ФАКТИ.БГ

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Публикувана: 24 Февруари, 2020 09:00
26 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 10513
Тест и БГ цени на новия Nissan Juke
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3 от 21 гласа.

Nissan проведе първите тестове на новия Juke на родна земя. Кросоувърът, който е базиран на платформата CMF-B, върху която също са създадени Renault Captur и Clio, остава верен на полярния си дизайн (или го харесвате, или не го приемате категорично), увеличава се на габарити и е снабден с комплекс от електронни помощници, които правят пътуванията по-приятни. Ето и първите ни впечатления.

Екстериор

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Дизайнът на Nissan Juke 2020 може да се нарече еволюционен, защото силуетът на кросоувъра остава познат, дръжките на задните врати са скрити в С-колонките, а фаровете все още са двусекторни. Но оптиката вече е диодна още от базовата версия, а задните калници са по-удължени. Както вече споменахме Nissan Juke 2020 е изграден на новата платформа CMF-B (като новите Renault Clio и Captur).

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Въпреки че е нараснал до 4 210 мм на дължина, 1 800 мм на широчина и 1 595 мм на височина с междуосие 2635 мм, той е станал по-лек с 23 кг (1182 кг). Като цяло дизайнът е все така набиващ се на очи, но е малко "по-спокоен" в сравнение с предишното поколение. И ако външно Juke е модернизиран, но разпознаваем, то интериорът е претърпял доста драматични промени.

Интериор

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Още от пръв поглед прави впечатление, че не само дизайнът в салона е променен - подобреното е качество на материалите и това на самата сглобка. Във високите нива на оборудване се използват кожа и алкантара дори и на арматурното табло. Също така кросоувърът има по-модерна мултимедия с осеминчов сензорен екран. Той поддържа Apple CarPlay и Android Auto, има и сателитна навигация с онлайн трафик и допълнителни високоговорители Bose, интегрирани в подглавниците на предните седалки.

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Воланът вече се регулира, както по височина, така и в дълбочина, а седалката на водача има по-широк диапазон от настройки. Опционалните спортни седалки пък са много ефектни и имат много по-добра странична опора. Поради широките "рамене" на тези кресла обаче, обзорът назад не е най-добрият. Увеличените размери на колата обаче оказват положителен ефект върху интериора. Отзад има 58 мм повече пространство за коленете на пътниците и 11 мм повече над главите им. Обемът на багажника вече е сериозен за автомобил от този сегмент - 422 литра.

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Така вече спокойно можем да заявим, че за разлика от предходния модел, сега мястото за краката на водача и пасажерите е оптимално за автомобил от класа на субкомпактните кросоувъри. Що се отнася до технологиите, интегрирани в колата, то новият Juke е надградил и там. Налични са адаптивен круиз контрол, системи за автоматично намаляване са скоростта и разпознаване на пътни знаци. Сред опциите са Wi-Fi, активно маркиране и контрол на "слепи петна" и дори полуавтономната система за шофиране ProPilot и много други.

Двигател и ходови характеристики

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Атракцията от двигателната гама, ако можем така да я наречем, и към момента единствен вариант (по-късно ще се появи и хибридна версия) е еднолитров турбо двигател с мощност от 117 конски сили. Този агрегат, който на пръв поглед може да изглежда слаб за някои, е оптимален за малкото кросоувърче. Много по-добър е от досегашния 1.6-литров атмосферен четирицилиндров мотор и предлага повече динамика.

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Максималният въртящ момент достига 180 Нм, а за кратко в режим Overboost достига до 200 Нм и е наличен от 1 750 об/мин. С шестстепенна ръчна трансмисия ускорението до 100 отнема 10.4 секунди, а с автоматичната трансмисия- 11.1 секунди. Именно последната е надградила доста в сравнение с досегашното CVT. Превключването става плавно и неусетно, а разходът на гориво е по-нисък отколкото при варианта с ръчна трансмисия. По време на теста, който направихме, бордкомпютърът отчете среден разход от шест литра на 100 км.

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Освен това трицилиндровият двигател е изненадващо тих. Но аеродинамичният шум при високи скорости се усеща. Новият Juke обаче е по-удобен от предшественика си и дори с опционалните 19-цолови джанти предлага доста приятна возия. Кренът в завоите не е малък, но е стандартен за кросоувър от този сегмент. Единственият по-сериозен недостатък, който обаче вече е стандарт за автомобилите от сегмента, е липсата на 4х4 система.

Цена

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Тест и БГ цени на новия Nissan Juke

Поставете оценка на статията:
Оценка 3 от 21 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Авто спеца
1 Отговор
Не се научиха жълтите, че халогените на бронята го правят грозен този SUV!

Оценка:
-38 +18

ФЕН
2 Отговор
Пълна тояга ..... на пазара има мн.по - добри модели и цени.

Оценка:
-23 +33

Йозеф
3 Отговор
С 1000 кубични см и три цилиндъра е смешно.

Оценка:
-10 +55

Божинов
4 Отговор
Една от най-тесните коли, които съм виждал... изобщо!

Коментиран от #8


Оценка:
-12 +33

Не е лош
5 Отговор
Предишния модел изглеждаше по лигав но при този личи,че са положили усилия да бъде по нормално възприет.

Оценка:
-11 +28

Читател
6 Отговор
Определено ми харесва повече от предния модел. Който всъщност ми беше антипатичен като визия. Но липсата на 4х4 е нелогично.

Коментиран от #9


Оценка:
-2 +41

suv
7 Отговор
На изложението седнах в него - получих клаустрофобия и няколко хематома от тяснотия и неудобство.

Оценка:
-11 +27

Марио
8 Отговор

До коментар #4 от "Божинов":


Тази едва ли си я виждал, а ако беше прочел статията, щеше да разбереш, че е доста по-широка вътре от предишния модел. Иначе, на мен ми харесва и този, и предишния.А трицилиндровото моторче с турбо определено ми се струва по-добро от 1.6 отмосферка. Цените също са прилични.

Коментиран от #21


Оценка:
-20 +17

Логично е
9 Отговор

До коментар #6 от "Читател":


да няма 4×4 защото базата е Клио а и да имаше едва ли щеше да е голямо предимство.

Оценка:
-1 +20

1122
10 Отговор
Това е френско ренде. Нисан вече няма. За съжаление.

Коментиран от #13


Оценка:
-8 +27

гост
11 Отговор
Грозно, непрактично, тясно. Самоцелен дизайн със случайни сгъвки и чупки, няма концепция, всичко е направено за да впечатлява жени и джендъри докато е изложен като експонат в мола...

Оценка:
-8 +28

Христов
12 Отговор
За новия нямам впечатление,но модела от 2010 съм много доволен.Вече 122 000 км никакъв проблем ,смесен разход на бензин на положение спорт 6.3 има прилична динамика за атмосферен двигател,който е с верига и на този етап съм сменял само свещи и пистов ремък на 90 000 км,що се касае за външния му въпрос на вкус.

Оценка:
-4 +21

Boxer 3.0
13 Отговор

До коментар #10 от "1122":


Една моя позната има Нисан Кашкай. При изпреварване й активира спирачките. Отива в сервиза (не се е утрепала) и от там й пренастройват радара.
След няколко дни, на свободено от пре пятствия път, с 90 й набива отново спирачките, рязко до 60. Добре, че е нямало автомобил зад нея.
Нисан = Рено : последиците са катастрофални...

Коментиран от #15


Оценка:
-8 +17

Капитан Америка
14 Отговор
Nissan JOKE

Оценка:
-6 +17

По скоро
15 Отговор

До коментар #13 от "Boxer 3.0":


идиотите в сервиза са от кол и въже след като посещението е било напразно.

Коментиран от #23


Оценка:
-0 +13

дсдс
16 Отговор
Цената му е проблемът, не 4х4. Каптур е много по-добър откъм дизайн, цена и оборудване, Нисан винаги са искали повече за техните коли. Най-добре се преценя колко е добра една кола като влезеш в някоя на 3-4г. и видиш как се е амортизирала. Е, влизах в няколко джук-а, защото харесвам различните дизайнерски черти, но вътре беше потрес, твърди пластмаси, скърцат и се местят, скоростите хлабави като на 20г. кола, тапицерия евтина. Въобще няма общо с Рено, което си е като ново след толкова време, само гумените им уплътнения се прокъсват бързо, и при каптур има твърда пластмаса, но е много по-добре отколкото при Нисан.

Оценка:
-5 +19

Hmmm
17 Отговор
аз лично предпочитам Камик 1,5 бензин за същите пари

Оценка:
-9 +3

18
Този коментар е премахнат от модератор.
Алфа Ромео
19 Отговор
Все така грозен.

Оценка:
-6 +9

xaxa
20 Отговор
пълна тояга , страшно дърво, гнусна работа .

Оценка:
-8 +9

тъп
21 Отговор

До коментар #8 от "Марио":


Тоя двигател дето си написал, изобщо не съществува . НЕГРАМОТНИК драскач.

Коментиран от #25


Оценка:
-3 +6

22
Този коментар е премахнат от модератор.
Boxer 3.0
23 Отговор

До коментар #15 от "По скоро":


Съгласен съм, че и това е фактор.
Обаче, въпросът е защо, кола която е само на 2 години, й се случва това?
Ако беше на 20 г, разбирам, щеше да има оправдание.
Как е усещането, да караш кола и да не знеш, какво ще й скимне да направи след 5 метра?
Модерните Нисан = Рено = неприятни изненади...

Коментиран от #24


Оценка:
-3 +7

Истински случай
24 Отговор

До коментар #23 от "Boxer 3.0":


Познавам един който работи като шофьор в една голяма фирма и ми разказа как през 2013-та когато излезе все още актуалната S класа шефа му почти веднага купил.След няколко седмици на излизане от паркинга завъртял волана а колата продължила направо без изобщо гумите да мръднат на страни.Колата стояла в Балкан Стар дълго защото монтьорите там още не знаели нищо за модела.

Оценка:
-3 +9

фен на форумните специалист
25 Отговор

До коментар #21 от "тъп":


кой точно от двата мотора не съществува, разбирачо?

Оценка:
-1 +4

11111
26 Отговор
По габарити почти се е изравнил с Кашкая. Така че тези които пишат че е тесен автомобил сигурно карат ML, Land Cruiser,Q8 или Tundra. Тези размери са почти с много малка разлика от MX5, RAV4, TIGUAN,X3 и ПО-ГОЛЯМ от MX3,X1,STONIC,VITARA...Много поздрави на тези които твърдят, че е малка. Тези три цилиндрови двигатели се монтират и на Дъстър и доказаха в годините ,че са добри двигатели. Форд също ползват 1000 куб. двигатели!!! Няма нищо смешно и тъпо в това!!! Или всъщност ПО-ЯКО е да си купиш някоя 20+ годишна РЕЗАЧКА на N хиляди километра /Според дилара на 150 000 карана от някоя италианска бабичка карана само в неделя до супемаркета!!! А реално е над 400 - 500 000 км. и отгоре на всичкото и блъскана/ Жалко, това е психологията на българина: да прецакам всички и да си купя най-яката за малко кинти. За това и България е автоморгата на Европа

Оценка:
-0 +5

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Григор Димитров
Тенисистът Григор Димитров с признание за спортната си форма
Не съм в мир със себе си"

Още бисери