ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Това е просто Дачия за руският пазар. Там няма задължителни дневни светлини, Старт&Стоп система, датчици налягането в гумите и прочие неща, които са задължители в ЕС и затова тук Дачиите ги имат. Ако ги сложиш в Ладата и си идва на цената, на която тук се продават Дачиите.
То двигателите, кутиите, окачването, спирачките и електрониката е на Рено. Вече как ще оформят ламарините и каква емблема ще сложат е чиста формалност.
Не е зле колата, стига да не е супер дървена отвътре, със сигурност ще се купува.
На цена от 16х. лв и имаща всичко необходимо и при нас би се продавала, както се продава сега Дачия Логан. Всички викаха румънски боклук, но колко много вече се движат по пътищата ни.
Отвътре е по готина от колкото изглежда отвън! И поне няма да лъжат като Фолксваген с техните дизели! Дано има повече Руско в нея, а не като Датчия която е Рено или Шкода която е Фолксваген! Иначе определено имам сантимент към ЛАДА-та!
Ако е 106 к.с.данък МПС ще бъде 301лв.,който не бих
плащал за тази и ,която да е кола с подобна мощност.
Бих плащал данък за кола до 99к.с. или над 150 кс.
Ако се светнат да я продават с 80-90 к.с.и после да си я
бъзикам с чип тунинг и турбо ще си струва парите.
Наистина е стария барабан !!! Руснаците ако не поставят някои елемент, който да напомня за старото време няма да са те :) нищо че е обявено окачване и спирачки от рено/нисан
А какво му е на барабана от Самара? или както е модерно назапад дай да променяме и последното винтче, а то дали има смисъл никой не пита.
Иначе колата е супер и чакам да я купя у нас. Който има много претенции първом да си погледне дупката в джоба!
Прав си дядо попе, но това е проблем, който трябва да решат у нас, тези, които пишат законите. Само дето няма да се случи. Вече повечето производители нямат коли от Голфовия клас под 74 киловата или 100.5 к.с. и за един киловат повече данъкът скача над 2 пъти. Просто таблицата, по която се изчислява данъкът е несправедлива. Имах Рено Сценик от 2000 г. 1.6 бензин и то беше 102 к.с., което правеше данък около 190 лв. Сега карам същия Сценик, но 1.4 и е 97 к.с. та плащам данък около 45 лв. Няма логика в тази таблица. Отделно в София данъкът за една и съща кола е по-нисък от този в Бургас например. Това пък зависи от общинския парламент какви промили е гласувал.
Абе вътре сме отвсякъде и не ни е проблем цената на Лада, Дачия, Нисан или Фолксваген, а заплатите, които ни плащат ...
Колата определено изглежда добре, повече ми харесва от Дачия. Ако и изпълнението е на ниво, съвсем спокойно би се продавала с успех мисля. Колкото до Дачия, имаме служебна такава 1,5 дизел и е много добър автомобил. Без абсолютно никакъв проблем си върви със 150 и спокойно може да се настъпва и още. За 1 година има навъртяни 60 000 км. и освен обслужване, не помня да й е правено нещо. Единствено не ми харесва, че вътре е много пластмасова и има прекалено евтино излъчване. Въпреки това има много по-скъпи автомобили, които вътре също не са нищо особено. Съвсем скоро седнах в Мазда 2, вярно произведена 2004, но по пластмасов интериор не бях виждал. Имах чувството, че ако някой си хвърли фаса вътре, всичко ще се стопи на секундата.
От компанията Лада решили да направят експеримент с тази лада-веста ,като на изложението във Франкфурт не са я представили ,а са я оставили отвън с замаскирана емблема и питат случайни посетители каква марка е , колко биха дали за нея при екстрите ,които предлага...Интересно е ,че много хора предположиха ,че е Форд ,или някаква японска или корейска кола и даваха за нея от 15 до 25 хиляди евро ,като един дори каза че ще струва 40 хиляди ...В действителност ,макар ,че все още не е казана цената на базовата версия се очаква да струва около 500 хил рубли ,или около 12 до 15 хиляди лева .
Цената кърти. Това за градски автомобил е перфектно. Купуваш го чисто ново и изобщо не ти пука дали някой ще го одере , дали седи отвън да го пече слънцето или да го затрупва снега. Гарантирано 100 000км ще ги направи без някакви сериозни ремонти и да има такива ще са евтини. Просто едно работно магаре за хора които не плащат данък обществено мнение и си ценят парите. Като гледам масата българи към 98% от населението какви съдрани гащници са готови да се пазарят за всяка стотинка а тук баровци дето се назлъндисват и на S-класа ме напушва яко смях. Масата не сте и помирисвали нов автомобил. Масата зареждат по бензиностанции за 20лв и седят с нпукани джуки и не си купуват дори вода щото е с 50 стотинки по скъпа от тая в магазина ама иначе баровци та дрънкат. Улиците зарити със скрапове дето едвам кретат ама преди 20 години са били голяма работа. Я се освестете малко бе. Ние сме третият свят. В цялата държава има към 200 семейства които държат почти всички пари и десетина големи олигарха за които всички бачкат. Те могат да търсят кусура на всичко вие като си закърпите пробитите джобове вземете да мислите трезво и си купувайте това което ви е по джоба.
Коментирате Дачия ;-). Някои поне опитали се да иде до магазин и да пробва да му хареса. Дачията става само за служебна кола. Супер спартански оборудвана - толкова дават от Рено иначе ще си правята сами конкуренция. Пример Шкода спрямо VW. Грешката я направиха германците но поуката я направиха французите ;-). Дизайна е доста зле. Предполагам и оборудването ще е на това ниво като при Дачия - като за БГ и Русия. Климатик - автоматиката е забранена като че ли. Разбирам че в Русия трудно се кара с круиз контрол ;–). Може обаче за майтап да сложат сериино видео регистратор - там е доста необходим. Надявам се все пак да е по-съвременна от китайската продукция в Ловеч.
Какво значи, че Дачия е спартански оборудвана. Вярно, интериорът е грозничък и пластмасов, но и доста по-скъпи автомобили не са много по-добре. Има климатик, хидравлика, ABS, ESP, airbag и т.н. Сравнена с 10-15 годишна кола на 300 000+ км. си е направо идеална.
За 13 бона това си е направо екстра. Не знам защо разни "баровци" правят надути коментари и я сравняват с Дачия-та. Още не е дошла на пазара Веста и те вече имат мнение за качествата й. Като измине поне 30-40 хил. км. по нашите пътища тогава плюйте по колата. Отворковци? Не типични бай Ганювци!
Стига сте спорили.Тази кола най-вероятно въобще няма да се продава извън Русия,заради наложените ограничения на руснаците.Да не забравяме също,че Рено имат доста голям дял в Лада и едва ли искат да правят конкуренция на Дачия в европейския съюз,където румънските коли вървят доста добре.
Мнението ти е много право. Точно това представлява държавата ни и не е зле масата да се събуди малко в реалността и по малко да живее пред телевизора гледайки Планета пайнер.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Кобрата
14:34 25.09.2015
2 гг7н
То двигателите, кутиите, окачването, спирачките и електрониката е на Рено. Вече как ще оформят ламарините и каква емблема ще сложат е чиста формалност.
14:48 25.09.2015
3 справедлив
15:05 25.09.2015
4 onq s konq
15:18 25.09.2015
5 Румен Янев
15:23 25.09.2015
6 ВАЗ 2101
15:28 25.09.2015
7 СССР
РУСИЯ ВЪРВИ НАПРЕД!
СТАВАЙ СТРАНА АГРОМНАЯ!
ЕВАЛА!!!!!
Коментиран от #24
15:56 25.09.2015
8 Бай Иван
Коментиран от #16
16:01 25.09.2015
9 656
16:03 25.09.2015
10 опсмопсус
16:17 25.09.2015
11 гост
На цена от 16х. лв и имаща всичко необходимо и при нас би се продавала, както се продава сега Дачия Логан. Всички викаха румънски боклук, но колко много вече се движат по пътищата ни.
16:41 25.09.2015
12 КОРЕКТОР
Тези " извивки отстрани по ламарините " са за такъв чеп , че символизират и допълват "Х" стилът на Стив Мартин дизайнера на новия стил на LADA .
И муцуната и щампованите релефи отстрани символизират "Х" .
18:53 25.09.2015
13 Фред
19:15 25.09.2015
14 Буран
20:11 25.09.2015
15 Дядо поп
плащал за тази и ,която да е кола с подобна мощност.
Бих плащал данък за кола до 99к.с. или над 150 кс.
Ако се светнат да я продават с 80-90 к.с.и после да си я
бъзикам с чип тунинг и турбо ще си струва парите.
Коментиран от #18
20:34 25.09.2015
16 бай герги
До коментар #8 от "Бай Иван":
Наистина е стария барабан !!! Руснаците ако не поставят някои елемент, който да напомня за старото време няма да са те :) нищо че е обявено окачване и спирачки от рено/нисанКоментиран от #17
20:51 25.09.2015
17 кара Лада
До коментар #16 от "бай герги":
А какво му е на барабана от Самара? или както е модерно назапад дай да променяме и последното винтче, а то дали има смисъл никой не пита.Иначе колата е супер и чакам да я купя у нас. Който има много претенции първом да си погледне дупката в джоба!
21:44 25.09.2015
18 водач на МПС
До коментар #15 от "Дядо поп":
Прав си дядо попе, но това е проблем, който трябва да решат у нас, тези, които пишат законите. Само дето няма да се случи. Вече повечето производители нямат коли от Голфовия клас под 74 киловата или 100.5 к.с. и за един киловат повече данъкът скача над 2 пъти. Просто таблицата, по която се изчислява данъкът е несправедлива. Имах Рено Сценик от 2000 г. 1.6 бензин и то беше 102 к.с., което правеше данък около 190 лв. Сега карам същия Сценик, но 1.4 и е 97 к.с. та плащам данък около 45 лв. Няма логика в тази таблица. Отделно в София данъкът за една и съща кола е по-нисък от този в Бургас например. Това пък зависи от общинския парламент какви промили е гласувал.Абе вътре сме отвсякъде и не ни е проблем цената на Лада, Дачия, Нисан или Фолксваген, а заплатите, които ни плащат ...
21:45 25.09.2015
19 БББ
23:38 25.09.2015
20 mediator37
06:21 26.09.2015
21 лада
16:07 26.09.2015
22 Иван Господинов
Коментиран от #23, #33
17:37 26.09.2015
23 бай Иван
До коментар #22 от "Иван Господинов":
Иване, голям европеец си бил ти бе?Коментиран от #26
19:44 26.09.2015
24 бай Иван
До коментар #7 от "СССР":
Ей комуняга, Брежнев умря!19:46 26.09.2015
25 Веселин Желязков
20:44 26.09.2015
26 Иван Господинов
До коментар #23 от "бай Иван":
Колкото, толкова другарю21:00 26.09.2015
27 Сделано в СССР
22:00 26.09.2015
28 Ники
23:58 26.09.2015
29 васил
00:48 27.09.2015
30 БББ
03:11 27.09.2015
31 Антон
09:51 27.09.2015
32 Десислав Попов
11:10 27.09.2015
33 кара Лада
До коментар #22 от "Иван Господинов":
Мнението ти е много право. Точно това представлява държавата ни и не е зле масата да се събуди малко в реалността и по малко да живее пред телевизора гледайки Планета пайнер.10:17 29.09.2015