20 Ноември, 2018 10:53 8 310 31

Най-бързото SUV в света стана още по-бързо

  • lamborghini-
  • urus-
  • st-x
Най-бързото SUV в света стана още по-бързо - 1

Супер автомобилът с повишена проходимост Lamborghini Urus е най-бързата кола от този клас, а сега, италианците представиха и негова още по-екстремна версия. Тя е предназначена за специалните състезания, които ще започнат през 2020 година и в които ще се състезават само Urus-и.

Най-бързото SUV в света стана още по-бързо

Надпреварата ще включва трасета, както на асфалт, така и в пресечена местност, а надпреварите ще се провеждат в Европа и в Близкия Изток. Именно за тази цел е създадено новото Lamborghini Urus ST-X. Основната разлика със стандартната версия се крие в олекотеното купе.

Най-бързото SUV в света стана още по-бързо

Конструкторите са успели да намалят теглото на Urus ST-X с цели 550 килограма. Наличен е нов аеродинамичен обвес, радиаторната решетка е по-голяма, а отзад е монтирано ново антикрило. Окачването е занижено, а 21-цоловите джанти се прикрепят към главината с една централна гайка.

Най-бързото SUV в света стана още по-бързо

Предният капак е снабден с въздухозаборници и е карбонов. В салона има интегрирани обезопасителна "клетка" и специална противопожарна инсталация. Що се отнася до двигателя, то той е същият - четирилитров V8 битурбо с мощност 650 конски сили и въртящ момент 850 Нм. Силно намаленото тегло и преработеното окачване обаче съществено ще подобрят динамиката на Urus ST-X.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ценител

    14 23 Отговор
    Cherokee Trackhawk е със същите динамични показатели и си е истинско SUV, за разлика от тази играчка за позьори.

    Коментиран от #13

  • 2 У лево е Крим

    4 29 Отговор
    А бе що така помня, че най бързото СУВ е ТЕСЛА МОДЕЛ S с 2,9 сек/ за 60 мили.

    Коментиран от #3, #4

  • 3 някойситам

    27 3 Отговор

    До коментар #2 от "У лево е Крим":

    Че ускорение до 60 мили/час е мярка за най бързия автомобил ли е ?
    Виж какво ще стане с всяка Тесла след тези 60 мили/час, преди да наричаш тази електричка най-бързия автомобил.
  • 4 Антиелектрика

    20 4 Отговор

    До коментар #2 от "У лево е Крим":

    Ами защото си слаб ученик по български език и не правиш разлика между ускорение и максимална скорост.

    Коментиран от #5

  • 5 По български?

    3 7 Отговор

    До коментар #4 от "Антиелектрика":

    Я пак си помисли дали говориш за английски или за български? В английския има две отделни думи Fast и quick, едната от които се отнася за скорост, а другата за ускорение. И двете се превеждат на български като бърз. Знаеш ли друг превод, като си толкова добър по български? Ако ще правиш забележка, направи я на автора на статията, който е написал подвеждащо заглавие.

    Коментиран от #6

  • 6 Антиелектрика

    14 3 Отговор

    До коментар #5 от "По български?":

    Тъй ли било? А да си чувал за думата пъргав? А и Тесла модел S е толкова SUV, колкото ти си умен!

    Коментиран от #7, #10

  • 7 Ще се кълвем за запетайките ли?

    4 6 Отговор

    До коментар #6 от "Антиелектрика":

    Май пропускаш съществото на спора и се заяждаш за запетайки? Модел S не ускорява за 2,9, а за 2,4 секунди и очевидно се има предвид модел Х.
  • 8 гост

    3 5 Отговор
    Добре де, но защо не спретнат шампионат с още други марки спортни СУВ? Да си ги подготвят и да се състезават като крос-турнирите, които са много популярни и са много по-интересни от рали състезанията за време.
  • 9 Карам Ферари

    1 16 Отговор
    Nai-burzoto e BMW X6 M.

    Коментиран от #17, #28

  • 10 арогантен

    2 6 Отговор

    До коментар #6 от "Антиелектрика":

    Пъргава може да бъде котката, сравнена с кучето. Ако имаш претенции че си много начетен, то нека да използваме технически понятия или технически термини.

    Коментиран от #11

  • 11 Антиелектрика

    10 4 Отговор

    До коментар #10 от "арогантен":

    А то е? За бързина винаги се е считала максималната скорост, която развива определена машина. Ама забравих, че Тесла е по-бърза и от ракета, защото вдига по-бързо 100 км/ч, нищо че ракетата развива над 30 000 км/ч. Абе вие електрофилите наистина сте смешни!
  • 12 Vesko

    3 3 Отговор
    ето го и отговора на спора https://www.youtube.com/watch?v=8ye7Vh-_b50&t=8s

    Коментиран от #14

  • 13 цистит

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "Ценител":

    с такова ламбо ще купиш 5 черокита
  • 14 Това не е никакъв отговор

    4 3 Отговор

    До коментар #12 от "Vesko":

    Ламбото след 250 км в час ще издуха теслата като стой та гледай по обществените пътища, а защо не и в града. Следователно ламбото е по-бързо. Освен това Този клип е рекламен на Тесла, всичко е нагласено. Питай антиелектрика да видиш че е така. Даже състезанията на четвърт миля са измислени от Илон Мъск да се рекламира теслата. Лично той е обирал да се въведе понятието от 0 до 100 километра, което вече фигурира в техническите характеристики на всеки автомобил.
  • 15 Антиелектрика

    5 2 Отговор
    Я да видим кое е общоприето за бързина в автомобилостроенето: https://bg.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D0%B9-%D0%B1%D1%8A%D1%80%D0%B7_%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B5%D0%BD_%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB. Аууу, ами то било максималната скорост, а не ускорението. Ами сега какво ще правят тролчетата електрофилченца - бухахахахаха
    Уникално нагли и смешни могат да бъдат някои същества!
  • 16 Бачо Киро

    6 2 Отговор
    Въобще не виждам за какво се карате. Никоя тесла, било на дядо ми или на Мъск, не може да направи дори една обиколка на Нюрбургринг с максимално натоварване. За повече от една изобщо не можем и да говорим ...
    Съответно колкото и да е бърза за няколко секунди, не става и за чеп за зеле, хеле пък за състезания...
    Бъдеще има единствено в хибриди, и то прилични, не от типа i8 с мотори по 1.5л и претенции за супер автомобил.
    Циститът от #13 би било добре да знае, че на черокито тракхоук му е абсолютно през ауспуха колко такива струват колкото едно Ламбо, след като има същите/подобни показатели...

    Коментиран от #18

  • 17 Дааа

    4 1 Отговор

    До коментар #9 от "Карам Ферари":

    Верно е много бърз на първо място в сервиза верно много бърз
  • 18 Бъдеще и хибриди?

    2 5 Отговор

    До коментар #16 от "Бачо Киро":

    Защо реши че бъдещето е в хибридите? И за твое А и за на анти електрика съжаление, Roadster излиза само след две години и тогава като се каже бърз няма да се чудите за ускорение ли става въпрос или за максимална скорост. Дори базовият модел ще вдига 400 км в час и ще ускорява за под две секунди. За какви хибриди говориш в бъдеще време? За какво му е на състезателен автомобил ДВГ? Да му тежи? Дори Тесла модел 3, вече няма такива ограничения в мощността, като модел S или модел Х на пистата. С всяко следващо поколение батерии, теглото все повече ще намалява, а мощността и термичната стабилност ще се увеличава. Да не забравяме че модел 3 е с първите батерии създадени за електромобил. Предишните бяха на Panasonic за лаптопи.
  • 19 Антиелектрика

    3 2 Отговор
    Еха, това Роудстъра какъв джип е само. Ама ще, ще - друго си е да плямпаш глупости, когато лъсва простотията!

    Коментиран от #20

  • 20 Това всичко джипове ли били

    2 3 Отговор

    До коментар #19 от "Антиелектрика":

    Ама в оня линк в уикипедия за бързите автомобили онова само джипове или били дето вдигат над 400 км в час? Ти да видиш! Колко съм недосетлив да се сетя че щом Бачо Киро говори за нюрбургринг, то там освен джипове друго не стъпва! Изтъркаха ти се опорките. Порадвай се на най-бързите автомобили с ДВГ, защото в много далечно бъдеще, чак след година-две електромобилите идват за тях. После няма да има опорки нито за скорост нито за ускорение. Още няколко години ще се порадваш на скоростта на зареждане и това ще е цялата ти радост.

    Коментиран от #21

  • 21 Антиелектрика

    4 2 Отговор

    До коментар #20 от "Това всичко джипове ли били":

    Хихи, колко ниско падаш - кефя се чак. И да - статията е за джипове, а линка е за да проумее малкото ти мозъче какво значи понятието "най-бърз". Аре лъскай там кристалната топка.

    Коментиран от #23

  • 22 Когато двама ...

    2 1 Отговор
    Когато двама си го мерят, не си ври задника там. Дискусията е между мен и Бачо Киро и говорим за спортни автомобили на Нюрбургринг. Къде се вреш неканен и вечно неразбрал. Хайде дай поредния линк с доказателства какъв страхотен джип е i8, за който става въпрос в мнението на Бачо Киро. Нахалник!

    Коментиран от #24

  • 23 Като каза кристална топка

    2 2 Отговор

    До коментар #21 от "Антиелектрика":

    Кажи какво не ти се вярва че ще постигне роудстъра? Явно е, че нещо не си съгласен, но пак шикалкавиш с какво. Понеже никога не си казвал, че Тесла ще фалира, какво друго ще ги спре да го произведат? Кажи поредния Бисер. Оня за Модел 3 с 9 минути за обиколка на Нюрбургринг го запомних, за да ти го напомня след време. И за единствения модел 3 за Европа също. Давай следващия!

    Коментиран от #25

  • 24 Антиелектрика

    2 2 Отговор

    До коментар #22 от "Когато двама ...":

    Нещо започна яко да ти влияе раздвоението, опс разентяването на личността - хахахахаха То вече не помниш на кой отговаряш и с какъв ник пишеш. Шматка си се родил и шматка ще си умреш!

    Коментиран от #26

  • 25 Антиелектрика

    1 2 Отговор

    До коментар #23 от "Като каза кристална топка":

    Игнор кукумицин!

    Коментиран от #27

  • 26 Тук няма никове вече

    2 1 Отговор

    До коментар #24 от "Антиелектрика":

    Всеки средно интелигентен човек може да проследи хронологията на мненията и логическата връзка в тях. Ако не покриваш тези критерии, няма на кого да се сърдиш че не можеш да разбереш кога се обръщат към тебе и кога към друг събеседник.


    Ако си спомняш освен Ник имах и Аватар, докато не решиха да ги махнат, заедно с междуредията в коментарите. Сега въпреки, те оставям междуредия, когато пиша всичко става един цял абзац. Ако ще се сърдиш заради никовете, Не се сърди на мен. За разлика от тебе, когато започнаха да използват никът ми електрика, за да пишат глупости, аз не им се вързах и просто започнах да пиша заглавия на мненията, след като не мога да имам личен никнейм и Аватар, които да не могат да бъдат използвани от друг.
  • 27 100% бях сигурен!

    2 1 Отговор

    До коментар #25 от "Антиелектрика":

    Никога ама никога нямаш доблестта да застанеш и да заявиш ясно и категорично мнението си. 100% бях сигурен че и сега ще е така и после ще твърдиш "никога не съм казвал такова нещо", когато излезе роудстъра. И ще си прав защото ти нищо конкретно не казваш, въпреки че пишеш по много. При всяка добра новина за Тесла обаче, обясняваш как си им най-големия привърженик и никога не си говорил нищо против Тесла! Бъди мъж поне веднъж.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Емил

    1 1 Отговор
    Ганьо отново счупи тъпомера-с компетентност
  • 30 Димов

    0 1 Отговор
    Тесла ще го издуха това. Даже без батерия може да се пусне.
  • 31 незнайко

    0 0 Отговор
    550 килограма намалено тегло. Това чудо колко е тежало ?