Last news in Fakti

31 Август, 2012 12:06 28 383 68

Тест на най-мощното BMW M5

  • bmw-
  • m5-
  • 5er-
  • f10

 

Новото поколение на свръхскоростния седан на BMW 5er е достъпно и за клиенти в България. Най-наточената "петица" с индекс М за първи път в своята история е оборудвана с турбо двигател. Всички предишни версии бяха снабдени с атмосферни мотори. Точно поради тази причина BMW M5 ( F10 ) е по-динамично, по-бързо и по-мощно от предшествениците си. В това се убедихме, след като направихме обстоен тест драйв. Ето и нашите впечатления.
 
Екстериор

Още от пръв поглед дизайнът на новия продукт на Motorsport предизвиква бурни емоции. Външният вид няма как да се нарече спокоен. Сравнено със стандартната "петица", М-изпълнението впечатлява с доста по-агресивна визия. Тя се дължи основно на фирмения обвес, включващ различна предна броня с огромни въздухозаборници и задна такава, разполагаща с т.нар. двуетажна архитектура, където на първия етаж са разположени двете, потресаващо злобно изглеждащи ауспухни "двуцевки". Краят на багажника е украсен от едва забележим спойлер, който има по-голяма роля в аеродинамиката, отколкото в екстериорния облик. Картинката се завършва от 19-цоловите лети джанти, през които прозират огромните фирмени спирачни апарати.
 
Интериор

Вътре, най-наточената версия на новото поколение F10 не се отличава съществено от стандартните варианти. Най-забележимите белези на М5 са спортното триспицово кормило, което е снабдено с пера за превключване на предавките от волана. Другата характерна особеност е по-малката и по-различна топка на скоростния лост. Още едно от различията е свързано със скоростомера, който съвсем нескромно е разграфен до 330 км/ч. Иначе вътре е комфортно и удобно, багажникът е с обем цели 520 литра - като във всяка пета серия на баварците и докато не бъде запален двигателя, човек не разбира в какъв автомобил  всъщност е попаднал.
 
Двигател и ходови характеристики

Моторът на новото BMW M5 е с индекс S63B44TU и представлява сериозна доработка на агрегата N63B44. И двата разполагат с осем цилиндъра и обем от 4.4 литра, но S63B44TU има в арсенала си и два високопроизводителни турбо компресора, благодарение на които мощността нараства от 408 до умопомрачаващите за подобен род автомобил 560 к.с. С други думи това е снаряд от премиум клас.
 
Още със запалването на двигателя настроихме всички системи на режим спорт, защото бяхме далеч от мисълта да изпробваме икономичността на новото M5. Избираме ръчен режим на седемстепенната M DCT трансмисия и натискаме газта. Следва мощен рев и адреналина се вдига на мига. Превключвайки предавките и следейки пътната обстановка М-петицата неусетно достига 200 км/ч. Поглеждайки заводските данни разбираме, че тази скорост се достига за 13 секунди, които в нашия случай изминават неусетно. Първите 100 километра пък се достигат за 4.4 секунди, но най-забележителното в новото М5 е неговото доускорение.  На практика ускорението може да става във всички оборотни диапазони, а усещането е неописуемо. След 200 км/ч. автомобилът продължава да ускорява и огромната мощ бива възпряна чак на отметката 250, при това от електронния ограничител на скоростта.
 
След края на теста все пак погледнахме борд компютъра, с цел да разберем какъв е реалният среден разход на гориво на новото М5. Оказва се, че за 400 километра пробег, при това на спортен режим и доста сериозно настъпване на газта, средният разход на бензин е 14.6 литра. От компанията производител казват, че ако се кара спокойно разходът може да падне и под 10 на 100. Основна заслуга за уникалната динамика и сравнително ниския разход на гориво имат иновационните турбо компресори, системата Valvetronic и седемстепенната скоростна кутия с два съединителя.
 
Наред с всичко изброено, трябва да отбележим, че колата е изключително добре балансирана и в остри завои с висока скорост, крен и поднасяне няма. Единственият минус, който ще бъде отчетен от хардкор феновете на М-изпълненията на BMW е, че ръчната спирачка не е механична. За сметка на това пък новият диференциал е с възможност за 100% блокировка, което става с помощта на специално разработена електромеханична муфа. Така гигантският въртящ момент от 680 Нм се предава още по-ефективно на задните колела. Всъщност каквото и да си говорим, именно от този автомобил може да се усети радостта от шофирането.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Антон Дачев

    6 0 Отговор
    Когато се качих за първи път в тази кола...... останах без думи просто... Освен всички екстри, които са наистина добри, огромно впечатление ми направи аудиото и начина, по който звукът се разпространява в купето. Невероятен автомобил с невероятни характеристика.
    хубава статия :)

    Коментиран от #4

  • 2 man

    6 0 Отговор
    Супер статия за супер кола. Остава и аз да стана супермен за да мога да отделя 200 хилки за да си я купя
  • 3 гост

    4 0 Отговор
    Красавица :)
  • 4 Красимир Кунев

    9 1 Отговор

    До коментар #1 от "Антон Дачев":

    Колега,за какво аудио говориш бе !!!Ние си говорим за М-ка,560 коня,ти аудиото в купето....Абе отиди в Каварна на Рокфест-а.Качиш ли се да караш тази кола,не трябва да пускаш музиката.Двигателя ти е аудиото пич!

    Коментиран от #7, #11

  • 5 Speeder

    5 2 Отговор
    За колата няма какво да кажа, освен, че не беше зле да я напомпат до 600 коня, все пак Ауди RS6 е 580 до колкото си спомням, а е модел на няколко години.

    Колкото до статията - къде е разрешено да се кара по път с 200 км/ч, не знам да има такава отсечка, не давате добър пример, а иначе говорите за пътна безопасност постоянно...
    Не се прави така.

    Коментиран от #8, #9

  • 6 Николай Христов

    4 0 Отговор
    Много истински автомобил !!!

    Коментиран от #47

  • 7 Антон Дачев

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "Красимир Кунев":

    Много съм съгласен с теб :)
  • 8 Сашо

    7 0 Отговор

    До коментар #5 от "Speeder":

    Пич никъде не е казано че момчетата от мобиле са я карали на път. Има летища като това в Лесново, Божурище или Долна баня, някой път от КАТ затварят отсечки. Къде мислиш че се пробват подобни автомобили?
    Поздравления за материала

    Коментиран от #13, #23

  • 9 Емил Ганев

    7 0 Отговор

    До коментар #5 от "Speeder":

    На места в Германия брат е разрешено и с 300 да караш ако искаш и можеш. Това че колата е снимана в Карлово не значи че не е изпробвана в Германия
  • 10 aha

    0 0 Отговор
    http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-m5-amsterdam/154900663.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=46&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=5000
  • 11 Николай Попов

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Красимир Кунев":

    точно така се караше и въпросната от снимките :-))
  • 12 W164

    1 6 Отговор
    хич няма разминаване в средния разход,само някви си 4,7 литра.представям си при градски условия колко ще е разминаването към 6-7 литра.щом пише че градско харчи 14 на 100 значи ще харчи 20

    Коментиран от #14

  • 13 Speeder

    2 3 Отговор

    До коментар #8 от "Сашо":

    Написано е "СЛЕДЕЙКИ ПЪТНАТА ОБСТАНОВКА". Много подозрително, ако тва го напишат а пък са на някое отцепено летище. Не се връзва. Освен това да бяха пояснили че я тестват на специално трасе, каквото трудно може да се намери в България.
  • 14 Кара Мерцедес !

    5 0 Отговор

    До коментар #12 от "W164":

    Глупчо прочети статията пак,за да разбереш защо средният разход е 14.7 литра в техния случай и как може да се постигне разход от 10 литра или по-малко.Горе си пише всичко- ЧЕТИ !!!

    Коментиран от #48

  • 15 Тони

    4 1 Отговор
    Не са прави немците да правят най-добрите автомобили в целия свят. Изобщо не са прави!
  • 16 Александър Тодоров

    2 5 Отговор
    Що не му сложат 2 двигателя и една батериика примерно 40ач 144в за да може да ускорява с него от 0 оборота още и за градски режим в задръстването.
  • 17 ЕМО

    2 1 Отговор
    това е едно уникално самолетче което не може да се види от други марки браво БМВ жалкото е че нямам толкова пари да си го позволя
  • 18 Парадокс

    3 2 Отговор
    С други думи някое 4 цилиндрово лапе като го напердаши ще започнете да обяснявате, че тва не било типичен спортен автомобил, а лимузина
  • 19 Audi RS

    3 4 Отговор
    RS 6 има модификации, които излизат от завода с 760 к.с ...

    Коментиран от #22, #29, #30

  • 20 натурален българин

    2 5 Отговор
    лелеее 15 на 100 са си 45 лева за час удоволствие то дори и газова уредба да му туря пак ще ми е скъпо ,не мерси предпочитам нещо дето да е 90 кончета че и данъка да му е малък а тази германска играчка за големи няма да се учудя да напълни гаража на народното събрание то нали в тая държава има пари само за тях депутатите и за нас циганите

    Коментиран от #21

  • 21 520 zender

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "натурален българин":

    Ма то това БМВ не е направено за такива като тебе.Тук се споменава среден разход на гориво при положение че говорим за 560кс битурбо.Най-малкото ще се задъхаш само с данъка и каското.Пък да не говорим че бензина не е 95октана ами 98-100октана.По темата-Пета серия,вече по-красива от всякога,пък и по-мощна.Само не ми е ясно защо това М5 е със 7 скорости а не със 8.
  • 22 520 zender

    3 3 Отговор

    До коментар #19 от "Audi RS":

    Да попитам.Кой е прекия конкурент на М5.Ауди S6 или RS6.Не съм им гледал мощноста.И кво,излизат с мощност 760кс а...Ако ще и с 1000кс да излизат от завода ще ти кажа че удоволствието от карането на М5 няма да го намериш в никое Ауди.Просто философиите им са различни на тия спортисти.А за по-висока мощност се грижат Г-Пауър.Ти сравнявай двата модела с еднаква мощност а не едната с 560 а другата със 760кс.......
  • 23 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Сашо":

    8 степенната кутия е със хидротрансформатор на въртящия момент - на по-прост език , има големи загуби при предаването на мощността към асфалта и е доста по - бавна от 7степенната която в случая е ДКГ (двоен съединител) . Плюса на 8степенната е само комфорт .
  • 24 щ+щ

    1 1 Отговор
    Ерекция
  • 25 bmw - fen

    3 3 Отговор
    Приятели и Фенове а също така и обикновени завистници от други марки, БМВ не е просто кола а начин на живот!! Който се плаши и пита за разхода на този автомобил то той просто не е за него. Този Автомобил е нещо невероятно. Притежавам друг расов модел от марката и не бих го заменил.
  • 26 MDS

    1 1 Отговор
    Отново страхотна кола са направили едно голямо браво на БМВ. Какво да ви кажа качвал съм се на много коли ,но като седна в БМВ някак си е различно ГОТ ми е дето се казва. Изживяването е сходно с това да седиш във Ферари, Ламбо, Мерцедес и още други коли от висок клас. Ауди сякаш са едно ниво по ниско с предното предаване и интериора.
  • 27 Дис

    2 2 Отговор
    Празник за душата и очите. Даже и да не мога да си го позволя, щаслив съм че човек е създал това украшение със фантастично сърце.
  • 28 BMW

    1 4 Отговор
    хора какво само коментирате като неразбирате от коли има ли някои от вас да е карал BMW M seriq E92 M3 ili E63 M6 ili M5 E60 та говорите какво е по добро и коя повече върви когато си позволите да карате такава кола тогава коментираите защотото тази кола е уникална няма друга като нея БМВ това е истината а не да ми говорите ауди или мерцедес (кош или тоалетна чиния ) че са коли не на само БМВ е истината

    Коментиран от #32

  • 29 Нема Бира

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Audi RS":

    Пич я ме светни коя е тая модификация, че нещо ми понамирисва?
  • 30 Нема Бира

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Audi RS":

    AUDI доста се забавиха с новата RS6 (чудно що ли)! Доста трябва да я помпат с тегло над 2,1т за да бие М-ката. Тоя път ще се озорят. Чакаме с интерес първия драг.. хе.. хе..
  • 31 Даниел Петков

    2 2 Отговор
    За поддръжката,консумативите,данъци,автокаско и т.н. едва ли някои ще мисли за тях при положение,че дава 200 000 лв за автомобил...не,че едната му гума не е 700-800лв и се сменя на 20 000 км,но това е друг въпрос
    Относно темата: Това е супер уникален автомобил за мен!И от вънка и от вътре и от към двигател - ВСИЧКО Е УНИКАЛНО !! :)
  • 32 520 zender

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "BMW":

    А бе пич открехни ни малко как се кара БМВ М.Аз питам щото не притежавам такава и никога няма да имам.Веднъж ми дадоха да направя едно кръгче с Е36 М3-286кс-старата школа.Ама тия новите М-серии нямам досег с тях.Как се карат...

    Коментиран от #33

  • 33 Ванко6

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "520 zender":

    чети още веднъж статията, много е добра, там е описано доколкото може, другото трябва да се усети
  • 34 Най-Бай

    6 3 Отговор
    Карат се лесно като всяко БМВ. Наливаш 50 литра гориво вземаш задължително 6-7литра масло. След 85 км. наливаш още гориво, доливаш 4 литра масло и т.н.

    Коментиран от #37, #45

  • 35 AMG

    2 4 Отговор
    Уау! Какъв уникален екстериор,каква иновация само,въобще не прилича на никое друго бмв,ами интериора с това cd от 40 сантиметра-красота,ами 20 годишния дизайн на оборотомера-велико.Много ясно, че автомобилите с индекс AMG ще са по -честата гледка из софийските улици.......
  • 36 Emo

    3 1 Отговор
    Фуклйовци и комплексари. Всичките до един. Ела пък този последният ... кви 50 литра, кви масла ? Ти акъл имаш ли във главата си ? Да си чувал за разход на масло на киловат мощност ? И пак не ти излизат сметките май !
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Stoyan

    1 0 Отговор
    Не съм съгласен че статията е добра.
    Използвани са странни термини и изрази като "доускорение" и "На практика ускорението може да става във всички оборотни диапазони"

    всъщност какво значи "доускорение" ? някакъв израз от епохата на москвичите.

    Трябва да се каже, че разполагате с максимален въртящ момент в целият диапазон от обороти.

    А подобно нещо е характерно за всички нови автомобили с принудително пълнене, пък били и те само 90кс.
  • 39 BMW

    1 1 Отговор
    До коментар #32
    ами карах да М6 2006 година какво да ти кажа освен че това е кола която е наистина страхотна не съм съзтезател и не обичам високата скорост ама тръпката и усещането да караш такава кола е голямо!!! а относно как се кара лесно е стига да знаеш и да можеш тази кола не е всеки!!! трябва да е осещаш тя на 2ра с 50 км/ч като и дадеш много леко гас и тя тръгва с вратите ще ти кажа 1 намери си такава кола 507 к.с. и тогава си кажи мнението

    Коментиран от #42

  • 40 гост

    4 0 Отговор
    Тази кола не е за всеки!Перфектен немски автомобил.Жалко ,че повечето от нас не могат да си го позволят.
  • 41 БУМЕР КАМОР

    1 1 Отговор
    krasota,tova BMW napravo karti.
  • 42 БУМЕР КАМОР

    3 1 Отговор

    До коментар #39 от "BMW":

    kolega v tema za BMW ne spomenavai Mazda moliate.
  • 43 BMW

    3 0 Отговор
    До коментар #42
    каде прочете 4е съм споменал мазда бе ????? ти толкова и разбираш от БМВ щом незнаеш че М6 е модел на БМВ и ми казваш че това е мазда смятаи колко разбираш от коли БУМЕР КАМОР!!!!
  • 44 ahaha

    0 2 Отговор
    ubava statiika fenska, oba4e toa razhod da ne mi go razpravqt sme6no e :) tova ne6to s galene na gazta gori 25L gradsko! s 90-100km/h izbvun grada pada do 12 , no vsiako edno ludo izprevarvane ili kakvato i da e skorost nad 130 vodi do 20L izvun grada i tova go znae vseki karal kola nad 4L da ne govorim za forsirani turbini i golemi tegla kato v slu4aia prosto edno sportno burzi4ko 6ofirane vodi do razhod 50-60L zaduljitelno! edna normalna malka kola 1.6i 110hp gori 9-10- gradsko i 6.5-7.2 izvun. kade otivate vie moje bi....edvali ne za 4.4 biturbo?

    Коментиран от #46

  • 45 Нема Бира

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Най-Бай":

    Сигурно говориш за Датсуна?
  • 46 Нема Бира

    1 0 Отговор

    До коментар #44 от "ahaha":

    Б..и специалиста! Не си се доближавал бате до М-ка. Мойта без галене си дава 14л/100км разход. Само BMW имат реални данни за разхода.

    И не ми коментирай поста! Мойта кола е на снимката долу.. къде е твойта?

    Коментиран от #56

  • 47 B M W

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Николай Христов":

    6te q sunyvam dosta vreme taz kola
  • 48 кирил

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Кара Мерцедес !":

    14,7 на сто!? а градско? 25 на сто? Сега си представям как някой си я купува от нашите "гъзари" и утре тича при газаджията да мислят вариант за газова бутилка и нещо "по-така"... да не "Арчи толкоз!"

    Коментиран от #49

  • 49 Jorkata

    0 1 Отговор

    До коментар #48 от "кирил":

    Kire,edva li nqkoi ot taka narechenite gazari bi si pozvolil podobna begachka.Koito ima evraci da si kupi tazi mashina se symnqvam da go pritesnqva,che shte mu gori 15 ili 25 na 100 km.
    ....no dai Boje vseki mu takava kolichka
  • 50 _FMC_

    0 0 Отговор
    За мен, а и предполагам за много други хора, би било интересно тестването не на някакъв спортен автомобил, дето никой няма да купи, а да кажем един Volex C10. Тоя, който ще си го купи това BMW, едва ли ще чете подобни статии. Той просто ще отиде и ще каже - искам това БМВ. Не знам какъв е пазарът на тия автомобили в България, но едва ли потенциалните купувачи се интересуват от някакви технически характеристики и впечатления.

    Коментиран от #51

  • 51 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "_FMC_":

    Недей така.Аз лично пък не искам и да чуя за малолитражки.Е,няма да си купя този М5 но пък знам ли...Може пък след 10 години да се сдобия със 550д .....За мен лично статията беше много полезна.

    Коментиран от #52

  • 52 _FMC_

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "520 zender":

    Струва ми се, че малко смесваш нещата. За употребявани автомобили си има колкото искаш статии и информация. За нови обаче няма. Тук се говори за нов модел, който най-вероятно ще бъде достъпен в България след поне 5 години. Мен лично ме интересува автомобил, който бих могъл да закупя днес, утре, след година. Тоя няма да си го купя никога. Нито като стар, нито като нов. И не защото е лош, а защото не е по джоба ми и като нов и като стар. Такива като мен са много и се интересуват максимум от някой автомобил като Фиеста, максимум Голф. Говоря за нови автомобили, защото старо всеки може да купи, но да не смесваме нещата. Това са съвсем различни работи, освен ако не сравняваме нов Голф със старо БМВ, макар пак да не виждам място за сравнение.

    Коментиран от #53

  • 53 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "_FMC_":

    Да ти кажа честно аз лично не виждам смисъл да се копува чисто нов автомобил.Хайде примерно Форд Фиеста.Колко струва-около 20 000 ли беше че съм неорентиран нещо...Колко ще струва след 3 години...За 3 години ти колко километра би минал-това е градски автомобил.Примерно около 100 000км.Е и..Цената ще е около 10000лева след 3 годишна употреба.А да не говоря ако е върната от лизинг.Ако пък погледна от моя гледна точка предпочитам за цената на нова Фиеста да си купя употребявана пета серия.Просто новия автомобил много бързо се обезценява а 3годишните коли понякога са съкровища.Изключение правят върнатите от лизинг служебни коли.
  • 54 _FMC_

    1 0 Отговор
    Ами...аз нямам намерения да я сменям скоро така, че парите ще се изплатят. След 5 години ще имам пет годишна кола без пари, обслужена и ала бала. Тоест, ще съм си платил за първите 5 и следващите 10 години. Ако имам пари и желание, ще я сменя. Ако не, ще си я карам, както бащите и дядовците ни са правили навремето - вземат една кола и я карат до пенсия ако доживеят. А колкото един автомобил е по-евтин, толкова загубата на стойност е по-малка. тая петица след 5 години ще я вземеш за 40-50 бона, а след 10 години ще е 5-10. Не е ли същата работа?
  • 55 _FMC_

    1 0 Отговор
    И между другото се чудя, как след 3-4 години ще намериш читав автомобил върнат от лизинг. Преди седмица-две четох или слушах по телевизията, че най-съветни с лизинга са частните купувачи. Те си плащали вноските редовно и се стремели да не върнат автомобилите. Това не важи за фирмите, които поголовно връщат автомобили. Питам се тогава, кое му е читавото и изгодното на 3 годишен служебен автомобил. От тотото шестица да спечелиш ще е по-лесно отколкото намирането на читав служебен автомобил, върнат от лизинг.

    Коментиран от #57

  • 56 ahaha

    0 1 Отговор

    До коментар #46 от "Нема Бира":

    karl sum E 500 AMG, Audi A8 4.2FSI, BMW 540i 286hp. ne mi puka kakvo govori6 vajnoto e, 4e znam kolko gori V8 sipval sum 3 pati za 700km i znam kolko vliza v djoba. viarvai ti na jurnalisti i si sedi u selo sofia ;) p.s. komentiram te sega, redi tova kade vidia komentar po tvoi adress neznam samo:)? hahhaha

    Коментиран от #58

  • 57 520 zender

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "_FMC_":

    Недей така ве човек.Миналата година мой бизнес партньор купи С-класа върната от лизинг.Колата беше супер.Много ми се искаше да я покарам ама нямах тоя късмет.И знаеш ли за колко я купи.25 000бона извади за нея...
  • 58 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "ahaha":

    автомобила си гори точно колкото пише, но това е засечено при 100 октана или най малко 98 - ГЕРМАНСКИ бензин, ако ме разбираш какво искам да ти кажа . В БГ като и налееш 95 може да гори 22 и да ти прави ''парчета'' . ;)

    Коментиран от #59

  • 59 520 zender

    2 0 Отговор

    До коментар #58 от "гост":

    Тази кола небива да се кара със 95
  • 60 _FMC_

    1 2 Отговор
    Е, че то толкова кажи речи струва едно 3 годишно Мондео :) Не знаех, че Форд са настигнали Мерцедес по цени. Освен да кажа - съжалявам за Мерцедес, друго не мога, ако инфото ти е вярно. И после кво правим с тоя Мерцедес за 25 бона? Пак в гори Тилилейски. Ако нямаш пари да го поддържаш както трябва, язък за барута. Нито имам пари за бензин, нито за каско, нито за застраховки, че да избирам 3 годишен Мерцедес на цената на една отлично оборудвана Фиеста. Ти го вземаш без гаранция, аз имам 5 години. Влизам в границата до 100 к.с. за данъка, а и каското е по-малко, защото застрахователите си оценяват по някакви техни схеми и дори тоя автомобил да си го взел за 25, едно 30-35 бона оценка не ти мърда. Като сложим и по-големият разход за горива, обслужване и евентуални ремонти, тоя Мерцедес изобщо не може да се сравнява като изгода с нова Фиеста. По-скоро трявба да се сравнява с някой нов Golf или Focus за трийстина бона, че тогава сметките ще са по на кантар. Ама ако трявба такъв избор да правя, той пак е ясен - Голф или Фокус на 13 км.

    Коментиран от #61

  • 61 ВИП АМГ

    0 2 Отговор

    До коментар #60 от "_FMC_":

    KAKVO SAJALIAVASH mERCEDES BE PICH?TI DOBRE LISI
  • 62 _FMC_

    1 0 Отговор
    А ти?
  • 63 _FMC_

    1 1 Отговор
    Виж к'во. Карайте си кочините и не ми правете сметка на парите. Не съм ви виновен аз за набутвацията.

    Коментиран от #65

  • 64 D0kT0pA

    1 1 Отговор
    Доколкото прочетох никой не ти прави сметка нито на парите нито на идеята да дадеш 25 палки за пазарска количка... Нищо лично моето момче ама за 1/2ра от парите за блажената ти нова фиеста или мечтаните ти голф/фокус мога да ти препоръчам много по-добри автомобили (на които можеш да им испереш седалките и всичко ако случайно си хипохондрик или имаш някакъв страх от миркоби)... Аре със здраве и много безаварийни километри с фродо ;)
  • 65 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #63 от "_FMC_":

    Чакай сега,аз сметка на парите ти не правя.Казвам какво аз търся да си купя и просто го сравних с Форд щото ти е на сърце-това е.Освен това незнам за теб но аз като дам 25 бона вероятно ще имам пари и за каско и данък и за бензин.Междодругото колата беше дизелова но няма никакво значение.Пич не се сърди ама истината е че едно Мондео ще се обезцени веднага.Не казвам че не е изгодно.Напротив.Но на мен не ми върши работа.Аз търся и повече мощност,пък и е в резон с темата...
  • 66 bmw - fen

    0 1 Отговор
    колега , тебе във форд трябва паметник да ти издигнат и да те почитат следващите 200 години! стига си се превъзнасял с тази марка и този прост модел фиеста!
  • 67 гост

    0 0 Отговор
    '' Влизам в границата до 100 к.с. '' --ха,ха а ми бегай с метрото тогава, тъкмо го откриха :))))))
  • 68 Ebanieee

    1 0 Отговор
    6e go begam s moskvi4o 😁😁😁