ТЕМА: Тест драйв
Новини

Тествахме и електрическото Peugeot e-208

Публикувана: 2 Ноември, 2019 12:04
82 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 7589
Тествахме и електрическото Peugeot e-208
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.7 от 33 гласа.

Компорта, Португалия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

В началото на седмицата ви представихме първите си впечатления от новото Peugeot 208. Динамичните тестове, на които беше и наш екип, се проведоха в Португалия, а наред с конвенционалното 208, организаторите бяха подготвили и тестово шофиране на изцяло електрическата версия на модела. Тя е за онези, които не искат да харчат бензин и са любители на новото течение при автомобилите - коли, задвижвани изцяло от ток.

Външно разликите са минимални, като основно липсата на ауспух подсказва за типа на силовия тракт. Иначе, електрическото 208, което се нарича Peugeot e-208, е построено на модернизираната платформа ЕМР2, която вече се казва СМР. Благодарение на нея френските инженери успяват да направят красивия компактен хечбек и изцяло електрически.

Тествахме и електрическото Peugeot e-208

В електрическото Peugeot e-208 е монтиран двигател с мощност 100 киловата, което е равно на 136 конски сили. Този електромотор се захранва от батерия, разположена в пода на колата, която е с капацитет 50 кВт/ч. Акумулаторният блок е идеално разпределен в долната част на колата, като не отнема място, нито от пасажерския отсек, нито от багажното пространство.

Електрическият силов тракт е преминал изпитания по новата WLTP система, а отчетеният след тестовете автономен пробег на Peugeot e-208 е 340 километра. Още щом се качихме на електрическото 208, току-що слезли от версиите с ДВГ, усетихме основната разлика - целият въртящ момент е достъпен веднага след натискане на десния педал, а скоростта на реакцията на тракта е мигновена.

Тествахме и електрическото Peugeot e-208

Замереното от нас ускорение от място до 100 км/ч показа 8.1 секунди, точно толкова, колкото дава производителя. Освен това колата не се усеща тежка, както повечето електромобили. Всъщност тя е по-тежка от версиите с ДВГ със само 300 килограма, а ниският общ център на тежестта (заради батериите в пода) прави електромобилчето изключително стабилно в завои.

Наред с приличното ускорение и директният волан, електрическото Peugeot е изключително приятно за управление. Що се отнася до зареждането, то и там французите имат с какво да се похвалят. Специалистите от Peugeot не разказаха, че колата може да приема на борда си до 100 кВт в час, което позволява бързо зареждане от специална станция до 80% за половин час.

Тествахме и електрическото Peugeot e-208

От битовата електрическа мрежа, автомобилът се зарежда до 100% за 16 часа, а ако разполагате с трифазен ток и станция Wallbox - за 5 часа. Друго, което ни направи впечатление беше настройката на окачването. Амортисьорите тук са други и като цяло колата не вози твърдо. А в същото време, както вече споменахме, кренът в завои е минимален.

Колата наистина е впечатляваща, но за масова поява по пътищата у нас е още рано да се говори. Това би била тема на разговор след две или три години. Въпреки това електрическото Peugeot вече се продава в България, а културата на предстоящата електрификация на автомобилите в Европа и у нас, става все по-голяма. Единствено, все още по-високите цени на електромобилите са пречка революцията, особено при градски електромобили, като е-208, да настъпи. Ето и цените, според различните нива на оборудване, на новото е-208 у нас.

Тествахме и електрическото Peugeot e-208

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.7 от 33 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Емил
1 Отговор
PSA, защо произвеждате само въшки?

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-38 +10

Марио
2 Отговор
Защото го правят най-добре, за това.

Оценка:
-9 +33

Стига бе
3 Отговор
Цените са много високи.За такива суми едва ли ще са много хората готови да се качат на автомобил в този клас при положение,че същата кола с бензинов или дизелов мотор е 3 пъти по евтина.

Коментиран от #17


Оценка:
-6 +51

бай Кольо
4 Отговор
PSA са силни в дизеловите двигатели,малкия и среден клас автомобили.Защо им е да се пъхат в премиум класа-там си има доста играчи,а и от малкия и среден клас се печели от масови продажби.
Относно високите цени-да такива са при всички електромобили все още.Аз залагам все още на добрия френски дизел-HDI.

Коментиран от #6


Оценка:
-6 +34

бай Кольо
5 Отговор
Сега и със сливането с Фиат съвсем ще дръпнат на пазара.

Оценка:
-5 +33

Не съвсем
6 Отговор

До коментар #4 от "бай Кольо":


",а и от малкия и среден клас се печели от масови продажби"- Печели се от продажба на резервни части, ОСНОВНО!!

Коментиран от #8


Оценка:
-6 +21

5679
7 Отговор
... електромобилчето ...

Оценка:
-0 +14

бай Кольо
8 Отговор

До коментар #6 от "Не съвсем":


Е,от коли не се ли печели?А и тук става въпрос за цели автомобили.

Оценка:
-2 +9

333
9 Отговор

До коментар #1 от "Емил":


Емиле, Емиле!
Тия класове са най-продаваните в Европа. Поло, Клио, 208 и подобните изпреварват следващият клас.
Само източноевропейците искаме голяма и маркова кола. На хората с пари не им пука толкова. Преди години карах кола в класа на Пасат и постоянно псувах, като търся място да я паркирам. Нищо не ми се увеличи с голямата кола. Не се изморявам с малка, понеже съм свикнал да карам и прекосявам България без да спирам за почивка. Някакви хора с годишен пробег, който правя за половин месец ми обясняват колко бил важен комфорта.

Оценка:
-5 +38

Бат Ранбо
10 Отговор

До коментар #1 от "Емил":


Пежо 208 не е въшка. Въшки са Фиат Сейченто, Опел Адам, Пе о 1007.... Пежо 208, е отличен малък автомобил. Маневрира лесно в града,, а на пътя поддържа с лекота 130 км в час, къде ще гониш повече на вълнообразните ни пътища? Варно е, голямата кола е по-стабилна, но ако нямаш багаж, не ти е нужна. Единственно цената е висока на това Пежо, иначе е практичен модел. И времето за заряд е дълго в мрежата. Иначе пробега стига София, Варна. Но Зимата може да падне рязко заряда и да закъсаш....

Коментиран от #11


Оценка:
-6 +27

333
11 Отговор

До коментар #10 от "Бат Ранбо":


Ограничението на магистралата е 140 вече, и няма никакъв проблем да се поддържа. Жена ми ме е возила в нейното служебно 206 с толкова, че и повече дори около Пазарджик, преди да направят ремонта, понеже като намали, трябваше да влезе в дясна лента, където не се караше. Бъзикаше ме, че като намали на 120 се събуждам. Което си беше факт, понеже намаляваше само като се случва нещо. Кара се спокойно и със 150, 160 по магистралите ни вълнообразни. Дори с толкова малка кола.
Иначе пробега на това Пежо не стига за София-Варна за съжаление. Консумацията на електричките при висока скорост не е ниска, и батерията свършва бързо. В града харчат наполовина буквално, а тоя пробег има немалко градско.

Оценка:
-0 +17

Антиелектрика
12 Отговор
Уаууу, "само" 300 кг по-тежко било електромобилчето от аналогичната му версия? Ами аналогичната му версия е 1,2 турбо с 136 к.с. и тежи 1150 кг, което прави "само" 1/4 по-тежко това електромобилче. Пък чудовищното ускорение от 8,1 секунди от 0 до 100 км/ч, все ми се струва, че не е толкова далеч от 8,7 секунди с ДВГ версията, особено като се има предвид, че максималната скорост на електричката е 150 км/ч срещу 210 км/ч на ДВГ-то. За цената няма смисъл да се коментира.

Коментиран от #13


Оценка:
-10 +30

аман от хейтъри
13 Отговор

До коментар #12 от "Антиелектрика":


Ти за какво си ревнал пак ве, на гърба ли ще го носиш та ревеш, че тежко било ?? Или пък може би си се наканил да го купуваш ,та си ревнал и за цената му ? Аман от вечно недоволни ревльовци тука ! Хората са написали за такива като теб - Единствено, все още по-високите цени на електромобилите са пречка революцията, особено при градски електромобили, като е-208, да настъпи. Но ти ако не оставиш едно л.й.о под новина за електрокар, сън няма да те хване, а може и без надник да останеш

Коментиран от #14, #23


Оценка:
-13 +22

333
14 Отговор

До коментар #13 от "аман от хейтъри":


Ако може с 50кг батерии да има тоя капацитет на батерията, знаеш ли с колко ще му се вдигне пробега? Ще е по-лека от подобна с ДВГ. Теглото пречи. На всичко. Ама няма технологии за по-малко тегло.

Коментиран от #18


Оценка:
-1 +16

ВЛАДИМИР ЙОТОВ
15 Отговор
С АТОМНО ДВИГАТЕЛЧЕ НЯМА ЛИ МОДЕЛИ?

Коментиран от #27


Оценка:
-0 +13

Миризлив пор
16 Отговор
Доста интересно предложение, особено като се знае, че човек обикновено за работа ежедневно минава около 50-60 километра. Единственото което ме притеснява са около 6 киловата потребяема мощност при зареждане. Просто партидите на повечето нови кооперации са толкова че има и по-малки.

Оценка:
-1 +8

гост
17 Отговор

До коментар #3 от "Стига бе":


Кое му е високото?32х.евро преди субсидиране, което на Запад е между 3 и 7х.евро за електричка, без плащане за паркиране, без данък, безплатно зареждане на много места и минимално заплащане при нужда. Електроческа кола може да ти спестява до 5хлв годишно при ежедневна употреба в рамките на 50-100км и паркиране в платените зони. 5 години да я ползваш докато е лизинга и ето ти 25х.лв си напред. Като ги извадиш от цената на колата излиза все едно си си купил кола за 35х.лв, е аз не знам кола за толкова с ускорение от 8сек. и нулеви емисии, което е плюс в много градове на Запад, защото просто не пускат или спират да пускат коли с двг.

Коментиран от #30


Оценка:
-4 +17

аман от хейтъри
18 Отговор

До коментар #14 от "333":


Ясно, съгласен съм с тебе, голямото тегло на акумулаторите, все още е проблем за електроавтомобилите, макар, че ниския център на тежеста и малко по голямото тегло им дава и някой предимства, но над този проблем се работи и рано или късно, той ще бъде решен, над това се работи. Технологиите на производство на съвременни електроакумулатори са все ощо в зародиша си и не може всичко да се измисли веднага и акумулатори с голям пробег и с бързо зареждане и да са леки, всяко нещо с времето си.

Оценка:
-2 +7

СЪЩИЯ
19 Отговор
АЗОТНО ОХЛАЖДЕНЕ И ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН ТОТАЛНО!

Оценка:
-2 +1

СЪЩИЯ
20 Отговор
В ЦЕНАТА, КРАЙНА Е ОЦЕНЕН ПРЕСТИЖА НА ЕКОКУЛТУРАТА, НОМЕРА НА БРОЙКАТА! НОВИТЕ ПАЗАРНИ ПРАВИЛА НА ФИЛОСОФИЯТА АЗ СЪМ НЕЩО ПО.... ИЙЙ БРАВОС, ИЙЙ ТИ ГЛЕДАШ АЗ ИМАМ И Т. Н.

Оценка:
-1 +5

СЪЩИЯ
21 Отговор
АМИ, ЩЕ ЧАКАМ ДА МИ ПОДАРЪТ БЕЗУСЛОВНО, ЛУКСОЗНА ВЕЩ,ЗА ДОСТА СУПЕР НЕОБХОДИМА И ОБЩЕСТВЕНИЯ ТРАНСПОРТ - ВКЛЮЧВА ЗАГУБИТЕ В ЦЕНАТА НА ВЕЩА?

Оценка:
-2 +2

Mrto
22 Отговор
Кога ще спрете да крадете руски ревюта?

Оценка:
-5 +2

Антиелектрика
23 Отговор

До коментар #13 от "аман от хейтъри":


Ти пък откъде изпълзя, бургаски ВЕ? Нито 150 км./ч максимална скорост е сериозно, нито 1/4 по-голямо тегло е за пренебрегване, ама ти откъде да знаеш след като нямаш кола? Това окачване и гуми за теб не са от значение, само че забрави как излъга, че имаш V8. Просто си жалък!

Коментиран от #24


Оценка:
-9 +4

аман от хейтъри
24 Отговор

До коментар #23 от "Антиелектрика":


Жалък си ти, понеже си вечно недоволен от нещо и вечно плачещ трол, нямаш задоволяване, нямаш наипаване ! Като не ти харесва не реви като вдовица, никой не те кара да си купуваш електрокар насила ! За V -8 не съм излъгал, продадох го, сега юркам един W-16.

Коментиран от #25


Оценка:
-9 +5

Антиелектрика
25 Отговор

До коментар #24 от "аман от хейтъри":


Караш W16 само на компа. А по-голям трол от теб няма, след като си мишка и пишеш с различни никове. А аз съм недоволен единствено от това някой като лъже. Нито съм против електричките, нито ми пука кой какво ще кара, но когато някой казва, че 25% разлика в теглото не било нищо и 150 км/ч е страшна максимална скорост, ще рева колкото си искам, селски!

Коментиран от #26


Оценка:
-11 +10

аман от хейтъри
26 Отговор

До коментар #25 от "Антиелектрика":


Реви си ве, реви си, колкото ти влезе, ти днес ако не изплачеш 2-3 реда сълзи, тук във форума жив няма да бъдеш, не бил той трола срещу електричките, а само ревял срещу тях, всякаш са му изяли десерта. А за това, какво карам и къде карам, не е твоя работа, не си навирай във всяка една цепнатина на чуждата ограда, противната гага !

Оценка:
-6 +7

Евала
27 Отговор

До коментар #15 от "ВЛАДИМИР ЙОТОВ":


Много умно разсъждаваш- тогава гаражните майсторчата ще са оборудвани с гайгерови броячи. Шегата настрана, но аз мисля , че бъдещето е точно това- много далечно бъдеще.

Оценка:
-2 +1

prnst
28 Отговор
добре бе, аз си купих корола 2019 с подгрев волан, подгрев задни седалки, самопаркиране, затъмнени стъкла,17 лети джанти,еко кожен салон,бая багажник като за седан, фул лед автоматични светлини и др.екстри за 18000 лв по-малко !...няма вариант да чакам да се "зарежда" по 5 часа на път,...след 15 години като ги направят 700км пробег и зареждане 5 мин. може.

Коментиран от #29, #32


Оценка:
-2 +6

Якудза
29 Отговор

До коментар #28 от "prnst":


И двигател 1.6 атмосферен- не че няма да стига , но някак не е много съвременно.Друго е 1.3-160кс, 1.6-177кс, 1.5- 193кс : все бензин турбо. Та затова е такава цената- ретро е , нищо че е нов.Sorry

Оценка:
-1 +4

7339
30 Отговор

До коментар #17 от "гост":


Бая лачена трябва да е колата от този клас, за да струва 35 хил. И нещо не ми излиза изгодно да минат поне 5 години, за да си избие парите. Затова остава любимата на всички екоталибани опция - административни забрани.

Оценка:
-2 +4

abv
31 Отговор
При тези цени едва ли ще се кача на нещо подобно. Ще си карам колите с ДВГ.

Оценка:
-2 +2

Borislav Popov
32 Отговор

До коментар #28 от "prnst":


Жив и здрав да си и да си я караш с кеф королката, понеже наистина не е лоша кола. Лично аз като фен на електричките, никога не съм заливал с помия колите с ДВГ и не съм исказвал, каквото и да е недоволство от тяхното съществуване. За разлика от тукашните сектантти - антиелектрици които на всяка една новина, която има отгошение към електрокарите, реагират като бик на червен парцал.
Влезте под коятр и да е била новина за някой нов модел ватомобил с ДВГ и вижте коментарите, вие там няма да намерите нито един негативен коментар от електро-феновете за автомобила. Но ако влезете в някоя новина, която така или иначе има някакво отношение към електроавтобилите, ще видите съвсем друга картина, там сектантите, като под команда се нахвърлят и се започва тотално им оплюване и омаскаряване. Оставам с такова впечатление, че тези хора, всякаш са стиснати за гушите от електричките и те не им дават да дишат и живеят спокойно и затова те са се превърнали такива яростни борци против тях. А за батерии с 700 км пробег и зареждане 5 мин. не се притеснявай, съвсем няма да има нужда да чакаш чак 15 години, според мен и 4-5 години ще са достатъчни, а може и по скоро..)

Коментиран от #33


Оценка:
-2 +4

Антиелектрика
33 Отговор

До коментар #32 от "Borislav Popov":


Наглостта и лъжите ти нямат край. Първо, почти под всяка статия за ДВГ "гост" намесваше електричките. Второ, аз никога и никъде не съм искал забрана за електричките, за разлика от вас електрофилите. Дори винаги съм бил за паралелно развитие на двете технологи и стотици пъти съм казвал какво за сега не харесвам в електричките - токсичните и леснозапалими батерии и силното ЕМП. Така, че хайде ако обичаш на спреш с лъжите веднъж завинаги. Що се касае до никът ми, той беше насочен към Електрика, защото пишеше с моя дотогава ник, а сега вече пише с най-различни никове.

Коментиран от #34


Оценка:
-1 +2

Borislav Popov
34 Отговор

До коментар #33 от "Антиелектрика":


Да, ти не искаш забраната на електричките, защото и да я искаш, няма кой да те чуе. Ти и себеподобните ти, просто плюете тук по тях, с повод и без повод, като сахарски камили и предсказвате или фалита им или, че нямали били никакво бъдеще и само им търсите кусури и постоянно тук ги изтъквате. А ако някой тук тръгне против вашето мнение и на него започвате да му търсите кусури и да го оплювате, че такъв бил и онакъв бил, лъжел бил, имал много никове и все едни ей такива простотии. А вие пък антиелектртиците тук сте се отбор юнаци с накривени калпаци и от вас тук по умни няма и само вие тук знаете какво ще бъде в бъдеще, а другите не знаят и нищо не разбират. Не ти били харесвали електричките щото батериите им били лесно запалими и токсички...Лъжа на лъжата ! Колко електрокара в ден се запалват и изгарят, че ти определяш батериите им за лесно запалими ?? А колите с ДВГ, не са ли лесно запалими и не са ли токсични, защо те не те безпокоят и не плюеш срещу тях, а само срещу електричките плюеш ??

Коментиран от #35, #44


Оценка:
-2 +2

Антиелектрика
35 Отговор

До коментар #34 от "Borislav Popov":


На теб специално съм ти казал, че като се научиш да боравиш с проценти, тогава ще проумееш какво ти пиша. И като ми дадеш един пример на самозапалила се кола с ДВГ, два месеца след като е била изгасена, ще сравняваш електричките с ДВГ по безопасност. А това, че смяташ как при горене на бензин се отделят отрови като при горене на литиево-йонна батерия, показва че абсолютно нищо не разбираш. Прочети що е флуор, колко е отровен и тогава ги сравни с СО2. То теб те бива само в празните приказки!

Коментиран от #36, #37


Оценка:
-1 +1

Ей ся щи обясня
36 Отговор

До коментар #35 от "Антиелектрика":


При положение, че бензиновите коли се палят по-често при пожара не изгаря само бензина и всички токсични материали които са в колата, като седалки, табло, изолации и т. н. Всичко това е токсично. Така че може би бензиновите отделят повече токсични от електрическите.

Оценка:
-1 +1

Borislav Popov
37 Отговор

До коментар #35 от "Антиелектрика":


Аз съм се научил да боравя с проценти, ама ти, тииии не си се научил и изглежда никогаш няма да се научиш, защото си скаран ти с математиката ! Аз между другото, така си и знаех, че пак ще вземеш тук да плещиш за проценти-моценти. Аз вече тук, не веднъж съм ти ги давал процентите за пожарите и ти много добре знаеш, че те не са в полза на колите с ДВГ ! В края на миналата 2018 година умните хора са го изчислили, че съгласно общото число на атомобилите с ДВГ и електроавтомобилите, първите горят 11 пъти по често от вторите, това е сухата статистика. Ти като си такава подробна Мара, можеш вече сам да си го изчислиш в процентно отношение, тетрадката + химикалката и напреееед ! Само едно маааалко подсказване - Упоритата статистика показва, че само в Русия ежедневно изгарят около 82-83 автомобила с ДВГ, около 2500 изгарят месечно, 30 000 годишно. Знам, че ще кажееш, че колите с ДВГ там са милион пъти по вече от електричките, които от своя страна там са само 3600 . Но от друга страна в Русия все още няма нито една изгоряла електричка, ! Та за какви проценти тук може да става въпрос и как аз може да ти ги сметна ? Съвсем не е факт, че ако някога електричките станат масови, те също ще горят в такива количества, както горят сега автомобилите с ДВГ. Поне за сега, това никой не може да го докаже, че ще бъде така !

Коментиран от #38


Оценка:
-4 +0

Антиелектрика
38 Отговор

До коментар #37 от "Borislav Popov":


"Но от друга страна в Русия все още няма нито една изгоряла електричка". Ето с това доказа за пореден път, че нагъл лъжец. Само преди месец в Москва се взриви Тесла модел 3. Изчезни, лъжлив трол.

Коментиран от #39


Оценка:
-3 +2

Borislav Popov
39 Отговор

До коментар #38 от "Антиелектрика":


Това да не ти е бомба или снаряд, че да се взриви бе, умник!? Взривил ти се е акъла на теб, а Теслата се е запалила след тежко ПТП, важното е, че всички са живи и здрави, тогава излиза, че за 2017, 2018 и 2019 години, резултата от пожарите е 90 000 : 2 в полза на колите с ДВГ, аре ся, смятай процентите, каскетчо. Иначе, точно за тази изгоряла Тесла в Москва, не бях чувал, така, че сам изчезни, трол лъжлив !

Коментиран от #40


Оценка:
-1 +2

Антиелектрика
40 Отговор

До коментар #39 от "Borislav Popov":


Наглъл лъжец си и винаги си бил такъв. Ето как не се взривяват миксерите: https://automedia.investor.bg/a/2-novini/37974-tesla-model-s-se-vzrivi-na-parking-video А ето как не се палят 2 месеца след като са били изгасени: https://fakti.bg/technozone/375772-izgorala-tesla-plamna-otnovo-sled-2-meseca Толкова си абсурден, че вече ми става мъчно за теб, колко ниско може да паднеш с лъжите и наглостта си!

Коментиран от #41, #42, #43


Оценка:
-3 +1

Borislav Popov
41 Отговор

До коментар #40 от "Антиелектрика":


Oппaaaaa и aз тe хванaх, чe лъжeш, "Тecлaтa" в Мocквa нe ce e зaпaлилa, caмo прeди мeceц , a caмo прeди 3 мeceцa, дрaги ми "чecтeн" трoлe ! Тaкa, чe прeди дa излъжeш нeщo cи прoвeрявaй инфoтo зa дa ти изглeждa пo прaвдивa лъжaтa, щoтo тo тoвoятa рaбoтa cтaнa кaтo c oния глупocтитe дeт ги прикaзвaшe, чe Нoрвeгия нямaлa никaквo пoизвoдcтвo и чe aлуминия нe ce прoизвeждaл, a ce дoбивaл ! Ти мeжду, другoтo тoгaвa, тaкa и нe cи признa грeшкaтa, дoбивaтeлю нa aлуминии !!

Оценка:
-1 +0

Borislav Popov
42 Отговор

До коментар #40 от "Антиелектрика":


Ти сега остави тези тъпотии, взривявали се, не се взривявали, щото ти е бедна фантазията колоко транспортни средства с ДВГ, се взривяват ежедневно в целия свят. Ти нали нещо говореше за проценти, мож ли ми казА за процентното отношение между всички взривове на машини с ДВГ и на Електрически машини ?? А какво стана с процентите за пожарите, дадох ти конкретна инфа, че колите с ДВГ, горят 11 пъти по често от електричките, ти кво напрай, сметнА ли процентите !?

Оценка:
-1 +2

Borislav Popov
43 Отговор

До коментар #40 от "Антиелектрика":


Основатела на компанията Тесла Илон Мъск заяви, че риска от самозапалването на електроавтомобилите е !!! с 500 процента по нисък от колкото на автомобилите с ДВГ !!! Някой тук питаше за проценти ! Повече от 1 милион автомобила с ДВГ изгарят всяка година и от тези пожари загиват десетки хиляди хора, а само от едно запалване на "Тесла" и то без жертви се превръща от медиите в световна сензация. Мъск визира именно онези медии, които правят от едно пожарче, сензации, по поръчка на големите петролни компании ! А верните на тези медии, санчо панчовци като теб и себеподобните ти сектанти, раздухват евтините сензацийки, като подхвърлят екстременти на вентилатора, да е по голяма вонята.

Коментиран от #47, #55


Оценка:
-3 +3

Якудза
44 Отговор

До коментар #34 от "Borislav Popov":


Виж сега, електромобилите засега не са ОК технологично. А запитвал ли си се как и с какво се произвеждат тези батерии. А знаеш ли, че на Земята няма достатъчно литий, кадмий и т.н с които да се произведат батерии за вс автомобили по света. Отделно самото им производство е неекологично. Хибридите пък са съвсем дръвце. Автопроизводителите определено заблуждават за разхода. В града за 20-30 км може да постигнеш някаква икономия, но по магистралата ще караш 1.5 трицилиндров бензин- хем спънат кон, хем висок разход.А цените им до небето. ДВГ трябва да се замени, но технологията ще е друга.

Коментиран от #45


Оценка:
-0 +2

Borislav Popov
45 Отговор

До коментар #44 от "Якудза":


Вижте сега, драги Якудза, ключовата думичка във вашия коментар е засега...) Над тези малки недостатъци на електричките се работи усилено и те в най скоро време ще бъдат отстранени.

Оценка:
-2 +0

Якудза
46 Отговор
Драги Popov, когато бъдат отстранени, могат да станат масови. Между другото....точно вие “електричарите” се явявате нещо сектанти- това или нищо.Отговорете си на въпроса драги “Popov” колко семейни електромобили има- не говорим за бройка, като модели. Tesla не е семеен автомобил, а играчка , с която да парадираш в обществото и да показваш финансовия си статус. VW UP или Renault ZOE ще събере семейството ви за пътуване през уикенда? Пуснаха Jaguar I-Pace, хубава кола , безуна цена. И да ви кажа драги Popov , че има квоти за държавите- за Бг 8 бр. ако не се лъжа.

Коментиран от #50


Оценка:
-0 +2

47
Този коментар е премахнат от модератор
Якудза
48 Отговор
Между другото “Popov” , бихте ли казали какъв електромобил шофирате вие- или си ползвате ДВГ, който така страстно ненавиждате.

Коментиран от #52, #54


Оценка:
-0 +3

49
Този коментар е премахнат от модератор
Borislav Popov
50 Отговор

До коментар #46 от "Якудза":


Драги Якудза, за сега няма много семейни автомобила-електрички и тези които ги има са скъпи, но това е засега, през следващата година само Тойта ще излезе на пазара с цели 6 нови модела - седан, хетч, два вана (малък и голям) и два кроса, пак малък и голям. Китайските, американските и европейските производители също така ще започнат да произвеждат електрички от най различен клас, а някой вече и сега се произвеждат.Така, че не бъдете толкова нетърпелив, семейни електрички ще има и то много и не само семейни, ще има и джипове и товарни и автобуси, всяко нещо с времето си, не се притеснявайте. Сега в този момент, немското правителство подготвя план за широко производство на електрически автомобили, а немците когато се заемат с нещо те го правят сериозно и надълго.

Коментиран от #51


Оценка:
-2 +1

6368
51 Отговор

До коментар #50 от "Borislav Popov":


Ей, айде, вече да спрем с това "ще". Откакто съм станал човек все се говори как петролът свършва и трябва да се търси алтернатива. Спешно! И все сме на етап "до 5 години". И така откъм края на 70-те, началото на 80-те. Може би и преди това, ама аз от тогава помня. В края на 90-те дойдоха хибридите и всички ековисти обясняваха пак за "до 5-10 години". Пък ето, че минаха вече 20 и практична и нормална алетрантива няма. Общо взето, бури в чаша вода, ама вие им вярвайте на "ще"-тата.

Коментиран от #53


Оценка:
-0 +2

Borislav Popov
52 Отговор

До коментар #48 от "Якудза":


А това вече, драги Якудза, съвсем не е ваша работа какъв автомобил карам аз, не си измисляйте и не си въобразявайте, че аз страстно ненавиждам автомобилите с ДВГ ! Това, че аз вярвам в доброто бъдеще на електроавтомобилите, съвсем не ме прави в страстен ДВГ-мразец. Ако сте забелязъли, аз, за разлика от тукашнитн сектанти - антиелектрици не мразя колите с ДВГ и не им търся и не им изтъквам кусурите, под всяка една новина за тях и всеки път да повтарям, като тях едни и същи шаблонни простотии за минусите им, както те правят под новините за електричките. Вие между другото също сте от тази секта, така, че не се правете на луд за пенсия, точно не мога да определя кой сте, но явно сте един от тях, който вече се е заяждал тук с мен. Просто аз не вярвам в такива случайности, когато единия трол-антикелепетрик исчезва и изведнъж се появява съвсем друг трололо - Якудза, но със същите тъпи въпроси и опорки, като трола с другия ник, а аз от своя страна и на него трябва пак да му обяснявам същите работи, които съм ги обяснявал тук десетки пъти. А иначе вие сектантите-антиелектрици, не се гнусите да ги правите тези номера със смяната на никовете, после най много ревете тук и обвинявате всеки, който не е на вашето мнение, че бил пишел с много никове или пък бил ползвал вашите.

Коментиран от #67


Оценка:
-1 +1

Borislav Popov
53 Отговор

До коментар #51 от "6368":


Ако щеш, вярвай , какво си се резревал и ти ли нямаш търпение да излязат по скоро, много и разни електрички..) Ще излязат, не се притеснявай и вашето тролене тук срещу тях, няма да ги спре, бъди сигурен - Ние искаме да създадем милион станции за обществено зареждане. Автомобилната индустрия ще трябва да участва в това“, заяви Меркел. Планът е изготвен преди предстоящата среща на Меркел с автомобилната индустрия. Идеята на немците е да се повиши многократно употребата на електрически автомобили.

Коментиран от #66


Оценка:
-0 +0

54
Този коментар е премахнат от модератор
Антиелектрика
55 Отговор

До коментар #43 от "Borislav Popov":


И 100 коментара да напишеш към едно и също мое мнение, пак ще си останеш смешен. Мъск бил казал, я се скривай, наглъл лъжец.

Коментиран от #58


Оценка:
-3 +0

Borislav Popov
56 Отговор

До коментар #54 от "Антиелектрика":


А ти довчера, защо се занимаваше с мен бе, каскет ? Свършиха ти се май лъжите и опорките и като се оказа притиснат до стената, взе и ти да сменяш никовете, ха, ха, ха, Якудза... ти да видиш..)

Оценка:
-0 +2

Якудза
57 Отговор
Драги, драги “Popov”, почвате да нападате и обиждате- да разваляте добрия тон на дискусията. Аз не съм сектант- нито идеен нито религиозен. Все пак мисля , че темата е за сегашно време- не за бъдеще: 5-10-15г. Господинът АнтиЕл не го познавам и ако обичате не ме вкарвайте в един коловоз с него. Попитах ви като фен на електромобилите притежавате ли такъв към момента- другото е бля- бля.

Коментиран от #59, #60, #61, #62


Оценка:
-1 +1

Borislav Popov
58 Отговор

До коментар #55 от "Антиелектрика":


Между другото, имаш да ми отговаряш на цели три коментара 41, 42 и 43, нещо много често взе да си оставяш магарето в калта, не ти мяза, като за най върл антиелектрик. Забелязъл съм те, че не обичаш да губиш и все се извиваш като прани гащи, само и само да ни докажеш тук, че не си камила, давай действай !

Оценка:
-1 +1

Триада
59 Отговор

До коментар #57 от "Якудза":


Ни най малко си ми нужен, да те нападам точно теб и да те обиждам, ти като те гледам така, май си обиден още от малък щом так остро реагираш , когато ти говорят истината в очите и я възприемаш като обида.

Оценка:
-1 +1

аман от хейтъри
60 Отговор

До коментар #57 от "Якудза":


Казано ти е ясно троле - ЗА СЕГА и не след 10-15-20 години, а от идната 2020 година, сложи си по силните окуляри и прочети внимателно кво ти е написал човека, аман от хейтъри значи тук.

Оценка:
-1 +1

Антиелектрика
61 Отговор

До коментар #57 от "Якудза":


Надявам се и ти се убеди що за същество е това. Пише с различни никове, а обвинява другите в това. Дават му се примери, цифри, клипове, снимки данни, а то размива темата с празни приказки за Русия и каскети. От многоников трол висящ цял ден в нета и бълващ само спам, няма какво да се очаква.

Оценка:
-2 +0

Borislav Popov
62 Отговор

До коментар #57 от "Якудза":


Специално повтарям за вас, лето по бавничко схващете - Дрaги Якудзa, зa ceгa нямa мнoгo ceмeйни aвтoмoбилa-eлeктрички и тeзи кoитo ги имa ca cкъпи, нo тoвa e зaceгa, ПРЕЗ СЛЕДВАЩАТА 2020 година, caмo Тoйотa щe излeзe нa пaзaрa c цeли 6 нoви мoдeлa - ceдaн, хeтч, двa вaнa (мaлък и гoлям) и двa крoca, пaк мaлък и гoлям. Китaйcкитe, aмeрикaнcкитe и eврoпeйcкитe прoизвoдитeли cъщo тaкa щe зaпoчнaт дa прoизвeждaт eлeктрички oт нaй рaзличeн клac, a някoй вeчe и ceгa ce прoизвeждaт. Какви 5, 10, 15 години са ви подгонили другарю Якуца ??

Оценка:
-0 +0

63
Този коментар е премахнат от модератор
64
Този коментар е премахнат от модератор
Borislav Popov
65 Отговор

До коментар #63 от "Якудза":


Якуца, така като гледам имате опит още от едно време, с лечението в психодиспансерите, но се боя, че на вас и те няма да могат да ви помогнат вече, но вие опитайте пак.

Оценка:
-1 +3

3374
66 Отговор

До коментар #53 от "Borislav Popov":


О, да, спокоен съм. Особено като знам какво стана с предишния план на немците за налагане на дизелите. Или планът на Меркел за справяне с бежанската криза. Или планът за Северен Поток. Или старите планове от 1915 и 1939 за нов световен ред. Изобщо като ми обещае нещо политик и аз ставам един такъв спокоен и уверен в бъдещето... Особено пък немски такъв. Това ако не е ирония - екоакотивист да използва като аргумент изявление на министър председател!!!

Коментиран от #68


Оценка:
-2 +1

67
Този коментар е премахнат от модератор
Borislav Popov
68 Отговор

До коментар #66 от "3374":


Ми защо ревеш тогава, като си спокоен, още повече, че не само немците имат подобни планове , а още китайците, французите, американците, японците, британците, шведите и италиянците, не се кОси тролик, а започвай още от сега да сбираш парички за електричка.

Оценка:
-1 +2

Якудза
69 Отговор
Този Popov превъртя играта. А даваме ли си сметка колко такива “не много редовни” има сред обществото. За електромобил е готов човек да затрие- плащат ли му за това не знам- ако е “for free” просто е нередовен.

Коментиран от #70, #73


Оценка:
-3 +2

70
Този коментар е премахнат от модератор
71
Този коментар е премахнат от модератор
Антиелектрика
72 Отговор

До коментар #67 от "аман от хейтъри":


Ако аз някога съм писал с ник различен от този в теми за електрички, то ти трябва да си Нобелов лауреат. Толкова си жалък да ме обвиняваш в това, че чак не е истина, многоников троле.

Коментиран от #75


Оценка:
-1 +0

Антиелектрика
73 Отговор

До коментар #69 от "Якудза":


Виж последния коментар на многониковия трол, няма акъл да ти отговори и само перефразира. Дава вече заето и това е последната му фаза.

Коментиран от #74, #81


Оценка:
-2 +1

Borislav Popov
74 Отговор

До коментар #73 от "Антиелектрика":


А бе, товарищ Антиелектрик, ти докога ще продъджаваш да ме ингорираш !? Взех да се притеснявам вече, че нямв да има тук с кого да поспори човек, на тема - електрички, като ти се свършиха опорките и като не ти остана нито един разумен аргумент с който , да ми противоречиш, измени такатиката и започна сам да си пишеш коментарчета и сам да си отговаряш, другарю Якуца. Вчера, все още се опитваше да ми оказваш някакво съпротивление и ми отговаряше на коментарите, а днес съвсем взе да издишаш, стегни се еййй, имаш да ми отговаряш на 3 коментара, по темата.

Оценка:
-2 +3

75
Този коментар е премахнат от модератор
76
Този коментар е премахнат от модератор
77
Този коментар е премахнат от модератор
78
Този коментар е премахнат от модератор
Borislav Popov
79 Отговор

До коментар #76 от "Антиелектрика":


Много ти се моля, не ме игнорирай,че взех да ставам нещо нервен, дължиш ми вече цели 4 отговора, а с този мой коментар стават 5 ! Стегни се, не бъди парцал !

Оценка:
-2 +2

аман от хейтъри
80 Отговор

До коментар #78 от "Антиелектрика":


Колкото и да съм ненормален, пак съм по нормален от теб, антихейтърче...) Ти да видиш, не било то антиелектричето против електромобилите, а само така ги плюело, да се забавлява.

Оценка:
-3 +2

81
Този коментар е премахнат от модератор
Borislav Popov
82 Отговор
Ашладисвам евтино, антиелектрици с помоща на Теслата, много е остра.

Оценка:
-3 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Владимир Путин
Руският президент Владимир Путин в коментар в „Пряка линия“ от 2014 г.
Аз не съм приятел, невеста или жених. Аз съм президентът на Русия и моята задача е да отстоявам интересите на руснаците."

Още бисери