24 Ноември, 2018 12:00 50 230 77

Една нестандартна кола на старо за зимни удоволствия

  • автомобилът на старо-
  • saab-
  • 9-3
Една нестандартна кола на старо за зимни удоволствия - 1

Днес ще спрем вниманието ви на един модел, който не е нито SUV, нито кросоувър, нито пък всъдеход, но въпреки това е идеален за зимни условия. Той е екзотичен, вече не се произвежда, но резервни части за него все още се намират.

Става дума за Saab 9-3. Правен е в Швеция, което предполага, че всичко в него е добре пригодено за сурова зима. Шведските конструктори са си поиграли доста, особено с интериора на моделите 9-3.

Една нестандартна кола на старо за зимни удоволствия

Saab 9-3 се прави през периода 1998–2014, като екземпляри от последните 2-3 години почти не се срещат у нас. От 2011-а до 2014-а моделът се прави от Spyker Cars и от NEVS и сериите са доста ограничени. Най-препоръчителни са екземпляри от втората генерация, произведени през периода 2003 - 2010 година.

Иначе интериорът на всеки Saab 9-3 е конструиран така, че да можете да правите всичко, дори и да сте с дебели ръкавици. От контактния ключ, през бутоните за ел. стъклата и така до копчетата на централната конзола – тези коли са изчислени да функционират през зимата.

Една нестандартна кола на старо за зимни удоволствия

Освен това бензиновите турбо двигатели на 9-3 са пословично здрави, а дизеловите мотори са прилично надеждни. Към това добавяме и факта, че цените дори на 10 годишните коли с марката Saab често пъти са изгодни. Колко точно изгодни са те, можете да проверите ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 3 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 като другите

    39 2 Отговор
    Предно !

    Коментиран от #3

  • 2 Koko55

    63 14 Отговор
    Saab 9-3, Opel Signum, Fiat Croma са доста идентични като вложени части. Нестандартен , защото е като Франкенщайн. Иначе двг. ск. кутия и шаси са масово производство за много други марки.

    Коментиран от #5, #16, #36

  • 3 Дан

    81 54 Отговор

    До коментар #1 от "като другите":

    Има и вариант с 280к.с. и много добра 4х4 система, но и вариантите с предно са много бързи, надеждни и прекрасни всекидневни автомобили. Все пак по-добре надежден ниско летящ самолет с предно, отколкото някакъв нестабилен германец с кекаво и меко шаси и задно.

    Коментиран от #9, #12, #13, #15, #21

  • 4 no name no face no number

    52 14 Отговор
    Велика кола е и е супер здрава. Дизвлите са италиански и логично мнооого издръжливи. Общо взето микс между Алфа, Опел и Сааб и то много успешен. Не е скъп за подръжка за разлика от 9-5. Жалко, че стигат само до евро 5 ,но за България са супер.
  • 5 Дан

    42 23 Отговор

    До коментар #2 от "Koko55":

    Опел Сигнум, Фиат Крома и СААБ 9-3 нямат нищо, ама нищо общо!Може би говориш СААБ 9000 от 80-те който споделя много неща с Lancia Thema, Alfa 164 и Fiat Croma.
    Единственото по-значително общо между някои Опели и 9-3 е, че 2.2-литровия дизелов двигател на 9-3 е Опелски. Но има 9-3 с 1.9-литров дизел от Алфа Ромео, който е чудесен и е много по-добър от немския.
    Но най-добрия вариант са турбинираните бензинови мотори на СААБ.

    Коментиран от #14, #17

  • 6 ай стига бе

    28 23 Отговор
    За зимни условия?????Стига бе колата е добра ама чак па за зимни условия.Синхро,куатро там е истината ако търсиш някоя стара кошница или Субару.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Димов

    46 10 Отговор
    Това е толкова ниска кола, че още на 5м от гаража ще е заседнала по тумбак в пряспата и колелетата й ще са увиснали. Кола за зимно каране се прави висока, да гази надълбоко. Тази може да върви само по учистен път. Иначе нищо против марката. Дори им симпатизирам.
  • 9 асддса

    12 54 Отговор

    До коментар #3 от "Дан":

    ХАХАХАХА разсмя ме. Я дай пример за такъв германец ? Кола с предно НЯМА как да е по-стабилна от кола със задно или. Такова животно не съществува, всичките са с тежка предница.

    Коментиран от #42

  • 10 Хах

    38 11 Отговор
    Функционира докато не забуксува с първата пряспа сняг , кола която не е 4х4 не може да се нарече подходяща за зимата.
  • 11 някой си

    21 23 Отговор
    За това ли фирмата фалира?
  • 12 като другите

    24 9 Отговор

    До коментар #3 от "Дан":

    Тази 4х4, която визираш си е Субару 1:1, но с емблема на СААБ ;)

    Коментиран от #43

  • 13 Антон

    15 58 Отговор

    До коментар #3 от "Дан":

    Толкова са велики и добри че фалираха и повече такова недоразумение никога няма да се движи по улиците. С едни голи мантри може да ловиш шаранчета, ама бройката им е ограничена и като свършат повече няма и кинти нет. Докато виж германците - доминират авто индустрията.

    Коментиран от #29

  • 14 Stoich

    9 11 Отговор

    До коментар #5 от "Дан":

    2.2 не е Опелски двигател.

    Коментиран от #25

  • 15 никси

    11 8 Отговор

    До коментар #3 от "Дан":

    натия коли двигателите повечето са германски опел ти или имаш крьвно или температура време еда си ги премериш

    Коментиран от #38, #44

  • 16 PlimP

    20 4 Отговор

    До коментар #2 от "Koko55":

    ся, сигнум/вектра Ц, крома и 9-5 са на едно шаси, даже на частите на тъпата крома пише GM(примерно предните лагери), задното окачване е 1:1 със векра/сигнум, 9-3 няма нищо общо с тях освен италианското 1.9д, което са напомпали до 180к.с., онова дето ви прилича на форестър, а е с емблема на сааб си е форестър, не го бъркайте с 9-3Х, има едно 9-7Х и то няква мешаница, а 9000 е далеч по-добър от алфа-ланчиа, сааб общо взето не търпяха топтията и това кеото не им харесваше го променяха по изцяло техен тертип
  • 17 опел

    14 3 Отговор

    До коментар #5 от "Дан":

    Всъщност механично е идентичен. На платформата GM Epsilon е, която е разработена от Опел за GM. Информирайте се преди да коментирате. Всичките версии на 9-3 са на късата платформа на Vectra C седан и хеч, а Вектра Ц комби и Сигнум са па удължена платформа.

    Коментиран от #24, #45

  • 18 инфо

    2 1 Отговор
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/GM_Epsilon_platform

    Коментиран от #20

  • 19 Жоже

    20 9 Отговор
    Йахуууу за 2-те седмици сняг ще си купя кола, която ще ми смъква кожата през цялата година, защото е изчислена за зимни условия. Йеееееее!
  • 20 Koko55

    2 2 Отговор

    До коментар #18 от "инфо":

    .... и да допълня за автоматика - https://en.m.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
  • 21 Николай

    10 18 Отговор

    До коментар #3 от "Дан":

    Имах СААБ преди 27 години. не ми обяснявай, че е по добре от Мерцедес. При идентични мощности и размер на колата СААБ харчи повече, ускорява по бавно и не е толкова комфортен.
  • 22 saab

    12 6 Отговор
    най-добрата кола за зима, лете, есен, пролет със всесезонни гуми, 50к км, само обслужване!
  • 23 Анани Куртев Пурков

    12 2 Отговор
    Няма го вече СААБ.
  • 24 Сааа

    6 15 Отговор

    До коментар #17 от "опел":

    Плюс дизелови агрегати от Опел и Фиат егати сааба
  • 25 Яерт

    13 4 Отговор

    До коментар #14 от "Stoich":

    Точно е опелски
  • 26 назп

    16 15 Отговор
    СААБ фалира още преди 7-8 години. Да препоръчвате кола, за която части вече трудно се намират е меко казано нескопосано.

    Коментиран от #28, #40, #46

  • 27 ТМВ

    22 6 Отговор
    До коментар #26 От почти една година карам Lancia Thesis 185 к.с soft turbo ръчка ами тя вече си е екзотика на фона на сивия пейзаж. Но с частите няма проблем!
    Сам си я докарах от Берлин, беше обслужена,само ми смениха маслото на двигателя, маслен и въздушен филтър!
    Очарован съм от возията и комфорта!
    Карам италиански Мерцедес със всички екстри на смешна цена!!
  • 28 селянин 1

    27 9 Отговор

    До коментар #26 от "назп":

    Saab е легенда,и ще остане в историята на автомобилния свят,през 1978г..първи монтират в серийна кола,бензинови турбо двг.първи слагат греди във вратите,отопляеми седалки и двуканални спирачни дискове.

    Коментиран от #30, #35

  • 29 селянин 1

    16 5 Отговор

    До коментар #13 от "Антон":

    Картошкин прочети 28,и кажи ваг в кое са първи..с алуминиевото окачване,и че,,откраднаха,,гърбицата,,на порше и бийтъл от,,Татра,,

    Коментиран от #32, #52

  • 30 Антон

    12 16 Отговор

    До коментар #28 от "селянин 1":

    Ето това имах впредвид като казвам че с мантри бизнес не се прави. Тези легенди, които почитателите на сааб си ги предават от уста на уста служат само да им чешат егото, че карат едва ли не нешо уникално. Ама само с легенди и мантри не става - няма добър продукт, няма продажби, съответно няма свежи пари, в резултат липсват иновации, после спира развитието на продукта, постъпленията намаляват защото шаранчетата като тебе свършват и стига ме до най-логичния завършек - фалит и изчезване от автомобилната сцена. А по линия на глупостите които си написал, много от нововъведенията в автомобилния сектор идват от американската индустрия, защото онези искат удобства. На всички вярващи в мантри: дисковите спирачки за пръв път са внедрени в ел.кола през 1898 произведена от кливланд машин скрю,идеяте е патентована през 1902 год.през 1949 год. Крайслер ги внедрява серийно.после 1960 -ланча, 1962 -мерц, 1966 - волво.сааб ги няма! Първите такива седалки са на кадилак от 1951 год. Първия автомобил с турбо е олдсмобил джетфсйър. Очевидно ника ти селянин е изклпчително подходящ. А ваг не ги намесвай, защото защото виж къде са те днес, а нефелните сааб с измислените им мантри вече са на бунището!

    Коментиран от #33, #47

  • 31 Кольо Камиона

    21 4 Отговор
    Сааб беше интересна нетрадиционна фирма но липсата на свежи идеи и кеш ги тикна в ръцете на Дженерал Мотърс, които решиха че може да продават боклуците на Опел за много пари под името Сааб. Шараните с пари бързо се свършиха и Сааб логично фалира.
  • 32 Антон

    5 15 Отговор

    До коментар #29 от "селянин 1":

    Знам и следващите ви небивалица, които ще изкажете за тези коли - в птп между влак и сааб шофьора оцелял и ето ти следващата легенда. Само че в историята има примери на хора оцелели в жестоки касапници , управлявали всевъзможни коли. А да не забравяме и другата мантра - сааб се карали от лекари, адвокати и т.н. И тъй като в тези коли няма нищо по-уникално от всяка друга кола, трябва да вмениме на хората че ако искат да изглеждат лбрвзовани, то сааб е колата за тях. Само че навсякъде по света успешните хора се качват на порше, мерц,ауди, бмв, ферари, ламбо, ягуар и т.н. и небивалиците за сааб не ги интеревуват. И ето така и тази мантра се проваля и резултата е видим: само с мантри за величие и уникалност коли не се продават.

    Коментиран от #48

  • 33 Язе

    21 5 Отговор

    До коментар #30 от "Антон":

    Само да допълня,че съм виждал Ситроен DS 55-56год.който също беше с дискови спирачки.....и завиващи фарове😁😁😁😁

    Коментиран от #34

  • 34 Антон

    4 5 Отговор

    До коментар #33 от "Язе":

    Слагам ти плюс
  • 35 Салим

    4 6 Отговор

    До коментар #28 от "селянин 1":

    Тя нека си е легенда. Как ще ти е, ако твоята легенда си седи счупена в гаража, а ти никъде не можеш да намериш ново турбо примерно или каквато и да е част? Няма да е хубаво.
  • 36 Pacata

    3 4 Отговор

    До коментар #2 от "Koko55":

    GM Platform
  • 37 Дъългия

    4 3 Отговор
    Siera ,Alfa ,Alfa ,Bravo. Най сигурните автомобили бяха ,единствения автомобил допускан на рали без роубари.
  • 38 Дебелия

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "никси":

    В кой клас си човече? Не сте ли учили за точки, запетайки, главни букви, правопис? Не се излагайте.
  • 39 Дедо1

    4 2 Отговор
    Най убавата кола е служебната и зимъска и летъска
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Дан

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "асддса":

    Една от най-известните немски авто-медии (Auto Motor und Sport) преди години сравниха поведението на пътя на мокро на 11 автомобила и Алфа 159 се представи най-добре, а БМВ Е90 беше зад нея на 2-ро място, 3-то място споделяха Форд Мондео и Мерцедес W203. Renault Megane RS и Honda Civic Type R са по-бързи на писта от по-мощни автомобили със задно? Не съм фен на предното, но като за всекидневен автомобил - понякога е по-добро.
    Общо взето почти всеки по-тежък автомобил има меко шаси : BMW E32, E34 (без М), E38, E65. Mercedes W123, W124, W126, W140, W201, W202, W210, W211, W220. Opel Senator, Omega.
  • 43 Дан

    5 1 Отговор

    До коментар #12 от "като другите":

    Грешиш. Тази която визирам е СААБ 9-3 Turbo-X, има XWD система, която си е разработка на СААБ. Субаруто с емблема на СААБ е 9-2x.
  • 44 Дан

    4 2 Отговор

    До коментар #15 от "никси":

    Единствения Опел двигател на 9-3 е 2.2-литровия дизел, който съветвам всички да избягват.
  • 45 Дан

    3 1 Отговор

    До коментар #17 от "опел":

    Платформата е много силно променена, това е все едно да кажеш, че Hennessey Venom GT и Lotus Elise са механично идентични.
  • 46 Дан

    3 2 Отговор

    До коментар #26 от "назп":

    Части се намират не по-трудно, отколкото за Алфа Ромео 159 например.
    Това за скъпите и трудни за намиране части са митове.
  • 47 Дан

    12 4 Отговор

    До коментар #30 от "Антон":

    СААБ са първите които слагат бензинов турбо двигател в обикновен, не-екзотичен, всекидневен автомобил. Първите седалки с вентилация (отопление И ОХЛАЖДАНЕ) са в СААБ 9-5 1998г.
    Не дискови спирачки, а ДВУКАНАЛНИ дискови спирачки.

    Коментиран от #49

  • 48 Дан

    14 3 Отговор

    До коментар #32 от "Антон":

    СААБ са за интелигентни и практични хора, много от хората с пари не са интелигентни и практични. Един от личните автомобили на Принц Уилиям е СААБ 9-5. Топ-гиър имаха един сегмент посветен на СААБ, препоръчвам ти да го видиш, в една част от него пускат едно БМВ Е30 по таван от няколко метра и БМВ-то се смачква дотолкова, че воланът опира в тавана. След това правят същото със СААБ 900 от същите години, обаче на СААБа нищо му няма. Това означава, че във БМВ-то при подобна ситуация е на 99 процента сигурна смърт, а в СААБа дори може да нямаш травми.

    Коментиран от #50, #51, #53, #70

  • 49 селянин 1

    4 4 Отговор

    До коментар #47 от "Дан":

    Браво,имаш плюс..аз го споменах..но картошкин,развива,тенпература..от яденето на сурови кариофи.
  • 50 селянин 1

    10 1 Отговор

    До коментар #48 от "Дан":

    Още един плюс.. за СААБ,е приоритет да се грижи за пътниците,освен че първи слагат греди във вратите,в последния си модел 9-3 Sport Sedan,внедряват системата SAHR,тя предпазва врата,от удар отзад,а извитото предно стъкло е внедрено от самолетите СААБ..в техните модели.
  • 51 Монтреал

    9 2 Отговор

    До коментар #48 от "Дан":

    Казвате че много от хората с пари не са интелигентни и практични. Това със сигурност важи за БГ и други държавици от третия свят където се забогатява с измама и шуробаджанащина. Повечето от богатите в нормалните държави, т.е. където евентуално би се продавал Сааб, не отговарят на това описание и мизерните продажби на Сааб/Опел на тези пазари го доказва.

    Коментиран от #54

  • 52 Умник

    2 4 Отговор

    До коментар #29 от "селянин 1":

    В това че са създали и ДВГ на бензин и ДВГ на нафта. Усещаш ли че издишаш. И ако не беше Вернер фон Браун руската и американската ракетна програма щяха да са поне 20 години назад

    Коментиран от #59, #62

  • 53 Антон

    4 9 Отговор

    До коментар #48 от "Дан":

    Ще ме разсмеете, мантрите, мантрите. Практична била - събира толкова буркани от селото ти, колкото и други в същия клас. Вози 5 човека, колкото и други в същия клас. Всъщност ако имаш 3-4 деца, сааб ли ще си купиш...или нешо друго. Само интелигентните ги карали, по-скоро разни наивници, мислещи си че са нещо повече от другите като карат сааб. Ако бяха толкова добри щяха да същесъвуват и да продават. А точно обратното. Дали са първите, вторите, третите,резултатат е видим, вече не съшествуват и никога повече няма да съществуват. В момента дачия и шкода се развиват в пъти по-добре от това недоразумение. Защото хората ти казват - ето ти бюджетен нов автомобил за хора с не много високи доходи. Същото го правят и премиум марките - ето ви екстри, лукс, мощ, престиж, сигурност, за хора успели в живота и правещи пари. А тези фалиралите - ето ви кола за интелигентни шофьори, ето ние сме първите, ние сме вторите. Ти като си купуваш гащи, интересуваш ли се кой пръв е започнал да носи гащи. Та викаш мениджъри управляващи бизнеси за милиони и милиарди са неуки и ниско интелигентни и по тази причина не си купуват сааб, а карат порше, мерц, ягуар и т.н. Знаеш ли, едната ми кола е порше. Мисли си че не съм образован, щото не съм се прецакал със сааб. А ти умния обикаляй моргите да търсиш части за сааб и вервай в мантрите колко уникална кола е сааб и колко образован те прави.

    Коментиран от #55, #56

  • 54 Дан

    3 2 Отговор

    До коментар #51 от "Монтреал":

    Не знам за вас, но според мен Ким Кардашиан, Доналд Тръмп и много от останалите световно известни хора нямат много капацитет между ушите.

    Коментиран от #68

  • 55 Дан

    16 3 Отговор

    До коментар #53 от "Антон":

    Трудно е да споря с радио. Кайенът ти за 10 хиляди лева е VW Touareg с емблема на Порше, но ти си мисли, че караш Порше. Всъщност знам един човек в UK който притежава СААБ и Порше 911 (997 Турбо), който много си обича СААБа. В СААБ има повече отколкото в обикновените автомобили, но ти никога няма да го разбереш, защото явно не искаш. Например, че ключът е между седалките за да не си нараниш капачката на коляното при челен удар и трябва да включиш на задна предавка за да изкараш ключа и по този начин дори да не си пуснал ръчната, автомобилът няма как да тръгне без да е запален. Не съществуват защото струваха прекалено много на Дженерал Мотърс, защото правеха автомобилите си различно от другите. Не съществуват най-вече защото веднъж като собственикът си купи СААБ, не си купува друг след 5 години като изтече гаранцията, като при Голфовете защото СААБът е надежден и направен качествено и скъпо. За пример ще ти дам, че наскоро седнах в БМВ 2009г. и бях изненадан от това колко изтъркани бяха бутоните в интериора, такова нещо не съм виждал в никой СААБ.

    Коментиран от #58

  • 56 Дан

    6 4 Отговор

    До коментар #53 от "Антон":

    Да добавя само за чудовищното междинно ускорение на СААБите. Ще цитирам Jeremy Clarkson относно SAAB 9-5 Aero - "За изпреварване на камиони, не обръщайте внимание на БМВ М5, СААБът ще го направи по-бързо и от Порше 911 Турбо" Както знаем Кларксън е карал 911 Турбо, както и М5 и много други автомобили. Следователно би трябвало да знае за какво говори.

    Коментиран от #61

  • 57 Хасан

    3 1 Отговор
    Опелът ми прави богата горивна смес и гълта бензина като змей, а аз разбирам от кози и тутун. Помагайте, бре!
  • 58 Антон

    3 10 Отговор

    До коментар #55 от "Дан":

    Поршето ми не е кайен :)модел от 2017 е..... , но дори и при кайен се вижда защо едното е порше а другото фолксваген. Отваряш форума на сааб и се дискутират всевъзможни проблеми с колите сааб и разни дефекти и направи си сам, общо взето като всеки друг автомобилен форум. Толкова за здравите сааб, инсигния в друга опаковка. Не съм го гледал тази серия на топ гиър. Има едни твърдят че земята е плоска, имат си и форум, ти верваш ли им? Физиката си е физика при коли приблизително сходни кг. и мошностна едната по 2 , интерсно как слабата дава по-добри доускорения. А за вървежа на 911 турбо недей да се изказваш неподготвен, звучиш нелепо. Смешни сте вече - супер здрави, супер бързи, супер сигурни, по-евтини от премиум марките, практични и всичко им е по, пък в същото време вече ги няма.хората не ги купуват, не ги искат, не ги харесват!!! няма ги бе човек, фалираха, закриха марката, няма да съществува повече. Пазара ви го показа по най-жестокия начин. Е кой бяга от толкова хубаво, смях смях смях. Живейте си с мантрите ама на нормалните хора такива приказки не минават.

    Коментиран от #64

  • 59 Гост

    8 1 Отговор

    До коментар #52 от "Умник":

    Хайде поредния заблуден се напъва да се изказва неподготвен! Вернер Фон Браун работи с пълния научен и технически потенциал на най-развитата държава в света - САЩ! Въпреки това колхозниците от СССР успяват да го изпреварят - самия Фон Браун признава невероятния талант на Сергей Каральов, който малоумника Сталин едва не затрива в ГУЛАГ! Така, че полека с немската инженерна мисъл - доказано добри са, но не са единствените!
  • 60 Хасан

    2 1 Отговор
    Тончо, да не е от бобината? Изеде ме този германец.
  • 61 Гост

    7 3 Отговор

    До коментар #56 от "Дан":

    Пич, излагаш се. Няма как кола с 250 к.с. и ускорение от 0 до 100 км/ч за 6,9 секунди, да се мери с М5, още по-малко с 911. Това е пълна простотия и те прави заслепен фен на една фалирала марка, която няма нито един върхов модел. И на мен ми харесваше СААБ, но да кажеш, че е по-добър от 911 и М5, те прави доста смешен!
  • 62 селянин 1

    2 2 Отговор

    До коментар #52 от "Умник":

    Още един на сурови картофи-първия бутален двигател,е създаден през 1674 г.от Кристиан Хюгенс,а триколката на пара,отново от нидерландец Фердинанд Вербест..останалото са подробности,20 век-Х.Форд,пуска пръв конвейерите и.т.н.а Вернер фон Браун,е поляк..роден в Познан,продава душата си на нацистите,след смъртта на Хитлер,работи в щатите,където умира.
  • 63 Дан

    6 3 Отговор
    Не се изказвам аз, просто цитирах един от най-популярните авто журналисти в света, който е карал всяка от посочените коли. В реалния живот не правиш от 0 до 100, не изпреварваш камиони от 0. Думата междинно би трябвало да ти говори нещо. Ако ти е любопитно може да потърсиш Топ Гиър Сезон 3 Епизод 3.

    Коментиран от #65

  • 64 селянин 1

    6 3 Отговор

    До коментар #58 от "Антон":

    Картошкин,ако не беше,,ТАТРА,,и Ханс Ледвинка..нямаше да има порше,благодари на Хитлер,че окупира Чехия,и се погрижи за проблема с ,,гърбицата,,швабите винаги са били крадливо,и окупиращо племе..даже и през 21 век се опитват,чрез манипулации,да докажат че са номер едно..да,ама не,,номерът,,не минава.

    Коментиран от #69

  • 65 Антон

    3 9 Отговор

    До коментар #63 от "Дан":

    На 911 турбо, междинното ускорение от 80-120 е 1.9 сек! А това дори не е най-мощното нито най-бързото порше. Тези саабове си ги заврете там къде слънце не грее. Всъщност, най-доброто мерило -негово величество ПАЗАРА, ги завре саабовете точно там.

    Коментиран от #74

  • 66 Никой

    2 1 Отговор
    Абе защо са толкова зле хората, пътво междинно ускорение не знае какво е и най-накрая се ядоса и доказа колко ниско може да се озове!

    Коментиран от #67

  • 67 Селянин 1

    5 1 Отговор

    До коментар #66 от "Никой":

    Хайде, още един картошкин се появи. Вас почитателите на ваг с лопата да ги ринеш. Освен манипулации и лъжи, с друго клиенти не могат да спечелят. И не съм се ядосал. Мисля че вие се нервите на такива велики коли като СААБ, които никога няма да може да направите.

    Коментиран от #71

  • 68 Николай

    1 1 Отговор

    До коментар #54 от "Дан":

    Всички които спомена са си тъпи милионери дето от нищо не разбират, а най тъпия е милиардер и стана президент на САЩ. Ни е сме най умните ама нямаме пари и свястна държава. Аз съм най умния, и за това имам на малко пари и най много акъл.
  • 69 Николай

    1 3 Отговор

    До коментар #64 от "селянин 1":

    Благодари на Хитлер, че нападна Русия иначе сега цяла Европа щеше да говори руски.
  • 70 AFER

    9 1 Отговор

    До коментар #48 от "Дан":

    Не се хаби колега! Антон е от хората, за които от ГоУфо по-големо нема :-) Диагноза ВАГ и немски премиуми. Всичко е маркетниг основан на психологията на масов потребител. Няма сила, която да убеди ВАГаджиите, че има и други конструкторски решения. Да Гоуфо е най-продаван, просто защото е най-добре таргетиран. Или да го кажа направо - потребителите без собствен стил, характер, въображение и технически познания са най-много. Проста статистика. За първи път се качих на СААБ през далечната 1990 година. Изглеждаше, като космически кораб в сравенение с всички навлизащи тогава западни автомобили. Толкоз.
  • 71 Никой

    3 0 Отговор

    До коментар #67 от "Селянин 1":

    Нещо си се пообъркал? ВАГ едва ли ще ме впечатли или там разнородните му уйдурми. СААБ си е точно за зимата!
  • 72 Антон

    4 3 Отговор
    Ще ми бъде любопитно да разбера колко от защитниците на тази ужким велика марка , към настоящия момент карат неин модел вкл. хората цъкаши минуси на съвсем резонни и логични мнения.И ако са собсвеницицна друга марка автомобил, защо не я продават и не си купят сааб като са толкова добри? Ако някога сте шофирали сааб, защо сте го махнали след като са толкова здрави, бързи,сигурни, луксозни?Става дума за НИКОЙ, СЕЛЯНИН 1, ДАН, и всички останали защитаващи сааб. Едва ли утре ще си пуснете за продажба настоящия автомобил и ше си купите сааб. А защо не , като ги боготворите?

    Коментиран от #73, #75

  • 73 Дан

    3 0 Отговор

    До коментар #72 от "Антон":

    Единия от автомобилите ми е СААБ 9-3 от първата генерация 2.0 Турбо, прекрасен всекидневен автомобил, смятам да сменя двигателя и да сложа 2.3 Турбо от 9-5 Аеро. Но преди това ще си купя една Тойота MR2, от отдавна точа лиги по MR2. Някога в бъдещето смятам да взема Mitsubishi Evo 4, 5, 6. Но първо ще видя какво е да карам MR2, че никога не съм карал и това са ми най-любимите автомобили, надявам се да не остана разочарован от централно разположения мотор.
  • 74 Дан

    1 0 Отговор

    До коментар #65 от "Антон":

    На 996 Турбо междинното ускорение 80-120 е 1.9 сек. ама умножено по 2.
  • 75 Никой

    2 0 Отговор

    До коментар #72 от "Антон":

    Аз написах ... уйдумри никога. Щом умеете да влизате тук и да пишете, може г-н "Антон" да проверите абревиатури как се пишат!
  • 76 Никой

    4 0 Отговор
    В статията изрично си пише
    "Публикувано във факти.бг: Една нестандартна кола на старо за зимни удоволствия"

    А вие тук го обърнахте на цирк. Освен това тези Поршета дето ги коментирате тук (а не бива) ама изобщо не са за зимни удоволствия, условия и преживявания.
  • 77 АЗЛК

    0 1 Отговор
    ..?