30 Май, 2020 10:30 3 728 20

Renault ще съкрати 15 000 работни места

  • renault-
  • съкращения-
  • производство-
  • nissan

След като тази седмица Nissan обяви драстичния си план за намаляване на разходите, друг член на алианса представя няколко радикални мерки за преструктуриране. В опит да спести над 2 милиарда евро през следващите три години, Renault постепенно ще съкрати почти 4600 работни места у дома във Франция. Извън вътрешния пазар, компанията има за цел да намали работната си сила с повече от 10 000 служители. Това предаде Motor1.

Мерките също ще включват намаляване на годишното производство на автомобили от четири милиона през 2019-а на 3,3 милиона превозни средства до 2024-а. Допълнителни разходи ще бъдат спестени като се опростят дизайнът и разработката на коли чрез тясно сътрудничество с партньорите от алианса Nissan и Mitsubishi.

Освен това, планираното увеличаване на производствения капацитет в завода в Мароко и фабриката на Dacia в Румъния ще бъде спряно. Производството на автомобили на Renault в Русия се анализира за потенциално редуциране, докато световното производство на скоростни кутии също ще бъде рационализирано.

Френският автоконцерн ще реорганизира и фабриката си във Флинс, от където излизат електрическият Zoe и Nissan Micra. Центърът за научноизследователска и развойна дейност в Гианкур също ще претърпи някои промени през следващите години като част от плана за оптимизиране на разходите. Заводите в Дуе и Мобьож пък ще се съсредоточат върху електромобилите и лекотоварните автомобили.

Противно на последните доклади, компанията не казва нищо за потенциални съкращения в продуктовата гама. Засега уж застрашените модели Scenic, Espace и Talisman са в безопасност.

Докато основната идея зад този план за преструктуриране е да се спестят парите на компанията, прилагането на мерките няма да е евтино. Според Renault, имплементирането им ще струва около 1,2 милиарда евро.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Според мен

    8 22 Отговор
    Рено ще стане част от VAG сектата и подобно на Сеат ще съществува само за да "пази" емблемата.

    Коментиран от #18

  • 2 хххххх

    9 16 Отговор
    Богатите ще си взимат Тесла, а "обикновения" човек ще ползва евтини китайски и корейски електромобили. Това е бъдещето, всички други ще фалират.

    Коментиран от #4, #5

  • 3 сектант

    19 0 Отговор
    Роботите не ги лови кооронавирус
  • 4 BMW G POWER

    26 10 Отговор

    До коментар #2 от "хххххх":

    ти качвал ли си се в тесла да видиш каква тоалетна е вътре и колко са евтини материалите?

    Коментиран от #6, #11, #12

  • 5 Steks

    15 9 Отговор

    До коментар #2 от "хххххх":

    Когато вече се мине 100% на миксери богатите пак ще си копуват Мерцедес, Ауди, БМВ, Порше, Бентли и т.н. Колкото и да ви се иска измислицата Тесла да е N1 няма да стане

    Коментиран от #14, #17

  • 6 Кое?

    10 14 Отговор

    До коментар #4 от "BMW G POWER":

    Това беше в първите години. Сега качеството на материалите и изработката е на по-високо ниво. Има достатъчно тестове, за да се информират хората. А за тоалетна можеш да кажеш, за колата си пред панелката.

    Коментиран от #15, #19

  • 7 Хе хе

    7 11 Отговор
    Най-добрите коли, ще са Тесла от фабриката в Германия! Супер технологии с немско качество. И тогава и немците (или поляците), ще се научат да правят електрички. Това, че европейските коли са хубави с ДВГ не означава, че и електричките ще са на това ниво. Това са различни технологии.

    Коментиран от #13

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Адам Смит

    6 1 Отговор
    ще редуцират първо хората, после мощностите и накрая онова което продават и са вложили инвестиции и оборудване ... моделите коли ... просто ще произвеждат и продават по-малко докато им се връзват сметките
  • 10 Велик Майстор Пръч

    5 2 Отговор
    На финала всички ще карате кожена пръчка на две колела. Разбирачите.
  • 11 Госあ

    7 3 Отговор

    До коментар #4 от "BMW G POWER":

    Материалите са каквито ги поръчаш.
  • 12 Факт!

    10 4 Отговор

    До коментар #4 от "BMW G POWER":

    Бмв са обречени освен ако не станат китайски
  • 13 Факт!

    16 2 Отговор

    До коментар #7 от "Хе хе":

    С тая раждаемост под немец имаш предвид някой поляк или турчин.Хаха
  • 14 Ха ха ха

    6 6 Отговор

    До коментар #5 от "Steks":

    Богатите скоро няма да са такива.Много скоро
  • 15 Тесла

    2 6 Отговор

    До коментар #6 от "Кое?":

    е и ще си остане едно недоразумение!
  • 16 123

    6 2 Отговор
    Ха ха, стана напечено за 2 месеца и вече 'легнаха по гръб' и ще мрат! И ко ша праим? Ми давай да издухаме бачкаторите! Пфу, аматьори! А преди 2 години имаха напъни да са номер 1 в света! Цървули, Сър!
  • 17 Реалист

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Steks":

    Нека си копуват:)
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Ха ха

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "Кое?":

    Да бе урааааа и след 9 г даже излетя теслата...до МКС не до Луната...щото Стенли Кубрик го няма

    Коментиран от #20

  • 20 Хе хе

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "Ха ха":

    Пичага, Теслата отдавна лети. Теслата на Мъск и изстреляна отдавна,не сега.