23 Октомври, 2018 11:44 9 131 32

Германските електромобили, които могат да се борят с Tesla

  • електромобили-
  • германски премиум марки-
  • mercedes-benz-
  • audi-
  • bmw-
  • porsche-
  • tesla
Германските електромобили, които могат да се борят с Tesla - 1

След изключително бързият бум на електромобилите, почти всички компании започнаха да работят в тази насока. Най-популярна в момента е марката Tesla, но най-продаваният електромобил в света все още е Nissan Leaf.

Германските премиум марките започнаха инвазията с фалстарт, но въпреки това именно от тях в близко бъдеще се очакват модели, които да се противопоставят на Tesla. Audi стана първата германска компания, която започна едросерийно производство на електромобили. Продажбите на кросоувъра e-Tron обаче все още не са стартирали, макар че в Инголщад не носят вина за това.

Електромобилите на Audi се оборудват с батерии на LG Chem. Оказва се обаче, че точно преди началото на първите доставки корейците са решили да увеличат цените на акумулаторите с 10%, което сварило немците неподготвени. В момента от Audi се пазарели с LG, но споразумение още не било постигнато. За да не изостава от Audi, Mercedes-Bеnz също показа електрически сериен кросоувър.

Той се нарича EQC, но предварително насрочените тестове за журналисти не се проведоха, като на тяхно място германците ни предоставиха за тест хибриди и водородни автомобили. За да каже нещо по въпроса и BMW показа електрически кросоувър, но само във вид на концепция. Явно не тези електромобили ще се борят пряко с продукцията на Tesla. Най-очакваните конкуренти са други три "играча", които сме класирали според нашите виждания по темата. Ето кои са те.

Porsche Taycan

Германските електромобили, които могат да се борят с Tesla


На първо място е Porsche Taycan, концепцията на който беше показана през март в Женева. В продажба серийната версия ще се появи през 2020 година и ще струва 80 000 евро. Електромобилът ще разполага с два електромотора със системна мощност 600 конски сили. От 0 до 100 км/ч ускорението ще е 3.5 секунди.

BMW i4 EV

Германските електромобили, които могат да се борят с Tesla


Втората позиция сред най-очакваните германски премиум електромобили е за BMW i4 EV, което ще представлява електрическа версия на BMW 4 Series Gran Coupe. Към момента е ясно само, „е електромобилът ще се прави на платформата CLAR, но според баварците именно тази кола ще разполага с автономен пробег от над 600 километра.

Audi e-tron GT

Германските електромобили, които могат да се борят с Tesla


Третата позиция е според нас е за Audi e-tron GT, който ще бъде представен на автомобилното изложение в Лос Анжелис още в края на ноември. Електромобилът ще се прави на PPE платформата, заимствана от Porsche. По предварителни данни електромобилът ще може да изминава 400 километра и ще се зарежда от бързозарядни станции за 12 минути.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Електрошок

    18 8 Отговор
    Абе на Поршето некой му е откраднал фаровете!
  • 2 смях

    36 9 Отговор
    Като почнат да ги произвеждат и продават тогава ще се конкурират. Естествено за цената си Tesla няма как да я стигнат германците, защото гокато Мъск строеше завода за батерии те му се смееха. Сега германеца ще си купи Ауди или Порше от класа на Tesla, ама на дойна цена. И ще го обяснят с "премиум" компонентите.

    Коментиран от #21, #24

  • 3 Барчо

    25 9 Отговор
    Тесла са пионери в електроавтомобилострението и никой не може да се сравнява с теслите, поне за сега ! Една е Теслата !
  • 4 Ще ще ще ще 2020 2022 2025

    21 6 Отговор
    Къде е оня дето все говори за кристални топки? През 2020 година Tesla ще произвежда модел чиято базова версия ще изминава 1000 километра и ще ускорява за под 2 секунди. За разлика от Mercedes още миналата година хората тестваха прототипът на Тесла Roadster и редовно го засичат и снимат по улиците.

    Коментиран от #27

  • 5 Димо

    13 22 Отговор
    Макар и с по-висока цена немските ел.коли ще са по-качествени от Теслите с падащите им брони.

    Коментиран от #6

  • 6 Лошо седларов Лошо

    12 5 Отговор

    До коментар #5 от "Димо":

    Лошото е че при електромобилите много малко хора е приоритет с какво са облечени седалките, а всички питат за пробегът и незнайно защо за ускорението. Доказателства са по-големите продажби на Тесла, въпреки че продават на същите цени като Премиум марките, но по-малки и некачествени автомобили.

    Коментиран от #7

  • 7 Димо

    10 9 Отговор

    До коментар #6 от "Лошо седларов Лошо":

    Не съм съгласен с теб Седларов.Ако мъж купува според твоите критерии.жена му веднага гледа интериора.Немеца каквото барне американеца не може чак дотам.

    Коментиран от #30

  • 8 Кико

    38 16 Отговор
    Некачествени автомобили?

    Вие някога карали ли сте Тесла?

    Аз имам една лична и една служебна тук в Австралия. Качеството е на светлинни години от това на немския премиум. За три години нямам никакви повреди по нито един възел в колата.

    А удоволствието от шофирането е несравнимо, но това изкуфелите ви мозъци, пълни с 1.9TDI, няма как да го асимилират.

    Карайте си 20 годишните премиуми, тровете себе си, децата, приятелите си. Псувайте всеки месец, като се счупи нещо и се надъхвайте, колко невероятни кошници имате.

    Коментиран от #9, #13, #14, #15, #17, #28

  • 9 Лъжеца

    11 2 Отговор

    До коментар #8 от "Кико":

    Ти да видиш.
  • 10 цистит

    9 2 Отговор
    те вече няма как да се наричат немски, защото самите батерии които им се слагат не са немски а корейси или от други държави

    Коментиран от #11

  • 11 гост

    14 3 Отговор

    До коментар #10 от "цистит":

    То само батериите да бяха !! И не че и сега в петролните 90% от компонентите не са произведени извън Германия , ама сега и батериите и електрониката не са и РАЗРАБОТЕНИ в Германия , а чужди разработки !!!

    Коментиран от #12

  • 12 Разработчик

    13 12 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    Е За какво им е да разработват нещо по електромобил? Според антиелектрика и компания, това е проста работа и всичко е разработено и открито още преди да измислят ДВГ. Сега просто взимаш една батерийка и едно електромоторче и ето ти готов електромобил. Сглобяваш и продаваш на балъците. а пък старите компания знаят как се произвеждат автомобили и само да почнат ще фалират Tesla за по-малко от месец! Никой няма и да погледне към тези дърводелски инструменти, всеки ще избере премиума! Немският премиум! Инженерната мисъл! Германския детайл!
  • 13 оня без коня

    9 3 Отговор

    До коментар #8 от "Кико":

    Ти на коня си Тесла му викаш...
  • 14 Кико1

    9 11 Отговор

    До коментар #8 от "Кико":

    А кат ти се скапат батериите ще те питам
  • 15 Кико1

    6 9 Отговор

    До коментар #8 от "Кико":

    А кат ти се скапат батериите ще те питам
  • 16 гост

    7 4 Отговор
    След 2г. най-рано поршето. Видя се, че Ауди имат проблем да си спазят сроковете за е-трон и ще се чака. Аз няма да чакам, нямам пари за такива. Но съседът ми има вече две тесли модел С, една за него и една за жена му.
  • 17 kiko 1

    8 3 Отговор

    До коментар #8 от "Кико":

    Кико вземи слезни малко на земята бе брато... Ще видиш , че тези филми и ние сме ги гледали..
  • 18 Кроо

    15 6 Отговор
    Батерията на Тесла след 800000 хиляди километра е на 80% няма да минаваш 450 а 420 км. Това за батерията. А за здравината в Сащ закона за потребителя е светлинни години напред за да продаваш трябва да е здрав и да не дава дефекти
  • 19 Кроо

    10 6 Отговор
    Батерията на Тесла след 800000 хиляди километра е на 80% няма да минаваш 450 а 420 км. Това за батерията. А за здравината в Сащ закона за потребителя е светлинни години напред за да продаваш трябва да е здрав и да не дава дефекти

    Коментиран от #26

  • 20 Кроо

    8 5 Отговор
    Сметнете си 10000 за немско бмв 15 годишно за 5 години ще си дал по 7000 хиляди на година за гориво ако караш по 25000 хил. клм на година не смятам другите неща. Лично аз ще си взема евтината тесла пуснат ли е в европа. А да 1.6 милиона клм карат безпроблемно електромоторите.
  • 21 асддса

    4 5 Отговор

    До коментар #2 от "смях":

    Двойна цена ? Как го определи това ? Теслите да не би да са евтини ? Да не би батерията да определя цената на колата ?
    Цената ще е конкурентна
  • 22 карач

    4 11 Отговор
    VW eUP е много по-готина кола за карана от Nissan Leaf. Не знам тогава как немците били изостанали??
  • 23 Кольо Камиона

    6 7 Отговор
    Поршето изглежда много добре, качеството вероятно ще е на обичайното за марката много високо ниво и със сигурност няма да се сглобява в палатка като Тесла, така че май ще почна да икономисвам от закуските за да направя депозит.
  • 24 Кольо Камиона

    5 5 Отговор

    До коментар #2 от "смях":

    Няма как да стигнеш цената на кола която се сглобява в палатка.
  • 25 Tesla X

    8 4 Отговор
    Преди 2 месеца бях в Холандия по работа . И имах ангажиран за ползване автомобил . Оказа се , Tesla X. Велик автомобил е това . Не ,то в Холандия е равно като тепсия , и офроуд не съм го карал , обаче на магистрала какво правии -то не може да се опише тоя кеф.Така че, пари има ли ,няма ли ,ще ги копая ли -но следващия ми автомобил ще е това Tesla X
  • 26 Бухахахахахха

    5 8 Отговор

    До коментар #19 от "Кроо":

    Че тя сега не минава 450км ти след 800 000км говориш щяла само 420 да минава.400 на репатрак и 20 на самоход.бухахахахаха
  • 27 Ще ще ще

    5 1 Отговор

    До коментар #4 от "Ще ще ще ще 2020 2022 2025":

    Ето ме.Пак пишеш ЩЕ,ЩЕ,ЩЕ.Къде го тоя Роудстър бре момко?Къде е тая улица да мина и аз да го снимам?Как карат нещо дето го няма?ЩЕ го има,ЩЕ го бъде,ЩЕ.Най ми е смях за 1000 км пробег.Оно сега не минава 500 пък след малко повече от година двойно.Ихааааа.Кристалната топка не я вада,защото много неща ми казва и вече се обърквам.
  • 28 Бухахахахахха

    4 0 Отговор

    До коментар #8 от "Кико":

    Още не си слезнал от кенгуру то качил се на Тесла.Бухахахахаха.Може да повозиш и госта.Хем еко,хем като застудее може да вкараш "изгорелите газове"в купето да се отопляваш.Бухахахахах
  • 29 селянин 1

    5 3 Отговор
    Швабите ще се мерят с Тесла-смешковци..фанатици-ще се появи..ще разполага..ще представлява..ще се прави..ще може,и.т.н-а бе много,,ще,,..тва до като стане,Мъск ще пусне некой сув 4x4..
  • 30 Фък да нафта

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "Димо":

    Не съм съгласен , когато немците са произвеждали коли с почти единтичен външен вид американците са произвеждали един от най-красивите автомобили и до днес !
    Немските автомобили са стилни и качествени но немогат да се сравняват с американските коли !
  • 31 гощо

    1 1 Отговор
    Няма битка! Кой нормален човек би си купил Тесла вместо немска от премоим марките такава?!?!?
  • 32 некойси

    0 0 Отговор
    Да бе, щото немските примиуми бяха заети с правенето на модерни дизели преди дизел гейт и се утрепваха да лъжат и да мамят за разход и вредни емисии.
    През това време Американците си правеха тестовете и разработките, и сега изведнъж се оказват в позицията на догонващи и неспособни да предложат конкурентен продукт.