3 Октомври, 2018 14:41 6 075 67

Tesla Model 3 чупи рекорди по продажби

  • tesla-
  • model 3-
  • рекорд-
  • продажби

През септември в САЩ са купени 22 250 "тѐсли" Model 3. Така продажбите на отделен електромобил в Щатите за пръв път надхвърлят границата от 20 000 бройки месечно, съобщава Insideevs.

С новия рекорд на Model 3 оглавява класацията за най-купувана кола на ток за всички времена на годишна основа. Досегашното върхово постижение бе дело на Nissan Leaf, от който през 2014 г. бяха реализирани 30 200 екземпляра. Model 3 вече надхвърли повече от двукратно този показател със 78 132 продажби от началото на 2018-а.

Експерти прогнозират, че евтината Tesla ще прескочи прага от 100 000 продажби до края на годината. Ако търсенето на електромобила не спадне, каквито изгледи няма, Model 3 с лекота ще достигне този тираж през оставащите три месеца от 2018-а.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 йейс

    38 18 Отговор
    Колеги местим ли го?

    Коментиран от #2, #4

  • 2 123

    24 9 Отговор

    До коментар #1 от "йейс":

    Определено! Колко градуса, и на къде?

    Коментиран от #8

  • 3 гост

    33 7 Отговор
    Има още стотици хиляди, които са направили депозит и чакат произведените бройки, така че няма как да спаднат покупките. Всички експерти им се подиграваха, че така не се прави, че модел 3 ще ги фалира, а сега излиза, че са на прага на печалбата, което е от основно значение за компанията. Дори не са преминали на 3 смени, както е планирано и завода още се строи, Панасоник тепърва започват да увеличават производството на батерии, защото цялата им продукция отива за модел 3 и не остава за пауъруол.
  • 4 Driving pleasure

    15 20 Отговор

    До коментар #1 от "йейс":

    Чудя се преди т'ва дали да го стръскам :D

    P.S. Интересно, че правят по 5000 седмично което прави 20 хил произведени... а продават по 22 - ново чудо на светията ;)

    Коментиран от #7, #9, #22

  • 5 Язе

    1 12 Отговор
    Те нали махнаха Мъск от върха и тръгна производството.

    Коментиран от #23

  • 6 Икономист

    5 7 Отговор
    В момента продажбите не са толкова важни а производството.Все още се мъчат на около 5000 бройки(малко повече). Ще видим и финансовите резултати след като умишлено пренесоха част от продажбите от Q2 на Q3 ако загубите са над 300 милиона борсата няма никак да им се зарадва.
  • 7 Електрошок

    12 0 Отговор

    До коментар #4 от "Driving pleasure":

    4 седмици са май 28 дни!
  • 8 Аналлизатор

    3 5 Отговор

    До коментар #2 от "123":

    Надолу 180°
  • 9 Да да

    15 3 Отговор

    До коментар #4 от "Driving pleasure":

    Обикновено месеца има 4 седмици и 2-3 дни! По 5000 на седмица, са 22 000-23000! То бива изпростяване, ама твойто вече гони върхове! А и кой е казал, че ще правят само по 5000 на седмица! Новата цел вече е 6000!

    Коментиран от #19

  • 10 123

    10 21 Отговор
    Това с евтината тесла ме разсмя искрено. Вместо тази евтина кола предпочитам някой отлично оборудван премиум модел на която и да е популярна марка и за разликата ще си зареждам, карам и поддържам автомобила поне докато изтече гаранцията.

    Коментиран от #25, #26

  • 11 Driving pleasure

    6 11 Отговор
    Септември има 4 седмици + една събота и неделя пак липсват 1000 автомобила ;) А още през юни Свети Илон каза, че са постигнали 7000 за седмица - демек преди да си поставят целта от 6000 са я задминали :D Слава тебе друсани илоне още има хахалигави да ти ловят на простотиите :D

    Коментиран от #18, #20

  • 12 Driving pleasure

    3 11 Отговор
    Апропо... тесляци продаде Свети Илон в Европа, че нещо не им видях бройката ;)

    Коментиран от #14

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Ще, ако имаше

    12 1 Отговор

    До коментар #12 от "Driving pleasure":

    Засега не продава в Европа, защото не му стигат дори за Америка и Канада, а за Европа се правят различни модели с други спецификации. Ако имаш излишни щеше да продаде колкото може да предложи и така да е поне първата година.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Driving pleasure

    2 6 Отговор
    Хитрец съм си аз - никой не може да ме разпознае в многото ми профили. Направо съм като многоръкия Шива, но малко по-смотан. Хайде, че Сюлейман ми запали телефона, отивам да му го протъркам!
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Да да

    11 2 Отговор

    До коментар #11 от "Driving pleasure":

    Изпростяваш съвсем! Явно знаеш и работното време на фабриката! Има ли и най-малък шанс според теб, да работи в събота, недай боже и в неделя! И вместо по 5000, да са произвели по 5068 на седмица, а последната да са стигнали 5200? Като напишеш простотия имай доблеста да си признаеш, а не да се мяташ като риба на сухо! Ама то и без това ще фалират, нали така предвиждате? А сега се торнозиш за 1000-2000 броя!
  • 19 Сметкаджия

    9 1 Отговор

    До коментар #9 от "Да да":

    Виждам, че си добре със сметките, но въпреки това злобееш! Каква е причината вместо да се зарадваш? Може би ще се успокоиш ако сметнеш по колко автомобила седмично са произвеждани от досегашният бестселър Nissan Leaf, ако в най-добрите си времена са продали 30200 автомобила за цялата година?
    Толкова ли е трудно да признаете нечии успех?
  • 20 Сметкаджия

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "Driving pleasure":

    Предишният ми коментар беше за 11-то мнение
  • 21 Зомбиран акционер

    4 2 Отговор
    Хубаво е че продават, чакаме да реализираме и поне малко печалбичка, че ми омръзнаха тези постоянни загуби.

    Коментиран от #24

  • 22 гост

    5 1 Отговор

    До коментар #4 от "Driving pleasure":

    Разбирам напълно подозренията ти след всички ДОКАЗАНИ лъжи на "маститите" немци от всички марки , обаче вместо да се излагаш тук можеше да съобразиш само две дребни нещица ! Първо след всички обвинения и разследвания напоследък , смяташ че Тесла са луди да излъжат за нещо толкова лесно доказуемо като произведени и ДОСТАВЕНИ автомобили ??? Щото всички те са отдавна продадени , сега са произведени и доставени , пише го в оригиналния материал !! А разминаването в двете цифри е просто защото преди имаше изоставане в ДОСТАВКИТЕ и имаше произведени , но недоставени автомобили , дори тук имаше статия преди 2-3 седмици за това и как се предлага на клиентите да си ги получат директно от фабриката ! Е сега наваксаха с доставките и затова бройката на доставените е по-голяма от тази на произведените !! Елементарно , ама ако търсиш фактите , а не измислени поводи за плюене !!
  • 23 гост

    4 0 Отговор

    До коментар #5 от "Язе":

    За твое съжаление не са махнали Мъск , а той се занимава ИМЕННО с производството , ако изпълнителен директор ти говори нещо !! Поста председател на съвета на директорите , който напусна , се занимава със съвсем други неща като финансови , правни и стратегически решения , както и връзки с акционерите !!

    Коментиран от #28

  • 24 гост

    7 3 Отговор

    До коментар #21 от "Зомбиран акционер":

    Вчера "маститият" производител Астън Мартин излезе на борсата !! И се оказа , че не бил на печалба от десетки години и отгоре на това е ФАЛИРАЛ 7( СЕДЕМ) ПЪТИ !!!!!!!!!!!! И пазара го оцени на смешните 4 (четири) милиарда !!!! Що не вземеш да инвестираш в него като си недоволен ???

    Коментиран от #31

  • 25 гост

    13 2 Отговор

    До коментар #10 от "123":

    Ти какво предпочиташ е ясно , ама си си САМО ти , за твое съжаление !! А за премиумите може да си сигурен , че нилска треска ги тресе , щото Аудито дето го слушаме от десет години едвам събра 10 000 поръчки и то в Европа , а Мерцедес даже не смеят да обявят колко имат !!И за да не почнеш с простотии как не им пукало , пука им та се пръскат !!! Щото тия 100 000 Модел 3 плюс 60-70 000 Модел С и Х са до един ЗАГУБЕНИ за тях клиенти в Америка и по-всичко личи , че завинаги !!!

    Коментиран от #33, #52

  • 26 Фен на чистия въздух

    6 4 Отговор

    До коментар #10 от "123":

    А боклуците от ауспуха ще ги дишаш ти и родата ти!

    Коментиран от #53

  • 27 wikipedia

    2 2 Отговор
    A total of 94,268 Model 3 cars have been produced through September 2018

    Коментиран от #29

  • 28 Зомби с квадратно чело

    3 2 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Може да прочетеш геният ни Мъск каква чутовищна глупост направи отново с голямата си уста. След предлагане на първа сделка от SЕC Мъск се отказва понеже обвиняват лично него а не компанията!! В резултат след като акциите затънаха той прие сделка с двойна глоба и по-голям срок за отстраняване от председател...

    Коментиран от #41

  • 29 Зомби с квадратно чело

    2 4 Отговор

    До коментар #27 от "wikipedia":

    Лъжа

    Коментиран от #30

  • 30 гост

    4 1 Отговор

    До коментар #29 от "Зомби с квадратно чело":

    За твое най-голямо съжаление не само е истина , а към днешна дата вече са 95026 бр !!!!! И продължават да растат , хахаххах !!!!!
    https://www.bloomberg.com/graphics/2018-tesla-tracker/
  • 31 Зомбирания

    4 3 Отговор

    До коментар #24 от "гост":

    Докато има шарани ще има и рибари и въдици и стръв и тигани и даже и студена бира
  • 32 гост

    2 2 Отговор
    Аѕtоn Маrtіn излeзe нa бopcaтa. Aĸциитe нa бpитaнcĸия aвтoмoбилeн пpoизвoдитeл бяxa oцeнeни нa £19, дaвaйĸи пaзapнa oцeнĸa oт £4,3 милиapдa, пишe ВВС.
    Цeнaтa им бe пocpeдaтa мeждy oпpeдeлeнитe пpeдвapитeлнo £17,50 и £22,50 зa дял. Πo-ĸъcнo пo вpeмe нa тъpгoвиятa тe изтpиxa 6,6 пpoцeнтa oт cтoйнocттa cи.
    Koмпaниятa, ĸoятo имa дългa иcтopия c филмитe зa aгeнтa Джeймc Бoнд, e фaлиpaлa ceдeм пъти пpeз 105-гoдишнaтa cи иcтopия. Лиcтвaнeтo нa бopcaтa e пъpвoтo зa бpитaнcĸи aвтoмoбилeн пpoизвoдитeл oт гoдини, cлeд ĸaтo Јаguаr, Веntlеу и Rоllѕ-Rоусе бяxa пpoдaдeни нa чyждecтpaнни лицa. Πpeз aвгycт Аѕtоn Маrtіn oтчeтe пeчaлбa зa пoлyгoдиe oт £42 милиoнa. Bъпpeĸи пъcтpaтa cи иcтopия и пoпyляpния бpaнд, ĸoмпaниятa c гoдини нe мoжeшe дa излeзe нa пeчaлбa. Ho пoд pъĸoвoдcтвoтo нa Aнди Πaлмъp, ĸoйтo дoйдe oт Nіѕѕаn, ĸoмпaниятa зaпoчнa дa paзшиpявa пpeдлoжeниятa cи и дa нaвлизa в нoви oблacти. За "неверниците , де , щот някой пак ще каже , че е лъжа !!
  • 33 Zombie

    3 5 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Помисли си само какво ще стане ако след няколко месеца се окаже че колите доставени през 2018 имат фабричен дефект застрашаващ сигурността който трябва да бъде отстранен. Тесла няма необходимата инфраструктура за такова нещо и пирамидата ще рухне буквално за няколко седмици. Пак ще си говорим по темата.

    Коментиран от #34, #35

  • 34 Тъпчилещово

    3 3 Отговор

    До коментар #33 от "Zombie":

    Zombie хайде да си лягаш вече
  • 35 гост

    6 0 Отговор

    До коментар #33 от "Zombie":

    Ами всъщност си помислих как една компания фалирала СЕДЕМ пъти и дълги години работеща на загуба , излиза на "печалба" ЕДИН МЕСЕЦ преди листването си на борсата !!!!!! Ооо , чудо , божие знамение !!!!! Или просто счетоводни номера за "акционери" , хахаххахах !!!!
  • 36 Zombies

    4 4 Отговор
    Така ги е омаял лидера на култа, че дори и да се наc*ре, зомбираните усещат миризма на парфюм Шанел. Базовата Тесла 3 щеше да струва $35 хиляди, но това което Той произвежда в момента струва от $50 хиляди нагоре. Всяка базова тройка Му носи загуба и Той затова отлага производството и за догодина. Ще видим колко време ще им трябва на идиотите които са направили депозит да базов модел да изтрезнеят и да си поискат парите обратно.
  • 37 Зомби с квадратно чело

    0 3 Отговор
    гост твоята неграмотност е чутовищна и винаги съм се удивявал от нея. Това е за цялата 2018 до момента а не само за Септември. Ти си срам за всеки Българин които е поне малко грамотен.

    Коментиран от #44

  • 38 Димов

    6 1 Отговор
    Планетата има остра нужда да стане по-зелена. Нека се продават електромобилите. Остава да видим, дали балансът между занижените газове от коли, и завишените пушеци от ТЕЦове, ще е в полза на екологията. Дано скептицизмът ми не се оправдае.
  • 39 Грамотник

    3 1 Отговор
    Интересно е как най-най-най неграмотните хора, поради своята неграмотност не могат да разберат нещо което им се казва и обвиняват този който им го е казал в неграмотност.

    "Това е за цялата 2018 до момента а не само за Септември. "

    Незнам как успя в едно изречение да допуснеш две огромни грешки. Първото Total означава всички произведени автомобили от началото на производството. Следователно никой не ти говори за 2018 година. А ти дори си успял да го разбереш, че някой ти говори само за септември. Следващият път като обвиниш, някой в неграмотност, се замисли дали това не си самият ти, особено когато оспорваш нещо написано в Уикипедия.
  • 40 Зомби с квадратно чело

    2 1 Отговор
    Ха ха неграмотник какво означава through September???? Да неграмотник си и това си е твой проблем гост. Освен това си нагъл защото продължаваш да пишеш с различни никове и да се излага.
  • 41 Проста матемакиа

    1 2 Отговор

    До коментар #28 от "Зомби с квадратно чело":

    Акциите потънаха с 13%, сега преди отчета се качиха с 17%. Преди се търгуваха под 300$, сега са над 310$. Относно финансовото състояние - Tesla Inc. включва в себе си много бизнеси. Автомобилният е само един от тях.
    Model 3 - сега продаваните конфигурации - Tesla Model 3 Long Range за 49 000 долара, плюс Tesla Model 3 Long Range AWD и Tesla Model 3 Performance съответно за 54 000 и 78 000 долара. Разглобиха Tesla Model 3 Long Range и сметнаха, че цената му е 28 000 долара (производствени, за материали и други разходи), което означава 21 000 долара печалба от продадена кола.
    5 000 * 21 000 = 105 000 000$ на седмица при спазване на 5000 бройки, без да смятаме по-скъпите конфигурации от 54 000 и 78 000 и различните плащания за екстри.
    Когато обявиха Model 3 имаше над 400 000 заявки, дори и половината да са анулирани остават 200 000. До септември са произведени и продадени близо 100 000, остават още 100 000/5 000 = 20, т.е. следващите 20 седмици Tesla Inc. ще прави по над 100 000 000 само от Model 3!!! А какво ще стане ако не са анулирани 200 000 заявки, а ако сметнем най-скъпите версии, ако прибавим Model S и Model X, Semi и Roadster 2.0, PowerWall... Но извадим SunRoof, Booring Company. Да има възможност да фалират, но това става все по-трудна задача.

    Коментиран от #42, #43, #48

  • 42 Зомби с квадратно чело

    0 2 Отговор

    До коментар #41 от "Проста матемакиа":

    Никога не съм казвал че компанията Тесла ще фалира!!! Казвам че самохвалкото Мъск пречи с арогантният си език, нека да ръководи компанията, но да си наеме говорител и дори ПР. Акциите на Тесла са под 300 в момента въпреки доброто производство именно заради Мъск а не заради компанията!!!! Защото така или иначе прие споразумението което означава признаване на вина, но от вторият път с което загуби повече отколкото можеше да загуби. Всеки нормален човек когато сгреши би се извини първо на инвеститорите а не да им поставя ултиматум.
  • 43 Зомби с квадратно чело

    0 1 Отговор

    До коментар #41 от "Проста матемакиа":

    Още нещо не точно качване а възвръщане на позициите стана след сключване на споразумението. Спадането пък беше заради съдебната процедура. И преди и сега акциите бяха около 300 сега са даже под 300. Все още отчета няма никакво влияние върху акциите което за мен е странно?!?!
  • 44 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "Зомби с квадратно чело":

    Кога и къде съм написал , че са само за септември ???? Или от злоба вече ти се привиждат нещица ??? А ако имаше предвид коментара на колегата , израза значи ДО КРАЯ на септември , а не "само през септември" , ама с "гугъл транслейтър" така се превежда , хахаххах !!!

    Коментиран от #45, #46

  • 45 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "гост":

    Не философствай а ми преведи написаното от теб: through September. След това спора свършва чакам превод от коментар 27????

    Коментиран от #47

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #45 от "Зомби с квадратно чело":

    Аз лично не съм написал нищо , защото коментара е от друг човек и както самия той е уточнил е цитата от уикипедия , а аз ти дадох и по-актуален източник ! И нито той , нито аз сме написали нищо даже намекващо , че тия бройки са САМО за септември !!! Единствения който "прочете" такова нещо и продължава да обвинява други за собственото си невежество си пак само и единствено ти !!!
  • 48 Zombies

    3 0 Отговор

    До коментар #41 от "Проста матемакиа":

    Цитат: " The engineers estimate a total of $28,000 in costs to build the Model 3: $18,000 for materials and $10,000 for labor and production." Това се отнася за базовия модел на цена $ 35 000 излизащ от завода и не включва куп разходи като доставка и подготовка за предаване на клиента, сервизна мрежа, складова база, резервни части, гаранционни поправки и така нататък, така че хайде да не се изхвърляме с прогнозите че ще печелят по $20 000 на кола
  • 49 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #46 от "Зомби с квадратно чело":

    Не явно ти не знаеш какво е "днешна дата" !!!!! Затова уточнявам пак , към днешна дата , 4.10.2018 година , произведените и доставени Тесла Модел 3 са 95 372 броя !!!! Според преброяване на Блумбърг , не на Тесла !!!!! Ако искаш подробности , там ги пише и по тримесечия !! И има едни графики показващи , че 100 000 ще бъдат преминати ПРЕДИ края на октомври , а до края на годината може да стигнат и 150 000 !!!!
    https://www.bloomberg.com/graphics/2018-tesla-tracker/

    Коментиран от #50, #51

  • 50 Зомбита

    2 1 Отговор

    До коментар #49 от "гост":

    Не е вярно, цитираната цифра е за всички модели Тесла а не само за тройката

    Коментиран от #55

  • 51 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #49 от "гост":

    Това защо го казваш на мене, моята забележка е за through September в коментар 27.
    Ако беше until или so far или till или by the end....
    За мен това което си написал в коментар 27 е подвеждащо, нека някой учител по английски да каже.

    Коментиран от #57

  • 52 123

    1 2 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    Хе хе. Добре, че има такива като тебе та да се посмея хубаво. Били продали 100 хил. автомобила. За последните 2-3 години ФВ и Тойота си сменят лидерството по продажби в световен мащаб с годишни продажби от 11-12 млн. автомобила всяка марка. И не знам какво Ауди те гони. Написал съм премиум модел, не марка - може да е Талисман, може да Супърб и т.н. в ценовия клас от около 50 000 лева с много екстри. Вместо да дам 120 000 лева за пръчката в бедното портфолио на тесла, по-добре изброените. ФВ ще пусне поне 20 модела на ток след 2 години. И повярвай ми предпочитам да си взема еПасат за 80-90 000 лева, отколкото тесла с 50 % горница, която за да я обслужвам трябва да пътувам по 2000 км. в едната посока. Отделно за добър ден - еднократното обслужване е 2-3 000 долара, в Европа повече.

    Коментиран от #56

  • 53 123

    1 2 Отговор

    До коментар #26 от "Фен на чистия въздух":

    Аби ти да не от тези - зелените психари. В БГ автопарка е на 20 години - няма никакво Евро. Обаче изведнъж всички ще подкарат тесла и ще стане чисто -чисто. Ако всички в София караха коли над стандарт Евро 4 и без отрязани катализатори, въздухът на Орлов мост щеше да е поне като на Копитото. И вземи се образовай малко повече за "екологичността" на електричките. Само производството на батериите отделя емисии, колкото автомобил Евро 5 за 7 години нормална експлоатация. А да не мислиш, че производството на ток е много екологично. Да виждаш корабчета да плуват в перловска река измежду новите екологични ВЕЦ-ове.
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "Зомбита":

    Божееее , неграмотник до неграмотника майно льо !!!!!!!!!!!!!!!!! Наистина ли всички невежи сте се събрали във дружинката плювачи ??? Ми да беше прочел барем заглавието най-отгоре , като друго не вдяваш , бе джанъм !!! То ясно , че така ти се ще , ама ако мислиш другите за балами , ядец !!!! Пак прочети : " Tesla Model 3 Tracker " !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 56 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #52 от "123":

    Ооо , добрутро , спомнихме си пак старата песен , хаххаха !!!! Първо "милионите бройки" на любимците ти са във съвсем други ценови класове , петрололюбецо , а ако погледнеш продажбите в класовете над 40 000 долара , милионите ти се изпаряват като ланшния сняг !!! Дори БМВ и Мерцедес имат над 30% от продажбите под тая цена !! Например Мини е над 80% под нея , а това са близо 40% от всички продажби на БМВ груп !! А 150 000 са повече от всички продажби на който и да е "премиум" в Америка , да не казвам , че и за два три накуп !!! Така че колкото и да плюеш , Тесла в момента обръща пазара на "премиуми" с хастара навън и твоите любимци не само губят клиенти , а доказват , че вече пет години не могат да отговорят с нищо конкурентно на Тесла , а за Фолксваген и Тойота ще си говорим след 3-4 години , ама тогава вече цените ще са 20-30 000 , а не над 40 !!!!

    Коментиран от #61

  • 57 Другарката учителка

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Зомби с квадратно чело":

    Задача: Иванчо ще навърши 25 години през септември месец 2018 година. С колко години е пораснал Иванчо през септември?

    Отговор по твоята логика Иванчо е пораснал с 25 години САМО ПРЕЗ СЕПТЕМВРИ.

    Така или иначе си тръгнал да превеждаш, да беше превел ключовата дума в изречението Total.

    "A total of 94,268 Model 3 cars"

    Коментиран от #58

  • 58 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #57 от "Другарката учителка":

    Производството на автомобили се дава основно по седмици. TOTAL или обща сума може да е за всички седмици ПРЕЗ/through септември. По твоята логика ако няма total е за Септември пак казвам може да се напише много много много по ясно и еднозначно. За мен това не е вярно. Всеки видя линк и разбра за какво става дума.

    Коментиран от #59

  • 59 Другарката учителка

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "Зомби с квадратно чело":

    Наистина може да се напише по много начини, но и така както е написано е вярно. Все пак са го написали англоговорящи. Не мислиш ли че знаят английски по-добре от тебе? Освен това Къде видя месечно, седмично или годишно производство?
  • 60 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор
    Написали са го ама заедно с други неща а само така постнато е объркващо. По-важното е че акциите отново падат и в момента са 285 което означава че производствените резултати не са задоволително.
  • 61 123

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "гост":

    Еее, обиди ме много. Не съм любител на петрола, а на реалните възможности. Ако в БГ се продава тесла, пазарният и дял ще е трудно да го опиша в промили. И да напълно си прав, че милионите продадени автомобили са в друг ценови сегмент. Затова и автомобили струващи около 100 хил. долара ще си останат екзотика и ще продават по няколко стотин хиляди в световен мащаб. Затова и докато, тесла не направят автомобил със сходни технически характеристики на обикновените, които търси масовия пазар и на цена до 20 000 евро могат да конкурират по продажби единствено марки като Ферари, Бентли, Порше и т.н. Всъщност, основната рекламна характеристика на тесла е точно като на тези марки - 100 км за 3 секунди. Лошата новина за подобна пазарна стратегия е, че почти всички изброени и други подобни полуспортни марки фалираха и са собственост на китайски фирми. Също съм съгласен, че за Тойота и Фолскваген ще си говорим след няколко години, защото в момента те влагат милиарди в нови разработки и технологии като автономните горивни клетки. Та, струва ми се, старата технология с батериите на тесла ще остане в историята като Бетамакса, ако се сещаш за какво ти говоря.

    Коментиран от #62

  • 62 А BMW другарю?

    2 1 Отговор

    До коментар #61 от "123":

    Сравнението ти е нелепо. Тесла продава много повече от споменатите от тебе марки. Продава повече и от BMW в същият сегмент. Ето продажбите им по години в Щатите
    BMW
    3-Series
    2017 59.449
    2016 70.458
    2015 94.527
    2014 100.790

    Коментиран от #65

  • 63 Проста математика

    1 1 Отговор
    С цел да поддържам дискусията в добрия тон, отговарям на г-н Зомби.

    Щефан Хайк за "WirtschaftsWoche" (немски вариант на Business weekly) е написал статията "Tesla Model 3 can become profitable", която можете да достъпите на:
    https://www.wiwo.de/technologie/mobilitaet/electric-car-dissected-tesla-model-3-can-become-profitable/22632688.html
    В нея накратко се посочва, че специалисти по разглобяването (dismantling specialists) са стигнали до числото 28 000$. Ако е вярно, че са стигнали до това число, разглобявайки Model 3, то няма как да са разглобили такъв за 35 000 долара, защото просто още не се продават такива... Най-евтиният, който могат да разглобят, струва 49 000$, което води до разлика от 21 000$!!!

    Вярвам, че на всички Ви е известно, че за премиум стоките се плаща много повече от релната цена - прост пример - разликата в цената на модул за памет ползвана в iPhone 16Gb и този от 64Gb е 12$ (Това е стар модел Iphone цитат https://bgr.com/2016/03/28/iphone-7-storage-32gb-64gb/), а на пазара разликата цената на двете версии е 100$.
    Не вярвам да има особена разлика и при автомобилите, т.е. дори и най-евтиният Model 3 да струва 28 000$ за производство, най-скъпият от 78 000$ няма да струва 71 000$ за производство, за да се спази разликата... Вероятно би струвал 35-40 000$ и пак не мога да си го представя как при положение, че разликите в интериора и екстериорът са незначителни, а по задвижването са добавили още един двигател и компонентите за нег
  • 64 ааааааааааа

    1 3 Отговор
    Докато Бай Ганьо се подиграва и философства, ората праат пари. Заводите им работят и продават. А Бай Ганьо си остава пред клавиатурата с чаша ракия в ръка и обяснява ,колко тъпи са западняците и колко умен е той, ама му все някой му пречи да се реализира.
  • 65 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #62 от "А BMW другарю?":

    Сега остава и да му обясниш , че видната от самолет разлика от 40 000 продажби за САМО 4 години е отишла именно в Тесла и с тоя темп след още 4 години БМВ най-вероятно ще трябва да напусне Америка , щото продажби от 15-20 000 бр за тях не стигат само да си платят на дилърите , за другото да не говорим !!! В другата статия за пикапа сами си признават , че под 4000 продажби месечно са им на загуба !!!

    Коментиран от #66

  • 66 Прост

    1 2 Отговор

    До коментар #65 от "гост":

    И кой е толкова прост да си купува електромобил вместо ВМW? Те не са ли чели коментарите във Факти, за да видят какви са фактите и че електричките не стават и никога няма да стават за нищо. Дори да направят зареждането за 15 минути, а пробегът 1000км, дори цената им да е равна на цената на сходен бензинов автомобил, НИКОЙ луд няма да ги купи! Някои пък биха си купили, само и единствено, ако на капака на електромобила пишело "Пасат" , независимо от пробегът и цената.
  • 67 незнайко

    1 1 Отговор
    На скептиците им увиснаха носовете !!!