти го изкара вечен.

Коментиран от #24


Оценка:
-0 +0

ВЪЙ
21 Отговор
мойта С класа 5 на 100 по борд но реално е 4-4.2

Оценка:
-1 +1

comment
22 Отговор

До коментар #15 от "Shmeker":


Така, така, още ще си кажеш. Тя съвсем нечуплива.

Коментиран от #23, #25


Оценка:
-1 +2

Мони НСА
23 Отговор

До коментар #22 от "comment":



Оценка:
-0 +1

Shmeker
24 Отговор

До коментар #20 от "Мони НСА":


Абе за вечен не знам, щото може би аналогичните аудита са по-добре направени - в смисъл имат галванизирана каросерия, за тия пасати не знам точно как са. Но пък на тоя етап няма никъде ръжда.

Коментиран от #26


Оценка:
-1 +0

Shmeker
25 Отговор

До коментар #22 от "comment":


Тва са някви глупости, които всеки може да си оправи сам за 1 следобед. Все пак е кола на 15 години, а изглежда като на 2

Оценка:
-1 +0

Autohouse Randm
26 Отговор

До коментар #24 от "Shmeker":


poredni gluposti

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Петър Андронов
Председателят на Управителния съвет на Асоциацията на банките в България Петър Андронов коментира резултатите от стрес тестовете в банковия сектор.
Ситуацията с банките не е розова, а нормална.."

Още бисери