По традиция предаването Motor Trend прави драг надпревара на най-яките автомобили, актуални през дадената година. В случая един срещу друг се изправят топ резачките на 2014-а, като автомобилите са от различни класове и с доста голяма разлика в мощността. Измежду тях е и специалната версия на GT-R, носеща названието Nismo, като срещу "Годзила" този път се изправя Porsche 911 Turbo S.
Останалите участници са Alfa Romeo 4C, BMW i8, BMW M4, Chevrolet Camaro Z/28, Ford Fiesta ST, Jaguar F-Type R Coupe, Subaru WRX STI и Volkswagen Golf GTI. Кой е краен победител в драг надпреварата на годината и какво е класирането на останалите автомобили, вижте в уникално заснетото видео на Motor Trend.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Vasik Atanasova
10:52 13.10.2014
2 Монго
11:37 13.10.2014
3 Ивайло Желев
11:45 13.10.2014
4 Inna Ivanova
13:59 13.10.2014
5 ярослав станчев
14:14 13.10.2014
6 Варненецът varnenecat
BMW I8 е най-мощният /382 коня/ и най-икономичен автомобил
/един литър и половина бензин разход в градски цикъл при скорост 50 км в час!
Къде са го напъхали при спортни резачки с разход 22л.?
Фиестата е лека ама пък 175 коня за къде по напред?
Рено-Нисан ГТР Нисмо е 120 000 евро...абсолютна извратения.
Най-доброто винаги си остава - легендарният Порш 911 Турбо Ес 3.6 боксер 531 к.с. със задно разположен двигател.
Коментиран от #22
14:29 13.10.2014
7 Petko Siyagov
14:48 13.10.2014
8 MSUX
Коментиран от #14
17:14 13.10.2014
9 Гуру
17:17 13.10.2014
10 Bravo
Коментиран от #17
18:58 13.10.2014
11 samo vw
19:12 13.10.2014
12 samo vw
Коментиран от #15
19:15 13.10.2014
13 володя
19:33 13.10.2014
14 Никой
До коментар #8 от "MSUX":
Прав си, че Алфата си върви добре за парите, но не съм съгласен, че си ги е оправдала. Спортна колае, но е доста базова в сравнение с другите участници в състезанието. Че тя дори и багажник няма, а интериора е направен от кофички за мляко. Това дори по Топ Гиър го показаха.20:05 13.10.2014
15 PlimP
До коментар #12 от "samo vw":
12, пич, пий си по-често хапченцата :D:D:D, алфата е доста по-лека от гоуфу, а субито е доста по-мощно и е 4х4, при добро желание ще го сплескам и аз с дъртото ми волво, д ане говорим за 80 В4 RS220:09 13.10.2014
16 comment
Коментиран от #24
21:20 13.10.2014
17 hienata
До коментар #10 от "Bravo":
За мен е не е много логично , очаквах да спорят 911 и GT-R, но че Поршето ще дръпне от начало и няма да даде никакъв шанс на Нисана не го очаквах. Все пак Нисана е най- мощен 600к.с. Алфата не ме изненада, тя е най - лека 960кг. Останалите се представиха според очакванията, като добро впечатление ми направи М4, тръгна зле, но навакса, ако беше стартирало по- добре, можеше да се доближи доста до третото място, до кола със 125к.с повече, а и победи кола със 80к.с повече.Коментиран от #18
21:58 13.10.2014
18 BNR32
До коментар #17 от "hienata":
И поршето и нисана са страхотни коли.Тук поршето печели защото има по-добро съотношение мощност/тегло от нисана, а също и по-добри гуми. На писта обаче този нисан е по-бърз от него въпреки по-лошите гуми....
Гледайте целия филм...
22:23 13.10.2014
19 911 Тurbo S
00:40 14.10.2014
20 джапан теч
03:43 14.10.2014
21 Анатоли
09:02 14.10.2014
22 Дошо
До коментар #6 от "Варненецът varnenecat":
Аз съм учуден, че Фолксваген Строше завърши с всичките си части и не се самозапалиКоментиран от #30
09:02 14.10.2014
23
10:33 14.10.2014
24
До коментар #16 от "comment":
Той оттдавна си е починал, всеки нов Гоуф изглежда толкова тъпо и скучно като стария, само му сменят номерацията.10:50 14.10.2014
25 Попов
11:37 14.10.2014
26 drdrdr
11:50 14.10.2014
27 Венцислав Кацарски
13:36 14.10.2014
28 MAXBLUE
Коментиран от #36
14:40 14.10.2014
29 Кобрата
15:10 14.10.2014
30 Кобрата
До коментар #22 от "Дошо":
Сигурен съм, че и онзи експонат на Golf 5 който се намира в Германия и е единственият Golf с 650 к.с ако го пуснем срещу Nissan, ще му свие перките...
15:14 14.10.2014
31 gid
Коментиран от #32
15:31 14.10.2014
32 Ilyan
До коментар #31 от "gid":
3,8сс.15:39 14.10.2014
33 Дошо
16:08 14.10.2014
34 Стилян
18:38 14.10.2014
35 шофиорче
19:18 14.10.2014
36 ярослав станчев
До коментар #28 от "MAXBLUE":
Какво нелогично и нереално има?Порше Турбо С ускорява до 100 км/ч по-бързо от ГТР Нисмо-2,6 сек. за Турбо С,срещу 2,9 сек за ГТР.До ускорява по-бързо от ГТР.Максималната скорост на Поршето също е по-висока от на ГТР.На 400 метра Турбо С дава 10,9,а ГТР 11,1.Кел файда,че ГТР Нисмо е с 40 коня по-мощен,когато Турбо С е със 100 кила по-леко.Много ясно,че Поршето ще бие ГТР Нисмо.Защото е по-добрата кола.Както се казва-всеки майстор си намира майстора.Просто влез в сайта на Мотор Тренд,същите които са правили този драг и ще видиш тестовете и данните на двете коли.
Коментиран от #39, #40
20:16 14.10.2014
37 РК
21:14 14.10.2014
38 Бхд БхД
Алфата тежи 800кг а Камарото 1800 най-малко :D
21:24 14.10.2014
39 drdrdr
До коментар #36 от "ярослав станчев":
Интересно как в Greatest Drag Race 3 GT-R дава 11,0 на 1/421:27 14.10.2014
40 drdrdr
До коментар #36 от "ярослав станчев":
https://www.youtube.com/watch?v=Ox5Fi_lLfpk#t=77Гледах няколко клипа и честно казано не схващам как ГТ-Р 2013 дава 11.1 срещу 10.9 за поршето на една писта, а на друга същото порше пак дава 10.9, но този път ГТ-Р Нисмо (600 коня) дава отново 11.1. Просто не разбирам.
21:35 14.10.2014
41 абжабжабж
21:35 14.10.2014
42 Иван
Коментиран от #43, #51
23:12 14.10.2014
43 Xterminatorable .
До коментар #42 от "Иван":
Рядко се включвам, но като прочета някаква такава тъпотия не мога да се сдържа. "Чудя се как има хора, които знаят не знаят, изказват високопарни технологични мисли, и след това се мислят крале на инжинеринг". Ами ти какво направи току що ве, майна?? Ти как разбра колко е нов и на колко км е?? А ускорението до сто не беше ли 1?? А направо като се включеше високотехнологичния лаунч на нисана не завихряше ли гравитацията да я използва в своя полза??? А иначе гумите със сигурност са "незаконни", също така и неморални и извън религиозните норми... Ами за винтилите да не говорим... Пък джантите... Абе направо си е конспиративен проект на ХААРП за разбиване на жълти сърца.00:15 15.10.2014
44 Vasik Atanasova
World s Greatest Drag Race И СЕ ПРАВИ ОТ ХОРА КОИТО РАЗБИРАТ ПОВЕЧЕ ОТ ВАС
И ДАВАТ ПАРИ И ТО МНОГО ЗА ДА СЕ ОСЪЩЕСТВИ
И СЕ ГЛЕДА ОТ ЦЯЛ СВЯТ
НИСАНА СЪЩО Е БЪРЗ НО Е ВТОРИ ПРИЕМЕТЕ ГО
А И Е НИСЪК СТАВА САМО ЗА ПИСТА А ПОРШЕТО МОЖЕ ДА СИ ГО КАРАШ ВСЕКИ ДЕН ДО РАБОТА
Коментиран от #53
00:20 15.10.2014
45 Dracula
До #42. Ще ти обясня една работа - ЛЪНЧ контрола е когато си контролираш яденето независимо в коя част на деня е, понеже ЛЪНЧ правилно изписана на английски е LUNCH и е храната която ядеш между основните хранения ;) Но лаунч - /launch/ контрола е система за бързо стартиране от която си нямаш и понятие.
Приятно хапване :)
Коментиран от #54
00:27 15.10.2014
46 PIRANHA
00:28 15.10.2014
47 PIRANHA
Коментиран от #55
00:38 15.10.2014
48 члрк
02:43 15.10.2014
49 Гаст
08:24 15.10.2014
50 andreev
Коментиран от #56
08:55 15.10.2014
51 андреев
До коментар #42 от "Иван":
ти ми виде сметката с твоито разсъждение, въобще чуваш ли се кво говориш бе. Там ли беше,че ги говориш тия простотии за лаунча и за гумите09:02 15.10.2014
52 hienata
10:26 15.10.2014
53 Нен Нен
До коментар #44 от "Vasik Atanasova":
Поршето е много по-непрактично и поддръжката му е много по-скъпа и самото Порше е почти два пъти по-скъпо и е по-бавно на писта .Коментиран от #57
12:57 15.10.2014
54 Нен Нен
До коментар #45 от "Dracula":
Нисанът е бърз, точно там където трябва да е бърз GTR не е за чалгарски гонки от светофар до светофар, като говориш за надут рекламен балон, нали осъзнаваш, че 911 е спортен VW костенурка и двигателя му е на грешното място .13:00 15.10.2014
55 Нен Нен
До коментар #47 от "PIRANHA":
Отново казвам, че Нисанът е бърз, там където трябва : на истинска писта, спестили са единствено от емблемата, всички немски коли са двойно по-скъпи отколкото трябва само заради емблемата и нищо друго, просто немците са по-алчни и пускат всичко на двойни цени .13:02 15.10.2014
56 Нен Нен
До коментар #50 от "andreev":
Защо като Нисмо го духат, Нисанът е много по-бърз на пистата, по-практичен и почти два пъти по-евтин ?13:03 15.10.2014
57 Dracula
До коментар #53 от "Нен Нен":
ти току що се изплю в лицето на Ламборджини, Ферари, Бугати и примерно Лотус и т.н. марки, които са със задно разположен двигател. Капацитет си ти. Хората по света с Порше до един го определят като единствения спортен автомобил който става за всекидневна кола, но само за теб е не практичен и с не правилна разположен двигател.Коментиран от #58, #59
13:15 15.10.2014
58 Dell
До коментар #57 от "Dracula":
Казва се 'ЛамборГини', моето момче.14:02 16.10.2014
59 Нен Нен
До коментар #57 от "Dracula":
Двигателите на тези супер автомобили НЕ са със задно разположен двигател, а са със централно разположен двигател, разликата между двете е много голяма .20:08 16.10.2014
60 Нен Нен
20:09 16.10.2014
61 Оня
Тука всичко си пише какво ми са джафкате и плюнчете тука
911 турбо С няма пред ГТР-нисмо
Не ви ли е ясно че тази гонка е мега наредена
Коментиран от #63
01:27 17.10.2014
62 CarPro
10:06 18.10.2014
63 ярослав станчев
До коментар #61 от "Оня":
Да бе,да бе.Когато в първа и трета част от драг надпреварата на Мотор тренд ГТР победи другите бегачки,всичките "джапан" фенове ревахте до небето колко е велик Нисана и как няма кола,която да го бие.А когато във втора и четвърта част Авентадор,Макларън МП4 и Турбо С го препарираха е нагласено и невероятно.Няма да се оправите,никога.Ако приемете факта,че винаги е имало,има и ще има по-добри коли от единствената японска супер машина,ГТР,животът ви ще стане по-лесен.Както останалите хора приемат,че Нисан ГТР безспорно е по-добър от много супер коли и не се товарят с глупости.
Между другото на Ринга пак едно Порше е по-бързо от ГТР.Не е Турбо С,но е Порше,нали.Ама май предвидливо си го пропуснал. Що така???
11:24 18.10.2014