7 Декември, 2018 10:28 14 099 53

Тръмп поряза привържениците на електромобили

  • тръмп-
  • сащ-
  • електромобили
Тръмп поряза привържениците на електромобили - 1

Правителството на Доналд Тръмп иска да отмени субсидирането на електромобили в страната, както и всички други привилегии, с които се ползват електрическите коли. От какво е предизвикано това решение е въпрос, който силно вълнува, както автомобилни специалисти, така и еколози

Видимите негативни настроения от страна на правителството към електромобилите са свързани с икономически причини, които явно не притесняваха предшественика на Тръмп, защото именно Барак Обама въведе субсидирането на електромобили в САЩ. последното изявление на главния съветник на Тръмп по икономическите въпроси бе недвусмислено.

Лари Коул заяви, че петролна държава като САЩ не може да подкрепя производство на автомобили с алтернативно задвижване. По-конкретно става дума за премахване на данъчните облекчения за купувачи на електрически автомобили на стойност до $ 7500. За целта обаче решението трябва да получи одобрение от Конгреса.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Средна възраст

    43 7 Отговор
    А можеше и да ги забрани.

    Коментиран от #2

  • 2 гост

    21 38 Отговор

    До коментар #1 от "Средна възраст":

    Тесла така или иначе от следващата година не подлежи на субсидии , защото продава твърде много , хахаха !!! И въпреки това поръчките не намаляват , напротив !!! Да му мислят стогодишните , дето още продават на година колкото Тесла на седмица !!!

    Коментиран от #10, #12, #28

  • 3 Реалист

    24 13 Отговор
    Човека мисли на първо място за страната си! Що трябва да харчи пари САЩ за измислянето на подобни технологии, що да не се набутват бедните на суровини Японици примерно...тарикат е тръмп :)
  • 4 Грую

    47 16 Отговор
    Най-накрая се сетиха, че няма нищо екологично да караш електромобил, който зареждаш с електричество, произведено чрез горивни процеси!

    Коментиран от #11, #47

  • 5 AUDI

    21 9 Отговор
    Естествено! Що да не се забраня направо , та да могат изгладените мозъци да си правят каквото и когато поискат с други държави и то "не заради нефт" а щото имат оръжие. Тоя е по-тъп и от смейство Симпсън
  • 6 Пеньо

    16 6 Отговор
    Това няма да помогне на поелите надолу GM и Ford! Дони просто мрази всичко направено от Обама и иска да го премахне с цената на всичко!
  • 7 сектант

    22 7 Отговор
    ей сега вече хипи гейовете и сорос мафията ще му таковат таковата
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Айде бе

    23 2 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Я пак отново лъжеш. Субсидията за Тесла се премахва от 2020!!!!
    От догодина започва да намалява. Колко са поръчките само ти знаеш защото си имаш кристална топка.

    Коментиран от #13, #16

  • 11 Тръмп

    19 4 Отговор

    До коментар #4 от "Грую":

    Напротив Тръмп не му пука за Екото мислите му са само към икономиката. Всеки знае че субсидиите нямат нищо общо със пазарната икономиката.
  • 12 Driving pleasure

    9 3 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Да ама се говори не само за данъци, а и за привилегии - няма вече безплатно паркиране, няма данъчни облекчения, няма субсидии колкото и малки да са те - и тия де са се засилили за ватмани щото е далавера ще се засмислят пак...
  • 13 Зорлем

    7 4 Отговор

    До коментар #10 от "Айде бе":

    Поръчките са толкова, че ако си поръчаш на сайта им Модел 3 днес, обещават колата ти да е готова в края на месеца, т.е. след 3 седмици. Изводите оставям на "гост"-хаха да направи. Не, че не знаем какви ще ги надроби, но все пак е петък и е време за шоу!

    Коментиран от #17

  • 14 Jack Bauer

    10 2 Отговор
    Така трябва и те са коли като останалите и вършат почти същата работа. Да не говорим че двигателя например им е 20 пъти по-евтин за производство от ДВГ.
  • 15 Алфа Ромео

    8 1 Отговор
    Днес един тип със Тесла ме пита къде има зарядни тук у Ст Загора, аз му казах, той вика че му били много слаби, щял да се върне до Пловдив да зареди! Още се чудя ква му е схемата...

    Коментиран от #36

  • 16 гост

    6 3 Отговор

    До коментар #10 от "Айде бе":

    А ти колко месеца мислиш , че ще минат , докато това мине през конгреса , ако въобще мине и ако въобще СТИГНЕ до конгреса , щото "правителството" може да си иска , ама хич не обичат да го режат и като им кажат , че няма да мине , хич няма и да го внесат !! Да не говорим , че това са ФЕДЕРАЛНИ субсидии , а щатските и местните (в които влиза паркирането между другото) може да ги отменя само местната власт , а може и да ги увеличи примерно , хахаха !!!! Както вече повече от половината щати обявиха , че ще продължат да работят за споразумението за климата , въпреки "правителството" , а някои като Калифорния вече обявиха 2030 (!!!!) за преминаване на безвъглеродна икономика !!

    Коментиран от #19

  • 17 гост

    2 7 Отговор

    До коментар #13 от "Зорлем":

    Нещо плямпаше за борсови капитализации скоро , що така замлъкна ?? Да не би щото Тесла вече две седмици е по-скъпа и от БМВ и от Мерцедес ?? Ама с МНОГО и за дълго , хахах !!! А пък след нова година като излезе , че пак са на печалба , направо не ми се мисли , ще стане повече от двете накуп , то ще е петролофилски вой , сълзи , сополи , мъка , мъкааа , хахаха !!! И да ти кажа , че евро -долар е 1,1 , да не вземеш да плямпаш , че европейците били в "евро" , хахаха !!
    https://www.google.com/search?q=NASDAQ:TSLA&tbm=fin#scso=_KUsKXJ64CIKpsgHls4qICQ2:864&smids=/g/1dv75vfj&wptab=COMPARE

    Коментиран от #21

  • 18 Бай оф

    1 0 Отговор
    Ми много ясно срине ли се петролът отива си и зелената хартийка- на втрични.
  • 19 Айде бе

    6 2 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Аз само не разбрах защо се радваш на субсидиите като на просяк на който му дават 20 ст. ???
    Помощите и всички превилегии са за инвалиди , болни и немощни хора за всичко останало си има пазарна икономика а не ПЛАНОВА. Колкото и да е богата една държава един ден субсидиите секват щото сиренето е с пари а балъците все някога поумняват.
    Така или иначе 2020 за Тесла субсидиите свършват за другите Дончо като преспи ако стане с оная работа нагоре може и да ги остави.
  • 20 екологията

    8 4 Отговор
    Китай само от електромобили спестяват горива като за цяла Гърция-засега.Така се постига чист въздух , по-пълен джоб и енергийна независимост.Петрол произвеждат шепа страни и са пребогати от това ,че се тровиме.А ток абсолютно всички.Само си дайте сметка с колко ще се удължи живота на вас и на вашите близки от по-чиста околна среда.Интерес имаме единственно ние обикновените хора а правителства и корпорации нямат - те се изържат от печалби и акцизи , а на хората които са между нас трябва да се плащат и пенсии.

    Коментиран от #22, #26, #39

  • 21 Зорлем

    10 6 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Ето го батко, бе! И пак със старата, но изтъркана схема "А вие защо биете негрите?". Ние обсъждаме поръчките и доставките на Модел 3, а той влиза с бутонките и почва да разкава каква била пазарната капитализация на компанията Тесла. Чшшш, че чак и линкове копира. За тежест, а? Сладур! Да ми ядеш.... "пуканките", да ми ядеш! Казах ви аз, че е време за шоу - "Хахахахахаха".

    Коментиран от #25

  • 22 Айде бе

    7 2 Отговор

    До коментар #20 от "екологията":

    Е то хубаво ама ядрено гориво в България примерно колкото искаш нали?
    И газ където дупнеш в Черно море излиза.
    И с въглища сме пълни.
    И 20 реки имаме като нил.
    И всички други държави така нали???
  • 23 S.G.

    1 1 Отговор
    България е 2-ра в света по добив на суровина за ядрено гориво,след Чили.
  • 24 Абв

    4 3 Отговор
    Една позитивна новина от САЩ, браво на тръмр, щеше да е още по-добре да гласуват закон за пълната им забрана на тези тъпи автомобилчета. В САЩ хората карат бензинови двигатели започващи от V6 джипове пикапи на Форд и GM, като се настъпи газта се чува много хубав шум.
  • 25 Антиелектрика

    7 2 Отговор

    До коментар #21 от "Зорлем":

    Не го ли виждаш, че "гост - хахаха" е с напълно изветряла саксия? Като му разправях, че Тръмп ще им резне субсидийките, той се пенеше, че Мъск му бил съветник. Сега се започва с онождането на електрофилчетата.

    Коментиран от #27

  • 26 Антиелектрика

    7 2 Отговор

    До коментар #20 от "екологията":

    Въх, ще ме разплачеш. Те сигурно Китай спестяват и от батерии, а? Пък колко е еко да се копаят литий и кобалт, мани бегай. Абе изобщо толкова ще се удължи живота на хората с токсичните батерии и електромагнитните полета, че направо ще живеем по 300 години. Но защо ли си мисля, че си многониковия трол и е безсмислено да се пише каквото и да било?!
  • 27 Зорлем

    4 2 Отговор

    До коментар #25 от "Антиелектрика":

    Виждам, виждам, но посредствеността и идолопоклонничеството никога не трябва да остават неосмивани. Добре, че нямам какво друго да правя...

    Коментиран от #29

  • 28 Язе

    9 3 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Пак изригна Госта.Мъск прави 5-6000 бройки на седмица а ВАГ най-вероятно на час или най-много до обяд.Добре ли е?Кое е повече?Кристалната топка в мъглата се е изпотила и те лъже.хахахахс
  • 29 Антиелектрика

    8 2 Отговор

    До коментар #27 от "Зорлем":

    Лошото е, че "гост-хахаха" не може да проумее, че ние не сме срещу електричките, а срещу тяхното тръбене на псевдо панацеята на миксерите.

    Коментиран от #30

  • 30 Зорлем

    9 3 Отговор

    До коментар #29 от "Антиелектрика":

    На "гост-хаха" и многониковия Електрик ако им спреш достъпа до Гугъл няма да могат да проумеят как да си вържат обувките дори. Бас слагам, че единият е любител на мокасините, а на другия маратонките му са с лепки "Велкро".

    Коментиран от #31

  • 31 Антиелектрика

    7 3 Отговор

    До коментар #30 от "Зорлем":

    Нали всички им помним автобиографиите - "гост-хаха" разправяше, че е работил в чужбина, предполагам мияч на чинии, а многониковото същество се биеше в гърдите, че прави електро велосипеди. Но вече на всички ни стана ясно, че са обикновени служителчета в НПО-то "Българска асоциация за електрически превозни средства" (БАЕПС). Дано поне парите им стигат да си купуват лекарства и капки за очи, че са по цял ден по сайтовете да тролят електроблудства.
  • 32 горо

    9 1 Отговор
    Нормално. Навсякъде по света ще махнат субсидиите и преференциите и данъците. Трябва да е много наивен човек за да мисли че тези неща ще са завинаги . Примамките са само в началото за да те зарибят
  • 33 половината му изтече

    2 4 Отговор
    Обама ги въведе, а Х.Клинтън искаше на всеки американски покрив соларен панел. Тръмпчо е ясно, че няма да може да има втори мандат, а е ясно и от кои ще са следващите управници на Бялата къща. Трайно нищо не може да промени, за година -две ако иска може....

    Коментиран от #34

  • 34 Зорлем

    6 3 Отговор

    До коментар #33 от "половината му изтече":

    Дали Тръмп няма да има втори мандат не знам, но знам, че преди 2 години цялата "прогресивна" преса ни обясняваше с колко много водят и Х.Клинтън и "оставащите" във Великобритания пък тя взе, че стана една...

    Коментиран от #35

  • 35 Антиелектрика

    4 2 Отговор

    До коментар #34 от "Зорлем":

    Почти сигурно е, че Тръмп ще спечели и втори мандат. Но май на служителчетата на БАЕПС им остана само в това да вярват от предсказанията на кристалната си топка. И като спечели втори мандат, ще изключат шалтера ;)

    Коментиран от #37

  • 36 Разбирач

    4 2 Отговор

    До коментар #15 от "Алфа Ромео":

    Различните зарядни с различна скорост зареждат батерията.
    Когато мощността е ниска на зарядното (явно в Стара Загора е такова) отнема по-дълга зареждането на батерията. При голяма батерия като тази на Тесла е възможно и 4-5 часа да отнеме зареждането до 80-90% .
    Явно човека е преценил че му е по-изгодно да кара да Пловдив 40 минути и да се зареди за един час примерно .
    Тесла суперчарджър зареждат за 40 минути 80% от батерията

    Коментиран от #46

  • 37 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #35 от "Антиелектрика":

    Я гледай сега поредната "добра" новина , хахахах !!! "Ако GM премине наскоро обявеното си преструктуриране, което ще доведе до затварянето на няколко завода в Северна Америка, главният изпълнителен директор на Tesla Elon Musk казва, че ще обмислят закупуването на някои от тези затворени фабрики. Миналия месец GM обяви, че затваря 3 фабрики за монтаж в Северна Америка. В една статия ние предложихме Тесла да купи една от тези фабрики на GM, след като затвориха, тъй като се справиха толкова добре последния път, когато го направиха. Сега в ново интервю изпълнителният директор Елън Мъск каза, че ще го обмислят отново: "Възможно е и сме заинтересовани, ако [GM] продадат фабриките или не ги използват, да ги вземем". Tesla купи NUMMI, фабрика за автомобили, съвместна собственост на General Motors и Toyota във Фремонт, Калифорния, само за 42 млн. долара малко след като тя беше затворена. Компанията постепенно изгради обратно работната сила, включително много бивши служители на NUMMI, а сега 8 години по-късно Tesla Fremont има повече служители от оригиналната фабрика и произвежда електрически автомобили с текуща скорост над 300 000 единици годишно. !! Май някои "поглъщания" започват , а , хахахах !!!

    Коментиран от #38

  • 38 Антиелектрика

    5 0 Отговор

    До коментар #37 от "гост":

    Абе човече, ти тотално си се сбъркал. Този истеричен смях във всеки твой пост, помага ли ти да приемеш реалността? Или ти е трудно да проумееш, че на никой вече не му пука за брътвежите ти? Това, което си пльоснал какво общо има с това, което аз съм писал? Я да те зарадвам с поредната новина, която бях прогнозирал за това, че хората ще ви замерят с камъни заради зелените ви престъпления: https://fakti.bg/world/348366-protesti-i-v-belgia-video Забележи, че тук става въпрос за Белгия и хората се оплакват от високите акцизи на горивата. Тук дори информационното затъмнение не помогна и в началото се твърдеше, че хората във Франция и Белгия протестират срещу високите цени на горивата, а се оказа, че протестират именно срещу зелените такси и акцизи на горивата. На всички им писна от тази криворазбрана екология, която си е чист лобизъм! Като искаш електрички, ще си плащаш като всички останали и ще си плащаш за тока! Но ти нали мислеше, че тези пенсионери и провинциалисти в Белгия са "полу хора", та се имаше за някакво зелено диктаторче. Пирамидката нещо рухва драги ми смехурко.
  • 39 Димов

    4 0 Отговор

    До коментар #20 от "екологията":

    Поинтересувай се малко и ще разбереш, че Китай държи половината електромобили в света, но въпреки това е No1 по замърсяване. Щом електрокарите не могат да оправят прецаканата екология на Китай, защо си мислиш, че ще я оправят в другите държави?

    Коментиран от #40

  • 40 Китаец

    2 3 Отговор

    До коментар #39 от "Димов":

    Нали не си мислиш, че китайците са започнали да купуват само електромобили? Всяка година се купуват с 20 30% повече автомобили отколкото предишната година, като само 4% от тях са електромобили. На практика всяка година автомобилите с ДВГ стават все повече и повече. Как очакваш замърсяването да намалее?

    Коментиран от #41, #51

  • 41 Зорлем

    4 0 Отговор

    До коментар #40 от "Китаец":

    Ама, ама, Електрикът и "гост-хахаха" казаха, че продажбите на електрички в Китай (и не само) нарастват експоненциално? И държавата налага минимални обеми! И до 5-10 години ще са повече от ДВГ-тата! Как така изведнъж само 4% електромобили?! И как така това не помагало за намаляването на замърсяването? Електрикът и "гост-хахаха" казаха, също така, че в Китай вече само соларни централи правят! Не, не, това са фалшиви новини. Не, не може да е вярно. Питай Електрика е "гост-хахаха"!

    Коментиран от #42

  • 42 Антиелектрика

    3 0 Отговор

    До коментар #41 от "Зорлем":

    Нали не очакваш многониковото да покаже мъжество и да си признае, че това е поредния му ник? Нали помниш великите слова на това същество относно ФПЧ: "Да го духат учените от Единбург". Какво повече може да се каже?
  • 43 Зорлем

    3 0 Отговор
    Всъщност мен най- ме вълнува накъде ще се отплесне този път "гост-хахаха". Хвалбата с това колко е голяма капитализацията на Тесла вече мина, но е сигурно, че какъвто и рефрен за отклоняване на посоката на разговора да подхване, все ще е хумористичен. А смехът е здраве все пак!

    Коментиран от #44

  • 44 Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #43 от "Зорлем":

    В общи линии са подозрително мълчаливи и се чудят от къде да я подхванат. Множко им дойде.

    Коментиран от #49

  • 45 БОБО

    3 0 Отговор
    Не се ли замислихте че при продажбата на 1 тон дизел или бензин държавата прибира по 1000лв от акциз и ддс,а само лаете с тези електромобили,съгласен съм много са приятни за каране пестят от обслужване евтин пробег.но точка до тук.Държава като България икономиката е съставена от тези акцизи,такси,данъци нашите политици са тарикати и си имат икономика от този тип.Когато заредите на бензиностанцията 25 литра гориво дарявате на държавата 25 лева,останете със здраве и се замислете
  • 46 Алфа Ромео

    1 0 Отговор

    До коментар #36 от "Разбирач":

    Бе ясно ама, ша набие едни 200 километра излишни ако се връща после пак във тази посока,пак ша свали част от заряда и ша му отнеме пак 2-3 часа със пътя.
  • 47 TSLA

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "Грую":

    Говориш глупости от незнание, като повечето тук.
    Дори производството на литиевите акумулатори + производството на ток не може да бие по емисии целия път на нефта до колонката и горенето му в кола с КПД в реални условия 20-30%. Ако смяташ да четеш доказателствата от официалните източници на английски, ще ги публикувам. Иначе е губене на време - едно си знае баба, едно си бае и от '06-'08 е все едно и също. Преди дюдюкахте как всичко на ток било концепти, ся не били еко - щото вашите коли и нон-стоп смяна на консумативи е мнооого еко! Дрън-дрън ярина...
  • 48 TSLA

    1 2 Отговор
    А по повод Перуката - в Щатите NEDRA (National Electric Drag Racing Association) e основана 97'ма и то само с електрически конверсии (самоделки) като Датсуна White Zombie и мотора KillaCycle. Тоест там ел. мобилността си има традиции и с тези решения най-много да си разплете вълнения чорап или да си го вмести в съседния крачол.

    Какво можеш да очакваш от някой, цапащ седалка от чисто злато в частния си самолет с кафяво?
  • 49 Електрика

    0 2 Отговор

    До коментар #44 от "Антиелектрика":

    Мълчим си. Зарлем много добре е схванал защо:. "какъвто и рефрен за отклоняване на посоката на разговора да подхванеТЕ, все ще е хумористичен. А СМЕХЪТ Е ЗДРАВЕ ВСЕ ПАК!"

    Каквото е имало да казваме, сме го казали вече. Остава да ви се посмеем как всичко, което сме казали с кристалните топки се превръща в реалност и не можете да го преглътнете. От години ви разправям, че субсидиите са за изравняване на цените и ще се дават докато се изравнят цените с дизелите. Като започнат да се изравнят, кой взел - взел, останалите да го духат. Точно както беше и със субсидиите са фотоволтаици. В началото цената за киловатчас беше 96ст. А преди 3-4 години за последно падна до 12ст(почти пазарна стойност) а оттогава вече няма субсидии за нови мощности. Субсидиите за нови технологии са логична и временна мярка и намаляват с годините. Субсидирането на въглищата е е алогично при положение, че субсидиите се увеличават всяка година, а вредата е доказана и неоспорима. Давайте следващата доза смях, че се умълчахте. Докажете с глупостите си, колко са полезни за България пушеците от комините и ауспусите и колко вредно за здравето на българите е производството на Литий и Кобалт.

    Коментиран от #52, #53

  • 50 Димов

    1 0 Отговор
    Объркал си се. Аз не го очаквам. Електрофилите си го мислят. Ти сам го каза в пост #20, че с това щял да ни се удължи живота. В Китай съотношението електро/двг е доста по-голямо, отколкото в БГ. Къде е по-замърсено? Що? Щото не е от колите, а от индустрията. И всичките им коли да са ел, пак ще са в пушека. Защото той е от индустрията. Стига сте лекували бронхит с илачи за настинка!
  • 51 Димов

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Китаец":

    Пост #50 е за тебе.
  • 52 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "Електрика":

    Отговарям ти само, защото си писал с ника си. Толкова ли ниско падаш, че продължаваш да твърдиш неща, които никога не сме казвали? Да, по-чисто е ако се гори в ДВГ LPG, а най-чисто е да се гори водород! Да, електричките отделят с 10% повече ФПЧ. И ако пак ще кажеш "Да го духат учените от Единбург", то просто диагнозата ти е ясна и категорична!
  • 53 Димов

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "Електрика":

    Никой не ще пушеци. Това, че не вярвяме, че ЕВ са решението на проблема не значи, че ни харесва милион ДВГта да ни пушат под терасите. Такова автоматично приравняване е крайност.