30 Юли, 2019 19:25 34 456 35

Японец си купи 5 арабски суперколи накуп

  • w motors-
  • ruf-
  • devel sixteen-
  • fenyr-
  • supersport-
  • launch edition

Японският бизнесмен Тецуми Шинчи изкупи последните пет екземпляра Fenyr SuperSport от ограничената серия Launch Edition на ливанската компания W Motors, съобщава Al Bawaba. Цената на всеки от автомобилите е $1.75 млн. (€1.57 млн), а по-рано този месец шефът на холдинга Shibaura Group Holdings Inc. се е сдобил и с чудовищния Devel Sixteen с мощност над 5 000 к.с.

Тиражът на Fenyr SuperSport Launch Edition е само 10 бройки, а от стандартния модел ще бъдат произведени 100 екземпляра. Арабският суперкар се оборудва с 3.8-литров боксер от RUF с два турбокомпресора с отделни интеркулери, изпускателна система от инконел, мощност 800 к.с. и максимален въртящ момент 980 Нм.

Fenyr SuperSport ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.8 сек., а до 200 - за 9.4. Максималната скорост е 400 км/ч. Сред особеностите на модела е трисегментният активен спойлер с електромеханично позициониране. Страничните му части се активират при скорост над 80 км/ч, а централната - след 120.

Тецуми Шинчи смята да покаже закупения по-рано Devel Sixteen на автосалона в Токио през 2021 г. Хиперколата има двигател от драгстер с пикова мощност 5 007 к.с. и максимален въртящ момент 4 771 Нм, който ѝ позволява да ускорява от 0 до 100 за 1.8 сек. и на теория да развива 515 км/ч.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 23 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Японец

    17 27 Отговор
    От малки почваме карате, и на 15 мозъците ни са като на боксьори!

    Коментиран от #10

  • 3 Бачо Киро

    32 12 Отговор
    Абе още никъде не са показали девела с прехваления мотор. Всички екземпляри до сега са с осмаци. Дано на японеца колата са и напаснали поне елементите и не е с фуги по няколко сантиметра и крива като сглабяна в гараж в Бусманци... На ревюто на суперкарблонди колата е ужасно сглобена...

    Коментиран от #11

  • 4 JPower

    65 13 Отговор
    Араби да правят коли, по-добре е да си гледат камилите. А,тоз японец е прихванал от радиацията на Фукушима!!!
  • 5 Бедняка.

    18 2 Отговор
    Железно си прав. Брато
  • 6 незнайко

    8 15 Отговор
    Сега японците ще дръпнат напред в развитието си на суперкари, след като проучат образците !!!
  • 7 Интересни българи

    55 4 Отговор
    Интересен народ сме българите. Нали се сещате, че на Насакото Яката му е през "каратЕто" дали му харесвате колите? Защото пича си ги е купил повече за декорация и малко за шофиране. И ще им се радва докато такива които само го хейтват работят за някой друг от понеделник до петък/събота от 8 до 5 или 6 и за цял живот не могат да изкарат това което той изкарва за 1 седмица. Замислете се :)
  • 8 Ники

    14 5 Отговор
    По принцип ... тази кола нямам канда я бива по 1000 причини всеки фен на хиперкарите го знае .. подобни покупки ... в повечето случай са фиктивни и този е поставено лице (сигурно е богат за да изглежда достоверно ) и целят .. да създадат авторитет на марката и да вдигнат акциите на компанията ако има такива ..
  • 9 Иван Донев

    6 12 Отговор
    От 0 до 100 км/ч за 2.8 сек., а до 200 - за 9.4 сек.
    АЗ ЛИ НЕЩО НЕ РАЗБИРАМ ИЛИ СПИСВАЧА Е ОБЪРКАЛ ЦИФРИТЕ?!
    ПОНЕ СИ РЕДАКТИРАЙТЕ СТАТИИТЕ ПРЕДИ СА ГИ ПУБЛИКУВАТЕ!

    Коментиран от #13, #16, #17

  • 10 Ганьо

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "Японец":

    В каратето по състезания не се удрят силно!
  • 11 Хайл

    8 5 Отговор

    До коментар #3 от "Бачо Киро":

    Ако ти я направиш по-добре иди и им покажи как се прави, не само да плюеш
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Някой си

    3 2 Отговор

    До коментар #9 от "Иван Донев":

    Това са числа, а не цифри и няма нищо сбъркано.

    Коментиран от #26

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Няма нищо сбъркано

    21 0 Отговор

    До коментар #9 от "Иван Донев":

    Напълно нормално е. Причините са няколко. Първо, малко физика от 8 клас: енергията на движещ се обект е равна на масата по скоростта на квадрат, върху две. E = m*(v^2) / 2. Масата приемаме за постоянна, тоест с нарастване на скоростта двойно, енергията която двигателя трябва да предаде се увеличава четворно. Както и мощността, която е просто енергия (работа - А) за единица време (P = A / t). Тоест много по-трудно е с един и същи двигател с еднаква и постоянна мощност да ускориш кола от 100 до 200, отколкото от 0 до 100, въпреки че разликата и в двата случая е 100 км. За капак при по-висока скорост се движиш на по-високи предавки, които намаляват въртящия момент на колелата спрямо по-ниските предавки.
  • 17 Няма нищо сбъркано

    16 3 Отговор

    До коментар #9 от "Иван Донев":

    Тоест ако се пробва да се приложи един и същи постоянен въртящ момент на входа, по-висока предавка би предала по-нисък полезен въртящ момент на изхода. Или иначе казано ако на изхода товара (съпротивителния момент, момент = въртеливо усилие) остане постоянен, при по-висока предавка ще се изисква по-голям въртящ момент от двигателя (тоест двигателя ще се натовари и тормози повече, а всички двигатели имат някакъв максимален момент и мощност, над които не могат да осигурят, говорим докато са в движение, и без тунинги и тем подобни). Второ, с повишаване на скоростта нараства аеродинамичното съпротивление, а дори и триенето в механизмите - макар и много малко.

    Коментиран от #21

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 neon

    1 1 Отговор
    Странно, ама под снимката с Девел-а пише, че е 3000к.с. (да не говорим, че е нереално), а пък тук говорите за 5000.... Т'ва 2000 конски сили разлика ги нямате за нищо! Сигурно ще е чипосана и затова,а?
    Сега сериозно - НЕ ВЯРВАМ някога лек автомобил в производство за пътна употреба с мощност над 2500к.с. да се появи (дал съм едни 500к.с. отгоре за резерва даже).

    Коментиран от #31

  • 20 Гост

    1 3 Отговор
    До няма нищо сбъркано на стотния километър той вече е набрал 100км в час и е друго да тръгнеш от 0 км в час да ускоряващ до 100км и е друго да ускоряваш,когато си набрал скорост 100км в час ,така че не се прави на голям разбирач!

    Коментиран от #23, #25

  • 21 Гост844

    1 2 Отговор

    До коментар #17 от "Няма нищо сбъркано":

    Глупости,какво не може да осигурят ,ти нямаш логична мисъл!

    Коментиран от #22

  • 22 Няма нищо сбъркано

    7 1 Отговор

    До коментар #21 от "Гост844":

    Ако един двигател конструктивно е направен с максимален въртящ момент от, например, 400 Nm при 3000 об/мин заводски, то максималния момент който може да осигури е около 400 Nm върху коляновия си вал, в движение, и то само ако работи на топно 3000 об/мин. Ако максималната мощност е, например, 250 к.с. при 4500 об/мин, то не може да осигури повече от 250 к.с. заводски върху коляновия си вал, пак в движение, и пак само ако работи при 4500 об/мин. И при спортно състезателен режим на шофиране двигателя трябва така да се превключват предавките, че двигателя да работи винаги в диапазона между максималния въртящ момент и максималната мощност, защото извън тези две граници моментно-честотната характеристика постепенно се влошава!
  • 23 Няма нищо сбъркано

    11 0 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    Разбирачо, за да ускориш от 100 до 200 км/ч се изисква да вкараш повече енергия в купето на автомобила, отколкото от 0 до 100. Да го сметна ли? 100 км/ч = 27.77(7)~28 м/с. 200км/ч = 55.55(5)~56 м/с. Нека автомобила да е 1500 кг (пренебрегвам постепенно намаляващата обща маса от изгаряне на горивото).
    От 0 до 100км/ч: A = 1500*(28^2)/2 = 588 000 джаула.
    От 100 до 200км/ч: A = E2 - E1 = 1500*(56^2)/2 - 1500*(28^2)/2 = 2 352 000 - 588 000 = 1 764 000 джаула.

    Значи от 0 до 100 трябва да предаде 588 000 джаула на масата на автомобила, а от 100 до 200, трябва 1 764 000 джаула. И дори това не включва значително нарастващото съпротивление на въздуха след около 100 км/ч!
  • 24 Няма нищо сбъркано

    10 0 Отговор
    Мощност = работа / време. За да ускориш от 0 до 100 за 3 секунди, трябват 588 000 / 3 = 196 000 вата = 196 кВ = 262 к.с. и то на колелата (brake horse power). Естествено, това е само сметка на хартия. В реалния живот ще трябва много по-голяма мощност, за да компенсира времето за смяна на предавки и намаляването на въртящия момент на всяка следваща предавка. В случая колата е с 800 к.с. Тоест трябва й над 3 пъти повече мощност.

    За да ускориш от 100 до 200 за 3 сек, трябват 1 764 000 / 3 = 588 кв = 788 к.с. За да компенсира намаляването на въртящия момент при всяка следваща предавка (тези автомобили са със 7 предавки), времето за превключване, излизането от диапазона на обороти с максимална мощност и значителното нарастване на съпротивлението на въздуха, трябва да е поне 2400 к.с. А тя е само 800. Тоест ускорява за тройно повече време. Или около 9 секунди. Сега разбра ли защо ускорява от 0 до 100 за 2.8 секунди, а от 100 до 200 за 9.4 секунди?

    Коментиран от #27

  • 25 Няма нищо сбъркано

    5 0 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    И да не намесвам темата, че мощността е просто показател. Тя е равна на въртящ момент на даден вал по оборотите с които той се върти. Става много дълго и широко (то вече стана) да смятам и с предавателни отношения на всяка предавка въртящ момент на коляновия вал при дадени обороти за него и въртящ момент на полуваловете при дадени обороти за тях.

    Иначе това което е показател за ускорението на един обект, е теглителното усилие, или иначе казано въртящия момент. Има такава приказка в света на моторните спортове - "глупаците питат за мощността, шампионите питат за въртящия момент". Той те ускорява. Мощността е просто показател при какви обороти какъв въртящ момент може да се поддържа.
    Иначе мога да ти покажа по още един начин, че е абсолютно невъзможно от 100 до 200 да ускориш за толкова време отколкото от 0 до 100, а па камо ли за по-малко време.
  • 26 Иван Донев

    4 0 Отговор

    До коментар #13 от "Някой си":

    Ти от коя детска градина си?
    Знаеш ли разликата между цифри и числа и значението им?
    Ейййй само разбирачи тука. Затова сме на тоя хал.
  • 27 Иван Донев

    5 2 Отговор

    До коментар #24 от "Няма нищо сбъркано":

    Lamborghini Aventador SVJ под капака има 770 к.с. и 720 Нм максимален въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч се извършва за бруталните 2.8 секунди, а до 200 км/ч колата се катапултира за 8.6 секунди.

    Fenyr Supersport има 800 к.с. и максимален въртящ момент 980 Нм. и ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.8 сек., а до 200 - за 9.4. Максималната скорост е 400 км/ч.

    Математиката показва, че при по-голяма мощност, повече въртящ момент и повече конски сили, ускорението трябва да е по-бързо от това на Ламборджини, а не е!

    Коментиран от #28

  • 28 Няма нищо сбъркано

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "Иван Донев":

    Ами както виждаш, разликата до 200 е под 1 секунда. Има други фактори - триене в пътната настилка, триене в силовото предаване, аеродинамично съпротивление - при тези автомобили купето се моделира така, че голяма част от челното съпротивление да притиска силно автомобила към земята. Това се прави за да се увеличи сцеплението, но се увеличават и силите на триене в колесните лагери и предимно в контактното петно между гумата и пътя. Различни автомобили - различни двигатели и кутии - различни способности. Виж, ако разликата беше от порядъка на няколко секунди - тогава вече може да се търсят по-сериозни причини. Но всичко това не оспорва факта, че е нужно повече време за ускоряване от 100 до 200, отколкото от 0 до 100. Ако от цялото време 9.4 секунди извадим 2.8 - тогава остават 6.6 секунди за ускорение от 100 до 200. Което е почти 2.5 пъти по-бавно. Тоест двигателя хем се натоварва максимално, хем ускорението става по-бавно. Най-трудно за автомобила е потеглянето - вкарването на енергия в иначе неподвижен обект. Оттам нататък щом е в движение, колкото по-ниска е скоростта, толкова по-пъргав е автомобила, и ускорява по-рязко до по-висока скорост.
  • 29 Vasilev

    1 3 Отговор
    За какво са му тия кенефи?Питам сериозно!

    Коментиран от #30

  • 30 ооо

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Vasilev":

    е как защо - сега нямаше да има статии за него и дори снимки. Човека планувал да се показва и по изложения. Купил си е слава и сега я подкрепя с малко PR.
  • 31 Хайл

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "neon":

    Хората в началото на ерата на автомобила са мислели че скорост над 60 км/ч е убийствена за човешкия организъм но сега виждаш че не е проблем и 400 км/ч и просто си е въпрос на време да има коли и с 5000 к.с макар да са ненужни
  • 32 Иве

    1 0 Отговор
    Devel Sixteen на автосалона в Токио през 2021 г. Хиперколата има двигател от драгстер с пикова мощност 5 007 к.с. и максимален въртящ момент 4 771 Нм, който ѝ позволява да ускорява от 0 до 100 за 1.8 сек. и на теория да развива 515 км/ч.
  • 33 СЕКСКЪРТАЧ

    2 5 Отговор
    Що не си купи японска кола!? Ми щото нямат такива......... Само масовки правят!
  • 34 Гост

    1 0 Отговор
    На един ме му достигат стотинки да си купи хляб#на друг да си купи самолет.
    Разни хора,разни идеали.
    Благодарение на кой са богати богатите?
    Правилно либе да експлоатиране хората за да притежаваме вещите?
    Вместо да притежаваме вещите те нас ни притежават.
    Като се помине и този всичко остава тук.
    Живота е една огромна суета.
  • 35 Анонимен

    1 0 Отговор
    Ако всички хора на света бяха слепи,колко от тях щеше да впечатлиш?