Федералната агенция за опазване на околната среда на САЩ (EPA) откри грешки в данните за разхода на гориво за някои модификации на C-Klasse, обявени от Mercedes-Benz. Проверката на версията C300 4Matic от 2013-2014 г., която има сертификат за "Автомобил с почти нулеви вредни емисии", е установила, че колата харчи повече от декларираните показатели.
Проведените тестове показват, че автомобилът изминава с миля по-малко с един галон, отколкото твърдят от Daimler. Агенцията е определила актуализирани стойности за разхода от 19 мили/галон (12.3 л/100 км) в градски условия, 28 мили/галон (8.4 л/100 км) на магистрала и 22 мили/галон (10.7 л/100 км) в смесен цикъл.
Представител на щатското поделение на Mercedes-Benz е потвърдил изводите на EPA, но е подчертал, че занижен разход е установен при едва един от над 70-те модела в американската гама на марката. Според EPA компанията е подценила въздействието на въздушното съпротивление и търкането на гумите в тестовете си.
Преди време Федералната агенция за опазване на околната среда откри грешки в данните за разхода на 13 модела на Hyundai и Kia. Неточности бяха установени и в каталога на Ford.
Друго изследване, проведено в Европа от неправителствената организация Международен съвет за чист транспорт (ICCT), установи сериозни несъответствия между реалния и обявения от някои производители разход на гориво. Според ICCT BMW занижава тези данни средно с 30%, Audi - с 28%, а Mercedes-Benz - с 26%. Продукцията на Toyota пък харчи с 15% повече от заявеното на хартия, а тази на PSA Peugeot-Citroen и Renault - с 16%.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Монго
09:15 03.10.2014
2 Shmeker
Коментиран от #12
09:17 03.10.2014
3 Дошо
И едно е да са писали, че харчи 9 а в действителност 12 друго е да са писали 4/100 а в действителност да е 4.6.Та м/у 30% на швабите и 15% на японците разликата не е двойна ами пъти.
09:19 03.10.2014
4 Shmeker
09:25 03.10.2014
5 AMG
Коментиран от #7
10:08 03.10.2014
6 nikito_blend
10:11 03.10.2014
7 Shmeker
До коментар #5 от "AMG":
да ве с тия дефорсаци дето горят 22 на сто на дълго кво се сравняват с европейските модели не знам10:11 03.10.2014
8 Julio
А иначе еко-нормите превърнаха тази част от техническите данни на дадена кола в най-голямата измама...
10:15 03.10.2014
9 коко
10:27 03.10.2014
10 Colossus
10:54 03.10.2014
11 Курти Куртев
11:10 03.10.2014
12 Мони НСА
До коментар #2 от "Shmeker":
наи вече пасата нали ?хаха или си мазохист или си олучил на единственият здрав VW в света.Коментиран от #15
13:20 03.10.2014
13 Николай Николов
14:02 03.10.2014
14 Пасат
15:27 03.10.2014
15 Shmeker
До коментар #12 от "Мони НСА":
Ми електроника БОШ и ХЕЛЛА, турбо ГАРЕТ, спирачки ТЕКСТАР, масла CASTROL, кутия ZF, носачи TRW, джанти - от някакво АУДИ оригинални са ми, лагери на главините FAG и т.н. Всичко си й е немско. По БМВ-то си гледам същите надписи. Мерцедесите и те са така.Какво точно трябва да й се счупи на Пасатя?
Централното правеше беля, едни ключета с пръскат с контактен спрей и едни водачи на стъклата се подменят, трябва да се чистят дренажите под чистачките да не се наводни купето че заминава комфорт модула и общо взето тва е. Все пак кола на над 14 години.
Коментиран от #16, #20, #22
15:29 03.10.2014
16 Shmeker
До коментар #15 от "Shmeker":
Айде да речем турбото не е немско, но си утвърдена марка, ;)15:33 03.10.2014
17 Ts@r
Коментиран от #19
15:42 03.10.2014
18 Туранага сама
22:04 03.10.2014
19 Дошо
До коментар #17 от "Ts@r":
С новите коли е така бе мен.Трябва да мине известен пробег докато двигателя се разработи и си влезе в номиналните режими на работа.22:29 03.10.2014
20 Мони НСА
До коментар #15 от "Shmeker":
ти го изкара вечен.Коментиран от #24
23:05 03.10.2014
21 ВЪЙ
14:43 04.10.2014
22 comment
До коментар #15 от "Shmeker":
Така, така, още ще си кажеш. Тя съвсем нечуплива.Коментиран от #23, #25
21:13 04.10.2014
23 Мони НСА
До коментар #22 от "comment":
16:48 05.10.2014
24 Shmeker
До коментар #20 от "Мони НСА":
Абе за вечен не знам, щото може би аналогичните аудита са по-добре направени - в смисъл имат галванизирана каросерия, за тия пасати не знам точно как са. Но пък на тоя етап няма никъде ръжда.Коментиран от #26
08:25 07.10.2014
25 Shmeker
До коментар #22 от "comment":
Тва са някви глупости, които всеки може да си оправи сам за 1 следобед. Все пак е кола на 15 години, а изглежда като на 208:27 07.10.2014
26 Autohouse Randm
До коментар #24 от "Shmeker":
poredni gluposti19:34 07.10.2014