Разглеждайки немалката база данни на сайт номер 1 за автомобили у нас, решихме да ви покажем какви автомобили с повишена проходимост може да се купят у нас на цена под 20 000 лв. В същото време, автомобилите, които ви показваме са на сравнително малко години - от 2010-а насам. Ето и изборът ни от пет 4х4 кросоувъра.
Dacia Duster
Румънското предложение е идеално и за по-тежки офроуд терени. Сред т.нар. "паркетни джипки" Duster се характеризира с много добра проходимост, а и за парите, които сме определили като горна граница може да се вземе екземпляр, произведен 2015 - 2016 година. Дизелите са икономични, но не се предлагат с автоматична скоростна кутия в изпълнение 4х4. Вижте предложенията в mobile.bg
Suzuki Grand Vitara
Един всъдеход, много близък до класическите офроуд машини. За до 20 000 лв. може да се намери 7-8 годишен екземпляр, който е с малък пробег и в отлично техническо състояние. Преди покупка, задължително обаче трябва да се провери предния редуктор, който е слабото място на тези автомобили. Бензиновите мотори харчат повечко, но пък са по-евтини за обслужване. Вижте предложенията в mobile.bg
Toyota RAV4
Минаваме към автомобилите, които са по-близо до асфалта, въпреки че RAV4 също има с какво да се похвали в леки пресечени местности. Тук основният коз е свързан с надеждност. Комфортът и динамиката не са на високо ниво, но пък колата е здрава и ще ви служи вярно. Проблеми се срещат основно в муфата отзад, която трябва да се прегледа основно. Вижте предложенията в mobile.bg
Honda CR-V
Третото поколение на японския кросоувър не предлага много добра 4х4 система, но пък за сметка на това, именно CR-V е най-надеждната кола от нашата своеобразна класация. Въпреки че се прави в Англия, моделът се характеризира с изключителна надеждност. Резервните части не са евтини, но смяната им се налага в много редки случаи. Вижте предложенията в mobile.bg
Skoda Yeti
Този представител на европейските кросоувъри е идеален вариант за бюджетен и сравнително нов SUV. Непривлекателният за мнозина външен вид е един от малкото недостатъци на модела. Трябва да се избягват и DSG трансмисиите, защото по онова време те все още не са достатъчно надеждни. Иначе именно дизелово 4х4 Yeti е колата от класацията, която е най-икономична. Вижте предложенията в mobile.bg
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #10
10:34 23.01.2019
2 Марто
10:35 23.01.2019
3 Noname
Коментиран от #6, #61, #78
10:37 23.01.2019
4 сектант
10:37 23.01.2019
5 Будалата
10:41 23.01.2019
6 Гост
До коментар #3 от "Noname":
Точно това се чудя и аз - защо в статията няма Форестър? А за 20 000 лева може да се намери дори и с турбо бензин.Коментиран от #12, #20
10:49 23.01.2019
7 пак аз
10:53 23.01.2019
8 ЯИАОЖГ
Коментиран от #84
10:58 23.01.2019
9 Танас
11:08 23.01.2019
10 Random
До коментар #1 от "гост":
На нисана двигателя е боклук, на Санта Фето двигателя е изкопиран от Мицубиши. То по-добре Аутлендър тогава, защо да караш копие вместо оригинал?Коментиран от #28, #58
11:35 23.01.2019
11 Wnd
Коментиран от #15
11:41 23.01.2019
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Stoich
12:21 23.01.2019
17 Емил
Коментиран от #19, #22, #26, #54, #77
12:26 23.01.2019
18 Гост
До коментар #12 от "марто":
Интересно ми е ти каква кола караш, та се изказваш толкова квалитетно? Пък сигурно не си виждал на живо Форестър с турбо бензин и 240 к. с. но това не ти пречи да пишеш тъпотии.Коментиран от #23
12:29 23.01.2019
19 Stoich
До коментар #17 от "Емил":
Евала! Кратко и ясно.12:50 23.01.2019
20 Бесен Язовец
До коментар #6 от "Гост":
Защото от Субару не са си платили членския внос за рекламата !13:01 23.01.2019
21 Будалата
13:15 23.01.2019
22 Караиванов
До коментар #17 от "Емил":
Джип е само един - Jeep, иначе в разговорния език се използва за всичко - и за всъдеходи и за кросоувъри и СЮВ-та. Ама ти откъде да ги знаеш тези неща, нали повече пишеш, отколкото четеш статии тук.Коментиран от #81
13:36 23.01.2019
23 Марто
До коментар #18 от "Гост":
Карам хонда црв 3 - бензин, автомат, Без АГУ. И съм си много доволен. карам я основно на асфалт и ми върши работа зимата за ски, както и за по-високи бордюри.Коментиран от #24, #40
13:38 23.01.2019
24 Гост
До коментар #23 от "Марто":
И от висотата на човек каращ колата с най-калпаво 4х4 и мощност под 150 к. с. се изказваш, че Субару Форестър с 240 к. с. и всепризнато 4х4 е кенеф? Пич, нещо май не си редовен. И не забравяй да си нацъкаш "+" - совете. Боже колко мъка има по света.14:24 23.01.2019
25 Бай Благой
Старата Витара беше проходима - тази на снимката е "паркетник".
Рав4 никога не е бил проходим....същата работа като сузукито.
Другите 2 даже няма да ги коментирам.
14:28 23.01.2019
26 Неизвестен
До коментар #17 от "Емил":
Навярно си прав,но на асфалта,тези автомобили са по добри от истинските джпове.15:09 23.01.2019
27 Завеждащ 2 хирургия д-р. Т.о.ш.и.б.и.я.н
15:10 23.01.2019
28 Санта Фе
До коментар #10 от "Random":
За първи път чувам за 2.7 V6 бензин двигатен на митсубиши?Санта фе 1ва генерация за около 6000лв читав екземпляр си е направо подарък!Притежавам такъв и за 9 години само обслужване тампони и един стартер!Вечен джип,просто е УНИКАЛЕН.Говоря за 2.7 мотора газ/бензин автомат БОНБОН15:13 23.01.2019
29 Един друг
Коментиран от #31
15:27 23.01.2019
30 разбира се че
15:32 23.01.2019
31 Гост
До коментар #29 от "Един друг":
Ти чете ли статията или пак ще плюеш по Субару както винаги? Ако Форестър не е 4х4, то ти трябва да си Нобелов лауреат по физика. И стига си писал за 20 - годишния си Форестър. Като не ти харесва го продай. Нали ти бях дал линк как един Форестър направи за смях L200. Като искаш да теглиш ремаркета си купуваш една Тундра и толкова.Коментиран от #33
15:43 23.01.2019
32 Тодик
15:50 23.01.2019
33 Един друг
До коментар #31 от "Гост":
Субару 4х4 няма, те са AWD, а това е съвсем друга система - има интернет, вземи се пообразовай, преди да пишеш глупости и да ти личи, че си пълен дилетант и даже понятията не разграничаваш. Второ - форестърът ми докато стане на 20 г. има още толкова. Трето, форестър може да дърпа не L200, ами F650, но при някакви съвсем измислени условия, колкото да има повод да го качат в ютюб. На мен за моя ми е жал и не бих го подложил на това, през което минават пикапите ми - не за там са направени и си им личи отдалече, за разлика от високото комби. Да не говорим, че набримчен бензинов турбо мотор с над 200 к.с. е пълен майтап офроуд, но ти сигурно си мислиш, че колкото повече, толкова по-добре... Така че аз по форестъра на плюя - има си своето нишово приложение и неслучайно не съм го разкарал. Смея се на такива като вас, които нямат реална представа, камо ли обективност. Карайте си там комбитата и се самозаблуждавайте, че сте се качили на вседеходи и вече сте голямата работа.Коментиран от #42
15:55 23.01.2019
34 do 29
скушай пич, явно не разбираш въобше от 4х4, ама не мога да разбера защо се опитваш да лъжеш хората, запази си кирливото мнение за себе си......карам субару форестер атмосферка и откъдето минеш с някой джип на шаси съм плътно зад теб, просто нямаш шанс...казвам ти го защото съм го забивал на такива места просто да се потресеш и с ръка на сърцето ти казвам че, това е едно от най-добрите 4х4 в света ..а че, според теб не било никакво 4х4 ами AWD ами можеш да си мислиш каквото си искаш само не заблуждавай хората...аман от специалисти които си мислят че,знаят всичко
Коментиран от #35
15:59 23.01.2019
35 Един друг
До коментар #34 от "do 29":
Всичко разбрах, само едно не можах - хем пишете тук, значи имате достъп до интернет, хем сте невероятно неграмотни и си мислите, че пасат 4motion също е 4х4. Вземете прочетете малко, бе! А, не знаете английски... Ми и в българските офроуд форуми има обяснено кое какво е. Смешките ти, че където мине истинско 4х4 със шаси, цели мостове, блокажи, понижаващи и т.н. ще мине задължително и субару са жалки - някъв личен опит от кой знае какви условия. Там където мине едно истинско 4х4 няма гаранция, че ще мине второ подобно и редновно се вадят едно друго, камо ли някъв Форестър, т.е. комби. Къде ще му монтираш лебетката на такова, бе?! А, ти лебетки не ползваш, щото си майстор. С какви гуми го караш това даже няма да те питам. Аман от досадни рибари...Коментиран от #36
16:15 23.01.2019
36 Като гост
До коментар #35 от "Един друг":
Ало другия, четеш ли статията, какво коментираш? Ааааа, трябва да стане ясно колко съм големата работа, колко пикапи имам, ясно. Е голем си, айде ходи некъде с целите мостове, с понижаващите и яките гуми и не се връщай. Плюеш по нещо доказано за да изпъкваш, така ли? Ставаш смешен и бъркаш понятията.Коментиран от #37, #41
17:27 23.01.2019
37 Един друг
До коментар #36 от "Като гост":
Яко функционално неграмотен народ - уж познавате буквите, уж четете, а нищо не разбирате. Отговарям на тези ентусисасти в коментарите, които наивно твърдят, че изрбоените комбината не ставали, а форестърът бил въръхт, за разлика от тях. При условие, че той е по-добър в тяхната изислена категория - също като някоя да се хвали, че е най-хубавата циганка на околовръстното. За капак - мислят си, че всичко изброено е 4х4, а то нито едно не е. Това си е конкретна схема на задвижване и толкова. Колкото сте по-невежи и некомпетентни, толкова са ви големи и претенциите, че сте прави. Кво значи да изпъквам?! Тук? Нито се познаваме, нито има симсъл да се впечатляваме един друг. Едниственото, което правя е, че говоря с аргументи, които елементарно могат да се проверят, а вие сте смешни фенбойчета. Половината офроуд е от гучите, другата половина е от колата. Вие на тези комбита по 150-250 к.с. A/T гуми ли слагате и вдигате ли с тях повече от 100 на пътя? Аз с пикап повече от 120 не вдигам и то при изпреварване. Колато може, обаче компановката - не. Така че гумите ви са летни шосейки, приводът ви е с муфи, самоносещи тенекии без блокаж, без раздатка, без мостове, обаче скачате - форестър, та форестър. Явно вного си мразите колите, за да ги ръгате там, където не е за тях в жалки опити да си избивате комплексите...17:38 23.01.2019
38 Антон 1
17:43 23.01.2019
39 Прав е колегата с 4х4
17:45 23.01.2019
40 Va60
До коментар #23 от "Марто":
Е това с по-високите бордюри малко го преувеличи.Тая Хонда няма никакъв Клиренс.По скоро е ван с двойно задвижване.17:48 23.01.2019
41 Прав е колегата с 4х4
До коментар #36 от "Като гост":
Алоо госта ти верно си бил много нахален. Кой си ти че да казваш " айде ходи некъде с целите мостове, с понижаващите и яките гуми и не се връщай." Много си позволяваш нещо да нареждаш а ? Понеже неможеш да обориш човека и почваш да се правиш на шеф нещо ?! Във форумите си траеш сигурно или вече са те изгонили....Коментиран от #43
17:53 23.01.2019
42 Гост
До коментар #33 от "Един друг":
Абе ти не усещаш ли колко си нелеп? Първо ти не си фактор да определиш коя система е 4х4 и коя не е. Хора доста по-умни от теб са класифицирали системите на АУДИ и Субару като 4х4. Статията е именно за такива системи, а не за офроуд, гуми и лебедки! Освен това вече стана ясно, че нямаш Форестър, защото няма такъв модел на 10 години с името Turbo S. Смешна история си, пък очевидно и лъжец!Коментиран от #45
18:06 23.01.2019
43 Гост
До коментар #41 от "Прав е колегата с 4х4":
И какво ти е казал пък той на теб, че да се плюнчиш? Я първо вземете двамата с онзи с Форестъра Turbo S, да прочете статията преди да подскачате. Ей такива като вас измислени и самозабравили се офроудъри, веднага ни в клин, ни в ръкав се правят на много големи разбирачи. И теб да попитам - какво общо има тук офроуда, лебедките, понижаващите предавки и гумите с това, че се говори за автомобили 4х4? То по вашата логика няма по-хубаво от УАЗ 469 и Нива, но хората искат и комфорт и мощ и търсят компромиси, защото не всеки се нуждае да ходи по текезесарски задачи в калта.Коментиран от #64, #79
18:14 23.01.2019
44 Ganchev
Не натрапвам модела на никого просто. Ви споделям впечетления
18:29 23.01.2019
45 Един друг
До коментар #42 от "Гост":
Специално заради теб си проверих талона на субаруто - дата на първоначална регистрация - 06.08.2004. Гордостта на Субару е тяхната система SAWD и нито те, нито някой друг претендира, че това е 4х4, освен родни джамбази като теб и останалите, които си мислите, че всичко, което е малко по-високо е "щар по щар турбо катерачка". Повтарям последно като за малоумни - репликата ми за субарутата не е насочена към статията, а на предходните коментари, които ни в клин, ни в ръкав намесиха форестърите, както го правят редовно.Коментиран от #46
18:42 23.01.2019
46 Гост
До коментар #45 от "Един друг":
Я пак? Нали ти беше 10 годишно Субаруто, пък се оказа 15 годишно. А и какво трябва да значи Forester Turbo S? Това да не ти е Порше? Не се ли изложи достатъчно, та продължаваш да пишеш глупости? Ето ти цитат от определението за 4х4: There is no universally accepted set of terminology to describe the various architectures and functions.[1] The terms used by various manufacturers often reflect marketing rather than engineering considerations or significant technical differences between systems. - https://en.wikipedia.org/wiki/Four-wheel_drive Та на никой не му пука за твоите размишления - всички се класифицират като 4х4. И никой не оспорва, че не всички стават за офроуд. https://www.youtube.com/watch?v=_RafVwMjOKY "Неставащия" Форестър прави за смях Патрол и L200. Пък ти си разправяй за несъществуващия ти 10 годишен Форестър.Коментиран от #48, #52
19:16 23.01.2019
47 Шане
19:32 23.01.2019
48 Шане за госта
До коментар #46 от "Гост":
Ти май караш краден рейс 6x6 и не знаеш какво е 4x4Коментиран от #51
19:34 23.01.2019
49 Шане
19:39 23.01.2019
50 Шане
19:40 23.01.2019
51 Гост
До коментар #48 от "Шане за госта":
А ти май си неграмотен?20:14 23.01.2019
52 Един друг
До коментар #46 от "Гост":
Ти и датите не можеш да смяташ - 14 годишно е. Обаче има полза и от твоите глупости, де - заинтригува ме с възрастта и видях, че този модел се произвежда до 2002-ра. Явно още поне 2 години са ги продавали дилърите след това, но то е нормално, де. Като свалят модела от производствените линии, не изчезва веднага от дилърите, ами започват търговските отстъпки и т.н., за да намерят купувачи, които да предпочитат това пред новия модел. Като ще ми копираш от уикито, баш в него са си обяснени разликите, просто потърси малко. Ама що търсиш отчаяни цитати - самият производител субару си казва, че това е AWD и се гордее с факта, че е симетрична. Една от основните разлики между 4х4 и AWD е че в първия вариант силовото предаване към всички мостове се включва само при необходимост, при AWD двата моста са постоянно зацепени чрез вискомуфа. Колите с 4х4 не се препоръчва да се ке карат в този режим постоянно, защото раздатъчната кутия не е диференциал и освен че натоварва силовото предаване на терен с добро сцепление, има проблем с understeer-а, т.е. недозавива. Ей ти пак от уикито - Typical AWD systems work well on all surfaces, but are not intended for more extreme off-road use.Коментиран от #55
20:21 23.01.2019
53 хондаджията
20:26 23.01.2019
54 Наско
До коментар #17 от "Емил":
Не пренебрегвайте и Дифлендър и Дискавъри21:02 23.01.2019
55 Гост
До коментар #52 от "Един друг":
Ама ти си бил голям шегаджия. Оказа се, че сега пък било 14 годишно субаруто ти, но пък от първия модел, който се прави от 1998 до 2002 година. Пък на всичкото отгоре не може и да си преведеш нещо толкова елементарно като това, че НЯМА ОФИЦИАЛНА ФОРМУЛИРОВКА НА 4х4. И клип ти пратих да видиш колко "не става" Форестър. Ама аз съм пишел глупости викаш, а? Патологичен лъжец си.Коментиран от #60
21:04 23.01.2019
56 Пабло
Коментиран от #57
21:21 23.01.2019
57 Гост
До коментар #56 от "Пабло":
Точно така, но как да му се обясни на онзи? В линка много ясно е записано това, както и че няма точна формулировка освен тази общата, която си написал. Всички 4WD, AWD, Four-wheel drive и т.н. се водят 4х4 - https://en.wikipedia.org/wiki/All-wheel_drive Ама той нали е голям офроудър и си мисли, че 4х4 са само коли с рама, блокажи и бавни.Коментиран от #62
21:34 23.01.2019
58 Нисан man
До коментар #10 от "Random":
На Нисан Х-трейл двигателя да е боклук ? Моя е на 224 000 + км 2,2 DCI , 136 к.с . Не съм го пипал този двигател. Само ще му сложа добавка за гориво и готово.21:34 23.01.2019
59 Пабло
21:35 23.01.2019
60 гост и като гост
До коментар #55 от "Гост":
А бе колега ти верно голям инат. Престани с тъпите клипчета и уикпедия. Влези по форумите и се образовай малко. И там като пишеш и не слушаш и спориш с хората СЛЕД като не си прав ще си изпросиш БАНН. То ти за това тука пишеш.... нормалните хора не търпят такива като теб. Аз също съм с AWD и колкото и да съм доволен НИКОГА няма да отреча истината кое Е и кое НЕ Е истинска джипка с 4х4 (ти ако искаш АВД му казвай)!Коментиран от #66
22:09 23.01.2019
61 хонда
До коментар #3 от "Noname":
Глупости , 4х4 системата е най добра , но всичко друго е плачевно на тоя Форестър , чупени дифове колкото щеш , блокирали мотори бол , единствения производител , който приема двигателя за консуматив........22:10 23.01.2019
62 КО НЕ
До коментар #57 от "Гост":
По принцип за 4х4 от старата школа се приема автомобил със среден-междинен диф....а оттам респективно постоянно са зацепени двата моста ..... всичко друго са търговски трикове ..........Коментиран от #73
22:16 23.01.2019
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Прав е колегата с 4х4
До коментар #43 от "Гост":
Не е нужно на мен да е казано ! Чета коментарите и виждам колко той (ти) си позволява да нарежда и заобиколно да обижда. Също и в други статии. Повечето хора не пишат така ! Много си позволяваш да казваш кой какво да прави и къде да ходи... Не ме интересува дали си чичка и не. Но много ще се радвам ако един ден с теб се засечеме на някоя сбирка...Коментиран от #69
22:25 23.01.2019
65 Един друг
Коментиран от #70
22:28 23.01.2019
66 Гост
До коментар #60 от "гост и като гост":
Какви форуми, какви банове, какви 5 лева? Ти ако се образоваш по форумите, то какво има повече да коментираме?! А дали са ми тъпи клипчетата и уикипедията, едва ли точно ти може да кажеш. Аз поне вадя конкретика, а не празнодумствам с личностни кухи обиди.22:31 23.01.2019
67 РАСО
22:31 23.01.2019
68 Един друг
До коментар #63 от "123":
На теб и учител в помощно училище нищо не би бил в състояние да ти обясни - отвъд всякакви методики си. По-скоро този другият може най-накаря да разбере кое какво е - само да се престраш и да види обясненията на хората - с картинки, с клипчета и т.н. за такива като него, дето не могат да четат.22:31 23.01.2019
69 Гост
До коментар #64 от "Прав е колегата с 4х4":
Я пак прочети кой първи си позволява да нарежда и да квалифицира с обидни епитети. Пък това за сбирката като заплаха ли да го приемам или като покана за бира?22:34 23.01.2019
70 Гост
До коментар #65 от "Един друг":
Хайде да си мериш приказките. Такива малоумни квалификации и обръщение на "бе" ще си позволяваш на село! Пък да се опитваш пак да извърташ темата в посока гори и офроуд, показва колко си елементарен! Нито статията е за гори и офроуд, нито е за къра. След като излъга, че имаш Форестър на 10 години, сега се опитваш да увърташ с някакви заглавия на клипове. Ами то аз мога да напиша за заглавие на клип с Форестър 8Х8 ако искам. За това хората са написали няколко официални статии, ама ти продължаваш да пишеш глупости! Хайде повече не ме занимавай, след като пишеш само за калища, блокажи и бавни, а в статията става въпрос за съвсем други неща!Коментиран от #72, #74, #75, #76
22:40 23.01.2019
71 бараки
22:46 23.01.2019
72 S63GAD
До коментар #70 от "Гост":
а субару са най-големите дараци ...22:56 23.01.2019
73 ники
До коментар #62 от "КО НЕ":
Тераното ми е 1999 без междиненен диф парт тайм явно не е 4х4 старата школа.23:00 23.01.2019
74 GOLF R
До коментар #70 от "Гост":
Скрий се в някоя автоморга с тая японска чи ккки я субарото тиКоментиран от #85
23:02 23.01.2019
75 s63GAD
До коментар #70 от "Гост":
съществува само една система и тя е 4MATIC! всичко друго не става за нищо ...23:09 23.01.2019
76 Един друг
До коментар #70 от "Гост":
В този сайт CAPTCHA-та май е доста елементарна с тези 3 цифри и вече подозирам, че спамботовете лесно я преодоляват и ти си именно такова нещо. То бива, бива, ама това твоето на човек не мяза. Значи, обяснявам като за бот - заглавието на статията е "4х4 джипки...", а става дума за някакви комбита. Не стига тази нелепост, ами веднага наскачаха субаруджиите да ни досадят, че най-доброто в тази категория бил Форестърът. Тези тук освен да пишат несъстоятелни заглавия, да си дръпнат някоя по-сложна проверка (примерно с 4 цифри), барем отсеят ботовете като теб с изкуствен интелект колкото да пишат несвързани реплики и да цитират уикипедия, при това не на място.Коментиран от #86
23:35 23.01.2019
77 Espanian
До коментар #17 от "Емил":
Range Roger, Toyota , Jeep, къде ги забрави колега или просто така си чул от приятелите на батко ти или баща ти ?00:55 24.01.2019
78 Хайл
До коментар #3 от "Noname":
Форестъра е ненадминат...имам форестър и легаси и нямат спиранеКоментиран от #95
01:26 24.01.2019
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 Варианти има
01:35 24.01.2019
81 Реалист
До коментар #22 от "Караиванов":
Именно, само че разговорният език не е критерий за нищо. Има си точно определени названия за всеки тип автомобил и поне в езиците, които аз ползвам-английски, немски и руски, те се използват коректно. В българския е пълна бъркотия в това отношение...безсмислена и объркана класация без никаква стойност!02:51 24.01.2019
82 Димо
1.Къде ще я карам и закакво ще я ползвам
- трябва ми да ходя всекидневно на работа при всякакви условия в града.
2.Да харчи малко гориво.
Икономичен мотор.
3 Надежност и висок клиренс.
4. По възможност с голям багажник.
Избора ми беше;
Honda CR-V dizel 2.2 icdti модел 2005/2006
Защото след тази година почват да намаляват клиренса ,което явно е мода на по новите модели. На лов и за риба не ходя така ,че в градските джунгли през зимата и с хубави зимни гуми минавам от всякъде .
04:57 24.01.2019
83 Форика
06:17 24.01.2019
84 Гад
До коментар #8 от "ЯИАОЖГ":
10 годишна RAV4 струвал колкото 10 годишна S-classe, моля? Ти тъп ли си или неграмотен, че не можеш да сравниш цените? Тамън 2-3 Rav 4 ще трябва да продадеш за да си я вземеш.06:48 24.01.2019
85 Гост
До коментар #74 от "GOLF R":
След такова детинско мнение мие интересно ти каква кола караш и дали имаш книжка изобщо?07:06 24.01.2019
86 Гост
До коментар #76 от "Един друг":
Сега пък това ли измисли, че съм бот - хахахахаххаха Я пак ни обясни как Субару не е 4х4 и как твоят Форестър първа генерация от 1998 г е на 10 години - хахахаххаха07:10 24.01.2019
87 Гост
До коментар #79 от "Хайл":
Я пак прочети мнението си и после пак моето. Май нещо си объркал адресатът щом харесваш Форестър?07:12 24.01.2019
88 Витара
Коментиран от #90, #93
09:04 24.01.2019
89 Мартин
09:23 24.01.2019
90 Дани
До коментар #88 от "Витара":
Да се научиш да пишеш ли09:49 24.01.2019
91 ракия
10:54 24.01.2019
92 бай онзи
16:40 24.01.2019
93 Витара
До коментар #88 от "Витара":
Я моем да пишем даже да говорим ама така ми е(глей са граматика) по-кеф що у бегето само неграмотници и ме дразнеха мн и за да се не дразна станах като тех да го е.а другио път Ке ти пишем даже на латиница да видиш ква колоритна личност съм16:43 24.01.2019
94 волен сидеров
Коментиран от #96
16:55 25.01.2019
95 гощо
До коментар #78 от "Хайл":
Не рекламирай трошляци! Хората са показала модели с които не се ходи често в сервиз! А Субару е три дена караш два дена поправяш тцтцттцтц09:43 26.01.2019
96 a m g
До коментар #94 от "волен сидеров":
защото няма нужда от реклама , за това , когато видиш котка да боледува през зимата ,тогава ще видиш реклама на мл и гега .19:47 26.01.2019
97 Тигър
20:10 27.01.2019