В интернет пространството много бързо се разпространи една сензационна новост. Ново поколение на компактния кросоувър Skoda Yeti няма да има. Чехите обаче не се отказват от създаването на нов компактен кросоувър.
Такъв ще има, но той ще се казва Skoda Karoq. Наследникът на Yeti е с толкова радикално изменена визия, че няма нищо общо със своя предшественик. Моделът ще бъде произвеждан върху модулната MQB платформа.Най-близкият до него модел от VAG групата ще е Seat Ateca. Skoda Karoq ще е много сходна с Ateca, но предницата и ще е издържана в стила на по-голямата Skoda Kodiaq. В сравнение с Yeti новият компактен кросоувър ще е по-голям.
Дължината му ще е от порядъка на 4.3 метра. Теглото обаче ще бъде по-ниско с около 100 килограма. Новата Skoda ще е и по-просторна, като ще разполага с багажник с обем 500 литра.
За модела Karoq ще са налични бензинови турбомотори с обем 1.4 л (150 к. с.) и 2.0 л (180 и 220 к. с.), а така също и турбодизели с обем 1.6 л (115 к. с.) и 2.0 л (150 и 190 к. с.). През 2019 ще се появи хибридна версия, а общото годишно производство ще е 150 000.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 гоол
09:30 12.04.2017
3 Ярослав Станчев
09:39 12.04.2017
4 оня същия
10:39 12.04.2017
5 Гост
10:54 12.04.2017
6 123
Това горе даже не мога да произнеса.
Иначе колата изглежда супер - малък Кодиак и са преодолели единствения сериозен недостатък на старото Йети - малкия обем на багажника.
Кю3 - на половин цена и с три пъти по-евтина поддръжка. Ще е хит!
11:37 12.04.2017
7 Марио
Коментиран от #8
13:30 13.04.2017
8 123
До коментар #7 от "Марио":
От изказването ти личи, че си го гледал само снимки. Да ти кажа, не подхожда на дама да пише за автомобили - линиите не ми харесват, цветът не му подхожда.А за вървенето - ти с кой двигател кара, с някои върви по-добре от други.
18:28 13.04.2017
9 Spec b
20:32 13.04.2017
10 Мърц
Перфектна за града, компактна и маневрена с разход под 7/100,а извън пътя и на снега е повече от прилична, при честите ми излети в Осогово и по поречието на р.Струма. Е... не е Defender, да се рови в дълбоката кал и да преминавам речните бродове, но това не е и предназначението на този автомобил.Не вози и като S- класа по магистралите защото няма въздушно окачване, но при 140 км/ ч, на 6-та предавка,външни шумове почти няма, колата е стабилна ( 1600 кг) и моторът е в оборотите си без да се чувства напрегнат. Среден разход 6.1 - 6.5. Ако някой комплексар мечтае да лети с 250 по жалките ни магистрали - МОЛЯ !На пазара има " престижни марки " с огромни кубатури, в чиито пакети само "свирки не се предлагат! Тук става дума за добре измислен и сносно изработен многофункционален автомобил, предназначен да улесни ежедневието на средностатистическия българин - автомобил, чиито данъци, застраховки и обслужване няма да ви докарат до фалит.Автомобил, който е спечелил през 2009-2011 куп престижни награди в страни, където разбират от автомобилостроене... Пожелавам поне на половината си сънародници възможността да притежават тоя "боклук,а разните му там поршета, ферарита и вездесъщи БЕНТЛИ - нека оставим на "разбирачите"...
16:13 24.10.2017