ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
еи,тарикати,сьс каква мощт разполагат бмв в тая гонка?осазнаите се!!!!!слагате на старта бмв с по 300-400к.с и гледете сеир?я пробваите с М1...И ПОСЛЕ ДРАНКАИТЕ..АГЕИН!!!!
бъркаш алфите ,4ц струва 53 000 евро и е 1750 кубика,много интересно как изостана толкова при старта на този измислен тест при положение че от 0 до 100 се ускорява като големите двигатели. БМВ и8 е хибрид и реално трябва да драпне на старта
Алфата с 1.8 двигател ги разпука... за 50те хиляди евро които даваш е много по-евтина от всичките машини и си е доста красива. Алфата е ГТР-а на колите до 100 хиляди :)
Стига сте писали глупости че ми стана смешно-бмв, алфа мхуахуахуахуа, защо ваобще коментирате тва не са "коли" за тука, дори техните марки не са, които и модел да вземете...
abe dali 4e e golf ili Porsche nema zna4enie vajno e 4e e vw sega 4akam opravdaniata na jaltata sekta za tehnia gtr deto fse ne6to ne mu dostiga da "ubie konkurenciata"
Прав си, че Алфата си върви добре за парите, но не съм съгласен, че си ги е оправдала. Спортна колае, но е доста базова в сравнение с другите участници в състезанието. Че тя дори и багажник няма, а интериора е направен от кофички за мляко. Това дори по Топ Гиър го показаха.
12, пич, пий си по-често хапченцата :D:D:D, алфата е доста по-лека от гоуфу, а субито е доста по-мощно и е 4х4, при добро желание ще го сплескам и аз с дъртото ми волво, д ане говорим за 80 В4 RS2
За мен е не е много логично , очаквах да спорят 911 и GT-R, но че Поршето ще дръпне от начало и няма да даде никакъв шанс на Нисана не го очаквах. Все пак Нисана е най- мощен 600к.с. Алфата не ме изненада, тя е най - лека 960кг. Останалите се представиха според очакванията, като добро впечатление ми направи М4, тръгна зле, но навакса, ако беше стартирало по- добре, можеше да се доближи доста до третото място, до кола със 125к.с повече, а и победи кола със 80к.с повече.
И поршето и нисана са страхотни коли.
Тук поршето печели защото има по-добро съотношение мощност/тегло от нисана, а също и по-добри гуми. На писта обаче този нисан е по-бърз от него въпреки по-лошите гуми....
Гледайте целия филм...
Tвърде нелогично е това порше да спечели срещу GT-R, пък камо ли GT-R Nismo... В този GT-R Nismo, на някого му е платено да се повози в комфортен режим. Явно от Моtor Trend са си намерили спонсор от другата страна на антлантика.
Някак си нереален и нелогичен ми изглежда този тест,при положение че това изпълнение на NISAN GTR се различава от стандартното изпълнение.По тази анти-логика излиза че победител трябваше да е Alfa 4c харесвам и двата автомобила, и дори да симпатизирам на Porshe това означава че не конските сили и въртящ момент са важни а предпочитанието на организаторите спрямо конкретна марка.Жалко че отново парите и лансирането дори зад океана опорочават този тест в полза на конкретен производител за да е коректен теста,би трябвало да са фирмени пилотите на автомобилите които участват в тази надпревара.
Получи се хубав драг, всички коли бяха уникални, макар че няма как един Ford със 197 к.с да се сравнява например с Nissan с 560 к.с, но най-много ме изкефи как Porsche размаза Nissan
Няма какво да се учудваш аз не знам как не те е срам да се хвалиш толкова с този Nissan, при условие, че Porsche-то му разказа играта отвсякъде... Ако пуснем и други немски коли в диапазона от 450 кс нагоре, Nissan-ът ще остане последен...
Сигурен съм, че и онзи експонат на Golf 5 който се намира в Германия и е единственият Golf с 650 к.с ако го пуснем срещу Nissan, ще му свие перките...
Какво нелогично и нереално има?Порше Турбо С ускорява до 100 км/ч по-бързо от ГТР Нисмо-2,6 сек. за Турбо С,срещу 2,9 сек за ГТР.До ускорява по-бързо от ГТР.Максималната скорост на Поршето също е по-висока от на ГТР.На 400 метра Турбо С дава 10,9,а ГТР 11,1.Кел файда,че ГТР Нисмо е с 40 коня по-мощен,когато Турбо С е със 100 кила по-леко.Много ясно,че Поршето ще бие ГТР Нисмо.Защото е по-добрата кола.Както се казва-всеки майстор си намира майстора.
Просто влез в сайта на Мотор Тренд,същите които са правили този драг и ще видиш тестовете и данните на двете коли.
Гледах няколко клипа и честно казано не схващам как ГТ-Р 2013 дава 11.1 срещу 10.9 за поршето на една писта, а на друга същото порше пак дава 10.9, но този път ГТ-Р Нисмо (600 коня) дава отново 11.1. Просто не разбирам.
и каква е логиката в цялото това състезание..??. голф, фиеста и алфа по 200 коня плюс минус и камаро, гт-р и порше по 550 коня и нагоре....... поне като ще е """""най-най-най-великото"""" там както го водят да е нещо по-равностойно ...........
Нисана тръгва без лънч контрол защото е нов и трябва определени изминати километри за да може да се включва. Ускорението на GT-R NISMO е точно 2 секунди до 100. Чудя се как има хора, които знаят не знаят, изказват високопарни технологични мисли, и след това се мислят крале на инжинеринга. Ами научете чужди езици , поразровете се прочетете за какво става въпрос. За гумите да не говорим , Порше използва гуми , за които е спорно законни ли са или не.
Рядко се включвам, но като прочета някаква такава тъпотия не мога да се сдържа. "Чудя се как има хора, които знаят не знаят, изказват високопарни технологични мисли, и след това се мислят крале на инжинеринг". Ами ти какво направи току що ве, майна?? Ти как разбра колко е нов и на колко км е?? А ускорението до сто не беше ли 1?? А направо като се включеше високотехнологичния лаунч на нисана не завихряше ли гравитацията да я използва в своя полза??? А иначе гумите със сигурност са "незаконни", също така и неморални и извън религиозните норми... Ами за винтилите да не говорим... Пък джантите... Абе направо си е конспиративен проект на ХААРП за разбиване на жълти сърца.
АЙДЕ СТИГА СТЕ СЕ ОПРАВДАВАЛИ РАЗБИРАЧИ ТОВА Е
World s Greatest Drag Race И СЕ ПРАВИ ОТ ХОРА КОИТО РАЗБИРАТ ПОВЕЧЕ ОТ ВАС
И ДАВАТ ПАРИ И ТО МНОГО ЗА ДА СЕ ОСЪЩЕСТВИ
И СЕ ГЛЕДА ОТ ЦЯЛ СВЯТ
НИСАНА СЪЩО Е БЪРЗ НО Е ВТОРИ ПРИЕМЕТЕ ГО
А И Е НИСЪК СТАВА САМО ЗА ПИСТА А ПОРШЕТО МОЖЕ ДА СИ ГО КАРАШ ВСЕКИ ДЕН ДО РАБОТА
Ама как така GT-R ще падне, ама как така Поршето ще бие, ами ей така както го виждате. GT-R в стоков вариант, в който и фейслифтов модел да е на драг си пада от Порше, но на писта вече е друго - там електрониката си казва думата. GT-R е просто един добре надут рекламен балон и до там.
До #42. Ще ти обясня една работа - ЛЪНЧ контрола е когато си контролираш яденето независимо в коя част на деня е, понеже ЛЪНЧ правилно изписана на английски е LUNCH и е храната която ядеш между основните хранения ;) Но лаунч - /launch/ контрола е система за бързо стартиране от която си нямаш и понятие.
Приятно хапване :)
Porsche си каза последната дума. Колкото и да ви се иска, годзила да бие, спортиста от Германия се доказа за пореден път, дори с по-малко конски сили от ГТ-Р .... ИЗЯДЕ ГО, размаза го, направи го на пух и прах, край, точка по въпроса, приемете го!
Има една основна причина, ГТ-Р да се купува повече от Поршето, Цената на 911 ТУРБО ЕС е 167 000 ЕВРО, Цената на GT-R 181 000 ЛЕВА. Няма как за да направят колата със почти 2 пъти по-ниска цена да върви повече, щом е по-евтин са спестили от нещо важно по него, просто няма друго обстоятелство
Зависи кой кара! В миналогодишното издание GT R спечели срещу много по-стабилна конкуренция! Единственото,което не разбирам е какво търси тук Форд и Голф..... Смешна работа :D Вместо тях могат да сложат по още една супер кола,а не да ги ползват за пълнеж на бройката....
За мен големия победител е Поршето, но и М4 се представи много добре изпревари по-мощни коли и се доближава много до постиженията на супер спортистите, не забравяйте че конете са му доста по-малко .
Нисанът е бърз, точно там където трябва да е бърз GTR не е за чалгарски гонки от светофар до светофар, като говориш за надут рекламен балон, нали осъзнаваш, че 911 е спортен VW костенурка и двигателя му е на грешното място .
Отново казвам, че Нисанът е бърз, там където трябва : на истинска писта, спестили са единствено от емблемата, всички немски коли са двойно по-скъпи отколкото трябва само заради емблемата и нищо друго, просто немците са по-алчни и пускат всичко на двойни цени .
ти току що се изплю в лицето на Ламборджини, Ферари, Бугати и примерно Лотус и т.н. марки, които са със задно разположен двигател. Капацитет си ти. Хората по света с Порше до един го определят като единствения спортен автомобил който става за всекидневна кола, но само за теб е не практичен и с не правилна разположен двигател.
Двигателите на тези супер автомобили НЕ са със задно разположен двигател, а са със централно разположен двигател, разликата между двете е много голяма .
https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100
Тука всичко си пише какво ми са джафкате и плюнчете тука
911 турбо С няма пред ГТР-нисмо
Не ви ли е ясно че тази гонка е мега наредена
Hhahahahah sas izkluchenie na pernishkiqt taralqsnic i siniqt pustinqk ford koito beshe posleden dobra rabota a samo az si misleh che i8 nqma shans tuka
Да бе,да бе.Когато в първа и трета част от драг надпреварата на Мотор тренд ГТР победи другите бегачки,всичките "джапан" фенове ревахте до небето колко е велик Нисана и как няма кола,която да го бие.А когато във втора и четвърта част Авентадор,Макларън МП4 и Турбо С го препарираха е нагласено и невероятно.Няма да се оправите,никога.Ако приемете факта,че винаги е имало,има и ще има по-добри коли от единствената японска супер машина,ГТР,животът ви ще стане по-лесен.
Както останалите хора приемат,че Нисан ГТР безспорно е по-добър от много супер коли и не се товарят с глупости.
Между другото на Ринга пак едно Порше е по-бързо от ГТР.Не е Турбо С,но е Порше,нали.Ама май предвидливо си го пропуснал. Що така???
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Vasik Atanasova
10:52 13.10.2014
2 Монго
11:37 13.10.2014
3 Ивайло Желев
11:45 13.10.2014
4 Inna Ivanova
13:59 13.10.2014
5 ярослав станчев
14:14 13.10.2014
6 Варненецът varnenecat
BMW I8 е най-мощният /382 коня/ и най-икономичен автомобил
/един литър и половина бензин разход в градски цикъл при скорост 50 км в час!
Къде са го напъхали при спортни резачки с разход 22л.?
Фиестата е лека ама пък 175 коня за къде по напред?
Рено-Нисан ГТР Нисмо е 120 000 евро...абсолютна извратения.
Най-доброто винаги си остава - легендарният Порш 911 Турбо Ес 3.6 боксер 531 к.с. със задно разположен двигател.
Коментиран от #22
14:29 13.10.2014
7 Petko Siyagov
14:48 13.10.2014
8 MSUX
Коментиран от #14
17:14 13.10.2014
9 Гуру
17:17 13.10.2014
10 Bravo
Коментиран от #17
18:58 13.10.2014
11 samo vw
19:12 13.10.2014
12 samo vw
Коментиран от #15
19:15 13.10.2014
13 володя
19:33 13.10.2014
14 Никой
До коментар #8 от "MSUX":
Прав си, че Алфата си върви добре за парите, но не съм съгласен, че си ги е оправдала. Спортна колае, но е доста базова в сравнение с другите участници в състезанието. Че тя дори и багажник няма, а интериора е направен от кофички за мляко. Това дори по Топ Гиър го показаха.20:05 13.10.2014
15 PlimP
До коментар #12 от "samo vw":
12, пич, пий си по-често хапченцата :D:D:D, алфата е доста по-лека от гоуфу, а субито е доста по-мощно и е 4х4, при добро желание ще го сплескам и аз с дъртото ми волво, д ане говорим за 80 В4 RS220:09 13.10.2014
16 comment
Коментиран от #24
21:20 13.10.2014
17 hienata
До коментар #10 от "Bravo":
За мен е не е много логично , очаквах да спорят 911 и GT-R, но че Поршето ще дръпне от начало и няма да даде никакъв шанс на Нисана не го очаквах. Все пак Нисана е най- мощен 600к.с. Алфата не ме изненада, тя е най - лека 960кг. Останалите се представиха според очакванията, като добро впечатление ми направи М4, тръгна зле, но навакса, ако беше стартирало по- добре, можеше да се доближи доста до третото място, до кола със 125к.с повече, а и победи кола със 80к.с повече.Коментиран от #18
21:58 13.10.2014
18 BNR32
До коментар #17 от "hienata":
И поршето и нисана са страхотни коли.Тук поршето печели защото има по-добро съотношение мощност/тегло от нисана, а също и по-добри гуми. На писта обаче този нисан е по-бърз от него въпреки по-лошите гуми....
Гледайте целия филм...
22:23 13.10.2014
19 911 Тurbo S
00:40 14.10.2014
20 джапан теч
03:43 14.10.2014
21 Анатоли
09:02 14.10.2014
22 Дошо
До коментар #6 от "Варненецът varnenecat":
Аз съм учуден, че Фолксваген Строше завърши с всичките си части и не се самозапалиКоментиран от #30
09:02 14.10.2014
23
10:33 14.10.2014
24
До коментар #16 от "comment":
Той оттдавна си е починал, всеки нов Гоуф изглежда толкова тъпо и скучно като стария, само му сменят номерацията.10:50 14.10.2014
25 Попов
11:37 14.10.2014
26 drdrdr
11:50 14.10.2014
27 Венцислав Кацарски
13:36 14.10.2014
28 MAXBLUE
Коментиран от #36
14:40 14.10.2014
29 Кобрата
15:10 14.10.2014
30 Кобрата
До коментар #22 от "Дошо":
Сигурен съм, че и онзи експонат на Golf 5 който се намира в Германия и е единственият Golf с 650 к.с ако го пуснем срещу Nissan, ще му свие перките...
15:14 14.10.2014
31 gid
Коментиран от #32
15:31 14.10.2014
32 Ilyan
До коментар #31 от "gid":
3,8сс.15:39 14.10.2014
33 Дошо
16:08 14.10.2014
34 Стилян
18:38 14.10.2014
35 шофиорче
19:18 14.10.2014
36 ярослав станчев
До коментар #28 от "MAXBLUE":
Какво нелогично и нереално има?Порше Турбо С ускорява до 100 км/ч по-бързо от ГТР Нисмо-2,6 сек. за Турбо С,срещу 2,9 сек за ГТР.До ускорява по-бързо от ГТР.Максималната скорост на Поршето също е по-висока от на ГТР.На 400 метра Турбо С дава 10,9,а ГТР 11,1.Кел файда,че ГТР Нисмо е с 40 коня по-мощен,когато Турбо С е със 100 кила по-леко.Много ясно,че Поршето ще бие ГТР Нисмо.Защото е по-добрата кола.Както се казва-всеки майстор си намира майстора.Просто влез в сайта на Мотор Тренд,същите които са правили този драг и ще видиш тестовете и данните на двете коли.
Коментиран от #39, #40
20:16 14.10.2014
37 РК
21:14 14.10.2014
38 Бхд БхД
Алфата тежи 800кг а Камарото 1800 най-малко :D
21:24 14.10.2014
39 drdrdr
До коментар #36 от "ярослав станчев":
Интересно как в Greatest Drag Race 3 GT-R дава 11,0 на 1/421:27 14.10.2014
40 drdrdr
До коментар #36 от "ярослав станчев":
https://www.youtube.com/watch?v=Ox5Fi_lLfpk#t=77Гледах няколко клипа и честно казано не схващам как ГТ-Р 2013 дава 11.1 срещу 10.9 за поршето на една писта, а на друга същото порше пак дава 10.9, но този път ГТ-Р Нисмо (600 коня) дава отново 11.1. Просто не разбирам.
21:35 14.10.2014
41 абжабжабж
21:35 14.10.2014
42 Иван
Коментиран от #43, #51
23:12 14.10.2014
43 Xterminatorable .
До коментар #42 от "Иван":
Рядко се включвам, но като прочета някаква такава тъпотия не мога да се сдържа. "Чудя се как има хора, които знаят не знаят, изказват високопарни технологични мисли, и след това се мислят крале на инжинеринг". Ами ти какво направи току що ве, майна?? Ти как разбра колко е нов и на колко км е?? А ускорението до сто не беше ли 1?? А направо като се включеше високотехнологичния лаунч на нисана не завихряше ли гравитацията да я използва в своя полза??? А иначе гумите със сигурност са "незаконни", също така и неморални и извън религиозните норми... Ами за винтилите да не говорим... Пък джантите... Абе направо си е конспиративен проект на ХААРП за разбиване на жълти сърца.00:15 15.10.2014
44 Vasik Atanasova
World s Greatest Drag Race И СЕ ПРАВИ ОТ ХОРА КОИТО РАЗБИРАТ ПОВЕЧЕ ОТ ВАС
И ДАВАТ ПАРИ И ТО МНОГО ЗА ДА СЕ ОСЪЩЕСТВИ
И СЕ ГЛЕДА ОТ ЦЯЛ СВЯТ
НИСАНА СЪЩО Е БЪРЗ НО Е ВТОРИ ПРИЕМЕТЕ ГО
А И Е НИСЪК СТАВА САМО ЗА ПИСТА А ПОРШЕТО МОЖЕ ДА СИ ГО КАРАШ ВСЕКИ ДЕН ДО РАБОТА
Коментиран от #53
00:20 15.10.2014
45 Dracula
До #42. Ще ти обясня една работа - ЛЪНЧ контрола е когато си контролираш яденето независимо в коя част на деня е, понеже ЛЪНЧ правилно изписана на английски е LUNCH и е храната която ядеш между основните хранения ;) Но лаунч - /launch/ контрола е система за бързо стартиране от която си нямаш и понятие.
Приятно хапване :)
Коментиран от #54
00:27 15.10.2014
46 PIRANHA
00:28 15.10.2014
47 PIRANHA
Коментиран от #55
00:38 15.10.2014
48 члрк
02:43 15.10.2014
49 Гаст
08:24 15.10.2014
50 andreev
Коментиран от #56
08:55 15.10.2014
51 андреев
До коментар #42 от "Иван":
ти ми виде сметката с твоито разсъждение, въобще чуваш ли се кво говориш бе. Там ли беше,че ги говориш тия простотии за лаунча и за гумите09:02 15.10.2014
52 hienata
10:26 15.10.2014
53 Нен Нен
До коментар #44 от "Vasik Atanasova":
Поршето е много по-непрактично и поддръжката му е много по-скъпа и самото Порше е почти два пъти по-скъпо и е по-бавно на писта .Коментиран от #57
12:57 15.10.2014
54 Нен Нен
До коментар #45 от "Dracula":
Нисанът е бърз, точно там където трябва да е бърз GTR не е за чалгарски гонки от светофар до светофар, като говориш за надут рекламен балон, нали осъзнаваш, че 911 е спортен VW костенурка и двигателя му е на грешното място .13:00 15.10.2014
55 Нен Нен
До коментар #47 от "PIRANHA":
Отново казвам, че Нисанът е бърз, там където трябва : на истинска писта, спестили са единствено от емблемата, всички немски коли са двойно по-скъпи отколкото трябва само заради емблемата и нищо друго, просто немците са по-алчни и пускат всичко на двойни цени .13:02 15.10.2014
56 Нен Нен
До коментар #50 от "andreev":
Защо като Нисмо го духат, Нисанът е много по-бърз на пистата, по-практичен и почти два пъти по-евтин ?13:03 15.10.2014
57 Dracula
До коментар #53 от "Нен Нен":
ти току що се изплю в лицето на Ламборджини, Ферари, Бугати и примерно Лотус и т.н. марки, които са със задно разположен двигател. Капацитет си ти. Хората по света с Порше до един го определят като единствения спортен автомобил който става за всекидневна кола, но само за теб е не практичен и с не правилна разположен двигател.Коментиран от #58, #59
13:15 15.10.2014
58 Dell
До коментар #57 от "Dracula":
Казва се 'ЛамборГини', моето момче.14:02 16.10.2014
59 Нен Нен
До коментар #57 от "Dracula":
Двигателите на тези супер автомобили НЕ са със задно разположен двигател, а са със централно разположен двигател, разликата между двете е много голяма .20:08 16.10.2014
60 Нен Нен
20:09 16.10.2014
61 Оня
Тука всичко си пише какво ми са джафкате и плюнчете тука
911 турбо С няма пред ГТР-нисмо
Не ви ли е ясно че тази гонка е мега наредена
Коментиран от #63
01:27 17.10.2014
62 CarPro
10:06 18.10.2014
63 ярослав станчев
До коментар #61 от "Оня":
Да бе,да бе.Когато в първа и трета част от драг надпреварата на Мотор тренд ГТР победи другите бегачки,всичките "джапан" фенове ревахте до небето колко е велик Нисана и как няма кола,която да го бие.А когато във втора и четвърта част Авентадор,Макларън МП4 и Турбо С го препарираха е нагласено и невероятно.Няма да се оправите,никога.Ако приемете факта,че винаги е имало,има и ще има по-добри коли от единствената японска супер машина,ГТР,животът ви ще стане по-лесен.Както останалите хора приемат,че Нисан ГТР безспорно е по-добър от много супер коли и не се товарят с глупости.
Между другото на Ринга пак едно Порше е по-бързо от ГТР.Не е Турбо С,но е Порше,нали.Ама май предвидливо си го пропуснал. Що така???
11:24 18.10.2014