13 Октомври, 2014 09:41 23 169 63

Най-яката драг надпревара за 2014-а

  • драг-
  • motor trend
По традиция предаването Motor Trend прави драг надпревара на най-яките автомобили, актуални през дадената година. В случая един срещу друг се изправят топ резачките на 2014-а, като автомобилите са от различни класове и с доста голяма разлика в мощността. Измежду тях е и специалната версия на GT-R, носеща названието Nismo, като срещу "Годзила" този път се изправя Porsche 911 Turbo S.
Останалите участници са Alfa Romeo 4C, BMW i8, BMW M4, Chevrolet Camaro Z/28, Ford Fiesta ST, Jaguar F-Type R Coupe, Subaru WRX STI и Volkswagen Golf GTI. Кой е краен победител в драг надпреварата на годината и какво е класирането на останалите автомобили, вижте в уникално заснетото видео на Motor Trend.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Vasik Atanasova

    6 0 Отговор
    ПОРШЕТО МЕ РАЗПЛАКА ОТ КЕФ
  • 2 Монго

    4 1 Отговор
    Ей сега ще се появят "японците" в темата и ще видиш ти едно "Порше" и едно чудо
  • 3 Ивайло Желев

    1 1 Отговор
    Алфата обаче смаза голфа и субарото, а и драгливия форд :)
  • 4 Inna Ivanova

    0 5 Отговор
    еи,тарикати,сьс каква мощт разполагат бмв в тая гонка?осазнаите се!!!!!слагате на старта бмв с по 300-400к.с и гледете сеир?я пробваите с М1...И ПОСЛЕ ДРАНКАИТЕ..АГЕИН!!!!
  • 5 ярослав станчев

    3 0 Отговор
    Porsche.....Turbo......Ssssssss.
  • 6 Варненецът varnenecat

    4 2 Отговор
    Желев; знеш ли, че тази Алфа 4С е с цена 225 000 евро?


    BMW I8 е най-мощният /382 коня/ и най-икономичен автомобил
    /един литър и половина бензин разход в градски цикъл при скорост 50 км в час!

    Къде са го напъхали при спортни резачки с разход 22л.?

    Фиестата е лека ама пък 175 коня за къде по напред?

    Рено-Нисан ГТР Нисмо е 120 000 евро...абсолютна извратения.

    Най-доброто винаги си остава - легендарният Порш 911 Турбо Ес 3.6 боксер 531 к.с. със задно разположен двигател.

    Коментиран от #22

  • 7 Petko Siyagov

    2 3 Отговор
    бъркаш алфите ,4ц струва 53 000 евро и е 1750 кубика,много интересно как изостана толкова при старта на този измислен тест при положение че от 0 до 100 се ускорява като големите двигатели. БМВ и8 е хибрид и реално трябва да драпне на старта
  • 8 MSUX

    2 4 Отговор
    Алфата с 1.8 двигател ги разпука... за 50те хиляди евро които даваш е много по-евтина от всичките машини и си е доста красива. Алфата е ГТР-а на колите до 100 хиляди :)

    Коментиран от #14

  • 9 Гуру

    1 3 Отговор
    Стига сте писали глупости че ми стана смешно-бмв, алфа мхуахуахуахуа, защо ваобще коментирате тва не са "коли" за тука, дори техните марки не са, които и модел да вземете...

  • 10 Bravo

    0 0 Отговор
    Относно "драга" - логична развръзка, според мен.

    Коментиран от #17

  • 11 samo vw

    0 4 Отговор
    abe dali 4e e golf ili Porsche nema zna4enie vajno e 4e e vw sega 4akam opravdaniata na jaltata sekta za tehnia gtr deto fse ne6to ne mu dostiga da "ubie konkurenciata"
  • 12 samo vw

    0 5 Отговор
    I o6te ne6to toq golf ne e vazmojno da e gti ako be6e gti odavna da e zadminal I alfi I sobarota

    Коментиран от #15

  • 13 володя

    1 1 Отговор
    стар клип. още септември го гледахме по други сайтове
  • 14 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "MSUX":

    Прав си, че Алфата си върви добре за парите, но не съм съгласен, че си ги е оправдала. Спортна колае, но е доста базова в сравнение с другите участници в състезанието. Че тя дори и багажник няма, а интериора е направен от кофички за мляко. Това дори по Топ Гиър го показаха.
  • 15 PlimP

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "samo vw":

    12, пич, пий си по-често хапченцата :D:D:D, алфата е доста по-лека от гоуфу, а субито е доста по-мощно и е 4х4, при добро желание ще го сплескам и аз с дъртото ми волво, д ане говорим за 80 В4 RS2
  • 16 comment

    3 1 Отговор
    Хе хе, Гоуфу направо почина. Вдруги ден в Перник ще му струват 9 дена.

    Коментиран от #24

  • 17 hienata

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "Bravo":

    За мен е не е много логично , очаквах да спорят 911 и GT-R, но че Поршето ще дръпне от начало и няма да даде никакъв шанс на Нисана не го очаквах. Все пак Нисана е най- мощен 600к.с. Алфата не ме изненада, тя е най - лека 960кг. Останалите се представиха според очакванията, като добро впечатление ми направи М4, тръгна зле, но навакса, ако беше стартирало по- добре, можеше да се доближи доста до третото място, до кола със 125к.с повече, а и победи кола със 80к.с повече.

    Коментиран от #18

  • 18 BNR32

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "hienata":

    И поршето и нисана са страхотни коли.
    Тук поршето печели защото има по-добро съотношение мощност/тегло от нисана, а също и по-добри гуми. На писта обаче този нисан е по-бърз от него въпреки по-лошите гуми....
    Гледайте целия филм...
  • 19 911 Тurbo S

    1 2 Отговор
    Tвърде нелогично е това порше да спечели срещу GT-R, пък камо ли GT-R Nismo... В този GT-R Nismo, на някого му е платено да се повози в комфортен режим. Явно от Моtor Trend са си намерили спонсор от другата страна на антлантика.
  • 20 джапан теч

    0 1 Отговор
    няма хонда тука civic type r би показала много ама няма я тука късаше алфата о ряз
  • 21 Анатоли

    1 1 Отговор
    Да съпоставяш коли с разлика в конете/Фиеста 197 и Нисан с 600/ на драг,и после да говорите кой бил дръглив и кой не е пълна просотия.
  • 22 Дошо

    1 3 Отговор

    До коментар #6 от "Варненецът varnenecat":

    Аз съм учуден, че Фолксваген Строше завърши с всичките си части и не се самозапали

    Коментиран от #30

  • 23

    0 1 Отговор
    Какво прави тая скучна конфекция Голф при тия коли, същото важи и за Фиеста, но все пак тя е по забавен и атрактивен автомобил.
  • 24

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "comment":

    Той оттдавна си е починал, всеки нов Гоуф изглежда толкова тъпо и скучно като стария, само му сменят номерацията.
  • 25 Попов

    0 0 Отговор
    Виждам , че си много вещ , но само да те поправя , че базовата жена на Alfa 4C е $55,195 , а пълния пакет достига 69,000....
  • 26 drdrdr

    0 0 Отговор
    Интересно как в Greatest Drag Race 3 GT-R дава 11,0 на 1/4
  • 27 Венцислав Кацарски

    0 0 Отговор
    На мен ми липсваше Golf R - 300 к.с. ...
  • 28 MAXBLUE

    0 2 Отговор
    Някак си нереален и нелогичен ми изглежда този тест,при положение че това изпълнение на NISAN GTR се различава от стандартното изпълнение.По тази анти-логика излиза че победител трябваше да е Alfa 4c харесвам и двата автомобила, и дори да симпатизирам на Porshe това означава че не конските сили и въртящ момент са важни а предпочитанието на организаторите спрямо конкретна марка.Жалко че отново парите и лансирането дори зад океана опорочават този тест в полза на конкретен производител за да е коректен теста,би трябвало да са фирмени пилотите на автомобилите които участват в тази надпревара.

    Коментиран от #36

  • 29 Кобрата

    1 1 Отговор
    Получи се хубав драг, всички коли бяха уникални, макар че няма как един Ford със 197 к.с да се сравнява например с Nissan с 560 к.с, но най-много ме изкефи как Porsche размаза Nissan
  • 30 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Дошо":

    Няма какво да се учудваш аз не знам как не те е срам да се хвалиш толкова с този Nissan, при условие, че Porsche-то му разказа играта отвсякъде... Ако пуснем и други немски коли в диапазона от 450 кс нагоре, Nissan-ът ще остане последен...
    Сигурен съм, че и онзи експонат на Golf 5 който се намира в Германия и е единственият Golf с 650 к.с ако го пуснем срещу Nissan, ще му свие перките...
  • 31 gid

    0 0 Отговор
    все пак да не забравяме, че нисана е тежък и е 3 - литров !

    Коментиран от #32

  • 32 Ilyan

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "gid":

    3,8сс.
  • 33 Дошо

    0 0 Отговор
    Porsche rulzzzz...!!
  • 34 Стилян

    0 0 Отговор
    Добре де поправете ме ако бъркам обаче защо няма audi ? то също е 2014 година Audi S8 Facelift (520hp)
  • 35 шофиорче

    0 1 Отговор
    според мен пилота в Нисана беше с протези.........
  • 36 ярослав станчев

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "MAXBLUE":

    Какво нелогично и нереално има?Порше Турбо С ускорява до 100 км/ч по-бързо от ГТР Нисмо-2,6 сек. за Турбо С,срещу 2,9 сек за ГТР.До ускорява по-бързо от ГТР.Максималната скорост на Поршето също е по-висока от на ГТР.На 400 метра Турбо С дава 10,9,а ГТР 11,1.Кел файда,че ГТР Нисмо е с 40 коня по-мощен,когато Турбо С е със 100 кила по-леко.Много ясно,че Поршето ще бие ГТР Нисмо.Защото е по-добрата кола.Както се казва-всеки майстор си намира майстора.
    Просто влез в сайта на Мотор Тренд,същите които са правили този драг и ще видиш тестовете и данните на двете коли.

    Коментиран от #39, #40

  • 37 РК

    0 0 Отговор
    За мен големият победител тук е малката Алфа, направо изби рибата, завършва почти наравно с Камарото, а е само 237 коня ...
  • 38 Бхд БхД

    0 0 Отговор
    Колите много добре са избрани но Поршето да изпревари Нисан ми се струва леко преувеличен.
    Алфата тежи 800кг а Камарото 1800 най-малко :D
  • 39 drdrdr

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "ярослав станчев":

    Интересно как в Greatest Drag Race 3 GT-R дава 11,0 на 1/4
  • 40 drdrdr

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "ярослав станчев":

    https://www.youtube.com/watch?v=Ox5Fi_lLfpk#t=77

    Гледах няколко клипа и честно казано не схващам как ГТ-Р 2013 дава 11.1 срещу 10.9 за поршето на една писта, а на друга същото порше пак дава 10.9, но този път ГТ-Р Нисмо (600 коня) дава отново 11.1. Просто не разбирам.
  • 41 абжабжабж

    0 0 Отговор
    и каква е логиката в цялото това състезание..??. голф, фиеста и алфа по 200 коня плюс минус и камаро, гт-р и порше по 550 коня и нагоре....... поне като ще е """""най-най-най-великото"""" там както го водят да е нещо по-равностойно ...........
  • 42 Иван

    1 1 Отговор
    Нисана тръгва без лънч контрол защото е нов и трябва определени изминати километри за да може да се включва. Ускорението на GT-R NISMO е точно 2 секунди до 100. Чудя се как има хора, които знаят не знаят, изказват високопарни технологични мисли, и след това се мислят крале на инжинеринга. Ами научете чужди езици , поразровете се прочетете за какво става въпрос. За гумите да не говорим , Порше използва гуми , за които е спорно законни ли са или не.

    Коментиран от #43, #51

  • 43 Xterminatorable .

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "Иван":

    Рядко се включвам, но като прочета някаква такава тъпотия не мога да се сдържа. "Чудя се как има хора, които знаят не знаят, изказват високопарни технологични мисли, и след това се мислят крале на инжинеринг". Ами ти какво направи току що ве, майна?? Ти как разбра колко е нов и на колко км е?? А ускорението до сто не беше ли 1?? А направо като се включеше високотехнологичния лаунч на нисана не завихряше ли гравитацията да я използва в своя полза??? А иначе гумите със сигурност са "незаконни", също така и неморални и извън религиозните норми... Ами за винтилите да не говорим... Пък джантите... Абе направо си е конспиративен проект на ХААРП за разбиване на жълти сърца.
  • 44 Vasik Atanasova

    2 1 Отговор
    АЙДЕ СТИГА СТЕ СЕ ОПРАВДАВАЛИ РАЗБИРАЧИ ТОВА Е
    World s Greatest Drag Race И СЕ ПРАВИ ОТ ХОРА КОИТО РАЗБИРАТ ПОВЕЧЕ ОТ ВАС
    И ДАВАТ ПАРИ И ТО МНОГО ЗА ДА СЕ ОСЪЩЕСТВИ
    И СЕ ГЛЕДА ОТ ЦЯЛ СВЯТ
    НИСАНА СЪЩО Е БЪРЗ НО Е ВТОРИ ПРИЕМЕТЕ ГО
    А И Е НИСЪК СТАВА САМО ЗА ПИСТА А ПОРШЕТО МОЖЕ ДА СИ ГО КАРАШ ВСЕКИ ДЕН ДО РАБОТА

    Коментиран от #53

  • 45 Dracula

    0 1 Отговор
    Ама как така GT-R ще падне, ама как така Поршето ще бие, ами ей така както го виждате. GT-R в стоков вариант, в който и фейслифтов модел да е на драг си пада от Порше, но на писта вече е друго - там електрониката си казва думата. GT-R е просто един добре надут рекламен балон и до там.

    До #42. Ще ти обясня една работа - ЛЪНЧ контрола е когато си контролираш яденето независимо в коя част на деня е, понеже ЛЪНЧ правилно изписана на английски е LUNCH и е храната която ядеш между основните хранения ;) Но лаунч - /launch/ контрола е система за бързо стартиране от която си нямаш и понятие.
    Приятно хапване :)

    Коментиран от #54

  • 46 PIRANHA

    2 1 Отговор
    Porsche си каза последната дума. Колкото и да ви се иска, годзила да бие, спортиста от Германия се доказа за пореден път, дори с по-малко конски сили от ГТ-Р .... ИЗЯДЕ ГО, размаза го, направи го на пух и прах, край, точка по въпроса, приемете го!
  • 47 PIRANHA

    0 0 Отговор
    Има една основна причина, ГТ-Р да се купува повече от Поршето, Цената на 911 ТУРБО ЕС е 167 000 ЕВРО, Цената на GT-R 181 000 ЛЕВА. Няма как за да направят колата със почти 2 пъти по-ниска цена да върви повече, щом е по-евтин са спестили от нещо важно по него, просто няма друго обстоятелство

    Коментиран от #55

  • 48 члрк

    1 0 Отговор
    haha kef kef
  • 49 Гаст

    1 1 Отговор
    Зависи кой кара! В миналогодишното издание GT R спечели срещу много по-стабилна конкуренция! Единственото,което не разбирам е какво търси тук Форд и Голф..... Смешна работа :D Вместо тях могат да сложат по още една супер кола,а не да ги ползват за пълнеж на бройката....
  • 50 andreev

    1 0 Отговор
    хахха да го ду*ат Нисмо и прехвалената годзила

    Коментиран от #56

  • 51 андреев

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "Иван":

    ти ми виде сметката с твоито разсъждение, въобще чуваш ли се кво говориш бе. Там ли беше,че ги говориш тия простотии за лаунча и за гумите
  • 52 hienata

    2 0 Отговор
    За мен големия победител е Поршето, но и М4 се представи много добре изпревари по-мощни коли и се доближава много до постиженията на супер спортистите, не забравяйте че конете са му доста по-малко .
  • 53 Нен Нен

    0 1 Отговор

    До коментар #44 от "Vasik Atanasova":

    Поршето е много по-непрактично и поддръжката му е много по-скъпа и самото Порше е почти два пъти по-скъпо и е по-бавно на писта .

    Коментиран от #57

  • 54 Нен Нен

    0 1 Отговор

    До коментар #45 от "Dracula":

    Нисанът е бърз, точно там където трябва да е бърз GTR не е за чалгарски гонки от светофар до светофар, като говориш за надут рекламен балон, нали осъзнаваш, че 911 е спортен VW костенурка и двигателя му е на грешното място .
  • 55 Нен Нен

    1 1 Отговор

    До коментар #47 от "PIRANHA":

    Отново казвам, че Нисанът е бърз, там където трябва : на истинска писта, спестили са единствено от емблемата, всички немски коли са двойно по-скъпи отколкото трябва само заради емблемата и нищо друго, просто немците са по-алчни и пускат всичко на двойни цени .
  • 56 Нен Нен

    0 1 Отговор

    До коментар #50 от "andreev":

    Защо като Нисмо го духат, Нисанът е много по-бърз на пистата, по-практичен и почти два пъти по-евтин ?
  • 57 Dracula

    2 0 Отговор

    До коментар #53 от "Нен Нен":

    ти току що се изплю в лицето на Ламборджини, Ферари, Бугати и примерно Лотус и т.н. марки, които са със задно разположен двигател. Капацитет си ти. Хората по света с Порше до един го определят като единствения спортен автомобил който става за всекидневна кола, но само за теб е не практичен и с не правилна разположен двигател.

    Коментиран от #58, #59

  • 58 Dell

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Dracula":

    Казва се 'ЛамборГини', моето момче.
  • 59 Нен Нен

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Dracula":

    Двигателите на тези супер автомобили НЕ са със задно разположен двигател, а са със централно разположен двигател, разликата между двете е много голяма .
  • 60 Нен Нен

    0 0 Отговор
    Исках да кажа, че двигателите на тези супер автомобили не са отзад .
  • 61 Оня

    0 0 Отговор
    https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100
    Тука всичко си пише какво ми са джафкате и плюнчете тука
    911 турбо С няма пред ГТР-нисмо
    Не ви ли е ясно че тази гонка е мега наредена

    Коментиран от #63

  • 62 CarPro

    0 0 Отговор
    Hhahahahah sas izkluchenie na pernishkiqt taralqsnic i siniqt pustinqk ford koito beshe posleden dobra rabota a samo az si misleh che i8 nqma shans tuka
  • 63 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "Оня":

    Да бе,да бе.Когато в първа и трета част от драг надпреварата на Мотор тренд ГТР победи другите бегачки,всичките "джапан" фенове ревахте до небето колко е велик Нисана и как няма кола,която да го бие.А когато във втора и четвърта част Авентадор,Макларън МП4 и Турбо С го препарираха е нагласено и невероятно.Няма да се оправите,никога.Ако приемете факта,че винаги е имало,има и ще има по-добри коли от единствената японска супер машина,ГТР,животът ви ще стане по-лесен.
    Както останалите хора приемат,че Нисан ГТР безспорно е по-добър от много супер коли и не се товарят с глупости.
    Между другото на Ринга пак едно Порше е по-бързо от ГТР.Не е Турбо С,но е Порше,нали.Ама май предвидливо си го пропуснал. Що така???