След като тази седмица Nissan обяви драстичния си план за намаляване на разходите, друг член на алианса представя няколко радикални мерки за преструктуриране. В опит да спести над 2 милиарда евро през следващите три години, Renault постепенно ще съкрати почти 4600 работни места у дома във Франция. Извън вътрешния пазар, компанията има за цел да намали работната си сила с повече от 10 000 служители. Това предаде Motor1.
Мерките също ще включват намаляване на годишното производство на автомобили от четири милиона през 2019-а на 3,3 милиона превозни средства до 2024-а. Допълнителни разходи ще бъдат спестени като се опростят дизайнът и разработката на коли чрез тясно сътрудничество с партньорите от алианса Nissan и Mitsubishi.
Освен това, планираното увеличаване на производствения капацитет в завода в Мароко и фабриката на Dacia в Румъния ще бъде спряно. Производството на автомобили на Renault в Русия се анализира за потенциално редуциране, докато световното производство на скоростни кутии също ще бъде рационализирано.
Френският автоконцерн ще реорганизира и фабриката си във Флинс, от където излизат електрическият Zoe и Nissan Micra. Центърът за научноизследователска и развойна дейност в Гианкур също ще претърпи някои промени през следващите години като част от плана за оптимизиране на разходите. Заводите в Дуе и Мобьож пък ще се съсредоточат върху електромобилите и лекотоварните автомобили.
Противно на последните доклади, компанията не казва нищо за потенциални съкращения в продуктовата гама. Засега уж застрашените модели Scenic, Espace и Talisman са в безопасност.
Докато основната идея зад този план за преструктуриране е да се спестят парите на компанията, прилагането на мерките няма да е евтино. Според Renault, имплементирането им ще струва около 1,2 милиарда евро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Според мен
Коментиран от #18
10:36 30.05.2020
2 хххххх
Коментиран от #4, #5
11:06 30.05.2020
3 сектант
11:15 30.05.2020
4 BMW G POWER
До коментар #2 от "хххххх":
ти качвал ли си се в тесла да видиш каква тоалетна е вътре и колко са евтини материалите?Коментиран от #6, #11, #12
11:16 30.05.2020
5 Steks
До коментар #2 от "хххххх":
Когато вече се мине 100% на миксери богатите пак ще си копуват Мерцедес, Ауди, БМВ, Порше, Бентли и т.н. Колкото и да ви се иска измислицата Тесла да е N1 няма да станеКоментиран от #14, #17
11:45 30.05.2020
6 Кое?
До коментар #4 от "BMW G POWER":
Това беше в първите години. Сега качеството на материалите и изработката е на по-високо ниво. Има достатъчно тестове, за да се информират хората. А за тоалетна можеш да кажеш, за колата си пред панелката.Коментиран от #15, #19
11:47 30.05.2020
7 Хе хе
Коментиран от #13
11:50 30.05.2020
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Адам Смит
13:46 30.05.2020
10 Велик Майстор Пръч
14:51 30.05.2020
11 Госあ
До коментар #4 от "BMW G POWER":
Материалите са каквито ги поръчаш.14:55 30.05.2020
12 Факт!
До коментар #4 от "BMW G POWER":
Бмв са обречени освен ако не станат китайски14:58 30.05.2020
13 Факт!
До коментар #7 от "Хе хе":
С тая раждаемост под немец имаш предвид някой поляк или турчин.Хаха14:59 30.05.2020
14 Ха ха ха
До коментар #5 от "Steks":
Богатите скоро няма да са такива.Много скоро15:00 30.05.2020
15 Тесла
До коментар #6 от "Кое?":
е и ще си остане едно недоразумение!18:22 30.05.2020
16 123
19:56 30.05.2020
17 Реалист
До коментар #5 от "Steks":
Нека си копуват:)20:03 30.05.2020
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Ха ха
До коментар #6 от "Кое?":
Да бе урааааа и след 9 г даже излетя теслата...до МКС не до Луната...щото Стенли Кубрик го нямаКоментиран от #20
21:36 31.05.2020
20 Хе хе
До коментар #19 от "Ха ха":
Пичага, Теслата отдавна лети. Теслата на Мъск и изстреляна отдавна,не сега.21:59 31.05.2020