Компаниите Renault, Nissan и Mitsubishi, принадлежащи към един алианс, разделиха страните в които ще продават продукцията си, като целта на тази операция е да не си пречат взаимно на бизнеса.
Алиансът Renault-Nissan-Mitsubishi натрупа доста негативи, които започнаха с ареста на бившия шеф Карлос Гон и продължават заради пандемията от коронавирус. Вече съобщихме, че френският финансов министър се съмнява във способността на Renault да се справи с кризата без многомилиардни държавни субсидии.
Освен това френският автомобилен производител възнамерява да се отърве от някои модели, за да минимизира разходите. Сега ръководството на алианса обяви нова бизнес стратегия, която трябва да помогне за преодоляване на настоящата икономическа криза.
Въвежда се нов принцип на „лидер-последовател“, който ще важи за автомобилите от алианса. Тоест, във всеки сегмент алиансът ще има един „основен“ модел и няколко свързани автомобила, разработени от „водещата“ компания с подкрепата на „последователите“.
Новият бизнес модел ще намали инвестициите в разработване на нови продукти с 40%. Според друга нова стратегия, всяка компания от алианса трябва да се съсредоточи върху един или повече ключови региони. Това трябва да увеличи конкурентоспособността на марките.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Така така
Коментиран от #3, #9
11:58 28.05.2020
2 сектант
Коментиран от #11
12:12 28.05.2020
3 гост
До коментар #1 от "Така така":
Само да ти припомня , че немския "автопром" фактически държи под 15% от световното производство и то за доста кратък период !! Най-големия производител на автомобили открай време е Япония със почти два ПЪТИ повече произведени автомобили от Германия !! А за рекорда на Дженерал Мотърс от над 50 години най-голям производител нещастния ВАГ не може дори да мечтае , да не говорим да стигне ! Той ако стигне 5 години трябва да дава банкет , щото засега и толкова не му се очертават !!12:43 28.05.2020
4 Капитан Америка
12:58 28.05.2020
5 Без име
Коментиран от #6, #7
12:59 28.05.2020
6 .........
До коментар #5 от "Без име":
е как да те кефи... те продават чисти бокоуци.13:34 28.05.2020
7 Батко
До коментар #5 от "Без име":
Щото ти миришат краката.17:46 28.05.2020
8 АА1
19:58 28.05.2020
9 Човек който разбира
До коментар #1 от "Така така":
Какви огризки. Никой не купува немски автомобили и те бележат спад в печалбите. Немските возила са на почит само в Европа и печелят от европейските продажби и тук там е ако някои си купи ц класа в Америка. иначе досега да са фалира ли.10:36 29.05.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.