15 Май, 2020 11:57 7 336 15

Мрачно или светло е бъдещето за Nissan и Infiniti?

  • nissan-
  • infiniti-
  • бъдеще
Мрачно или светло е бъдещето за Nissan и Infiniti? - 1

Bloomberg, позовавайки се на собствени източници, съобщава, че Nissan търси начини да намали годишните разходи с 300 милиарда йени (2.8 милиарда долара). Тези мерки ще станат част от тригодишен план, насочен към съживяване както на самата компания, така и на марката Infiniti, която е част от нея.

Слуховете за мащабни трансформации на компанията вече циркулират в мрежата, но не бяха напълно верни. Nissan чака много големи промени, но марката няма да напусне Европа. Очаква се конкретни стъпки за намаляване на разходите ръководството на Nissan да обяви в края на месеца, по време на представянето на финансовия отчет за изминалата 2019 година.

Анализатори смятат, че компанията все пак ще се откаже от присъствието на Datsun в долния ценови сегмент, ще спре една производствена линия и ще намали значително маркетинговите и изследователските дейности. Освен това, според Bloomberg, компанията обмисля да опрости дейността на центрове за развитие в Индия, Виетнам и Тайланд, както и да рестартира марката Infiniti.

За тази цел Nissan ще се фокусира върху най-големите и печеливши пазари - САЩ, Япония и Китай. Междувременно в Европа марката Nissan ще бъде представена само от кросоувъри и електрически модели, разработени като част от алианса Renault-Nissan-Mitsubishi. Най-вероятно Nissan ще затвори компанията, разположена в Барселона и ще прехвърли производството си към заводите на Renault във Франция и други страни.

В допълнение, производителите обмислят да разширят обхвата на съвместното производство на други производствени обекти в Европа, както и в Южна Америка и Югоизточна Азия. Производственият капацитет на Nissan в момента възлиза на около 7 милиона автомобила годишно. В момента ззаводът на Nissan във Великобритания се готви да започне масово производство на новото поколение Qashqai.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 фактически

    34 28 Отговор
    Ако не е Рено тия отдавна да са част от историята.

    Коментиран от #5

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 .........

    9 18 Отговор
    Мрачни са, разбира се!
    Нямат шанс при такава конкуренция на европейския пазар.
  • 4 сектант

    8 1 Отговор
    Ако трябва да избирате между 2.2 q30 и а 220 2020та, кое е по-добре за 40 50 бона? сериозен въпрос.

    Коментиран от #9, #12

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 фактически

    9 2 Отговор

    До коментар #5 от "VIKRAM INDIA":

    Ахаха къде си бе слона моят приятел.Имате ли течаща вода вече или всичко в река Ганг?

    Коментиран от #7

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Steks

    3 2 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Чисто като дизайн за мен инфинити е по красивото от А220 ноо имам познати които са ходили да тестват чисто нов qx70 тяхното мнение беше че е пълен труп и адски тесен отзад а това най вероятно ще е още по тясно qx70-то което тестваха беше там 240 коня или нещо такова
  • 10 Карлос Гон

    4 2 Отговор
    Така, така... сега да видим до къде ще докарат нещата тия дръпнатите.
  • 11 Ицо

    5 1 Отговор
    Иньфинитьи Q 30-си миришье на лукс
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Бай Шиле

    2 3 Отговор
    Това е разработка на военните и спряха мелодия на годината! В Русия съм, в Русия съм!
  • 14 Сашето

    2 0 Отговор
    Ванка, че какво и е на ладата?
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.