Преди няколко дни ви информирахме за това, че у нас има нов дилър на марките Jeep и Alfa Romeo. Става дума за досегашния представител на Infiniti „Витоша Ауто“. Сега, ви представяме и позицията на , „Ауто Италия“, които до този момент бяха единствените представители на Alfa Romeo в България. Публикуваме становището без корекции.
"Като оторизиран дистрибутор на марката Alfa Romeo в България, по силата на действащ договор с FCA Group, „Ауто Италия“ желае да декларира своята позиция, във връзка обявена публично информация от медиите. С настоящето уведомление компанията цели да защити коректността на информацията, правата и интересите на българския потребител, както и да запази конкурентна среда, поради създадено усещане за промяна или подмяна на икономическите субекти.
Продължавайки да е оторизиран дистрибутор на марките на FCA Group в България – Abarth, Alfa Romeo, Fiat и Fiat Professional - „Ауто Италия“ ЕАД е готова да приветства всички изявили желание да помагат за развитието им на българския пазар. Направените инвестиции, водените бизнес процеси, реализираните маркетингови стратегии и постигнатите постоянни ръстове в продажбите на брандовете през последните 4 години, в това число най-голям ръст на регистрирани автомобили от всички представлявани марки на българския пазар спрямо предходната година, е признание, че „Ауто Италия“ ЕАД продължава успешно да представлява интересите на всички марки, които предлага. Чрез развитата си през годините мрежа от представителства, „Ауто Италия“ ЕАД гарантира качествено и достъпно обслужване на клиентите на територията на цялата страна.
По отношение на бранда Alfa Romeo, в България предстои представяне на новата моделна година в лицето на основните си модели – Stelvio и Giulia. Тази година любителите на марката отново ще могат да очакват интересни условия и разнообразие от предложения от „Ауто Италия“ ЕАД. Дългогодишният опит на компанията гарантира сигурност и предимство за клиентите ѝ."
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 111
Коментиран от #4
11:58 23.01.2020
2 сектант
11:59 23.01.2020
3 1234
Коментиран от #14
12:01 23.01.2020
4 до 111
До коментар #1 от "111":
Сега като ти шибнат 600лв данък ще се рахатясаш … ;)Коментиран от #34
12:02 23.01.2020
5 ТАРО
12:06 23.01.2020
6 Хора съквартиранти на беемведжийте които
Коментиран от #13
12:19 23.01.2020
7 дрън дрън
12:28 23.01.2020
8 бай Кольо
Коментиран от #20, #36
13:03 23.01.2020
9 VikiLexusVarna
Коментиран от #12, #31
13:03 23.01.2020
10 AdiBas
14:11 23.01.2020
11 fermera
14:46 23.01.2020
12 Грешка
До коментар #9 от "VikiLexusVarna":
Нещо си в грешка!Във Варна Аутоиталия няма от началото на 2019,а в Бургас затвориха пролетта и има нов дилър!15:05 23.01.2020
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Коmapak
До коментар #3 от "1234":
Така така колега. Затова и алфа имат отбор във формула. Да не пропусна и тези без резултат мезарати, ферари, Ламборгини и пагани. Все италианска маняна. Ти ако очакваш за 10000евро прилична кола, няма как да стане, дори италианска. Иначе ми харесва новата Алфа с двигател мезарати. Съвсем отделен е въпросът дали чак толкова ми харесва та да си я купя! Май.......... не. 😊Коментиран от #17
16:53 23.01.2020
15 Крали Марко
17:03 23.01.2020
16 Много разбирачи
19:17 23.01.2020
17 Четете бе
До коментар #14 от "Коmapak":
Ферари двигател,не Мазерати!!!19:35 23.01.2020
18 batmiti
Коментиран от #19, #28
20:08 23.01.2020
19 Уотсън
До коментар #18 от "batmiti":
Никой не оспорва миналото им. Но ми позволете да се усъмня в бъдещето им...Коментиран от #22
20:21 23.01.2020
20 Дизела
До коментар #8 от "бай Кольо":
Братчет ти да не си пил нафта20:46 23.01.2020
21 Петров85
22:02 23.01.2020
22 batmiti
До коментар #19 от "Уотсън":
Наистина продажбите им са доста зле , макар и Джулията да се оказа доста добра. Най ме е яд , че заради фаворизирането на Алфа , ФИАТ зачеркна бранд като любимата ми Ланча.Коментиран от #23
22:05 23.01.2020
23 Крали Марко
До коментар #22 от "batmiti":
Именно. И двете марки имат славна история, дали са толкова много на автомобилната промишленост, но от Фият пропиляха всичко. А парадокса е, че когато на мода са думите динамика, премиум и дизайн(има ги във всеки проспект от градските малолитражки до тромавите SUV-ове), и са основните фактори при избора на нов автомобил, Ланча е в медикантозна кома, а Алфа на командно дишане. А какво правят другите? Ситроен отделиха DS в отделна премиум марка, Хюндай пускат премиум марката Genesis, Сеат отделят Купра като отделна спортна марка... а Фиат? - спагети уестърн и френска любов.Коментиран от #25
00:36 24.01.2020
24 Крали Марко
Коментиран от #29
00:40 24.01.2020
25 Караибрахим
До коментар #23 от "Крали Марко":
Е какво повече да отделят. Нали са отделни марки.Коментиран от #30
00:54 24.01.2020
26 Pokoloko
02:25 24.01.2020
27 Сервиз с чук
10:24 24.01.2020
28 Сервиз с чук
До коментар #18 от "batmiti":
Може и да са първи но това не ги прави добри.Скапана марка е и точка.Коментиран от #32
10:26 24.01.2020
29 Алфа Ромео
До коментар #24 от "Крали Марко":
Алфа и Ферари са тясно свързани от край време бе неграмотник, Енцо Ферари е работил за Алфа преди да създаде Ферари.14:58 24.01.2020
30 Крали Марко
До коментар #25 от "Караибрахим":
Мисълта ви беше, че италиянците проспаха момента. През 60-те, 70-те и 80-те на мода беше рационалното. Тогава всички се стремяха да произвеждат практични и надежни автомобили. Някои успяваха, други не чак толкова. За разлика от тях Алфа и Ланча правеха емоционални автомобили с елегантен дизайн, спортно поведение, различни и секси ако щеш... Такааа, и вече в наши дни, когато купувачите на нови автомобили се интересуват главно от това какъв е дизайна, колко доза спорт има в колата и колко е премиум(дори за градската малолитражка) и вчерашните "практични"марки стават все по-премиум какво направиха 'талянците? Как се възполваха от традициите си? Това имах предвид.Коментиран от #40
16:11 24.01.2020
31 Антонн
До коментар #9 от "VikiLexusVarna":
Първо гледам не ги карат много Алфите.Второ чисто нов автомобил в гаранция 'няма значение марката',може да се обслужва в цяла Европа.В официален сервиз,и няма никакво значение от къде е купен.
Коментиран от #38, #39
19:16 24.01.2020
32 batmitiй
До коментар #28 от "Сервиз с чук":
Най вероятно никога не си карал Алфа . Марката си има добри и лоши моменти в историята.20:33 24.01.2020
33 Fli
Коментиран от #37
23:28 24.01.2020
34 гощо
До коментар #4 от "до 111":
Мой комшия кара V8 бензин от 2004г и му шибнаха 860лв данЪк!08:25 25.01.2020
35 гощо
08:27 25.01.2020
36 Митко
До коментар #8 от "бай Кольо":
И двете коли са добри.Фиат все още е собственик на марките Фиат,Алфа ромео,Ланча,Мазерати и Ферари.Сляха се с Крайслер и е Фиат-Крайслер.20:33 25.01.2020
37 ar146ts
До коментар #33 от "Fli":
Много си прав.Тези които плюят АЛФА РОМЕО нека си карат немските кошници и да си говорят колко са лоши алфите.Аз също не се интересувам от мнението на хора,които сигурно не са сядали в АЛФА ,а дават компетентни мнения.Имам си две бензинови алфи и си ги карам с удоволствие/може би защото съм машинен инженер и не разбирам от техника,а в България много хора разбират от коли;футбол и политика и постоянно дават компетентни мнения/23:20 25.01.2020
38 Алфа Ромео
До коментар #31 от "Антонн":
Ами те гледам и Ролс Ройс, Бентили, Ферари, Пагани Зонда много не ги карат.00:05 26.01.2020
39 ar146ts
До коментар #31 от "Антонн":
Като гледам в България масово карат Dacia;WV;Opel;Peugeot;Renault.И ако разсъждавам като по-вечето българи трябва да си купя точно от тези марки,но понеже тези марки не ме кефят,аз си купувам АЛФА.Ферарита нещо не се срещат по пътищата сигурно защото не са хубави!11:10 26.01.2020
40 Alfa Romeo159 TI
До коментар #30 от "Крали Марко":
Е хубаво де, дай всички да правят квадратни и скучни коли! Има толкова много марки и модели, че за всеки има по нещо. Аз Алфа Ромео не сменям! Тази марка никога не ме е оствяла на път. Всеки да си кара каквото иска.Гледам, че напоследък е модерно да си пишем кода от картинката, та да си го напиша и аз 9547 :)))))
13:20 27.01.2020
41 Aнгел
22:02 23.12.2021
42 Йойо
00:12 29.12.2021