Devel Sixteen ще се предлага в три модификации с 2 000, 3 000 и 5 000 к.с., обяви производителят на салона в Дубай. Арабският хиперавтомобил, чиито създатели се канят да счупят всички рекорди за мощност и скорост, обаче съвсем няма да бъде най-скъпият в света.
Базовата версия с V8 с два турбокомпресора и 2 000 коня ще струва $1.6 млн., а вариантът с 3 000 - $1.87 млн. Гигантският 12.3-литров V16 с четири нагнетателя и мощност 5 000 коня ще се монтира само на пистовата модификация, която ще може да се поръча срещу $2.2 млн.
Това означава, че върховият Devel Sixteen ще бъде по-евтин от базовата версия на Bugatti Chiron, която струва $3 млн. Предполага се, че с такава моторизация автомобилът ще може да развива между 560 и 570 км/ч.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #2
16:43 20.11.2017
2 Антиелектрика
До коментар #1 от "гост":
Тази цялата тъпня явно я изписа от страх?!Нямала скоростна кутия, все едно тъпата Тесла е вече реалност!
Иначе се перчим с 10 000 Nm, ама пред 5000 к.с. са НИЩО!
Хайде скрий се някъде, защото това хем ще ускорява по-бързо, хем ще развива по-висока скорост и за Тесла не остава нищо, с което да се перчи, освен опасно за здравето магнитно поле! Да
Коментиран от #3, #4, #19
16:53 20.11.2017
3 гост
До коментар #2 от "Антиелектрика":
Страх от какво бе пич? От бъдещето ли? Както навремето ДВГ е изместил парните машини, сега ел.двигателя ще измести ДВГ.Но ти као искаш си стой в 19 век и си карай парната машина. По-скоро хора, които не приемат новото ги е страх. Ти си прогресивен като баница с настъргано кореноплодно за пълнеж!
Коментиран от #5
17:12 20.11.2017
4 гост
До коментар #2 от "Антиелектрика":
Едно е реалност, друго е страх. Тази кола да си я видял, че се движи? Прототипите са им само бутафорни, наскоро показаха тест на двигателя и споделиха, че за него все още нямат разработена кутия и охлаждане.Тесла роудстър изпробваха ли я всички гости на представянето? Май да, май усетиха ускорението и всички слизаха с усмивки. На това бутафорно нещо някой да се е возил, да го е карал, да е споделил как върви и как се усеща?
За какви страхове говориш? Аз никога няма да мога да си позволя подобна кола, най-много модел 3 след години, живи и здрави да сме.
17:41 20.11.2017
5 Антиелектрика
До коментар #3 от "гост":
Как не ти писна да повтаряш едни същи лъжи?Парната машина е заменена от електрички, а те от ДВГ!!!
Коментиран от #6
17:45 20.11.2017
6 Електрика
До коментар #5 от "Антиелектрика":
Как ми омръзна да ти повтарям, че електромобилите не са въпрос на двигател, а въпрос на батерии.Обясних ти какъв е ПОТЕНЦИАЛА на един електромобил с капацитет като този на Тесла. Ако не ме лъже паметта беше точно около 5000 конски сили.
Ти откъде знаеш колко конски сили е roadstar, да си толкова категоричен?
Коментиран от #7, #9
19:45 20.11.2017
7 Антиелектрика
До коментар #6 от "Електрика":
Колко пъти да ти казвам да не ме занимаваш???20:10 20.11.2017
8 Бат Мишо
има звездооброзни ДВГ на САМОЛЕТИ ВИТЛОВИ
Мерилин , ЮМО , Месершмид Юмо с топ спийд която никоя електрика няма да припари .....
ай турнете ел двигател на самолет да ва вида да са дръпнете с 24 цилиндрова звезда ДВГ и да си говорим за макс скорости
20:29 20.11.2017
9 Знайко
До коментар #6 от "Електрика":
Една интересна калкулация която не гарантирам че е на 100% вярна:Ако имаме изходни данни на колелата 10 000Нм момент и мощност 5000Hp то тогава лесно можем да изчислим че при макс. мощност имаме RPM=3500 което ако ориентировачно приемем диаметърът на колелото за 21 инча(може и да е повече зависи от гумите) теоретично излиза 700 км/ч. Като имаме предвид че макс. скорост я дават около 400 км/ч ако няма ограничител аз бих заложил на мощност от 3000 Hp примерно което прави 1000 на мотор.
Нека да видим 2020 кой ще бъде по-прав!
21:10 20.11.2017
10 Електрика
Взе ли предвид , че въртящия момент намалява при високите обороти?
Коментиран от #11
22:11 20.11.2017
11 Знайко
До коментар #10 от "Електрика":
Power (kW) = Torque (N.m) x Speed (RPM) / 9.5488v(m/s) = r(m) × RPM × 0.10472
Информация от производител:
10 000 Нм на колелата
250 mph max speed
Коментиран от #14
22:27 20.11.2017
12 Гнида
00:30 21.11.2017
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Електрика
До коментар #11 от "Знайко":
https://www.geotab.com/geoimages/blog/ice-torque-and-power-curve-2.pngДруго имах предвид. Без да имаш подобна графика на електродвигателя, няма как да направиш сметките.
Това че електродвигателите имали еднакъв въртящ момент от минималните до максималните обороти е само мит.
Електродвигателите имат максимален въртящ момент още от нула оборота, но той се запазва постоянен до определени обороти, докато се достигне максималната мощност. След това мощността става постоянна, а въртящият момент започва да пада с покачване на оборотите, за да останат в сила формулите които си написал в този пост.
Следователно, дори да знаеш и максималната мощност и максималния въртящ момент, трябва да знаеш и максималните обороти, и кривите на мощността и въртящия момент, за да можеш да изчислиш максималната скорост, ако знаеш какво е челното съпротивление.
На практика, максималната скорост може да бъде изчислена само от челното съпротивление и максималната мощност. Чак след това се проектира задвижващата система на автомобила така, че максималните обороти да съвпаднат с максималната скорост.
Коментиран от #15
09:08 21.11.2017
15 Знайко
До коментар #14 от "Електрика":
Тогава макс. мощност ще бъде по-малка. Това са само идеалистични приблизителни сметки.Да беше си го казал Елън колко е мощноста вместо да излиза с параметър който е само рекламен трик и никой производител не го обявява.
Казваш мощността на двигателите и броят и това е, какво има да го крие???
12:55 21.11.2017
16 Електрика
За разлика от него, колкото мощността е по-голяма, толкова по-добре. При нея проблемът е с охлаждането. Лесно може да направиш двигател с огромна мощност, проблем е да я поддържа повече време. Батериите също загряват.
След две-три години когато излезе моделът, технологиите ще са се развили още повече, батериите ще са с още по-добро вътрешно съпротивление и няма да загряват толкова. Двигателите ще се проектират спрямо тях.
Няма да се учудя, ако напрежението на батерията е над стандартните 800 волта.
13:57 21.11.2017
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Патриот
Обзалагам се, че при пълен резервоар този ще измине повече разстояние и ще се зарежда по-бързо.
11:48 23.11.2017
19 ГОСТ 45
До коментар #2 от "Антиелектрика":
Братле ти кое предпочиташ във Бъдеще да плащаш 30000 хиляди данък и да мърсиш 8 пъти повече въздоха или да караш една тесла 300 коня със данък 150 лева някой хора 110 коня кола немогат да подържат ти 5000 искаш03:24 26.11.2017