Електромобилът Tesla Model X и по-конкретно неговата версия P100D, дълго време се смяташе за най-динамичния кросоувър в света. Двата електромотора дават системна мощност от 720 конски сили и позволяват ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.1 секунди.
От автомобилите, оборудвани с двигатели с вътрешно горене обаче се появи един достоен съперник. Новото Lamborghini Urus не е толкова мощно, колкото Tesla-та - 650 конски сили и ускорението до 100 е по-слабо - 3.2 секунди, но...
Двата най-бързи кросоувъра в света се изправят един срещу друг на класическо драг трасе от 402 метра. Неведнъж сме виждали как tesla-та унищожава какви ли не именити съперници, само че, както се казва, всеки си намира майстора.
От резултатите на няколкото надпревари между двата автомобила се оказва, че Urus е по-бърз. Най-добрият резултат - 11.23 секунди и 193.2 км/ч на финала са нов рекорд сред серийните кросоувъри. В случая електромобилите отстъпват на бензиновите двигатели.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 констатация
Коментиран от #4
10:37 09.12.2018
2 Антиелектрика
Коментиран от #9, #11, #20, #26
10:45 09.12.2018
3 Емил
Коментиран от #21
10:54 09.12.2018
4 Емил
До коментар #1 от "констатация":
Явно не си женен! Този рев е доста посредствен, в сравнение на рева на жена заварила мъжа си с друга!10:56 09.12.2018
5 111
11:01 09.12.2018
6 Гост
Коментиран от #7, #8
11:17 09.12.2018
7 гост
До коментар #6 от "Гост":
Ето ти клипче от същия "автор" , в което СЪЩАТА Тесла бие Авентадор със 750 коня !!!! Мисля , че друг коментар е излишен , а кой какъв е гласуват купувачите с портфейлите си , а не пишман "блогъри" и българските им "фенове" !!!https://www.youtube.com/watch?v=_NnNEuxqoPo
Коментиран от #12
11:39 09.12.2018
8 гост
До коментар #6 от "Гост":
Всъщност поправка , Теслата не е същата , а по-старата , със 588 коня !!!!! Това добре ли е или зле , според твоите "критерии" ???11:44 09.12.2018
9 гост
До коментар #2 от "Антиелектрика":
"Хумора" от коментар 7 достатъчен ли ти е или имаш други "нужди" ??12:09 09.12.2018
10 резултатът би бил още по плачевен
12:09 09.12.2018
11 гост
До коментар #2 от "Антиелектрика":
Също така май скоро ВАГ беше осъден за фалшив софтуер , обаче що ли ми се струва , че скоро ще бъде осъден и за фалшиви реклами ??12:11 09.12.2018
12 Антиелектрика
До коментар #7 от "гост":
Ти като го даваш този клип, да видя случайно, че Ламбото би всички тесли? За това се гледат абсолютни стойности. То не става само да търсиш в Google по ключова дума - поне да го беше изгледал, че се изложи за пореден път!Коментиран от #15
12:14 09.12.2018
13 Иво
Коментиран от #14, #29
12:19 09.12.2018
14 Антиелектрика
До коментар #13 от "Иво":
Хм, тъкмо се чудех кога ли ще се появи този редовен и абсурден коментар с поредния ник, без който не може да мине нито една тема за миксери. ДВГ бил история, пък по-дъртите електирички са бъдещето? Абе не ви ли писна едни и същи лъжи да пишете?Коментиран от #36
12:29 09.12.2018
15 гост
До коментар #12 от "Антиелектрика":
Интересен прочит на фразата : TESLA MODEL X Wins by ,05 seconds , изписана с големи червени букви през целия екран !!! Явно ти "работиш" с някакъв друг английски , неизвестен на света , хахах !! Както и времето на Модел с от 10,94 срещу 11,16 на Авентадор , въпреки че последния ОЧЕВАДНО тръгна по-рано на старта !!! И пак напомням , това са модели на Тесла отпреди две години , които са почти секунда по-бавни от актуалните !!12:39 09.12.2018
16 Антиелектрика
Коментиран от #17
13:00 09.12.2018
17 гост
До коментар #16 от "Антиелектрика":
Ауууу , недоверие към "великия" автор , показал "победата" на Урсуса ли виждам , сакън , анатема , хахахах !!!Коментиран от #18
13:07 09.12.2018
18 Антиелектрика
До коментар #17 от "гост":
Не ти изнасят официалните данни от сайта, който ти дадох ли? Сепукото май не е далеч за теб ;)Коментиран от #23
13:17 09.12.2018
19 Фалш
13:26 09.12.2018
20 асддса
До коментар #2 от "Антиелектрика":
Аз не съм фен на електромобилите и не бих си купил, докато не стане задължително, но разбирам колко много предимства има за хората, които не се интересуват от спортни коли и хубав звук.Теслата е 700 коня, но еллектромотора има много по-голям потенциал за мощност от двигателите.
Коментиран от #22
13:29 09.12.2018
21 асддса
До коментар #3 от "Емил":
Когато разликата е десета от секундата 5 пъти поред, тези фактори отпадат.13:30 09.12.2018
22 Антиелектрика
До коментар #20 от "асддса":
Никой не го отрича, но и никой не прави реактивен ДВГ за коли, така че и никой няма да сложи 5 MW електромотор на автомобил. Тук всичко опира до батерии и техните химически реакции, за да се получи електричество.13:41 09.12.2018
23 гост
До коментар #18 от "Антиелектрика":
Сепуко май правеха самураите останали без господар , та в тая връзка , при положение , че любимците ти ВАГ ОФИЦИАЛНО обявиха , че минават на електромобили и се отказват от ДВГ , май на теб ще ти е много по необходимо или поне "прекръстване" , че даже и тик рекламираната "подмарка" вече има електрически прототип за недалечно бъдеще !!! А между другото не разбрах мнението ти за намерението на Тесла да изкупи затворените заводи на GM , също като сегашния във Фриймонт и то за смешните 42 млн !!!! Ей това си е направо за сепуко , хахаха !!!Коментиран от #24
13:54 09.12.2018
24 Антиелектрика
До коментар #23 от "гост":
Наистина тотално изтрещя! Как може да си измисляш, че ВАГ са ми били любимци някога? И какво ме занимаваш с някакъв завод на GM? Ако искаш утре пиши как Мъск е мандръсал Амбърт Хърт и за това бъдещето е на миксерите! Ти изобщо си тотално скаран с логиката и реалността!14:37 09.12.2018
25 В.И
17:25 09.12.2018
26 СНиколов
До коментар #2 от "Антиелектрика":
"Чакаме нова порция хумор, сатира и забава от електрофилчетата"Не Ви прави чест.
Коментиран от #28
18:22 09.12.2018
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Антиелектрика
До коментар #26 от "СНиколов":
Така ли? Кое по-точно не ми прави чест, че не съм по лаконичните изказвания?Коментиран от #30
18:50 09.12.2018
29 NikNay
До коментар #13 от "Иво":
Един резервоар и две туби в багажника и минавам 3000 километра извън всякаква цивилизация -- колко дълго може да ме следва електричката ? ДВГ е свобода и независимост!Коментиран от #32
19:26 09.12.2018
30 Язе
До коментар #28 от "Антиелектрика":
Недей така бре човек.Сега има опасност,Госта от много сълзи да го хване ток от батерията.То зимата и без това нямат много заряд въпреки предишно твърдение на Госта,че зимата се вдигал пробега с 25%.Чете но не разбира нищо-полиран въздух,това са му твърденията.Остана ли вече някакво предимство на миксерите след като и на старт ДВГ ги бие?Очаквам някой да се включи с любимото ми-2020год излиза Тесла Роудстър с 10000Нм,1000к.с.,1,2,3,4,5.....10мВт батерия.Тогава ще видите вие стогодишните😁😁😁😁😁😁Коментиран от #33
20:06 09.12.2018
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Tribal
До коментар #29 от "NikNay":
Е каква независимост.Пари и гориво няма навсякъде.Като си купиш ел.кола ,ще си вземеш и 3,5м2 слънчеви сглобяеми панели и ще идеш до марс...Коментиран от #35
20:46 09.12.2018
33 гост
До коментар #30 от "Язе":
Не разбрах кой трябва да рони сълзи след съвсем скорошното клипче тук , което и ти и дружката ти не сте счели за "манипулирано" !!!!! Със същите "герои" и още двама "динозаври" и също от доста по-обективен "автор" , за ваше съжаление :https://fakti.bg/avto/342628-urus-sreshtu-model-x-amg-g63-i-svr
Публикувано във факти.бг:
Антиелектрика
(гост)
Неутрално
9 17:26
12.11.18 ОТГОВОР
Уаууу, електричката с 773 к.с. бие по ускорение Ламбо с 650 к.с. Ама много "коректно" сравнение.
Публикувано във факти.бг:
Зорлем
(гост)
Неутрално
2 16:47
12.11.18 ОТГОВОР
И победител в категория "Безсмисленост" е.... филмът "Драг състезание със СУВ-ове с ниско профилни гуми". Честито на печелившите!
Нещо не забелязах съмнение в резултата на победителя , хахах !!!
22:58 09.12.2018
34 двг мъка
23:33 09.12.2018
35 NikNay
До коментар #32 от "Tribal":
Като отидеш на Марс с електричката ми се обади от там. Ама преди това трябва да пресметнеш колко време трае едно зареждане с панела. Не забравяй да отчетеш и факта че има и тъмна част от денонощието. . . . .23:38 09.12.2018
36 Да да
До коментар #14 от "Антиелектрика":
Работи ли ти машинката за постригване с новия ДВГ? Гледам и метрото по твой проект ще го модернизират с ДВГ, че нещо не вървяло! Всъщност нафта ли пиеш или бензин?Коментиран от #37, #38, #42
00:00 10.12.2018
37 NikNay
До коментар #36 от "Да да":
Нещо не си на ясно с нещата, метрото и машинката за подстригване са в постоянен контакт с ел. мрежата а ел. автомобилът е със захранване от батерия - два съвсем различни концепта . Ти двата пръста в контакта ли мушкаш?Коментиран от #41
00:26 10.12.2018
38 Бухахахахахха
До коментар #36 от "Да да":
С какво ти идва хляба до магазина?С какво ти идва всичко останало до магазина за да има какво да ядеш?Бухахахахахха.С електрокар ли?Бухахахаха.Коментиран от #39
00:27 10.12.2018
39 гост
До коментар #38 от "Бухахахахахха":
Историята там е много интересна и свързана с друга огромна компания за доставки – Германски пощи/DHL. След като не получи решение от VW или Mercedes, логистичният гигант не само се обърна към StreetScooter, а направо купи компанията и започна производство, след което дори увеличи доставките и се превърна не в клиент, а в конкурент на големите германски автопроизводители. Те от страна бяха раздразнени безкрайно от това развитие, но сами са си виновни за това и колкото по-бързо го осъзнаят и ускорят промените, толкова повече шанс имат да се върнат в бизнеса.Междувременно германски пекари (!!!!!) също започнаха сами да си внасят електро ванове , отново от Китай, което си е шамар за родната германска тромава в това отношение индустрия. ПОВТАРЯМ ЗА ПЕТРОЛОФИЛИ С ДЕМЕНЦИЯ !!!! ГЕРМАНСКИТЕ ПЕКАРИ ПОРЪЧВАТ ЕЛЕКТРОВАНОВЕ ДИРЕКТНО ОТ КИТАЙ < ОТЧАЯНИ ОТ БЕЗУМИЕТО НА СТОГОДИШНИТЕ !!!!!!!
Коментиран от #40
01:17 10.12.2018
40 NikNay
До коментар #39 от "гост":
Електрически бус който изминава максимално 200км празен и го завеждаш 6 часа с базова цена 40400 € - не, благодаря.Коментиран от #46, #47
06:45 10.12.2018
41 Ха ха ха
До коментар #37 от "NikNay":
Концепциите имат навика да се променят при всяка възможност. И именно това е тенденцията. При всяка една възможност, всеки ДВГ да бъде заменен от електродвигател. Дали тези двигатели ще се захранват с литиево-йонна или други технологии, дали въобще с батерии, бъдещето ще покаже. Едно е сигурно обаче. Тенденцията за изместване на ДВГ от електродвигатели е сигурна и необратима. ДВГ отдавна изчерпи потенциала си.06:58 10.12.2018
42 Антиелектрика
До коментар #36 от "Да да":
О, разбира се, че и тази редовна твоя идиотщина трябваше да я пльоснеш тук. Имам чувството, че си бавноразвиващ и колкото и пъти да ти се обяснява, че всяко нещо си има сфера на приложение, пак няма да го проумееш. Хайде пийни си киселинка и хапни точец.07:22 10.12.2018
43 опа
Коментиран от #44
07:26 10.12.2018
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Зорлем
11:39 10.12.2018
46 гост
До коментар #40 от "NikNay":
Доколкото си спомням въпроса беше какво предпочитат хората , които "докарват хляба и другите храни в магазина " !!!!!!! А не твоите "предпочитания" , които за пореден път се опитваш да изкараш "авторитет" !!! Е за твое съжаление не са и никога няма да бъдат !!!11:51 10.12.2018
47 гост
До коментар #40 от "NikNay":
И за твое съжаление цифричките ти също са мнооого остарели !! А освен немските пощи и американските вече минават на ток , както и всички останали "логистични" , което значи 90% от транспортния бизнес !!! Голяма поръчка за нови ванове на ток прави FedEx към стартиращата компания Chanje.1,000 наистина е голяма бройка на сегашния етап от развитие на пазара на електрическа мобилност, като FedEx ще купи директно 100 от вановете и ще вземе на лизинг останалите 900 от компанията за управление на авто паркове Ryder. Chanje е основана от бивши служители на Tesla и основен инвеститор в нея е FDG, като вановете се произвеждат в Хангжоу, Китай. Новият модел за FedEx се казва V8100, с товароносимост 2.8 тона, около 240 км пробег и макс. скорост 130 км/ч. Защо електрически ванове от стартираща компания, като вече идват такива от утвърдени производители? Например Volkswagen e-Crafter, Mercedes-Benz e-Sprinter или Renault Master Z.E.? Вероятно защото големите все още не показват сериозен ангажимент за производство и адекватна технически данни като достатъчен пробег и по-малко време за зареждане. Затова на пазара излизат по-малки компании и очевидно големите, които имат нужда от техниката, която се бави, се обръщат към тях. Най-вероятно голямата поръчка на FedEx ще донесе и други такива за Chanje, а още един добър пример за това, че малките могат да предложат адекватен продукт и да се развият е StreetScooter.
Коментиран от #48
12:04 10.12.2018
48 Зорлем
До коментар #47 от "гост":
Като копираш така безугледно да беше копирал също, че автопарка на ФедЕкс е към 60 000 МПС-та, т.е. тия 1,7% електрички не са точно "минаване на ток". Удобно си пропуснал, също така, че точно ФедЕкс вече са си купили и някакви водородни баничарки от Workhorse Group. С две думи хората експериментират, а не инвестират!Коментиран от #49
12:20 10.12.2018
49 гост
До коментар #48 от "Зорлем":
Даа , "експериментират" , хахаха , също като DHL !!!! По точно избират кой стартъп да закупят като тях и да си ги произвеждат сами , че и на други да продават , а честито на стогодишните !!! Още двама трима такива "експериментатори" и направо могат да затварят поделенията за лекотоварни !!!! Ако не знаеш немските пощи 40 години бяха най-големия клиент на ВАГ с близо една трета от продажбите в Германия , а сега са им КОНКУРЕНТ !!!!!Коментиран от #50
12:44 10.12.2018
50 Зорлем
До коментар #49 от "гост":
Въпросът беше да не се правиш на ударен и да не цитираш избирателно само части от новини и данни. От там насетне твоите виждания и предвиждания вече слабо ни интересуват.21:26 10.12.2018
51 experta
Коментиран от #52
13:40 11.12.2018
52 гост
До коментар #51 от "experta":
Даа , а в следващите 200 вече е недостижим , хахахах !!22:30 11.12.2018