Last news in Fakti

24 Юли, 2019 10:28 8 949 32

Още една китайска компания купи дял от Mercedes

  • baic-
  • geely-
  • daimler-
  • mercedes-benz
Още една китайска компания купи дял от Mercedes - 1

Китайският държавен холдинг Beijing Automotive Group (BAIC Group) придоби 5% от концерна Daimler AG. Китайците са купили акции на стойност $2.8 млрд. От Mercedes коментираха сделката, като заявиха, че са особено радостни, че именно китайска компания е купила акциите им, защото, според думи на представители на Daimler AG, китайския пазар е главна опора за успеха на компанията, не само заради продажбите в Поднебесната държава, а и заради съвместните разработки и производството на новата продукция.

Трябва да отбележим, че съвместните проекти между Daimler AG и BAIC датират от 15 години, като през 2013-а Daimler AG купи 9.55% от китайската компания. До 2018-а BAIC Group беше главен партньор в Китай на Daimler AG. След това друг китайски холдинг - Zhejiang Geely купи 9.69% от Daimler. Според последните контракти Mercedes не може да сключва никакви други спогодби с промишлени алианси в Поднебесната държава, като по този начин Geely и BAIC остават единствените китайски партньори на производителя на Mercedes-Benz.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 555

    40 6 Отговор
    Срамота.. Къде бяха, къде стигнаха... 😢

    Коментиран от #6, #27, #29

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 535

    35 4 Отговор
    Това беше Мерцедес които карал карал сега вече е санкиунг

    Коментиран от #15

  • 4 Дедо ви

    31 5 Отговор
    Съсипаха Опел. Двигателите на Опел бяха толкова здрави, че можеха да надживеят 3 купета. Сега е ред на Мерцедес. Една свястна марка коли не остана.

    Коментиран от #7

  • 5 СоцБоц

    25 19 Отговор
    Абе соросоидните джендърчета, прочетохте ли ??? Китай, комунистически Китай купи дял от Мерцедес.Хе хе , рано или късно комунизма ще победи прогнилата либерална антиБългарска и човешка система, а за сороснята К... от слон.Слава на БКП!!!

    Коментиран от #13, #20, #21, #23

  • 6 Гнусна Соросня

    14 9 Отговор

    До коментар #1 от "555":

    Ами те си нямат партия ГРОБ и Тиквата барар с шайката
  • 7 Амми

    18 6 Отговор

    До коментар #4 от "Дедо ви":

    Просто купетата им бяха толкова ръждиви,че един двигател можеше да надживее не 3,ами 6 купета.Кой купува такъв таралясник.

    Коментиран от #8, #31

  • 8 Дедо ви

    12 6 Отговор

    До коментар #7 от "Амми":

    Купетата си имаха недостатъци, верно е. Имах Опел бензинов. Една зима беше -20 градуса навън. Слязох при колата пред блока просто да пробвам дали ще запали. С първото завъртане на ключа и заработи.
  • 9 Манавски

    4 10 Отговор
    щом има наеса от страна на тия с дръпнатите очи, всичко бива унищожавано и погубвано
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Манавски

    5 3 Отговор
    народе? защо купувате тия пластмасови гадости, уж за по-евтино, така тия жълтите забогатяват още и още
  • 12 Китаеца на Азис

    17 3 Отговор
    Ами то без това в Мерцедес и в другите немски кошници 70% от компонентите са made in China голям праз че са купили акциите им
  • 13 Червената шайка-терористи.

    8 3 Отговор

    До коментар #5 от "СоцБоц":

    И за да не изпадете в ступор, вие тролчета на БеСеПедерас.ите запомнете, че в Китай всички световни производители са изнесли производството си. БСП -партията на милиардерите-капиталисти, "заграбили алчно на човека труда".
  • 14 Jack Bauer

    7 3 Отговор
    За да запази добрата си репутация Mercedes трябва да пускат купета не по-малки от C-class с двигатели не по-малки от 2000 сс.
  • 15 байчо

    6 0 Отговор

    До коментар #3 от "535":

    не трябва ли да е коЙто карал, а не коИто карал?
  • 16 Дфен

    3 1 Отговор
    А честито вечна дружба
  • 17 Пилона

    4 0 Отговор
    Хич не ми пука какво ще става с колите по света И без това нямам пари да си купя нова Марки автомобили много но и капризни хора много
  • 18 Лелелеле

    2 1 Отговор
    В днешно време и мерцедес и форд изларат ли гаранцията бе да се счупи нещо сериозно значи е здраво. Това че ще бъде внесено през 2030 в БГ когато мерцедеса ще е 11-12 годишен не е проблем на марката. Никоя марка не. Иска повече да прави дълговечни коли. Да изкарват милиони км. Пазара много птдавна е друг. Масово производство на 3тата година се подменя с новия модел или фейса. 2рия 3 тоя собственик и 10 тоя собственик как и къде ще си блъскат главите не е важно за никоя фирма. Те влагат усилията си в проектирането на поредната печалба. Или вие сте свикнали дядо ви имал цял живот 2или 3 коли и сега търсите от мерцедес що ке правят вече да изкарват по 30 години. Ми хванете се вие виж България още не е имала собствена марка за масово производство. Ще се съберете всички професори от форумите и нищо чудно да направите перпето мобиле.
  • 19 Лелелелелеле

    4 2 Отговор
    Да са доволни първите собственици 3 години нищо да не се счупи, че като изшезе новия модел или фейса да го подменят ача да останат на марката. Това целят марките. Купил си халди А4 на 3 тата година пак да е с новата а4 не да му е правила проблеми и да му е писнало на немеца и на третата година да мине на Ц клас или бмв 3 серия. Това е фирмената политика клиента да е доволен ама първия не 11тия, защото точно първия е платежоспособния именно той е важния той е с парата не 2рия когато за 3 години се обезцени с 40%
  • 20 Хахахаха

    2 3 Отговор

    До коментар #5 от "СоцБоц":

    Вземи спри да пиеш кола че много си се превъзбудил нещо. Без това да свикваш щото в комунизмъ ти пиеш кока кола ама някой друг път
  • 21 Тодор Живков

    3 3 Отговор

    До коментар #5 от "СоцБоц":

    СоциализЪмА е едно недоносче.
  • 22 Иве

    7 0 Отговор
    Еми добре че купуват китайци защото така има реален шанс да се вдигне качеството на мерка.
  • 23 Иве

    4 5 Отговор

    До коментар #5 от "СоцБоц":

    Цял Китай се образова на запад в капиталистическо общество така че спри да дрънкаш.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Шедьовър

    4 0 Отговор
    Там им е мястото на БМВ и Мерцедес Made in China, все пак с такова качество излизат вече от немските заводи.
  • 26 Ганьо

    5 1 Отговор
    Немците че обичат тъмни на цвят пишки е ясно, но не съм предполагал че ги обичат и малки хахаха.
  • 27 Хайл

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "555":

    Че се и радват,да ги евъ и тъпите немци
  • 28 QUADRIFOGLIO

    7 0 Отговор
    Каква неприятна новина за нашенците шовинисти живеещи в своя реалност. Мерцедес от много време не е чисто немски автомобил, като започне от това, че имат модели с двигатели от рено, минем през италиански ел компоненти и стигнем до арабите работещи в немските заводи на Бенц. Гледах преди не много време, как арабин ръчно сглобява 63амг двигател. Света се глобализира и немското в Бенц става все по-малко.
  • 29 Шляхтиц

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "555":

    На 72 години съм и много добре зная какво бяха Китай и България преди 50 години. С неописуемо огромно съжаление гледам сега какво е Китай и какво е България.

    Коментиран от #30

  • 30 Ганьо

    0 1 Отговор

    До коментар #29 от "Шляхтиц":

    Ми нали точно вие искахте капитализъм!
  • 31 Ами

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "Амми":

    Всъщност е така и голфа и корсата се разпаднаха от ръжда. По тези години алди 80 бате цинк има 😃. Ама толкова тежки купета затова и по големи мотори и данъци и затова. 1во те отиват за скрап голф корса има алди не 😈

    Коментиран от #32

  • 32 СамоКиселоМляко

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Ами":

    Имах "алди" 80 1.8 1989г. Взех я на 11години. Купето беше подцинковано и колата на 21г нямаше грам ръжда! За сметка на това се счупи скоростната кутия,една гайка от карбуратора се развила и паднала в колекторните тръби и от там в мотора-следва основен ремонт на мотора. Към края на притежанието ми на тази кола,взе да бърка маслото с водата! Иначе имаше страхотна возия и стабилност на завоите!